globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přívěra
 
17.11.2008 v 13:37
čus nekdo řikal že moto líp jede kdyz se odstraní vyfuková přívěra co je na tom pravdy(GSXR-600 K7).Díky

Přívěra

17.11.2008 v 13:57 | Nahoru | #1
není to pravda, jinak by tam nebyla... Je tam od toho, aby se zlepšil průběh v nízkých a středních otáčkách..

Přívěra

17.11.2008 v 14:17 | Nahoru | #2
A já se těšil na věčný diskuze "přívěra a 2T motor" ... u 4T Ti neporadím, ale určitě svůj účel má, nekuchal bych.

Přívěra

17.11.2008 v 16:22 | Nahoru | #3
ta svůj význam má,kdyby to jelo líp bez přívěry myslíš že by ju tam japonci cpali..? myslim že ne protože přívěra ti ovlivnuje vyplachování spálené směsi s válce a unik směsi čerstvé.díky ní je lepíš nárust hodnoty kroutáku,hladší průběh a až o 10% nárust výkonu

Přívěra

17.11.2008 v 16:25 | Nahoru | #4
jj me to bylo divny tak sem se radsi zeptal

1 reakcí na tento příspěvek Přívěra

17.11.2008 v 16:58 | Nahoru | #5
no přívěra je pro silniční moto rozhodně dobrá, jak tu bylo řečeno, zlepší průběh nízkých a středních otáček = takže na silnici jednoznačně Přívěra, ale nemá až takoej smysl při hodně vysokých otáčkách pro závodní účely = váha navíc, a při točkách přece nechci aby to mělo odpor

edit: na mojí R1 přivěra není, páč původní majitel tam dal komplet svody a taky to jede

edit 2: těch 10% nárůst výkonu bych polemizoval, viděl to někdo na grafu z brzdy?

Naposledy editováno 17.11.2008 17:06:27

(reakce na) Přívěra

17.11.2008 v 23:05 | Nahoru | #6
enzo> někde na netu sem graf viděl,ale psal sem AŽ 10%
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist