Píst a pístní kroužky
Skvělá odpověď, děkuji!
27.7.2011 v 20:05
|
Nahoru | #11
můžeš... ale bude tady dlouhej spor asi já se tim už dloho zabejvám takže mám svý zkušenosti... zajíždí se to tak, že se zvedne jehla v karburátoru o 1 zářez, šroubek bohatosti směsi se zatočí nadoraz a pak se podle příručky povolí, většinou je to o půl otáčky, nechat jí třeba litr 1:10 nebo 15 olej mogul TS nejlepší náhrada m2t má stejnou vizkozitu, a pak 1500km jezdit na poměr 1:25, po 1500km snížit poměr na 1:33 to je klasika u těhle motorek a do 2000km nechat nastavení karburátoru v záběhovém režimu, po 2000 snížit jehlu většinou na 2. zářez podle příručky (jsou různé karburátory totiž) budeš mít sundanou hlavu tak doporučuju přesně nastavit předstih na žárovku a žádný cigaretový papírky a podobný pitomosti, těsnění pod válcem natřít vazelínou a nesmí zasahovat do kanálů doporučuju ho koupit, vypálit i vejfuk, svíčku ngk s těma mam nejlepší zkušenosti teď si nepamatuju jaká to je nemam po ruce krabičku ale chytá to na šlápnutí. a hlavně je důležitá jízda! první start po smontování, nechat běžet třeba 30 - 60 min na volnoběh a hlídat teplotu tak abys na válci ještě udržel ruku, lepší je před to dát velkej ventilátor. pak nechat zchladnout a opatrně vyjet, nejezdit v kopcovitém terénu, jezdit spíš brzo ráno nebo za soumraku když už je chladno ne v pařáku aby se motor nepřehřívaljezdit zezačátku tak do 50km/h jet třeba 15 min a zastavit protože se motor bude přehřívat a může dojít k zadření, nesmí se jezdit stálou rychlostí že to někde na hlavním tahu poženeš 70 tak vydrží 10min a kolo jde smykem! takže někde přez vesnice a tak po těch 500km je dobrý motor občas protočit ale neznamená to žádnou ostrou jízdu tzn vyšší otáčky dokopce a pak zase klid a zastavit a nechat vychladnout normálně začít jezdit už se dá po těch 2000 km je to otrava to zajíždět ale musí se to, pokud použiješ nejakou syntetiku když ti někdo poradí bude vyšší sklon k tomu zadření a záběh se bude protahovat třeba až na 4000km když tak se ptej...