globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VIF aditiv
11.4.2013 v 14:35
Zdravím.
Používám roky Super benzin aditiv do Auta. Nemůžu si ho vynachválit. Starty super, zlepšuje to kvalitu benzínu, poznám to při tahu a i spotřebě.Dával jsem to do MZty a rozdíl. Teď mám sůzu. CHci co lejt i do ní. Přidává to někdo do nádrže ?? zkušenosti ?
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv

11.4.2013 v 14:40 | Nahoru | #1
reklama?
jakej rozdil ti to na ty MZte udelalo mi rekni?

(reakce na) VIF aditiv

11.4.2013 v 15:05 | Nahoru | #2

KubaLC8 píše: reklama?
jakej rozdil ti to na ty MZte udelalo mi rekni?



Taky by me zajimalo zvlast kdyz uz ty emzety pises tohle "Těžko říct kolik má koní, ale ten "laďák" tomu asi moc nepřidal. Byl už na mašině a na novej není. Všechno cpu do nádrže."

Tak to byl projev jako stehno.

VIF aditiv

11.4.2013 v 15:09 | Nahoru | #3

VIF aditiv

11.4.2013 v 15:15 | Nahoru | #4
do auta leju (nafta), u motorky mi to přijde poněkud pracné (moc často) a ani netuším, kde tu plechovku vozit.

VIF aditiv

11.4.2013 v 15:30 | Nahoru | #5
Jo jo,přidávám VIF do benzínu a do auta VIF letní a zimní. V testech suveréně vyhrál a v autě(nafťák)to cítit jde,hlavně v zimě. V létě to liji i do motorky spíše pro pocit. Jezdím klidně,tak ten rozdíl v jízdě stěží poznám,ale pokud to dělá to s motorem co píší na plechovce,tak motoru je lépe s tím než bez toho.

VIF aditiv

11.4.2013 v 15:33 | Nahoru | #6
TO si znackuju, bude vyzivny vlakno

VIF aditiv

11.4.2013 v 15:36 | Nahoru | #7
To bude vlakno jak steno ... ja cekam ze az prijde skupina zarytych pridavacu a skupina zarytych odpurcu , tak do vecera v TOP

VIF aditiv

11.4.2013 v 15:44 | Nahoru | #8
Me furt zajima ta MZta

1 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv

11.4.2013 v 15:49 | Nahoru | #9
Me by spis zajimalo proc VIF aditiv v jednom testu vyjde jako vitez v druhem jako porazeny.
Pravda necetl jsem to cele jen jsem to prolitnul, ...

tu a tu

Ja tedy nevim ale pro me nejlepsi aditivum na zimu je do plny nadrze nafty hodit 2-5 litru naturalu, podle toho jakou cekam zimu a problem s nastartovanim nemam.
Nehlede na to ze nafta i benzin aditivovany jsou , alespon u znackovejch pump.

1 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv

11.4.2013 v 15:59 | Nahoru | #10
Na strance ojeteauto.cz jsem se docetl od Lucie Osmanske o aditivech nasledujici:

Výhody aditiv
- udržují motor a palivový systém čistý bez karbonových usazenin dejme tomu
- snižují tření motoru, čímž zvyšují jeho výkon a snižují spotřebu (v průměru o 5-7 procent)A to se vyplati
- zlepšují studený start motoru nikdy jsem se studenym startem potize nemel
- chrání celý palivový systém před korozíUz vam nekdy nekomu zrezla palivova trubicka kterou tece nafta ?
- zachovávají plnou funkci a životnost katalyzátoruprelozeno katalyzatoru to neskodi
- jsou kompatibilní se všemi druhy motorových olejů a jinými obvyklými aditivy
- jsou účinné ve všech typech motorových benzínů bez ohledu na jejich složení
- dlouhodobě udržují nastavení motoru na volnoběhtohle nechapu
- zajišťují neměnnou kvalitu paliva i při jeho dlouhodobém skladovánía jak proboha

1 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv

11.4.2013 v 16:05 | Nahoru | #11
Kecy, dlouhodobe jsem uzival castrol TDA a VIF do nafty v domneni, ze ceska srackoidni nafta za pouziti tehle pripravku oddali umrti vstrikovacu. Omyl. 2 chciply ve 226tkm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

11.4.2013 v 16:08 | Nahoru | #12

KubaLC8 píše: Kecy, dlouhodobe jsem uzival castrol TDA a VIF do nafty v domneni, ze ceska srackoidni nafta za pouziti tehle pripravku oddali umrti vstrikovacu. Omyl. 2 chciply ve 226tkm



Kdyz v tomhle je to asi sazka do loterie protoze blba nafta je schopna ti zalepit vstriky (comonrailovy)behem par set kilaku. Takze staci jednou blbe natankovat. Nevim co je natom pravdy ale rikal me to clovek co dela repase bosh vstriku u IVECA

(reakce na) VIF aditiv

11.4.2013 v 16:11 | Nahoru | #13
gugo> Copak kdyby snížily spotřebu (příp.zvýšily výkon) o 7%, tak by to byla bomba, ale zajímalo by mě jak toho např. u benzínového motoru dosáhnou
Ty deklarovaný hodnoty jsou totálně mimo. Ve skutečnosti se to může pohybovat někde o řád níž

Naposledy editováno 11.04.2013 16:14:16

(reakce na) VIF aditiv

11.4.2013 v 16:13 | Nahoru | #14

gugo píše: Me by spis zajimalo proc VIF aditiv v jednom testu vyjde jako vitez v druhem jako porazeny.
Pravda necetl jsem to cele jen jsem to prolitnul, ...

tu a tu

Ja tedy nevim ale pro me nejlepsi aditivum na zimu je do plny nadrze nafty hodit 2-5 litru naturalu, podle toho jakou cekam zimu a problem s nastartovanim nemam.
Nehlede na to ze nafta i benzin aditivovany jsou , alespon u znackovejch pump.



Jak to? V obou vitez..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

11.4.2013 v 16:15 | Nahoru | #15

gugo píše: Kdyz v tomhle je to asi sazka do loterie protoze blba nafta je schopna ti zalepit vstriky (comonrailovy)behem par set kilaku. Takze staci jednou blbe natankovat. Nevim co je natom pravdy ale rikal me to clovek co dela repase bosh vstriku u IVECA



jo, jasne jenze auto celou dobu tankovalo na znackovych pumpach.
Znam z okoli pripad, kdy pul vyjete nadrze nejake nafty natankovane u pochybne pumpy stalo 65000 - honda 2.2

(reakce na) VIF aditiv

11.4.2013 v 16:18 | Nahoru | #16

KubaLC8 píše: jo, jasne jenze auto celou dobu tankovalo na znackovych pumpach.
Znam z okoli pripad, kdy pul vyjete nadrze nejake nafty natankovane u pochybne pumpy stalo 65000 - honda 2.2



Jenomze tu jistotu nemas dneska ani na znackovy pumpe. A to je prave v prdeli a pridavat si tam muzes co chces. Nehlede nato ze proste se stane ze nekdy musis natankovat i v nejake "riti".

VIF aditiv

11.4.2013 v 16:29 | Nahoru | #17
No jo, kdyby někdo udělal reklamní kampaň a zaplatil si pár testů na to že 30ti letá whiska single malt přidávaná do benálu bude taky pozitivně působit na výkon, spotřebu, starty u aut tak by se taky našly kvanta lidí co by co tam lily. Holt placebo je výdělečná věc.

VIF aditiv

11.4.2013 v 17:13 | Nahoru | #18
jak to je s tou eMZetou?

VIF aditiv

11.4.2013 v 17:17 | Nahoru | #19
do svého naftového auta VIF dávám, u motorky mi to přijde zbytečné a rozdíl bych určitě nepoznal

VIF aditiv

11.4.2013 v 18:08 | Nahoru | #20
VIF diesel aditiv do auta, a VIF benzin aditiv do motorky, vozim malou lahvicku co vzdy vystaci na plnou nadrz. Kdyz to odstavuju na zimu tak dam do plny nadrze VIFu trosku vic.

2 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv

11.4.2013 v 18:27 | Nahoru | #21
na motorce nevim,tezko rict, ale v aute jsem tuto znacku VIF super diesel aditiv pouzival u dieslu,Citroen C4, najezdil jsem s tim cca 240 tisic km,vstrikovace a cerpadlo i rail naprosto v poradku,bez sebemensich problemu, po teto davce kilometru sem nechal preventivne v diesel servisu zmerit veskere hodnoty a vse uplne v cajku

VIF aditiv

11.4.2013 v 19:18 | Nahoru | #22
Nevim jak nejakek vif ,ale v autokelly prodavaj taky nejaky aditivujici homeopatika,páč se to ředí 1:1000 takze lejte ovečky,lejte

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

11.4.2013 v 19:20 | Nahoru | #23

lada33 píše: na motorce nevim,tezko rict, ale v aute jsem tuto znacku VIF super diesel aditiv pouzival u dieslu,Citroen C4, najezdil jsem s tim cca 240 tisic km,vstrikovace a cerpadlo i rail naprosto v poradku,bez sebemensich problemu, po teto davce kilometru sem nechal preventivne v diesel servisu zmerit veskere hodnoty a vse uplne v cajku



Hele ja mam na aute najeto 270 tisic, a zadny sracky jsem do nej nelil, benzin bral vzdycky uplne kdekoli mi dosel a ... cece taky vsechno bez sebemensich problemu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF aditiv

11.4.2013 v 19:23 | Nahoru | #24

lada33 píše: na motorce nevim,tezko rict, ale v aute jsem tuto znacku VIF super diesel aditiv pouzival u dieslu,Citroen C4, najezdil jsem s tim cca 240 tisic km,vstrikovace a cerpadlo i rail naprosto v poradku,bez sebemensich problemu, po teto davce kilometru sem nechal preventivne v diesel servisu zmerit veskere hodnoty a vse uplne v cajku



To bych chtel docela videt, po tolika km minimalne jeden ze 4 vstriku vetsinou mirne ukapava.

(reakce na) VIF aditiv

11.4.2013 v 19:25 | Nahoru | #25

Ozzy_ píše: Hele ja mam na aute najeto 270 tisic, a zadny sracky jsem do nej nelil, benzin bral vzdycky uplne kdekoli mi dosel a ... cece taky vsechno bez sebemensich problemu



Nojo jenomze benzinovej vstrik a dieselovej na commonrailu je nebe a dudy. Cimz nehajim aditiva

VIF aditiv

11.4.2013 v 19:27 | Nahoru | #26
Do nádrží jsem vždy dával jen palivo. Najezdil jsem už něco přes 400tis km a stále jezdím. Nikdy jsem neměl s palivem problém. Až na případ, kdy jsem do diesla natankoval benzín.

1 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv

11.4.2013 v 20:12 | Nahoru | #27
Používám benzínový VIF a zpravdila kdo ho zkusil už nechce jinak.

Na motorce spotřeba klesla z 5,5l na 5litrů (dojizdel jsem denne do prace 50km, tudiž je to meritelne) a chod V2 je podstatne hladsi, mensi vibrace.

1 reakcí na tento příspěvek VIF aditiv

11.4.2013 v 20:17 | Nahoru | #28
Jak Vas tu ctu, tak asi zacnu prodavat aditiva

(reakce na) VIF aditiv

11.4.2013 v 20:22 | Nahoru | #29

Ozzy_ píše: Jak Vas tu ctu, tak asi zacnu prodavat aditiva


Ja se pridam, michat to budeme u tebe domam nebo u me ?

spotreba klesla na 5 litru, to je snad i vic nez slibuje vyrobce.

(reakce na) VIF aditiv

11.4.2013 v 20:37 | Nahoru | #30
vhml>
Možná kdybys zdvojnásobil dávkování tak z toho budeš mít čtyřválec..
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist