globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vrtani v elektrice
Mám led blinkry a když dám výstražný tak nefungují je to přerušovačem když jsem to proměřoval tak jsem našel volny drát tak jsem ho chtěl proměřit ale zapomněl jsem že mám měřak nastaven na proud. Od te doby moto ukazuje teplotu 123 stupňů a nejde nastartovat.

vrtani v elektrice

24.11.2013 v 11:58 | Nahoru | #1
- volný drát kde?
- kam vedl?
- co pojistky?

vrtani v elektrice

24.11.2013 v 11:59 | Nahoru | #2
Na el.Schéma jsi asi nekoukal viď?

vrtani v elektrice

24.11.2013 v 12:21 | Nahoru | #3
Pojistky jsou v pořádku prošeljsem to. Schéma mám a koukal jsem do něj ale nenasel jsem ten volny kabel.




Je to ten s žlutou koncovkou (pod sedlem spolujezdce)

vrtani v elektrice

24.11.2013 v 12:51 | Nahoru | #4
Koukám na ty prsty - nějakej nešikovnej

vrtani v elektrice

24.11.2013 v 12:59 | Nahoru | #5
Jj nešikovný jsem mám to z treninku jiu jitsu. Jinak jsem zjistil že to na obrazku je naklonový senzor ale kam vede ten volny drat jsem zatím ze schémata nevyčetl.

vrtani v elektrice

24.11.2013 v 15:25 | Nahoru | #6
Tipuju na šluslou ŘJ. Jinak tenhle spoj v návodu nehledej, určitě to neni origo.

vrtani v elektrice

24.11.2013 v 17:26 | Nahoru | #7
Jj origo to neni je to nějaký po domacku vyrobeny spoj co vede do toho naklonoveho senzoru. Co koukam na schéma tak to vypada jako napájení senzorů je tam 5V. RJ mi piše tyto chyby 13, 15, 17, 21, 22, 23, 41 a 47. Nevite někdo jak se dá vymazat paměť závad bez diagnostiky. Doufam že potom co to vymažu to bude zase chodit.

vrtani v elektrice

24.11.2013 v 18:26 | Nahoru | #8
Odpoj baterku na 30 min. Pak to zkus znovu. Ale stejně se obávám, že si spíš něco spálil, takže ti diagnostika bude k prdu.

vrtani v elektrice

24.11.2013 v 18:46 | Nahoru | #9
Diky zkusim to. A jsi si jistý že se tim vymaže paměť závad?

vrtani v elektrice

Skvělá odpověď, děkuji! 24.11.2013 v 20:06 | Nahoru | #10
Tak predpokladam, ze jsi chtel promerovat neco proti plusu 12V. Pokud proti minusu (kostra) a neco odeslo, tak jedine usmernovac ktery dela 5V, vetsinou v palubce. No a pokud proti tomu plusu primo na baterie, tak jsi odpalil predpokladam vstup na to naklonove cidlo (pokud je to ono). Coz je docela problem, proto ze ti masina nepude, coz je ucel cidla. Mozna i proto ty draty jsou udelany podomacku, proto ze je cidlo ve pr..... .

vrtani v elektrice

24.11.2013 v 20:12 | Nahoru | #11
Měřil jsem to proti plusu a nevím co všechno jsem odpalil protoze na ty větvi toho je dost po zapnuti kličku tam je furt těch 5V. Akorát nevím proc to ukazuje tak vysokou teplotu když to čidlo s tim nemá nic společného

Naposledy editováno 24.11.2013 20:14:01

vrtani v elektrice

24.11.2013 v 23:29 | Nahoru | #12
Vysokou teplotu ukazuje, protože si asi něco odpálil. Buď celý čidlo nebo něco v ŘJ.

Error Number 13 : Air intake pressure sensor error - DIAG mode 03
Error Number 15 : Throttle position sensor error - DIAG mode 01
Error Number 17 : Malfunctioning EXUP exhaust valve
Error Number 21 : Coolant temperature sensor error - DIAG mode 06
Error Number 22 : Air intake temperature sensor error - DIAG mode 05
Error Number 23 : Ambient air pressure sensor error - DIAG mode 02
Error Number 41 : Tilt sensor error - DIAG mode 08
Error Number 42 : Speed sensor error / Neutral sensor in short-circuit - DIAG mode 07-21

vrtani v elektrice

29.11.2013 v 21:18 | Nahoru | #13
Tak už jsem to opravil vyměnil jsem RJ a spínaču. Byl to drahej špás.

1 reakcí na tento příspěvek vrtani v elektrice

30.11.2013 v 17:09 | Nahoru | #14
docela bych se v tý jednotce povrtal...

2 reakcí na tento příspěvek vrtani v elektrice

2.12.2013 v 12:31 | Nahoru | #15
No jsi zkratoval natvrdo plus a mínus z baterky,tak se nediv:o) Drahej omyl.

(reakce na) vrtani v elektrice

11.12.2013 v 10:29 | Nahoru | #16
Bandaska> taky to mám v plánu ale i když ji dám do kupy tak tam nechám tu co tam mam ted proto že je z 2008 a ta co jsem usmazil z 2006 a to cukání me dost štvalo i když jsem si zvykl.

(reakce na) vrtani v elektrice

11.12.2013 v 10:38 | Nahoru | #17
mira-xj> máš pravdu jsem autoelektronik a udělám takovou skolackou chybu že si nepřepojím měřák na maření odporu a napětí dal jsem si pár facek

(reakce na) vrtani v elektrice

11.12.2013 v 19:21 | Nahoru | #18

mira-xj píše: No jsi zkratoval natvrdo plus a mínus z baterky,tak se nediv:o) Drahej omyl.

No kdyby to vyskratoval na tvrdo na baterce tak se stany houby (akorát baterka by ráda nebyla a měřák taky ) Ale takhle šel skratovy proud přes nejakou elektroniku která se po této ráně vydala do křemikového nebe...

Jinak dotyčneho lituji to musí k*revsky nasrat, ješte autoelektronik jeje ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N šimon474 3 31.5.2024 v 06:04 ALFA70
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N šimon474 0 30.5.2024 v 18:11 šimon474
Rozvody Yamaha FZ1 N Wirri 3 27.3.2024 v 13:16 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N ondra-krajon 14 22.11.2023 v 20:56 Garides


TOPlist