husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MimoCZ (25) napsal 18.01.2014 v 19:24

Krásný stroj v dobrých rukou. Držím palce, ať vám to šlape

polopost (67) napsal 18.01.2014 v 02:04

Najít na půdě takhle nádherně zachovalou motorku, to je sen každýho veteranisty. Krásnej kousek historie

Marex (2570) napsal 17.01.2014 v 22:16

Naaaaadhernaaaa.

Potep (3) napsal 17.01.2014 v 17:07

Asi bych se do takové motorky dokázala zamilovat. :)

Warthog (8) napsal 17.01.2014 v 15:15

Nádhera! Shodou okolností jsem se byl předevčírem v NTM na Ogary podívat. Krásný kus historie. A paní jak to sluší!

Opl (59) napsal 17.01.2014 v 14:56

Krásnej nálezovej stav O něčem takovém sní každej veteránista Já jsem takové štěstí neměl

DOMINATOR (1260) napsal 17.01.2014 v 08:11

Moc pěkne ale ty hevfy jsou opravdu uletek, ale je to tvoje motorka za mě super

Milan1963 (272) napsal 16.01.2014 v 21:57

Pěkný článek. Já ve stejném stavu koupil "jen" 250 péráka. Za pár stovek...vloni jsem uvažoval o Ogaru, ale ty ceny mě odradily. Přeju Ti další krásné kilometry.

Herman1 (1) napsal 16.01.2014 v 18:15

Krásné stroje,díky za oživení této doby

MiraStruzna (4) napsal 16.01.2014 v 17:04

Ať žije Ogar Klub, je to dobrán parta nadšenců

Misak.BMW (5) napsal 16.01.2014 v 15:35

Krásné stroje Hezká odměna vystavovat motocykl v NTM za tu mravenčí práci při renovaci stroje,který vzejde z "hromady šrotu"
Kabriolin:První Ogary Standard se podle mého názoru prodávaly s řidítky Amal. Čtyřka se prodával i s pavučinkami. Je to krásný nadčasový design který by slušel nejednomu novodobému choperu..V polovině letošního roku by měla vyjít další kniha Libora Marčíka o československých motocyklech. Tam se o Ogarech jistě dočteme spoustu zajímavých informací.

Mikymoto (47) napsal 16.01.2014 v 15:13+2

No tak jedním slovem ZÁVIST. Závidím a přeju zároveň. O tom, že najdu na půdě něco takového sem dycky snil. No a k těm níže zmíněným "přechromovaným a přeleštěným".
Víš ono to někdy jinak ani nejde - pokud máš k dispozici motorku s papírama, ale v hodně špatným stavu, tak přeleštění nepomůže. Já musel rozebrat 3 skorovraky, abych udělal jednu slušnou motorku. No a když už byl každej plech z jiný motorky (dva odstíny červené, jedna šedá), tak šla celá do laku. Kolena a doutníky sem odrbal a šly do černý kamnářský barvy. Pak mi jí ale bylo líto a k narozkám jsem jí koupil nový chromový od Hadrávka. Ale chromy jsou jen tam kde byly už od výroby - takový ty zvěrstvam jako chromovaný kastlíky nebo blatníky taky nemusím.
Ale na každým srazu se najde pinďour, kterej začne řešit šroubky, odstín barvy a jiné, ty už ze zvyku posílám do míst kde končí záda, že ji mám pro ježdění a pro radost a ne pro jeho pocity.

PETARDAK (169) napsal 16.01.2014 v 14:47

Nádhera dík otci, jsem mezi veterány vyrostl, od "plínek", pamatuju krásnou dobu když jsme meziválečné motocykly, v podobném nebo i lepším stavu, vytahovaly ze stodol a takto má vypadat veterán ... nesnáším "přechromované a přeleštěné" péraky, kyvačky aj...

ST3 (45) napsal 16.01.2014 v 12:38

Kabriolin- udělil jsem jen souhlas

Kabriolin (37) napsal 16.01.2014 v 10:40+1

Krásná motorka Snad jen ty hefty...




TOPlist