Naposledy editováno 29.08.2008 00:49:47
Jinak mám dojem,že ten proud vzduchu jde někam na vršek hlavy tak na čelo,myslím
Naposledy editováno 29.08.2008 01:17:12
Vetsi plexi (zpravidla chytane na dva nebo ctyri tyckove uchyty na riditka a vidlici) maji ruzny tvary a lze je tedy zakoupit v provedeni aerodynamickym i turistickym (to ma odtokovou hranu nakopnutou nahoru, aby to delalo vetsi bublinu). Pri spravnym vyberu plexi se pak celej schovas do vzduchovy bubliny, kde na tebe nefouka, neprsi a nic kolem hlavy nehuci - jenze pro zmenu se v lete dost peces a pokud pred sebe koukas uz skrz plexi, nastava problem za deste. Optimalni je tedy varianta, ze dopredu koukas nad horni hranou plexi, ale abys byl ty i tandemka ve vzduchovy bubline.
Za hustyho deste mam paradoxne nejradsi, kdyz mi proud vzduchu smeruje primo na plexi prilby - sice to huci jak v ule, ale funguje to jako sterace
aswer>takhle to vypadá,docela dobrý
Bohuzel tvoje obrazky nevidim (coz neznamena, ze je chyba u tebe). Takze sem hodim par vlastnich:
Givi A700 (velke plexi na 4 drzaky, zasahuje i pod svetlo)
Givi A600 (stredni plexi na 4 drzaky)
Puig xxxx (male plexi na dva srouby na svetle, typ si uz nepamatuju, ale je to to za cca €20 od Louise)
Je to přesně tak, jak píše Sim, ty výhody a nevýhody. S tím svým plexi mám při běžné vzpřímené poloze proud vzduchu vedený na vrchní část helmy. To je dobré na dálnici, tolik na mě nefouká (zvlášť když se přikrčím) a bez problémů můžu vozit tankvak, ale dovolená v Itálii - to bylo jak bejt v zimní bundě na Sahaře
Podle mě plexi dost kazí vzhled moto (je to otázka vkusu), ale výhody u mě převážily nad nevýhodami.
nějak mi to tam blejsklo,snad ti to takhle bude stacit
Nejdřív jsem to zkousel na ty držáky,ale pořád mě to vycházelo malinko před a nad světlo,vůbec se mi to nelíbilo,tak jsem malinko roztáhnul držáky na světlo,heverem to jde báječně,a ten štítek jsem malinko zbrousil protože to překáželo,za těma držákama to není viděta za spodní díru co je na tom štítku jsem ho chytil šroubama co drží světlo