Téma: Absolutni prednost cyklistu
 
20.1.2011 v 07:16


Naposledy editováno 20.01.2011 07:17:25

Absolutni prednost cyklistu

20.1.2011 v 10:53 | Nahoru | #31
Mi se tam líbí ten zákaz předjíždění cyklistů v křižovatce abych ho jako neohrozil.To by mohlo projít...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Absolutni prednost cyklistu

20.1.2011 v 11:13 | Nahoru | #32

mm-art-airbrush píše: Budou další skalpy


Od tebe to zní tak realisticky
Mimohodem stále žádná změna? Mám pocit že nejsem jedinej kdo čeká na rozuzlení.

(reakce na) Absolutni prednost cyklistu

20.1.2011 v 11:21 | Nahoru | #33
bidlos> Zatím ne. Ale teď by se to mohlo hnout. Až odemknem vlákno, bude vyřešeno.

Absolutni prednost cyklistu

20.1.2011 v 17:42 | Nahoru | #34
Senza du oprášit kolo a du skákat před auta to bude penes [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] Ten kdo to navrhl tak toho by meli poslat jako pruskumníka jak dlouho přežije [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]

Absolutni prednost cyklistu

20.1.2011 v 20:16 | Nahoru | #35
Mě to příjde postavený na hlavu, to je jako chtít po vlaku dávat přednost.

Absolutni prednost cyklistu

20.1.2011 v 20:25 | Nahoru | #36
Obávám se toho, že to opět média typu TV Nova a Blesk naservírují tak, že se budou pumpičkáři domnívat, že mají absolutní přednost vždy a všude. Mám ještě v živé paměti zavedení přednosti chodců na přechodech a následný rapidní nárůst nehod...

2 reakcí na tento příspěvek Absolutni prednost cyklistu

20.1.2011 v 20:29 | Nahoru | #37
Mno a to asi ještě nevíte,že se zvažuje povinné školení všech řidičů...

(reakce na) Absolutni prednost cyklistu

20.1.2011 v 20:34 | Nahoru | #38

maco píše: Mno a to asi ještě nevíte,že se zvažuje povinné školení všech řidičů...


Zkurvenej židobolševik už neví jak z nás vytáhnout prachy. Akorát sem si nevšim, že by řidičák měl omezenou platnost.

(reakce na) Absolutni prednost cyklistu

20.1.2011 v 20:38 | Nahoru | #39

maco píše: Mno a to asi ještě nevíte,že se zvažuje povinné školení všech řidičů...

Jo, tohle už jsem taky zaregistroval... ale nemá cenu to komentovat.

Naposledy editováno 20.01.2011 20:38:39

Absolutni prednost cyklistu

20.1.2011 v 20:48 | Nahoru | #40
V autoškole mě učili, že když cyklista upadne až za autem, tak je vše v nejlepším pořádku

Jinak coby cyklista a i řidič auta nemám problém tuhle sundat nohu z plynu, aby někdo v klidu PŘEJEL přechod a jindy zase nedělám sebevražedné pokusy na kole na přechodu. Na kole mám najeto více než 120 tis. km a to je možná víc než má většina jednotlivců najeto na motorce a jedno je jisté s motorkářem jsem nikdy neměl problém a celkem se divím řadě ubohých komentářů zde v tomto vlákně. Spíš mě na kole přizabil na jedné křižovatce řidič megakombíku Ford Mondeo, kdy já jel po hlavní a on mě předjel a zlomil mi to v křižovtce, když odbočoval na vedlejší. Mám i "hezké" vzpomínky na jednu rychlou dodávku co si to na křižovatce zpoza auta střelila přes zebru zrovna když jsem já vjel do křižovatky. Mám i "hezké" vzpomínky na kamion DAF, který mě v obci kde jsem jel 40 začal předjíždět v takovém esíčku a zrovna jelo auto proti no tak to strhl na mě asi si myslel , že už tam nejsem no nic vedle byl vysoký obrubník a fakt jsem ho nechtěl skákat no nic rozseknutý loket od blatníku zadních tupláků to jistil - byl to příjemný pohled na ty zadní kola jak se jen tak mihla kolem řidítek. Super také bylo když mě chtěl sundat cikán vykloněný z okénka žigulíku no prkno mě jen lízlo. Určitě bylo také příjemné, když přímo proti mě jela oktávka místo aby objel ve svém pruhu spomalovací (vybočovací) ostrůvek. Mám pokračovat ? Třeba když mi jeden pitomec hodil z náklaďáku vědomě do kola petku s čímsi.

No a když jde člověk po přechodu a je v polovině a najednou nějakej závodník šup a musí se tam ještě vecpat. Jako kdejaká stará paní obtěžkaná taškama je na kole velmi nebezpečná, ale leda tak pro sebe a pro lak auta, takže asi tak. Agresivních magorů je za volantem opravdu hodně.

Naposledy editováno 20.01.2011 20:51:05

1 reakcí na tento příspěvek Absolutni prednost cyklistu

20.1.2011 v 20:53 | Nahoru | #41
Mnoo když jsem poprvé přijel do Amstru, hned jsem jich pár málem přejel

Jestli tady chtěj udělat něco podobného...... To mě můžou zavřít rovnou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Absolutni prednost cyklistu

20.1.2011 v 21:03 | Nahoru | #42

Dandule píše:



To je zajímavé a jak to, že v Holandsku nebo třeba Zurichu nebo Itálii jak to, že jich tam tolik přejetejch není ... čím to asi bude ?

Absolutni prednost cyklistu

20.1.2011 v 21:10 | Nahoru | #43
Když už si musej ty prdele furt honit, tak ať si zalezou někam, kde nebudou nikoho votravovat, úchyláci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Absolutni prednost cyklistu

20.1.2011 v 21:12 | Nahoru | #44
babuka> že by jiná mentalita

Nejvíc mě ale uchvátil Londýn Loni jsem zajel minibusem až do centra. Člověk musí bejt kua opatrnej.... ale jak tam dokážou fungovat kola, skutry, motky, auta a autobusy najednou v jedné křižovatce je neuvěřitelné
Super zážitek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Absolutni prednost cyklistu

20.1.2011 v 21:59 | Nahoru | #45

Dandule píše:


Já mám tenhle zážitek co ty práve z Zurichu.

(reakce na) Absolutni prednost cyklistu

21.1.2011 v 23:23 | Nahoru | #46
babuka> Musím dát maximálně za pravdu. V jiných zemích funguje soužití na silnicích.
Prostě chtějí všichni jezdit, nikdo nikomu neublížit a cestování si užít.
To jen u nás se to dělí na KAMIOŇÁKY, PLECHOVKÁŘE, DÁRCE, PRDELOHONIČE A PĚŠÁKY a každej si myslí,že je silnice pán. Kdyby byl každej alespoň trošku ohleduplnej a ,,NORMÁLNÍ" ,tak můžeme být všichni spokojeni. Vždycky se najde spousta pitomců ať v té či oné skupině,podle kterejch pak soudíme ostatní. Vzhledem k tomu,že krom řízení kamionu provozuji ostatní činosti téměř na čtvrtiny a poměrně intenzivě, tak mě serou pokaždé ty skupiny jejíchž činost právě neprovádím,ale právě jen proto,že se vždy najde ten pitomec,kterej se vám to cestování snaží nějak znepříjemnit. A bohužel na tom kole je člověk nejvíc zranitelnej,samozřejmě z tohoto důvodu by si to měli uvědomit samotní cyklisté a nepouštět se do soubojů se silnějšími stroji. Všechny zákony,paragrafy a vyhlášky jsou na hovno pro lidi co se pohybují na silnici a tyto(vyhlášky) stejně neznají a nebo si myslí,že jim tyto zachrání život. Tak jak všichni tady(na motokářích), když letí po hlavní a dávaj bacha na každé odbočce jestli jim tam někdo nevletí,musí cyklista dávat bacha úplně všudě jestli ho někdo nesundá nejen nedáním přednosti,ale třeba jen prolítnutím v těsné blízkosti kolem něj 200km/h. Asi by se dalo psát hodně dlouho,ale je to na každým z nás jak se k tomu postaví. Ruku na srdce kdo z nás neudělal v životě nějakou prasárnu na silnici za kterou by se mohl a měl stydět, beztak nikdo,protože se to hold stane každýmu,ale když to někdo dělá schválně, tak je to hovado co na silnic nepatří. Sorry,že jsem se tak rozepsal,ale docela mě toto téma nebo spíš některý reakce zvedly ze židle.

Absolutni prednost cyklistu

9.2.2011 v 12:59 | Nahoru | #47
Jakoby nestačilo, že už teď se šlapky chovají jak středobod vesmíru a jezdí si kde se jim zamane - silnice, na pruhy a ukazování směru samozřejmě serou, chodníky, tráva, tak jsou nebezpeční absolutně všude a všem... A ještě by chtěli další výhody

Ale jinak žádný problém - aj tak jich už teď většina nadýchá, takže když se podívá do nákupu bude to jeho problém i s jakýmkoliv "cyklobuzna balíčkem"

1 reakcí na tento příspěvek Absolutni prednost cyklistu

9.2.2011 v 13:40 | Nahoru | #48
na kole nejezdím,ale v Německu to taky funguje a problém s tím nemám.Ve městě to stejně ve většině případů řeší semafor a mimo město jsou stezky kus od silnice a to se dá pohlídat.

(reakce na) Absolutni prednost cyklistu

9.2.2011 v 13:50 | Nahoru | #49
Pooh> Hlavně třeba v Zurrichu ve městě kromě mašin nebo cyklistů prostě nic nejezdí, (úzké silnice, nehorázně drahé parkovné atd.) a mimo město už jsou širší silnice a stezky, takže s tím také problém nemají. U nás v městském provozu to je ovšem nerealizovatelné.

1 reakcí na tento příspěvek Absolutni prednost cyklistu

9.2.2011 v 14:13 | Nahoru | #50
Právě za větší nekázní kolomrdů můžou ty jejich cypaté cyklostezky udělané na chodníku a vyhrazené pruhy na cestě,aspon v Opavě.Jízda pak vypadá stylem jedu na cyklostezce po chodníku,odbočení na křižovatce znamená ohnout to už přes přechod pro chodce,dále jízda po chodníku kde už žádná cyklostezka není a pak teprve "dokončil odbočení" vjetím na cestu.
Co se týče vyhrazených pruhů na cestě,tak jsem zaznamenal,že kolomrdi před křižovatkou zapomínají vyjet z toho svojeho pruhu a štelovat se vlevo,tak jak to dělali,když tam žádný pruh pro ně nebyl.Bud to zase před křižovatkou ohnou už na přechodě pro chodce,nejlépe ještě náhle a bez ukázání odbočení,to jsou ti drzejší a ti blbější vjedou v tom svojim pruhu až do křižovatky a odbočujou zprava a nejlépe ještě v té samé sekundě,co ukáží hnátou,pokud vůbec ukáží.
Mi by to bylo celkem u prdele,pokud já bych neměl žádný průser,pokud bych ho z jeho blbosti trefil,kdyby mi vjel do cesty.Právník stojí dneska 15-20 tisíc.Záznamová kamera vyjde levněji.Anebo každého za prdelí protroubit,to je zadarmo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Absolutni prednost cyklistu

9.2.2011 v 14:17 | Nahoru | #51

maco píše: Právě za větší nekázní kolomrdů můžou ty jejich cypaté cyklostezky udělané na chodníku a vyhrazené pruhy na cestě,aspon v Opavě.Jízda pak vypadá stylem jedu na cyklostezce po chodníku,odbočení na křižovatce znamená ohnout to už přes přechod pro chodce,dále jízda po chodníku kde už žádná cyklostezka není a pak teprve "dokončil odbočení" vjetím na cestu.
Co se týče vyhrazených pruhů na cestě,tak jsem zaznamenal,že kolomrdi před křižovatkou zapomínají vyjet z toho svojeho pruhu a štelovat se vlevo,tak jak to dělali,když tam žádný pruh pro ně nebyl.Bud to zase před křižovatkou ohnou už na přechodě pro chodce,nejlépe ještě náhle a bez ukázání odbočení,to jsou ti drzejší a ti blbější vjedou v tom svojim pruhu až do křižovatky a odbočujou zprava a nejlépe ještě v té samé sekundě,co ukáží hnátou,pokud vůbec ukáží.
Mi by to bylo celkem u prdele,pokud já bych neměl žádný průser,pokud bych ho z jeho blbosti trefil,kdyby mi vjel do cesty.Právník stojí dneska 15-20 tisíc.Záznamová kamera vyjde levněji.Anebo každého za prdelí protroubit,to je zadarmo



no a zase jsme u lidech, bud jsou normalni co se nad to povznesou, nebo kokoti co se z toho chteji posrat jako ty

1 reakcí na tento příspěvek Absolutni prednost cyklistu

9.2.2011 v 14:22 | Nahoru | #52
Ivanko> Každej z nás už udělal na silnici nějakou prasárnu, problém je ale v tom, že to co občas člověk vidí u šlápálků, není prasárna ale důkaz naprosté stupidity a pokus o sebevraždu. Sorry, ale kdo normální vjíždí do křižovatky na červenou (u šlapálků velmi častý jev), na galuskách trandí v zimním ránu do práce ať je sucho, sních, nebo námraza?

Navíc pokud dojde k nejhoršímu a nějakou prasárnu ti udělá šlapálek, ty ho sundáš, tak ho pěkně pocucháš, s čímž musíš žít, a škodu na autě si zaplatíš sám, protože kolo prostě nemá povinný ručení. Náhrady škody se můžeš domáhat u soudu, ale ten ti většinou náhradu škody nepřizná.

Věř mi, vím o čem mluvím.Kdo to zná v Brně, tak ví jak vypadá podjezd pod železnicí směrem od Ronda ke Zvonařce. A v tom podjezdu jsem potkal šlapálka, kterej si to suveréně hasil v protisměru. Konečnej účet byl zlámaná klíční kost, 3 žebra a ruka u šlapálka a u mě 5 000 za nový pravý zpětný zrcátko.

Takže dokud se nezačnou kolomrdi chovat podle toho jak jsou zranitelní, tak nasrat z výhodama.

(reakce na) Absolutni prednost cyklistu

9.2.2011 v 14:30 | Nahoru | #53

chanchez píše: Ivanko> Každej z nás už udělal na silnici nějakou prasárnu, problém je ale v tom, že to co občas člověk vidí u šlápálků, není prasárna ale důkaz naprosté stupidity a pokus o sebevraždu. Sorry, ale kdo normální vjíždí do křižovatky na červenou (u šlapálků velmi častý jev), na galuskách trandí v zimním ránu do práce ať je sucho, sních, nebo námraza?

Navíc pokud dojde k nejhoršímu a nějakou prasárnu ti udělá šlapálek, ty ho sundáš, tak ho pěkně pocucháš, s čímž musíš žít, a škodu na autě si zaplatíš sám, protože kolo prostě nemá povinný ručení. Náhrady škody se můžeš domáhat u soudu, ale ten ti většinou náhradu škody nepřizná.

Věř mi, vím o čem mluvím.Kdo to zná v Brně, tak ví jak vypadá podjezd pod železnicí směrem od Ronda ke Zvonařce. A v tom podjezdu jsem potkal šlapálka, kterej si to suveréně hasil v protisměru. Konečnej účet byl zlámaná klíční kost, 3 žebra a ruka u šlapálka a u mě 5 000 za nový pravý zpětný zrcátko.

Takže dokud se nezačnou kolomrdi chovat podle toho jak jsou zranitelní, tak nasrat z výhodama.



misto slapalka dej motocyklistu a mas to to same a zase jsme u toho, ze vse je v lidech, v Italii vsichni v pohode,ale tu se vzdy najde nejaky kreten, kteremu se nekdo nelibi

2 reakcí na tento příspěvek Absolutni prednost cyklistu

9.2.2011 v 14:40 | Nahoru | #54
Lance> Dát ho tam nemůžu, protože když ten mi udělá prasárnu a doplatí na to, tak mi škodu zaplatí pojišťovna u který má povinný ručení, potažmo česká kancelář pojistitelů (nebo jak se to jmenuje), která to pak bude vymáhat po něm.

A to přesně jde. O zaplacení škody.

To samozřejmě neznamená, že mezi šlapálkama nejsou slušní lidi, kteří jezdí opatrně a podle předpisů. V každé skupině prostě najdeš určitej počet kokotů na n-tou.

(reakce na) Absolutni prednost cyklistu

9.2.2011 v 15:09 | Nahoru | #55

chanchez píše:
To samozřejmě neznamená, že mezi šlapálkama nejsou slušní lidi, kteří jezdí opatrně a podle předpisů. V každé skupině prostě najdeš určitej počet kokotů na n-tou.



ale jen mezi šlapálistama se najdou chorý mozky, co si uzurpujou absolutní právo na silnice, chodníky a veškeré pozemní komunikace a vyhlašujou nulovou toleranci všemu ostatnímu, zejména tomu co má motor.

(reakce na) Absolutni prednost cyklistu

9.2.2011 v 15:14 | Nahoru | #56

chanchez píše: A to přesně jde. O zaplacení škody.



1 reakcí na tento příspěvek Absolutni prednost cyklistu

9.2.2011 v 15:16 | Nahoru | #57
ať uzurpujou, ale jen od osmé večerní do šesté ranní, to mi budou buřt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Absolutni prednost cyklistu

9.2.2011 v 15:19 | Nahoru | #58

chanchez píše: ať uzurpujou, ale jen od osmé večerní do šesté ranní, to mi budou buřt



mě ne, často jezdim za tmy a jediná věc co je horší než ožralej neosvětlenej cyklista je ožralej neosvětlenej cyklista co si myslí že je v právu

Absolutni prednost cyklistu

9.2.2011 v 15:21 | Nahoru | #59
Plus je tu další podstatný fakt, že na kolo bohužel není třeba nic. Neexistuje řidičák, techničák, povinná výbava, a tak dále. Takže si to po silnicích běžně hasí individua bez jakéhokoliv povědomí o pravidlech silničního provozu za tolerance švestek, podpory zákonodárců a tleskánní médií. Co je horší, že se to bohužel týká (až jsem se divil) obrovské skupiny mladých "cool zelených" individuí, které si řidičáky ani dělat nechcou! Pro nás nepředstavitelné, ale svět se prostě zbláznil.

Nejhorší kombinací je potom jedinec, který postrádá i základní pudy sebezáchovy a nejen, že si myslí jak má "absolutní" přednost (za to patří mimochodem věšet za koule do průvanu hlavně naše novináře,) ale také věří, že hlavou kov prorazí.

(reakce na) Absolutni prednost cyklistu

9.2.2011 v 15:22 | Nahoru | #60

FiZzeR píše: mě ne, často jezdim za tmy a jediná věc co je horší než ožralej neosvětlenej cyklista je ožralej neosvětlenej cyklista co si myslí že je v právu



To je v pohodě, toho musíš jen smést tak, aby stihl nadýchat. Pak už to je jedno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist