1 reakcí na tento příspěvek Jak je to ? ? (antipich)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to ? ? (antipich)
Jinak ale gumaři by ti samozřejmě poradili jinak.
2 reakcí na tento příspěvek Jak je to ? ? (antipich)
burgerking>sherm14> No asi záleží do čeho to foukneš. Jako třeba na fichtloj bych to neřešil a jezdil v pohodě dál a klidně plněj kvalt dokud by to vydrželo. V běžným autě při normální jízdě a třeba na kole taky.
Jinak ale gumaři by ti samozřejmě poradili jinak.
tak to je jasný,na fichtlovi bych jezdil aji s prázdným kolem,ale na normální motorce bych to neriskoval a buď bych zalepil duši,nebo při nejhorším koupil novou pneu....pak náhodou píchneš 100 km od baráku,zavoláš si odtahovku a vyjde tě to pětkrát tak draho :\
gr3p>jeste jedna laidska otazka xD u jednoho odkazu jsem cetl ze to nafoukne na cca 1,5-2 atmosféry takze to mam radsi cely vyfouknout a pak nafouknout tim ?
Přesně tak, kolo musíš úplně vyfouknout a nafouknout potom pouze tím sprejem (je to tedy v podstatě na jedno použití). Neměj ale strach, návod k použití je tam většinou někde napsanej takže když si ho před tím přečteš, tak určitě nic nezkazíš.
Naposledy editováno 10.02.2009 20:30:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to ? ? (antipich)
gr3p>jeste jedna laidska otazka xD u jednoho odkazu jsem cetl ze to nafoukne na cca 1,5-2 atmosféry takze to mam radsi cely vyfouknout a pak nafouknout tim ?
Vyfoukneš, prdneš tam pich, co se vejde, otočíš dírkou dolů. Zde asi bude problém, když je dírka tam, kde je i ventilek ne?
Dvě kila se s tím prý jet dá. (zkušenost Droppiho).
2 reakcí na tento příspěvek Jak je to ? ? (antipich)
antipich je POUZE NA NOUZOVE DOJETI do pneuservisu MAX 80KMH !!!!
pneu na které takto dojedete do servisu je zničená a její další oprava je nemožná !!!
pokud vám někdo tvrdí něco jiného hazarduje s VAŠIM zdravím,pracuji v branži a na toto téma jsem vyslechl mnoho školení a proto vám radím ....... na nouzové dojetí použijte sadu opravných knotů kterou koupíte v každém motoshopu a s takto opravenou pneu nepřekračujte 80 kmh a co nejdříve navštivte pneuservis kde vám pneu plnohodnotně opraví !
a těm kdo mi nevěří přeji hodně štěstí .... tisíckrát to projde a na tisící první ....
PneuBoss
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to ? ? (antipich)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to ? ? (antipich)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to ? ? (antipich)
pneuBoss>původně jsem se k tomu nechtěl vyjadřovat jelikož v sezoně to melu jak kolovrátek desetkrát denně do kola ....
antipich je POUZE NA NOUZOVE DOJETI do pneuservisu MAX 80KMH !!!!
pneu na které takto dojedete do servisu je zničená a její další oprava je nemožná !!!
pokud vám někdo tvrdí něco jiného hazarduje s VAŠIM zdravím,pracuji v branži a na toto téma jsem vyslechl mnoho školení a proto vám radím ....... na nouzové dojetí použijte sadu opravných knotů kterou koupíte v každém motoshopu a s takto opravenou pneu nepřekračujte 80 kmh a co nejdříve navštivte pneuservis kde vám pneu plnohodnotně opraví !
a těm kdo mi nevěří přeji hodně štěstí .... tisíckrát to projde a na tisící první ....
PneuBoss
A je to tu říkal jsem že gumaři by odpověděli jinak. Oni sice většinou přímo výrobci v návodu píší že gumu není třeba po použití opravovat (viz. např. zde)ale gumárenská lobby je holt gumárenská lobby. Stačí dobře mířená masáž mozků s přidáním několika zaručených zpráv typu jedna paní povídala o tom že nádobka pod sedlem zaručeně dříve nebo později bouchne protože tam do ní pere z jedné strany slunce a z druhé do červena rozžhavený výfuk a lidi už se řadí do fronty na opravu pneu.
Naposledy editováno 10.02.2009 22:29:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to ? ? (antipich)
burgerking>pneuBoss>původně jsem se k tomu nechtěl vyjadřovat jelikož v sezoně to melu jak kolovrátek desetkrát denně do kola ....
antipich je POUZE NA NOUZOVE DOJETI do pneuservisu MAX 80KMH !!!!
pneu na které takto dojedete do servisu je zničená a její další oprava je nemožná !!!
pokud vám někdo tvrdí něco jiného hazarduje s VAŠIM zdravím,pracuji v branži a na toto téma jsem vyslechl mnoho školení a proto vám radím ....... na nouzové dojetí použijte sadu opravných knotů kterou koupíte v každém motoshopu a s takto opravenou pneu nepřekračujte 80 kmh a co nejdříve navštivte pneuservis kde vám pneu plnohodnotně opraví !
a těm kdo mi nevěří přeji hodně štěstí .... tisíckrát to projde a na tisící první ....
PneuBoss
A je to tu říkal jsem že gumaři by odpověděli jinak. Oni sice většinou přímo výrobci v návodu píší že gumu není třeba po použití opravovat (viz. např. zde)ale gumárenská lobby je holt gumárenská lobby. Stačí dobře mířená masáž mozků s přidáním několika zaručených zpráv typu jedna paní povídala o tom že nádobka pod sedlem zaručeně dříve nebo později bouchne protože tam do ní pere z jedné strany slunce a z druhé do červena rozžhavený výfuk a lidi už se řadí do fronty na opravu pneu.
přesně ten sprej mi utekl... :D ale bylo to za stání v kempu tak se nic nestalo..spíš z toho byla prča :D
Krom toho se jistě liší svým složením a jsou lepší a horší. Tady je třeba něco pro fajnšmekry i když mě osobně to už zavání trochu tím bělidlem co vybělí dočista dočista .
Ale ať se každý zařídí dle svého. A věřím že někdo se nespokojí ani s opravou v servisu protože struktura gumy byla prostě porušena a i takovou opravu bere jako provizorní řešení jen do doby, než koupí fungl novou.