globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zadrena aprilia co s tim
30.4.2010 v 09:24
Ahoj lidi prosim poradte zadrela se me aprilia tuareg 125 spatnej olej..prosim poradte kolik by to tak mohlo stat?? dik za odpoved
Předchozí
1 2
Následující

Zadrena aprilia co s tim

30.4.2010 v 09:26 | Nahoru | #1
10000?????

Zadrena aprilia co s tim

30.4.2010 v 09:28 | Nahoru | #2
Taky budu střílet od boku 5-10?

2 reakcí na tento příspěvek Zadrena aprilia co s tim

30.4.2010 v 09:29 | Nahoru | #3
tak 20-30 tisíc

(reakce na) Zadrena aprilia co s tim

30.4.2010 v 09:32 | Nahoru | #4

kodlisko>tak 20-30 tisíc



To snad ne, sice napsal úplný prd co s tím je. Plácl do vody bez podrobností ale až 30 papírů?

Zadrena aprilia co s tim

30.4.2010 v 09:33 | Nahoru | #5
cca 4 tis nikasil s pístem, možná pak ojnice za 2 tis.

Zadrena aprilia co s tim

30.4.2010 v 09:54 | Nahoru | #6
cca do 4000 nikasil + 2500 pist + těsnění možna i ojnice bude mit vůli tak 2800 ojnice + přelisování a pak gufera a ložiska a maš novej motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadrena aprilia co s tim

30.4.2010 v 09:56 | Nahoru | #7

kodlisko>tak 20-30 tisíc



Teprve teď jsem tě pochopil Ty jsi zvyklej na italský ceny co?

Zadrena aprilia co s tim

30.4.2010 v 10:14 | Nahoru | #8
Připrav si pěknej ranec a obrň nervy. Navíc tyhle vyšponovaný dvoutakty neska dělá málokdo. Pamatuju si tu anabázi, co si prošel bratr s Cagivou Mito, generálka za 8 talířů v Cagiva servise a po 100km opět motor K.O. Good luck

(reakce na) Zadrena aprilia co s tim

30.4.2010 v 10:28 | Nahoru | #9

Macek NX>Teprve teď jsem tě pochopil Ty jsi zvyklej na italský ceny co?


Přesně jsi mě pochopil!

Zadrena aprilia co s tim

30.4.2010 v 10:51 | Nahoru | #10
komplet tak 10000,-
Tež sem to řešil tak 3 roky zpátky, aprilka pegaso...newím jak ty, ale pak mě štvalo, že jsem do toho nasypal tolik kč...teď bych to zkusil prodat i s tím zadřeným motorem (bo zkus sehnat jiný)...záleží na tobě... já bych do toho další prachy nevrazil, šetřil bych na novější moto...

1 reakcí na tento příspěvek Zadrena aprilia co s tim

30.4.2010 v 12:06 | Nahoru | #11
Jojo tydle italské 125cky jsou strašné..

Zadrena aprilia co s tim

30.4.2010 v 12:13 | Nahoru | #12
nevím sice podle čeho jste počítali těch 20 až 30 tisíc já měl cagivu elfant a komplet go motoru všechny ložiska gufera tesnění píst nicasil ojnice klika a vešel sem se do 8000 jen to nechce bejt línej já si těsnení do mototu vyklepával doma sám a takový ty blbosti jde o to jaký máš styky a známý pak je všechno jednodužší mnoho dílů se dá sehnet po bazarech z druhovýroby atd. nemusí bejt všechno origo za x tisíc ale je to na nervy tak hodně zdaru

(reakce na) Zadrena aprilia co s tim

30.4.2010 v 12:15 | Nahoru | #13

kodlisko>Jojo tydle italské 125cky jsou strašné..


nejde o to že je to ital ale jak každej ví o 2t je třeba se starat a když nějaká taková motorka lítá několik let je třeba s tím trochu počítat ale věřím to muž že když to dá do cajku a bude to dobře udělaný nalítá ještě dost km

Zadrena aprilia co s tim

30.4.2010 v 15:32 | Nahoru | #14
bud rad ze máš 125 já to teď řeším na buellovi a ja to budu mít tak za 30 ( písty, prelisování klikovky, výměna ložisek na klice práce těsnění atd )

Zadrena aprilia co s tim

30.4.2010 v 20:16 | Nahoru | #15
kdo nezadřel italskou 125 neni motorkář vím o čem mluvím- Aprilia AF1 Futura ... jinak ja to posílal někam do Votic .. stalo mě to 5.5 tisíce nikasil a píst s kroužkama koukni sem - tímto nechci dělat reklamu

edit : myslím že je to ono .. zkus tam zavolat a poptat se

Naposledy editováno 30.04.2010 20:38:40

Zadrena aprilia co s tim

1.5.2010 v 18:06 | Nahoru | #16
rozhodně bych sehnal jinej motor páč nevíš co všechno se stim tvym stalo navíc to i vyjde levnějš

Zadrena aprilia co s tim

10.6.2010 v 09:19 | Nahoru | #17
Ja tomu moc nerozumim mam ji pul roku a u nas v jednom obchode me nabizely olej ze je uplne vybornej respol tak jsem ho tam nalil a vzal jsem za ni a seklo se me kolo a dojel jsem a jeste nevim jak dostat pist z ty hlavy poradte a do servisu se me to davat nechce.

Zadrena aprilia co s tim

10.6.2010 v 09:30 | Nahoru | #18
Nikasil + pístní sada.. když v tom budeš, rozpůlil bych a udělal ložiska, ojnici (zkrátka kliku) - a budeš zase jezdit věky. Bude otázkou času, kdy Aprilicákej motor klekne na spodku, když už kleknul vrch..

Zadrena aprilia co s tim

10.6.2010 v 11:48 | Nahoru | #19
Nejdřív ten motor musíš rozebrat, což nech udělat někoho, kdo tomu trochu rozumí. Poté zkontrolovat škody. Může být poškozený nicasilový povrch válce (to asi bude), můžou být stržený pístní kroužky, ale také můžou být jen skříplé v pístu, může být trochu (jde opravit) nebo hodně poškozený píst. Může být zadřené horní nebo spodní oko ojnice. Některé ojnice mají v horním oku kalený ocelový kroužek, který jde vylisovat a vyměnit, ale není to časté. Může být zničená klec jehlového ložiska, většinou to zkurví vše okolo.

Poučení pro příště: Do těchto motorů patří jen špičkový "plně syntetický" olej - např od toho Repsolu olej "Competicione", nikoliv "Syntetico" - to je olej střední třídy do Jaw a jiných méně namáhaných motorů obvykle s litinovou vložkou válce. A za druhé, při změně jednoho oleje za olej né trochu, ale zcela jiný, má ten nový olej z nějakého důvodu problém vytvořit pevný olejový film přes oslabenou vrstvu původního oleje, dokud ta stará vrstva nesleze pořádně. Pár lidí už z tohohle důvodu zadřelo, takže při změně oleje chvíli jezdit raději opatrně, nenamáhat motor.
Dobré je si při každé koupi oleje nakoupit aspoň 5 litrů do zásoby, ať ten olej nemusíš měnit. Já jezdím v každém 2T nejraději stejný olej od zajetí až po příští generálku.

Zadrena aprilia co s tim

10.6.2010 v 16:12 | Nahoru | #20
Ahaa tomu ja stejne moc nerozumim a prosim na kolik by me to tak zhruba vyslo?

Zadrena aprilia co s tim

10.6.2010 v 16:27 | Nahoru | #21
Však píšu, záleží na tom, co z toho všeho je poškozené a co ne. Ceny dílů viz ostatní.

Zadrena aprilia co s tim

10.6.2010 v 16:32 | Nahoru | #22
Jj tak jo ja to zkusim obvolat poptat se a nekam to poslat a uvidim

Zadrena aprilia co s tim

10.6.2010 v 16:34 | Nahoru | #23
Jj tak jo ja to zkusim obvolat poptat se a nekam to poslat a uvidim jo a teda chtel jsem se jeste zeptat jak to mam teda sundat hlavu z pistu (nejde vubec hnout s nakopavackou.

1 reakcí na tento příspěvek Zadrena aprilia co s tim

21.6.2010 v 22:21 | Nahoru | #24
Hele jeste bych se chtel zeptat byl jsem v obcode rekli me priblizne 6000tis....a ze misto nikasilu by tam dali nejakou vlozku tak bych se chtel zeptat co je lepsi?????

(reakce na) Zadrena aprilia co s tim

21.6.2010 v 22:27 | Nahoru | #25

pesik>Hele jeste bych se chtel zeptat byl jsem v obcode rekli me priblizne 6000tis....a ze misto nikasilu by tam dali nejakou vlozku tak bych se chtel zeptat co je lepsi?????


sorry že to takhle napíšu, ale jestli tomu piču rozumíš a jěště nemáš moc peněz tak proč sis kupoval dvoutakt?

Zadrena aprilia co s tim

21.6.2010 v 22:33 | Nahoru | #26
protoze me se libila a dopurucovali me ji tak jako prachy mam z brigady ale tak snazim se sehnat co nejlevnesi a jak to teda je s tim nikasilem??

Zadrena aprilia co s tim

21.6.2010 v 22:36 | Nahoru | #27
Nikasil je niklo-křemíkovo-karbidová povrchová úprava pro komponenty motoru, především pro vnitřky válců - zabezpečení lepšího odvodu tepla a zvýšení kluznosti. Jde o velmi slabou vrstvu a při zadření se právě tato vrstva nahrne mezi pístní kroužky, válec a píst.

Nikasil byl představen v roce 1967 Mahlem, byl navržen především kvůli oddělení komory od hliníkového "válce" v rotačních motorech. Tato vrstva dovolila hliníkovým válcům a pístům pracovat přímo proti sobe s nižším opotřebováním součástí a třením. Narozdíl od jinýho metod dovolilo použití Nikasilu vyrobit válce s velkým vrtáním a s nižší tolerancí což mělo za důsledek rozvoj stávajícího designu motorů. Hliníkové válce měly mnohem lepší tepelně vodivé vlastnosti než kov, což byl primární faktor ve vysokovýkonových motorech.

Tato povrchová úprava byla ještě zdokonalena v letech 1990 společností US Chrome Corporation, pod značkou "Nicom" (použité v závodních lodních motorech, sněžných skůtrech, ATV a v automobilových motorech V8).

Porsche tuto technologii poprvé použilo u svého závodního vozu 917 v roce 1970, později Nikasil aplikovala i v modelu 911 RS (1973). Porsche užívalo Nikasil také v bězně produkovaných modelech té doby, ale pouze po relativně krátké časové období, pak přešla z Nikasilu na Alusil kvůli snižování nákladů pro platformu 911. Nikasilová úprava válců byla vždy používána v modelech 911 Turbo a RS. Díky Nikasilu bylo možno vyrobit vzduchem chlazený motor, který měl největší specifický výkon než jakýkoli motor té doby. Nikasil se stále využívá v dnešních modelech 911 s velkým úspěchem.

Nikasil a podobné povrchové úpravy jsou velmi rozšířené v závodním odvětví, včetně Formule 1.

Naposledy editováno 21.06.2010 22:37:00

Zadrena aprilia co s tim

22.6.2010 v 07:22 | Nahoru | #28
no hlavne zjisti pricinu zavady. Ver,ze "spatnym" olejem to nebylo.
At to nedelas dvakrat

Zadrena aprilia co s tim

22.6.2010 v 10:36 | Nahoru | #29
Jaryn> to jsi sem rovnou mohl hodit odkaz

Nicasil by audiklub

pokud je chycenej jen vršek, tak bych to neviděl nijak hrozně, ideální by bylo, kdyby byl válec stejnej s válcem RS125, kupoval jsem novou mitaku a komplet sada bez hlavy vyšla na 4500kč, pokud to tak není, tak jak píše duck...

1 reakcí na tento příspěvek Zadrena aprilia co s tim

22.6.2010 v 13:57 | Nahoru | #30
a cim by to teda bylo jinim sem s ni jezdil bez problemu a nalil jsem tam jinej olej a bylo to
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia touareg 125 rallye oilmaster Aprilia Tuareg Rally 125 divocaci. 1 8.10.2023 v 20:00 Kohlstein
Ake endurko kupit Aprilia Tuareg Rally 125 djejsy 14 27.6.2020 v 12:57 djejsy
Odvzdusnenie zadnej brzdy Aprilia Tuareg Rally 125 djejsy 8 30.5.2020 v 18:21 Kohlstein
Repas Tlumiče Aprilia Aprilia Tuareg Rally 125 StepaCZ 2 30.6.2019 v 17:05 tempest
Olej z výfuku Aprilia Tuareg Wind 125, Aprilia Tuareg Rally 125 Motorkáris559 0 10.2.2019 v 15:19 Motorkáris559


TOPlist