2 reakcí na tento příspěvek Zadrena aprilia co s tim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadrena aprilia co s tim
kodlisko>tak 20-30 tisíc
Teprve teď jsem tě pochopil Ty jsi zvyklej na italský ceny co?
Tež sem to řešil tak 3 roky zpátky, aprilka pegaso...newím jak ty, ale pak mě štvalo, že jsem do toho nasypal tolik kč...teď bych to zkusil prodat i s tím zadřeným motorem (bo zkus sehnat jiný)...záleží na tobě... já bych do toho další prachy nevrazil, šetřil bych na novější moto...
1 reakcí na tento příspěvek Zadrena aprilia co s tim
kodlisko>Jojo tydle italské 125cky jsou strašné..
nejde o to že je to ital ale jak každej ví o 2t je třeba se starat a když nějaká taková motorka lítá několik let je třeba s tím trochu počítat ale věřím to muž že když to dá do cajku a bude to dobře udělaný nalítá ještě dost km
edit : myslím že je to ono .. zkus tam zavolat a poptat se
Naposledy editováno 30.04.2010 20:38:40
Poučení pro příště: Do těchto motorů patří jen špičkový "plně syntetický" olej - např od toho Repsolu olej "Competicione", nikoliv "Syntetico" - to je olej střední třídy do Jaw a jiných méně namáhaných motorů obvykle s litinovou vložkou válce. A za druhé, při změně jednoho oleje za olej né trochu, ale zcela jiný, má ten nový olej z nějakého důvodu problém vytvořit pevný olejový film přes oslabenou vrstvu původního oleje, dokud ta stará vrstva nesleze pořádně. Pár lidí už z tohohle důvodu zadřelo, takže při změně oleje chvíli jezdit raději opatrně, nenamáhat motor.
Dobré je si při každé koupi oleje nakoupit aspoň 5 litrů do zásoby, ať ten olej nemusíš měnit. Já jezdím v každém 2T nejraději stejný olej od zajetí až po příští generálku.
1 reakcí na tento příspěvek Zadrena aprilia co s tim
pesik>Hele jeste bych se chtel zeptat byl jsem v obcode rekli me priblizne 6000tis....a ze misto nikasilu by tam dali nejakou vlozku tak bych se chtel zeptat co je lepsi?????
sorry že to takhle napíšu, ale jestli tomu piču rozumíš a jěště nemáš moc peněz tak proč sis kupoval dvoutakt?
Nikasil byl představen v roce 1967 Mahlem, byl navržen především kvůli oddělení komory od hliníkového "válce" v rotačních motorech. Tato vrstva dovolila hliníkovým válcům a pístům pracovat přímo proti sobe s nižším opotřebováním součástí a třením. Narozdíl od jinýho metod dovolilo použití Nikasilu vyrobit válce s velkým vrtáním a s nižší tolerancí což mělo za důsledek rozvoj stávajícího designu motorů. Hliníkové válce měly mnohem lepší tepelně vodivé vlastnosti než kov, což byl primární faktor ve vysokovýkonových motorech.
Tato povrchová úprava byla ještě zdokonalena v letech 1990 společností US Chrome Corporation, pod značkou "Nicom" (použité v závodních lodních motorech, sněžných skůtrech, ATV a v automobilových motorech V8).
Porsche tuto technologii poprvé použilo u svého závodního vozu 917 v roce 1970, později Nikasil aplikovala i v modelu 911 RS (1973). Porsche užívalo Nikasil také v bězně produkovaných modelech té doby, ale pouze po relativně krátké časové období, pak přešla z Nikasilu na Alusil kvůli snižování nákladů pro platformu 911. Nikasilová úprava válců byla vždy používána v modelech 911 Turbo a RS. Díky Nikasilu bylo možno vyrobit vzduchem chlazený motor, který měl největší specifický výkon než jakýkoli motor té doby. Nikasil se stále využívá v dnešních modelech 911 s velkým úspěchem.
Nikasil a podobné povrchové úpravy jsou velmi rozšířené v závodním odvětví, včetně Formule 1.
Naposledy editováno 21.06.2010 22:37:00
Nicasil by audiklub
pokud je chycenej jen vršek, tak bych to neviděl nijak hrozně, ideální by bylo, kdyby byl válec stejnej s válcem RS125, kupoval jsem novou mitaku a komplet sada bez hlavy vyšla na 4500kč, pokud to tak není, tak jak píše duck...
1 reakcí na tento příspěvek Zadrena aprilia co s tim
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia touareg 125 rallye oilmaster Aprilia Tuareg Rally 125 | divocaci. | 1 | 8.10.2023 v 20:00 Kohlstein |
Ake endurko kupit Aprilia Tuareg Rally 125 | djejsy | 14 | 27.6.2020 v 12:57 djejsy |
Odvzdusnenie zadnej brzdy Aprilia Tuareg Rally 125 | djejsy | 8 | 30.5.2020 v 18:21 Kohlstein |
Repas Tlumiče Aprilia Aprilia Tuareg Rally 125 | StepaCZ | 2 | 30.6.2019 v 17:05 tempest |
Olej z výfuku Aprilia Tuareg Wind 125, Aprilia Tuareg Rally 125 | Motorkáris559 | 0 | 10.2.2019 v 15:19 Motorkáris559 |