globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak správně přeřadit na vyšší kvalt
 
11.5.2008 v 08:59
Pochlubte se jak kdo řadáte na vyšší kvalt, jak nejlépe řadit...
Já samozřejmě preferuju řazení na vyšší kvalt bez vymáčknutí spojky. Jaký kdy máte fíhly, zkušenosti atd. ....

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 10:33 | Nahoru | #31
Tak to je náhul....To bych jezdil tak sto let...smekám...

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 10:33 | Nahoru | #32
Homer> a ty jsi zase peknej hulvát nebo jsi si tady snad přečetl že by si tu nekdo sproste nadával?

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 10:40 | Nahoru | #33
Málokdy s Číkusem souhlasím ale tady jsem jednoznačně na jeho straně. To, že kvalty bez spojky padají jako po másle, zatímco se spojkou to často i křápne, je zdání, které klame. Jenže dokázat to jde jen dvěma způsoby - mít identické motorky, na jedné řadit se spojkou a na druhé bez a po 100 000 km porovnat převodovky. Nebo to dokazovat pomocí hodně složitých vzorců, které už jsem zapomněl a které by většině lidí stejně nic moc neřekly.
Už jsem to psal několikrát: Převodovka je kontstruovaná tak, aby vydržela po celou dobu životnosti motoru. Tak kde se furt berou ta témata o vysakujících kvaltech, ohnutých vidličkách, ohemlaném čelním ozubení? To je důsledek nesprávného řazení podle hesla "stokrát nic umořilo vola".

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 10:42 | Nahoru | #34
řadit musis nohou a tou packou na prevodovce lol

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 10:42 | Nahoru | #35
tak u pana hayabusy s cinkama to docela chapu, protoze jsem ho v PT videl na sprintu

Ale k cemu je vam to na normalni vyjizdce dobry??

Kourit jde taky jako po masle a za 40 let udelas papapa

Naposledy editováno 11.05.2008 10:43:30

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 12:36 | Nahoru | #36

Kourit jde taky jako po masle a za 40 let udelas papapa



tak to je uplne presny

1 reakcí na tento příspěvek Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 13:50 | Nahoru | #37
Chlapi kurnik prijde mne to jako mirna provokace uz
1) kdo pise ze radit nahoru bez spojky jde ponevadz jsou zuby zkoseny na jednu stranu nema o preveodovce ani sajna
2) na co tam ta spojka je? mate nekdo v manualu: klidne vole radte bez spojky? napr u Tenere je to vyslovene zakazano
3) asi ste nikdy nejeli na motorce s vyrazenym hnacim zubem (jede jako sbijecka) nebo bocnim zubem (neustale vypadavani kvaltu)
Logicky: pri 10000 ot/min ma klikova hridel urcitou kinetickou enrgii A
pri 8000 ma mensi kinetickou energii B
A kampak se ztrati A-B kdyz to tam kopnes bez spojky? Do deformace prevodovyho ustroji....
Z toho je zase na druhou stranu videt ze u supersportu je to nejmensi problem vzhledem k tomu ze maj kvalty relativne u sebe...
KLidne me za to vyfakujte stejne si to budu myslet dal

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 19:42 | Nahoru | #38
...

Naposledy editováno 11.05.2008 19:48:56

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 20:03 | Nahoru | #39
to jsou starosti zmáčknu spojku, kopnu to tam, pustim spojku a jede se

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

12.5.2008 v 10:41 | Nahoru | #40
spojkuju a že bych byl pomalejší ani hovinko delam to tak rychle ze je to jedno jediny že občas dostane řetěz pecku

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

12.5.2008 v 13:15 | Nahoru | #41
Me to je supam u tej moji to mam zakazany a ani to tam nejak nechce cece.A ze bych byl v razeni pomalejsi nez kamik na CBR600F kterej je tam laduje bez se mne nezda

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 01:32 | Nahoru | #42
Hmm,možná by si páni bezspojkáři měli nastudovat něco z auto/motomechaničiny...
A pokud někoho zdržuje vymáčknutí spojky,tak ať si pořídí skútra,tam nezpomaluje vůbec žádný řazení

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 02:29 | Nahoru | #43
bez spojky je to hladsi a tissi, kdyz se to umi

na jedne moto 100tis km , na dalsi 65tis km, ted na posledni 25tis km a prevodovky porad stejny

nejhorsi je na miste vytocit neutral a krupnout tam jednicku, trebaze se spojkou

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 07:03 | Nahoru | #44
Tak konečně zajímavý téma s několika názory, který i mě připadají kvalitní, takže ! Nicméně, můžete mi teda poradit, jak správně řadit z 1 přes neutrál na 2? Mám CBF600 a při řazení dvojky vycházej ze skříně zvuky jako ze šroubárny... Spojku vymačkávám celou, chyba?

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 07:07 | Nahoru | #45
"...i mě připadají kvalitní" = nemyšleno tak, že jsem Rossiho mekányk, ale že jsem vokurka a nerozumim tomu

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 09:57 | Nahoru | #46

hOndRa>Tak konečně zajímavý téma s několika názory, který i mě připadají kvalitní, takže ! Nicméně, můžete mi teda poradit, jak správně řadit z 1 přes neutrál na 2? Mám CBF600 a při řazení dvojky vycházej ze skříně zvuky jako ze šroubárny... Spojku vymačkávám celou, chyba?



To pisu porad, ze se ma radit bez spojky. Takhle si to znicis.

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 10:08 | Nahoru | #47
Vůbec! Číkus má pravdu. S přístupem ostatních by tam v podstatě páčka spojky nemusela být

1 reakcí na tento příspěvek Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 10:12 | Nahoru | #48
Zasadne se spojkou....

Nehlede na to, ze se me porad nedari eliminovat to hruzostrasne cvaknuti kdyz tam kopu z neutralu jednicku. Klasicka ukazka kdyz clovek ceka na semaforech.

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 10:13 | Nahoru | #49
Já mám takovej "trojhmat"... V jednom okamžiku mírně uberu (ale né úplně) plyn, spojku odlehčim do bodu kde teprv začíná zabírat, cvaknu tam kvalt a pustím spojku. Když se to dělá rychle a s citem, tak ani neni poznat, že jsem přeřadil. Mno ale jsem lama a občas to nevyjde, to jsou pak rány jak z flaku Mno a dolu řadím s meziplynem, pokud je čas, mno a pokud neni tak zase "přes půl spojky" a s konstantním plynem.
Teď mě asi zbijete že to dělám špatně, ale mě to připadá vůči převodovce nejhumánnější

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 10:15 | Nahoru | #50

Asher>Zasadne se spojkou....

Nehlede na to, ze se me porad nedari eliminovat to hruzostrasne cvaknuti kdyz tam kopu z neutralu jednicku. Klasicka ukazka kdyz clovek ceka na semaforech.



Jo, to mě štve taky. Vždycky to škubne celou mašinou. :o

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 10:21 | Nahoru | #51
jste sráči, já řadím všechno bez aj jedničku

Naposledy editováno 13.05.2008 10:28:45

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 10:22 | Nahoru | #52
zase jedno téma vo hovínku

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 10:27 | Nahoru | #53
madbiker> ty mas ale dobrou naladu

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 10:48 | Nahoru | #54
Zasadne bez spojky.

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 10:51 | Nahoru | #55
Tak chápu to, že řadíte se spojkou na enduru nebo choperu.

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 10:57 | Nahoru | #56
Takze bez spojky,jo?..... prevodovka behem razeni porad v zaberu....,no hmmmm dobry....to by vas ta prevodovka kopla nejradsi do prdele,mohla-li by.....,kdyby tam bylo v serii zabudovny vypinani zapalovani behem razeni,tak prosim....,ale takhle JEN se spojkou jak nahoru,tak dolu.....bez jen v pripade praskleho lanka jako nouzovy dojezd...

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 10:59 | Nahoru | #57
vypinani zapalovani nahradi ubrani plynu

Naposledy editováno 13.05.2008 11:00:05

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 11:08 | Nahoru | #58
To Bubrak
To kecas pekny picoviny....a to brzdeni motorem, co po ubrani plynu vznika,to nahradi co...???? lol
Takze mas kamo prevodovku porad v zaberu.....at plynem nebo ubranim,ale porad v zaberu.....

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 11:08 | Nahoru | #59
na tech semaforech.... zasadne nizke otacky a nepridavat plyn jak to nekteri hovada delaj... "vrm vrm vrm KŘACH" a jedou. To bylo nutny na fichtlech ktery chcipaly hned po zarazeni, ale tady neni duvod. Navic kolecka ve fichtlu jsou za 100Kč.

Ja mam volnobezny otacky a jeste pri razeni potlacim motorku nohama o 5 cm a zaradim, pada to tam samo a lehce, ovsem delam to spis podle nalady;)

Jinak spojku vymackavam vzdycky, praska to jak se tomu zachce, nekdy ani nedoradim, takze si na to musim vzit kladivo a poradne tam dalsi kvalt prasknout, ale to je asi prevodovka BMW

Razeni obvykle odpovida i tomu, co se delo predchozi vecer, a jestli je clovek po ranu posramocenej, nebo ne lol

Jinak... zajedte si do servisu Yamaha v Olomouci, tam vam presne vysvetli, ze spojka je na hovno, a ze se vubec nema mackat...nechapu jak jsem tam mohl kdy dat neco opravit lol

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 11:14 | Nahoru | #60

Bornys>To Bubrak
To kecas pekny picoviny....a to brzdeni motorem, co po ubrani plynu vznika,to nahradi co...???? lol
Takze mas kamo prevodovku porad v zaberu.....at plynem nebo ubranim,ale porad v zaberu.....



ale ty zas vymejslis nejaky brzdeni motorem, o kterym ja vubec nemluvim, ubrat musis lehce a radis v okamziku ubirani, ne az kdyz mas ubrano a brzdis motorem

jak uz sem psal, kdyz pro to clovek ziska cit, tak je to hladsi a tissi nez se spojkou, to je proste fakt a prevodovce to nijak neublizuje, dle zvuku spis naopak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist