Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
ta svůj význam má,kdyby to jelo líp bez přívěry myslíš že by ju tam japonci cpali..? myslim že ne protože přívěra ti ovlivnuje vyplachování spálené směsi s válce a unik směsi čerstvé.díky ní je lepíš nárust hodnoty kroutáku,hladší průběh a až o 10% nárust výkonu
no přívěra je pro silniční moto rozhodně dobrá, jak tu bylo řečeno, zlepší průběh nízkých a středních otáček = takže na silnici jednoznačně Přívěra, ale nemá až takoej smysl při hodně vysokých otáčkách pro závodní účely = váha navíc, a při točkách přece nechci aby to mělo odpor
edit: na mojí R1 přivěra není, páč původní majitel tam dal komplet svody a taky to jede
edit 2: těch 10% nárůst výkonu bych polemizoval, viděl to někdo na grafu z brzdy?