VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
KTMatěj (4) napsal 16.12.2009 v 12:04

Omlouvám se za stručnost článku, bylo to spíš takové představení, v plánu je účast redaktora na kursu airbrush.

marnej (2) napsal 12.12.2009 v 20:51

Není divu že většina těch co to umí dobře, si to nechává pro sebe, ale máme youtube a tam je docela dost podrobných návodů, dvd se taky dají sehnat. Každopádně to co je na fotkách v článku, je krásná čistá práce párkrát jsem taky něco zkusil-naposled v létě kamarádovi do auta. Pár fotek hodím do profilu, jen ať je vidět jak to vzniká a jak to nakonec vypadá

Yankee_BiG (1) napsal 12.12.2009 v 15:26

sem se těšil že se něco dozvím ale ono prdlajs
Mám takový tušení že tohle téma zajímá velkou část motorkářů a nebylo by od věci udělat nějakej pořádnej článek o airbrushi. Tuším že kdyby jste jménem serveru motorkáři oslovily mistry tohoto oboru u nás v kocourkově tak se určitě najde alespoň jeden který nechá nakouknout do tajů výroby a dodá nějaké zajímavé informace z praxe.

angus (3) napsal 08.12.2009 v 08:12

Sikovnej kluk, vysypat se dvakrat na masine a nic se neodre. Smekam!

nuclear (1) napsal 07.12.2009 v 23:36

Abych nemystifikoval:
Ty plochy s dlouhým přechodem v podstatě jsem ještě nikdy na motorce neviděl,většinou je používají autaři když mají takzvaně "dvoubarevné auto" kdy čumák je třeba červený a zadek černý.
Motorka je na tyhle legrácky malá,a kromě mě tohle tónování asi vůbec nikdo nemá. Kromě toho, už jsem svoji motorku měl dvakrát úplně vzhůru kopýtkama (jednou to byl "neviditelný" rigol, podruhé ohavní /nemotorkářští/ ožralové táhnoucí z hospody), a airbrush je naprosto bez poškození.
Poškození se spíše stane třeba těžkou přezkou od oblečení, manipulací s převáženými věcmi třeba batohy opět s přezkami nebo gumicuky !přitisknutými! na povrch, nebo v garáži při manipulaci s jinými věcmi zejména tyčemi.
tož tolik k té parádě ...:)

nuclear (1) napsal 07.12.2009 v 23:04

Airbrush je naprosto skvělý!
Dělal jsem si retuší celé GSX, a také mého malého prvního choppera.Dalo to děsnou spoustu práce a to je tím, že to člověk nedělá pravidelně.Nesmí se taky člověk vylekat zpočátku retuš připomíná spíše růžovou motorku vhodnou možná pro Paris Hilton, rozhodně ne pro výstředního metaláka. To je z důvodu, že tmavé barvy jdou až na konec.
Při provozu airbrushové motorky se musí dávat bacha na velké plochy s plynulým přechodem. Poškození tohoto útvaru je neopravitelné lokálně z důvodu rozmístění částic, které unikátně rozdělí napoprvé pistole.
Nejlépe opravitelné jsou různé strojové motivy, vesmír, loga, nebo blesky.
Nejhůře zhotovitelní jsou různí draci, nahaté ženské, obličeje lidí, a ostatní živá stvoření, to musí dělat opravdový frajer, rozhodně nikomu nedoporučuju tohle začínat na blind, já jsem měl velké potíže dodělat jakýsi "vesmírný cirkus s meteoritem" a logem hudební skupiny.
Ta radost, když si ale přivezete udělané plasty domů
a teď je tam pomaličku montujete zpátky a měníte to v úžasný stroj, přičemž pohled z každého úhlu vás i několikrát překvapí, jak si světlo pohrává s nerovnoměrnými barvami a plynulými přechody - tak ta je neocenitelná !!!
doporučuji!

angus (3) napsal 07.12.2009 v 22:19

Ta nahatka na nadrzi? Kerej buran si tohle necha udelat? Bych blil...

Paulo (2593) napsal 07.12.2009 v 21:03

KTMaěj a nakano: Já ale myslim takový ty hóóódně levný, z probarvenýho plastu. Já čekal na článek ve stylu kde jsou jaký zádrhely nebo jaký vybírat barvy a laky. Tím Ér-brušeři zákazníky neztratí, páč ti nejsou tak šikovní. A tu LSDvojku pěkně tim nápisem zmršili. Moje helma Shiro Monza sice není kdovíjakej zázrak ale je pěkně strakatá a hodí se mi k bundě

t.o.m.a.s. (0) napsal 07.12.2009 v 13:26

Nástřel ceny dle zkušenosti: nádrž 6000,- a přilba 5 až 6 tisíc. Ale vybírejte opatrně, ne každý umí kvalitu. Důležité je taky zalakování. O jednom chlápkovi vím, je machr a za svou práci si stojí. Nádrž mi udělal skvěle, přilbu snad udělá v zimě.

dna (0) napsal 07.12.2009 v 10:24

no to jsou ale osklive obrazky

KTMatěj (4) napsal 07.12.2009 v 10:05

Paulo: Helma není plastová, ale laminátová, jinak drží to tak dobře, jak to dobře udělá lakýrník. Větší problém je se stříkáním na plexisklo.

praporčík (0) napsal 07.12.2009 v 09:44

No to jsem se toho dozvěděl podle názvu článku jsem čekal hrubý postup práce nebo něco co by mě to přiblížilo.

1100Virago (3066) napsal 07.12.2009 v 09:12

Mně taky připadá ten název článku silně zavádějící. Takhle jsem se na téma Jak se dělá airbrush dozvěděl, že se dotyčná věc zanese k patřičnému lakýrníkovi. Bezva. Je to jako bych napsal článek o opravách motorek ve stylu, že se zavezou do servisu.

acALIEN (-4) napsal 07.12.2009 v 08:54

KTMatěj

nakano (0) napsal 07.12.2009 v 08:44

ad:Paulo:Myslím,že není rozhodující jaká je helma(LS2 není asi šmejd,když v ní jezdí borci mystrovství republiky),ale záleží na použitých barvách

Paulo (2593) napsal 07.12.2009 v 08:32

a jak to drží na těch levnejch plastovejch helmách??

Charlie_Kladno (7) napsal 07.12.2009 v 08:18

to jak se to tvoří najdete na youtube, ale rovnou mohu říct, že to není zas tak moc jednoduché a hlavně nářadí na to není nic levného. Každopádně když se to umí, tak to vypadá dost dobře!

KTMatěj (4) napsal 07.12.2009 v 07:54

wimpi: Bohužel to je to, co většina umělců nechce prozrazovat.

axAlien: Díky za poznámku, doplním to do článku

wimpi (0) napsal 07.12.2009 v 07:44

dle názvu článku jsem očekával alespoň hrubý postup umělce s nějakou fotodokumnetcí jak se Airbrush tvoří...

acALIEN (-4) napsal 07.12.2009 v 07:04

Aspon nastrel ceny byste tam mohli prdnout kluci. Kolik jste dali za Kocko helmu?


TOPlist