Naposledy editováno 18.01.2012 20:39:19
1 reakcí na tento příspěvek Zumo 550 vs. 660 - porovnání
molex> Ja ty trasy moc nepouzivam - v praxi se mi vic osvedcilo nahrat si do navi prujezdni body (treba ocislovane) a trasu zadavat prubezne po usecich behem dovolene. Je to vyhodnejsi z nekolika duvodu
1 - dojezd za x hodin (ktery je nerealny - protoze zastavkama atd se protahne na cely den)
- da se nahradit zbyvajicima KM (u 660)
2 - kdykoli je objizdka nebo se proste musi trasa prepocist tak to trva zbytecne dlouho.
3 - zajima mne spis kdy a jak daleko je to k pristimu prujezdnimu bodu kvuli planovani dne (najime se hned nebo az dojedeme k vodopadu atd.)
4 - kdyz jsem jeste u 550 nahraval tyden tras (cca 3 tis km - pres alpy se spoustou prujezdnich bodu) tak se prestavaly nektere trasy dopocitavat, pamet byla preplnena a proste to prinaselo jen problemy....
P.S.: vsem diky za chvalu - clovek rad vidi ze vynalozena snaha ma kladnou odezvu
Naposledy editováno 19.01.2012 14:58:15
1 reakcí na tento příspěvek Zumo 550 vs. 660 - porovnání
blatouch nepoužíváš a zvuk do přilby dáš jak? já používám sluchátka od Jabry se psí známkou v pohodě vydrží celý den ODKAZ
Naposledy editováno 19.01.2012 15:56:17
Hlavní rozdíl je v mikrofonu. 660 ho má na těle a tak ji můžeš použít jako handsfree jen s mobilem - nic víc. u 550 je v automobilovim držáku vstup pro externí mikrofon.
Já na motorce zvuk navigace nepoužívám. U 550 jsem měl kabelovej head set ale nebavilo mne porád se připojovat a odpojovat...