Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Výkony u GP 500 na konci 80let byly skutečně na hranici 170koní, 140koní měla Honda už v roce 1984. Ano byly to krásný časy, někdo si vystřihoval noviny, někdo se už šťoural v motorkách a při závodech byl ve vzduchu cítit nedokonale spálený olej, který občas krásně voní i dnes...
Přesně tak! To byly časy... Vzpomínám na krásnou Schwantzovu hlášku:
Když se Ti zdá, že vidíš Boha, je nejvyšší čas ubrat plyn!!
Měl jsem jí napsanou na nádrži svojí tři pade...
Vystřihoval jsem si motorky a lepil do sešitů... To je ku..a dávno...
Zlaté časy nádherné zážitky ze závodů . Vstupenka na okruh nestála dva tácky a byly to závody pro lidi.
Dvoutaktní motor zpíval do dálky a vzduch voněl závodním benzínem.
Zbytečně se "škorpit", Radovane
Od fabrik se nikdy nikdo nedozvěděl, kolik A KDE mají "odbrzděno",
jestli na na motoru (a kde), nebo na zadním kole ...
hluska to máš pravdu. F1 som už nevidel dobrých 10 rokov, nie preto že nemám kde ale preto že sa mi to hnusí... Pred pár týždňami som narazil na Formulu E alebo tak nejak sa to volá. Jazdili priamo v nejakom meste na dráhe takej úzkej že Macau je proti tomu letisko a keď sa vybili batérie prišli do boxu a presadli do nabitého monopostu. Zvuk nula bodov. Slová ako emócie a akcia tam nepoznajú iba keď sa vybúrali a zatarasili komplet dráhu
Ak toto čaká aj motorky tak Boh nás ochraňuj...
Vždycky, SPV, platilo, že *krása nejezdí" a tak rámy z fabriky, co jezdil Kevin
(a samozřejmě i další tovární jezdci té doby) určitě nebyly vyleštěný do
"zrcadlova" . Toto už je už pouhá renovace
A tak přidám raději Kevinův průjezd cílem v Brně v roce 1989 ...
Porovnávat špičkové jezdce v jednotlivých érách MS nemá smysl.
Rozhodně ale jezdci té "dvoutaktní" , především ve třídě půllitrů ;-D ,
neměli podporu těch všech dnešních "kontroulů" a museli těch zběsilých
dvoutaktních cca 140 "koní" zvládnout rukama, nohama A SRDCEM ;-DD
Tohle proste byla zlata doba zavodeni... at uz jde o GP, F1 nebo rally. Od ty doby to proste technika a jeji dokonalost pomalu zabiji... I kdyz na MotoGP jako posledni se da porad jeste se zajmem koukat. A kdyz pominu Rossiho, tak zoufale chybi osobnosti typu Schwantze, Hunta atd.
technasia: Vale někde řekl, že přechod z 2T 500 na 4T litry byl snadný. Opačně to dnes nikdo zkoušet nebude, leda že by Marq vyzkoušel Sutera 500 MMX...
Jestli oni ti kluci ten rám už nepřeleštili...
Aneb, když nevíš, jak zrestaurovat rám, tak ho vylešti do mrtě.
Co, Ivane, to už není Suzuki, ale spíš Aprilia rám, ne.
Ja som len napísal svoj názor. Valentino keď jazdil na 500ke tak som ho žral. Tak isto aj iných z tej doby (Roberts, Biaggi, Capirossi atď.) A to nehovorím keď som videl McCoya na RedBull Yamahe čo s ňou stváral. Vtedy to boli pre mňa hrdinovia. Teraz mám v MotoGP tiež svojích favoritov ale už sú to pre mňa iba jazdci nie hrdinovia. Aj z Valeho sa u mňa stal už iba "jazdec". Možno to ide aj vekom ale cením si viac jazdcov z éry 500 než terajších. A stroje tak isto.
hlavně nemusíme chodit daleko.mítus o tom že jezdec 2T éry by si dnes neškrtnul a obráceně nám zbořil božský Vale.vítěz 2T pětistovek i současných gp strojů.Schwantz,Rainey,Marquez a plno dalších jezdců by si určitě vedly podobně jak Vale.mít tu možnost
Peter87 - spickovej jezdec vi na cem jede a dokaze najit limity motorky a vyuzit je na 100%. a to je i pripad marecka, vi co tam ma za techniku, tak proc by to nevyuzil a nehnal to na limit? ucis se na tom co ve tvoji dobe jezdis, v 80 letech by se ucil na dvoutaktech a ziskal by pro ne patricnej cit. jasne, neni to jak overit, takze kazdej ma pouze svuj nazor, nejsem fanousek marecka, ale to neznamena ze by neumel jezdit, velkej respekt.
Sepacek úroveň majú určite špičkovú, o tom nepochybujem ale GP500 boli trošku iné kafe než sú terajšie vymazlené GPčka. Môj názor je že to bolo viac o jazdcovi ako o počítači ako teraz... Tým netvrdím že teraz sú jazdci bábovky ale hladať limit na 500ke by Marca bolelo asi viacej.
A to se najdou tací, kteří když slyší nebo vidí napsáno dvoutakt, tak reagují..."proč jen dvoutakt" - jakoby čím víc taktů tím lépe...což by mohlo znamenat, že když by byl destitakt (až každá desátá doba pracovní), tak by byl teprve spokojen.
S Gary Taylorem při GP 1991 v Brně ...
Na návštěvě u Garyho v Edenbridge ...
Kevinovy "ojetiny" v Edenbridge ...
Výkony u GP 500 na konci 80let byly skutečně na hranici 170koní, 140koní měla Honda už v roce 1984. Ano byly to krásný časy, někdo si vystřihoval noviny, někdo se už šťoural v motorkách a při závodech byl ve vzduchu cítit nedokonale spálený olej, který občas krásně voní i dnes...
Přesně tak! To byly časy... Vzpomínám na krásnou Schwantzovu hlášku:
Když se Ti zdá, že vidíš Boha, je nejvyšší čas ubrat plyn!!
Měl jsem jí napsanou na nádrži svojí tři pade...
Vystřihoval jsem si motorky a lepil do sešitů... To je ku..a dávno...
Kurec to byly časy
Zlaté časy nádherné zážitky ze závodů . Vstupenka na okruh nestála dva tácky a byly to závody pro lidi.
Dvoutaktní motor zpíval do dálky a vzduch voněl závodním benzínem.
Zbytečně se "škorpit", Radovane
Od fabrik se nikdy nikdo nedozvěděl, kolik A KDE mají "odbrzděno",
jestli na na motoru (a kde), nebo na zadním kole ...
Dovolil by si lehké doplnění pro Ivana.. Tady píšou 165 hp , ale vím , že když 500 končily , tak byl výkon téměř 200 hp
hluska to máš pravdu. F1 som už nevidel dobrých 10 rokov, nie preto že nemám kde ale preto že sa mi to hnusí... Pred pár týždňami som narazil na Formulu E alebo tak nejak sa to volá. Jazdili priamo v nejakom meste na dráhe takej úzkej že Macau je proti tomu letisko a keď sa vybili batérie prišli do boxu a presadli do nabitého monopostu. Zvuk nula bodov. Slová ako emócie a akcia tam nepoznajú iba keď sa vybúrali a zatarasili komplet dráhu
Ak toto čaká aj motorky tak Boh nás ochraňuj...
Vždycky, SPV, platilo, že *krása nejezdí" a tak rámy z fabriky, co jezdil Kevin
(a samozřejmě i další tovární jezdci té doby) určitě nebyly vyleštěný do
"zrcadlova" . Toto už je už pouhá renovace
A tak přidám raději Kevinův průjezd cílem v Brně v roce 1989 ...
Porovnávat špičkové jezdce v jednotlivých érách MS nemá smysl.
Rozhodně ale jezdci té "dvoutaktní" , především ve třídě půllitrů ;-D ,
neměli podporu těch všech dnešních "kontroulů" a museli těch zběsilých
dvoutaktních cca 140 "koní" zvládnout rukama, nohama A SRDCEM ;-DD
Rsjawkar-určitě.výkon 2t bestie schovaný v poslední třetině otáčkoměru mě vždy facsinoval.Pepsicola-když jí miluješ není co řešit
Tohle proste byla zlata doba zavodeni... at uz jde o GP, F1 nebo rally. Od ty doby to proste technika a jeji dokonalost pomalu zabiji... I kdyz na MotoGP jako posledni se da porad jeste se zajmem koukat. A kdyz pominu Rossiho, tak zoufale chybi osobnosti typu Schwantze, Hunta atd.
technasia: Vale někde řekl, že přechod z 2T 500 na 4T litry byl snadný. Opačně to dnes nikdo zkoušet nebude, leda že by Marq vyzkoušel Sutera 500 MMX...
Jestli oni ti kluci ten rám už nepřeleštili...
Aneb, když nevíš, jak zrestaurovat rám, tak ho vylešti do mrtě.
Co, Ivane, to už není Suzuki, ale spíš Aprilia rám, ne.
Ja som len napísal svoj názor. Valentino keď jazdil na 500ke tak som ho žral. Tak isto aj iných z tej doby (Roberts, Biaggi, Capirossi atď.) A to nehovorím keď som videl McCoya na RedBull Yamahe čo s ňou stváral. Vtedy to boli pre mňa hrdinovia. Teraz mám v MotoGP tiež svojích favoritov ale už sú to pre mňa iba jazdci nie hrdinovia. Aj z Valeho sa u mňa stal už iba "jazdec". Možno to ide aj vekom ale cením si viac jazdcov z éry 500 než terajších. A stroje tak isto.
hlavně nemusíme chodit daleko.mítus o tom že jezdec 2T éry by si dnes neškrtnul a obráceně nám zbořil božský Vale.vítěz 2T pětistovek i současných gp strojů.Schwantz,Rainey,Marquez a plno dalších jezdců by si určitě vedly podobně jak Vale.mít tu možnost
Peter87 - spickovej jezdec vi na cem jede a dokaze najit limity motorky a vyuzit je na 100%. a to je i pripad marecka, vi co tam ma za techniku, tak proc by to nevyuzil a nehnal to na limit? ucis se na tom co ve tvoji dobe jezdis, v 80 letech by se ucil na dvoutaktech a ziskal by pro ne patricnej cit. jasne, neni to jak overit, takze kazdej ma pouze svuj nazor, nejsem fanousek marecka, ale to neznamena ze by neumel jezdit, velkej respekt.
IvanDvoutakťák
A neb nežijem tak dlouho abychom čekali 4 doby
Peter87 to jsou zase keci že Marq by se na dvoutaktu nechytal a Kevin zase dnes.oba dva jsou špičkový jezdci svojí doby.víc už na této planetě nejde
Sepacek úroveň majú určite špičkovú, o tom nepochybujem ale GP500 boli trošku iné kafe než sú terajšie vymazlené GPčka. Môj názor je že to bolo viac o jazdcovi ako o počítači ako teraz... Tým netvrdím že teraz sú jazdci bábovky ale hladať limit na 500ke by Marca bolelo asi viacej.
peter87: to je samozřejmě nesmysl. Dnešní jezdci jsou minimálně na stejný úrovni jako byl schwantz a jiní.
Jo Nathan, u toho je radost nakupovat
Nádhera. Toto sú pravé závoďáky tam museli mať cit pre všetko vtedy ich trakčná nezachránila. Marquez by už bol na vozíčku minimálne
Co dodat, prostě nádhera
Měl jsem to štěstí vidět tuhle mašinu naživo v Birminghamu a byla to opravdu pecka
DOMI, komentářů netřeba
Je nás přece ještě pár, co víme, že čím míň ventilů je na motocyklu, tím líp
A to se najdou tací, kteří když slyší nebo vidí napsáno dvoutakt, tak reagují..."proč jen dvoutakt" - jakoby čím víc taktů tím lépe...což by mohlo znamenat, že když by byl destitakt (až každá desátá doba pracovní), tak by byl teprve spokojen.
Pět set kubíků na dva takty, to je žrádlo!
DOMINATOR- si ma predbehol
Ivan nemá první komentář???