koupil jsem tmavé plexi na přilbu a rád bych znal názory a zkušenosti těch, kteří jej také používají, zda měli někdy problém v ČR či v zahraničí s policií - tedy ohledně nehomologace takových zatmavených plexi?
Případně se podělte, jak policajti reagovali - pokuta, odstavení vozidla, než si "najdete" nové plexi apod.?
Mimochodem - je možné se vymluvit, že plexi necháte na další cestu zvednuté, tedy jej nepoužijete? A dodatečná otázka do pranice - je možné tedy pokračovat v jízdě se zvednutým hledím (nemáte chráněn zrak)?
Dík!
2 reakcí na tento příspěvek Tmavé plexi na přilbě a (ne)homologace - problém?
2 reakcí na tento příspěvek Tmavé plexi na přilbě a (ne)homologace - problém?
1 reakcí na tento příspěvek Tmavé plexi na přilbě a (ne)homologace - problém?
1 reakcí na tento příspěvek Tmavé plexi na přilbě a (ne)homologace - problém?
Jinak tedka jsem zacal jezdit v prosi brejlema od ESS mam je na strileni vydrzi i ranu z prokovnice jsou to takove ty velke jak maj krosaci akorat a uplne dokonale sedej do helmy a da se v pohode zavrit plexi mam rad otevrene plexi kdyz jedu na pohodu ale ty rany od brouku to boli ale tedka uz ne :)
1 reakcí na tento příspěvek Tmavé plexi na přilbě a (ne)homologace - problém?
Je tam klíčová ta věta "...pokud tím není ohrožena bezpečnost jízdy". To se pak můžeš vymluvit, že ti sklopené hledí brání ve výhledu a ohrozil bys tím bezpečnost jízdy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tmavé plexi na přilbě a (ne)homologace - problém?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tmavé plexi na přilbě a (ne)homologace - problém?
Nevím, ale dělají se snad i homologovaný plexi, tak proč si nekoupíš to?
http://www.us-army.c...ess-nvg-profile.html
Též jezdím nejvíc iridiové, slušný kompromis mezi čirým a zatmaveným, vypadá fajně a pohled cez je luxusní - protisvětlo, obloha atd, zatmavuje to co má, ale stále vidíš Problemy nedělal nikdo, v šeru mi také moc nevadí, ale to je asi zvykem. Rekord mám ve 2 ráno po pálení čaroděk neosvětleným štatlem to se ještě dalo. Když ale přijde na večer bouřka, tak ve tmě a plýskanici teda fakt jedeš po paměti. Akorát tam je fest vidět každý škrábanec. Když jich tam přibyde hodně, tak už to ale ani neřešíš
rebbeler píše: mfence> Taky mám rád otevřené hledí, a mušky v očích jsou taky fajn.
V tomhle máme my brejlovci velkou výhodu Můžeš si pootevřít štítek, nechat si větrat, případně odklopit když potřebuješ, přesto jsou stále oči v pohodlí
Ale je to jen to ze je mam doma na strelby jinak stacej levnejsi na hory atd
Jinak tmavé i iridiové jsem měl, ale hned jsem ho běžel vyměnit za lehce kouřové, protože jezdím i někdy v noci a to jde max s lehce kouřovým.. Ale i to stačí a do xichtu vidět není
1 reakcí na tento příspěvek Tmavé plexi na přilbě a (ne)homologace - problém?
Jinak je ve dne super holt na úkor noci kdy je špatně vidět, ale protože nemám rád, když mi někdo kouká do helmy (hlavně pěkný holky co mě pořád očumujou ) nebudu měnit a hlavně já můžu čumět na ně, i když předstírám soustředivou jízdu . Na jízdu v noci doporučuju tahat čiré.
Naposledy editováno 08.06.2011 23:49:02
Švagr píše: To by tě nejdřív museli stavět, a když si přečteš pár anket "Kolikrát vás stavěli policajti?", tak zjistíš, že je dost nepravděpodobné, že tě vůbec někde zastaví. A když už se teda podaří, že na ně narazíš a oni tě opravdu zastaví, tak homologace visoru je jedna z posledních věcí, které by kontrolovali.
Na Sedle jsem měl nedávno dvě kontroly po týdnu a plexi mám černý jak uhlí, jediné co VB zajímalo byla technická, úhel RZ, doklady a dechová zkouška.VlastíkPlamínek píše: měl jsem na TiTechu iridiové (nemám rád když mi ve městě čumí lidi do helmy). Nikdo nikdy nepindal, problém nebyl. Dokud se nesetmělo. To pak opravdu jedeš poslepu.
mel jsem tez iridiove. Vnoci jsem jezdis s otevrenou helmou protoze jsem nic nevidel. Na podzim jsem mel zanet dutin ze studeneho vzduchu. Idelalni je je menit.