globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Píst a pístní kroužky
No měnil sem na pístu pístní kroužky, a jeden byl jakýsi černý asi litinový, tak sem ho dal doprostřed pístu (3kroužkový), skoro buce sem to nehol a ten černy kroužek mi prasknul, ake moto jela furt dal tak sem okamžitě zdechnul motor a rpzebral hlavua a sundal valec záver byl takovy že mi to rozdrltilo celí píst. chci se zeptat jestli je lepší kupit znova píst a pístní kroužky nebo vybrus.

Píst a pístní kroužky

27.7.2011 v 11:00 | Nahoru | #1
Pokud to vzalo píst tak bude jetej asi i válec, bejt tebou udělám výbrus a taky zkontroluj zda něco nešlo do klikovky ....

Píst a pístní kroužky

27.7.2011 v 12:03 | Nahoru | #2
udělej výbrus a dej nový píst i s kroužky...

1 reakcí na tento příspěvek Píst a pístní kroužky

27.7.2011 v 12:52 | Nahoru | #3
určitě výbrus, samozřejmě to bude jezdit i s novým pístem a kroužky ale vhodné to není ve válci jsou asi rýhy že? samotné kroužky není vhodné měnit a po sundání ani nějak prohazovat a otáčet, je potřeba je nasadit stejně jak byli všechno je to sedlé na válec a zaběhnuté, válec je vyběhán oválně a kroužky jsou podle něj, když je prohodíš nebudou dobře těsnit ani když dáš nové, já jsem vyměnil u 350 pístní kroužky a zadřelo se mi to na kroužkách tedy nechytil se píst ale kroužky uvázly je potřeba to nechat jak to je když je potřeba je vhodné vyčistit třeba zlomeným kroužkem drážky kroužků a karbon zevnitř kroužků a na pístu se musí pohybovat naprosto volně a potom nenásilně nasadit válec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píst a pístní kroužky

27.7.2011 v 14:00 | Nahoru | #4
fomachrom> Asi to tak udělam jako ve valci ryhy nejsou ale jeden kanalek to schital takže bych to viděla asi taky na ten vybrus jak tu říkaž ze skušenosti.

Píst a pístní kroužky

27.7.2011 v 14:46 | Nahoru | #5
Ja bych z toho prispevku vubec nepochopil, co ten chalan chce teda... Nebo mozna frajerka, bo by to videla asi taky na ten vybrus. Kurva decka ctete si po sobe ty blaboly, todle nejni chat na libimseti, tyve...

Teda taky pisu jako prase (schvalne), ale aspon nepisu "skoro buce sem to nehol" a "celí píst"

(reakce na) Píst a pístní kroužky

27.7.2011 v 18:52 | Nahoru | #6
hasis> to víč že jo výbrus píst s kroužkama je součástí - většinou to dělají výměnným způsobem dáš vyběhaný, dají ti vybroušený s pístem i kroužkama možná i čepem to je vhodný vyměnit i bronzové oko v ojnici to se musí přestružit na čep počítám ten výbrus vyjde tak do 1000kč mě to u 350 vyšlo na 1550 komplet celý i segrovky čepy já tam mam v ojnici jehlový ložisko

Píst a pístní kroužky

27.7.2011 v 18:58 | Nahoru | #7
ještě jedna otázka byl ten píst zprávně nasazenej? nebyl náhodou šipkou dozadu?? podle toho jak je to rozmlácený mi to přijde že šel zámek přez kanál...

2 reakcí na tento příspěvek Píst a pístní kroužky

27.7.2011 v 19:07 | Nahoru | #8
jaky je vtom rozdíl jestli je šipka do zadu nebo dopředu ? to jde stejne přes oba kanalky tak či onak ne?? a jak se tak divam šipka byla v zadu

(reakce na) Píst a pístní kroužky

27.7.2011 v 19:24 | Nahoru | #9
hasis> no to zdaleka není!!! na to velký pozor!!! když píst otočíš, zámky kroužků běhají přez kanály ve kterém se roztáhnou a prasknou a následek je to co se ti nejspíš stalo šipka musí směřovat vždy k výfuku, nebo dopředu vesměru jízdy jak to otoříš, kroužky se v kanálech zpříčí a prasknou! pokud ještě jde o dvouválec co mám já nesmí se ani zaměnit levý píst s pravým protože na pístech jsou zámky zrcaclově obráceně posazené když se prohodí a budou i šipkama správně stane se to samé! takže v tvém případě jsi asi otočil píst co? takže pro příště ŠIPKA DOPŘEDU ale chybama se člověk učí hlavně se pořádně podívej do klikové skříně jestli ti tam nějakej kousek nespad, protože ho to potom nasaje a bude to mít podobný následky mě se to zakouslo nafest





výbrus 1550 celá tahle sada

Píst a pístní kroužky

27.7.2011 v 19:35 | Nahoru | #10
Jo jo chybama se človek učí, a když už sme u toho vybrusu jak by se ten motor měl asi zajíždět ?? pokut se mužu zeptat

Píst a pístní kroužky

Skvělá odpověď, děkuji! 27.7.2011 v 20:05 | Nahoru | #11
můžeš... ale bude tady dlouhej spor asi já se tim už dloho zabejvám takže mám svý zkušenosti... zajíždí se to tak, že se zvedne jehla v karburátoru o 1 zářez, šroubek bohatosti směsi se zatočí nadoraz a pak se podle příručky povolí, většinou je to o půl otáčky, nechat jí třeba litr 1:10 nebo 15 olej mogul TS nejlepší náhrada m2t má stejnou vizkozitu, a pak 1500km jezdit na poměr 1:25, po 1500km snížit poměr na 1:33 to je klasika u těhle motorek a do 2000km nechat nastavení karburátoru v záběhovém režimu, po 2000 snížit jehlu většinou na 2. zářez podle příručky (jsou různé karburátory totiž) budeš mít sundanou hlavu tak doporučuju přesně nastavit předstih na žárovku a žádný cigaretový papírky a podobný pitomosti, těsnění pod válcem natřít vazelínou a nesmí zasahovat do kanálů doporučuju ho koupit, vypálit i vejfuk, svíčku ngk s těma mam nejlepší zkušenosti teď si nepamatuju jaká to je nemam po ruce krabičku ale chytá to na šlápnutí. a hlavně je důležitá jízda! první start po smontování, nechat běžet třeba 30 - 60 min na volnoběh a hlídat teplotu tak abys na válci ještě udržel ruku, lepší je před to dát velkej ventilátor. pak nechat zchladnout a opatrně vyjet, nejezdit v kopcovitém terénu, jezdit spíš brzo ráno nebo za soumraku když už je chladno ne v pařáku aby se motor nepřehřívaljezdit zezačátku tak do 50km/h jet třeba 15 min a zastavit protože se motor bude přehřívat a může dojít k zadření, nesmí se jezdit stálou rychlostí že to někde na hlavním tahu poženeš 70 tak vydrží 10min a kolo jde smykem! takže někde přez vesnice a tak po těch 500km je dobrý motor občas protočit ale neznamená to žádnou ostrou jízdu tzn vyšší otáčky dokopce a pak zase klid a zastavit a nechat vychladnout normálně začít jezdit už se dá po těch 2000 km je to otrava to zajíždět ale musí se to, pokud použiješ nejakou syntetiku když ti někdo poradí bude vyšší sklon k tomu zadření a záběh se bude protahovat třeba až na 4000km když tak se ptej...

Píst a pístní kroužky

Skvělá odpověď, děkuji! 27.7.2011 v 20:14 | Nahoru | #12
ještě doporučuju kontrolu vůle na ojničnim ložisku dole, nejlépe je jí dole polít čistým benzínem a potom zkontrolovat jestli se nemele nahoru a dolů do stran je to normální nahoru dolu je to špatně - uděláš to tak že jí vezmeš dvouma prstama, klikunatočíš před horní ůvrať a a 2 prstama za ní zataháš nahoru a dolu pak pootočíš za horní úvrať a to samí některé ojnice měli pouzdro i dole ale většinou je tam ložislo pokud tam bude nějaká větší vůle bylo by lepší zgenerálkovat i kliku abys jí nemusel zajíždět zvlášť dostává to potom taky od tý volný ojnice rázy...

Píst a pístní kroužky

4.2.2012 v 23:25 | Nahoru | #13
schanim pisni krouzky na yamahu 1000 genesis kde sou k mani diky

(reakce na) Píst a pístní kroužky

5.2.2012 v 14:49 | Nahoru | #14
hasis> si zabil když sem dělal WRko je to 4 žádné zámky a šipka na výfuku byla taky, tam je to ale kvůli ventilům no
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cz125 453 nedrží volnobeh ČZ 125/453 Nico_7 19 20.3.2024 v 19:47 Nico_7
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Clona ve filtrboxu ČZ 125/453 krystofvelecky 1 15.8.2023 v 16:04 cmiral
ČZ se přehřívá ČZ 125/453 krystofvelecky 21 19.4.2023 v 21:10 Kral111
Blinkry na starých jawách a Čz ČZ 125/453 krystofvelecky 9 24.3.2023 v 11:56 Mi3ka


TOPlist