yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
majky72 (131) napsal 16.01.2024 v 13:31

Nechcem byť teda zlý ale kde vidí redaktor na XSRku terénne gumy

JohnnyS08 (219) napsal 12.01.2024 v 09:18

Nevím, jak ostatní majitelé "hektolitrů", ale za sebe můžu říct, že mě Cabellero nezaujalo ani na ježdění kolem komína, ani na cokoliv jinýho. Dost mě překvapuje naprosto pozitivní hodnocení redaktorů, podle mě je to na silnici tupý a nekomunikativní a v terénu NAPROSTO nepoužitelný. Co jsem čet pár zahraničních testů, taky viděli tu motorku dost střízlivějš...

3 reakce

berry11
berry11 17.01.2024 v 18:56

Jestli na tom Johnny stál tak jak na té 350 na fotce, tak se není čemu divit, že v terénu Fantic nefungoval. To by ale nefungovala žádná motorka...


steve2 (103) napsal 12.01.2024 v 09:06

Fantic je nádhernej!

K167 (1505) napsal 11.01.2024 v 23:46+4

A teď by to tedy ještě chtělo Fantic Caballero 700 (689 ccm) versus Ducati Scrambler (803 ccm).

MilanMl (313) napsal 11.01.2024 v 22:25

Porovnávate tu naháč vs scrambler. A výsledky dopadli podľa očakávania,veď čo iného sa dalo čakať,že?

2 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 12.01.2024 v 08:48

Dalo se třeba čekat, že naháč bude lepší na silnici a scr v terénu (kdyby někdo neznal XSR)


MilanMl (313) napsal 11.01.2024 v 22:10-1

"Paralelní dvouválec s objemem 689 cm3 zapaluje po 270°, což mu dává charakter podobný véčkovému pravoúhlému dvouválci. "

Obľúbené klišé....ale zavádzajúce, nepravdivé .

jardusking (112) napsal 11.01.2024 v 17:59+5

Aneb, když dva dělají totéž, není to totéž...

Smutné je, že japonská produkce nyní staví "asijské" motorky jak designem, tak i low cost řešením.
Porovnat XSR a Fantic fakt nejde.
- hliníková kyvka s přepáčkem vs železnej výlisek (o kvalitě toho zadního shocku od Yamahy raději pomlčet)
- přední teleskopy - opět rozdíl o parník
- elektronika - hold to Italové umí a udělali z CP2 motoru ještě lepší a to se nebavím o palivových mapách, vypínání ABS, apod.

Jen v těch komponentech podvozku je rozdíl tak 50K. O designu a použitelnosti ani nemluvě.
Tak snad to bude pro Yamahau poučení, ale obávám se, že nikoliv.

Fanticu po tomto počinu držím palec, protože to chytli za správný konec. Neošizený a funkční a zároveň i dobře vypadající.

PremdaHonda (108) napsal 11.01.2024 v 17:54+3

Nepochybuji, že XSR je dobrá motorka, ale ten design se mi od začátku vůbec nelíbí. Ze všech "neoretro" naháčů jednoznačně nejméně pohledná motorka. Neuvěřitelně nesourodé tvary, vypadá tak nějak neohrabaně. A dodnes nevím jestli tam chybí ten kastlík nebo ne.

vinokurov (494) napsal 11.01.2024 v 16:29+1

Jednoznačně ,Fantic !

nevo7 (97) napsal 11.01.2024 v 15:53

Poznáte ma. XSR, ale v 900vke.

zzpol (212) napsal 11.01.2024 v 15:11+4

...jen pro porovnání, takto Honda vyřešila Scrambler před cca.55 lety (1968)



rogih (1027) napsal 11.01.2024 v 14:55+2

Motorka pro ČR prostě musí zvládat záplatovanou okresku. Nejen v tomto ohledu pěkná ostuda pro Yamahu, že si s ní Fantic vytře…

Jofré (215) napsal 11.01.2024 v 14:18

Mám Fantica 700 týden, moc jsem nenajel kvůli počasí, ale rozhodně ta vyšší cena proti XSR je oprávněná. Nic není ošizené (ano přední i zadní tlumiče by mohly mít regulaci, ale na mě 85kg fungují, tak co, hýbat s tím nebudu). Pořádná přední vidlice, brzdy super silné i dávkovatelné, sedlo by mohlo být trochu měkčí, možná budu řešit vložením slabé vrstvy gelu. Natankovaná na 90% má 184kg, řídítka 82cm, pocitově se ovládá sama a přitom sedíte na mohutné (v této kategorii) motorce. Všem doporučuju a nemá cenu na nové motorce ušetřit 4% a kupovat kompromis. Jo a ta moje má nášivku rovně a tlačítko startéru se nezasekává. Zatím jedinou slabinu tohoto modelu vidím v absolutně nedostatečné nabídce příslušenství.

IvanDvoutakťák (5115) napsal 11.01.2024 v 14:06+3

Potěšila mně jednoznačnost dosavadních(!) komentářů ,
jak dizajnu, tak techniky Caballera , testér ještě přidal
kladné hodnocení ergonomiky - tak co *nám* chybí !?
Přidat * trochu*přednímu blatníku na délce a už ani nemuknu
Snad teda skutečný MOTOCYKLY tak brzo nevyhynou

emánek27 (39) napsal 11.01.2024 v 14:00+3

Fantic. Ale pětistovka od nich je teda hezčí pro mě.

Tr_oy (14) napsal 11.01.2024 v 13:52

Myslíte si, že je reálně, že se i k modelu Caballero 700 objeví verze Rally nebo Explorer tak, jako ji má Caballero 500?

papiboy (1268) napsal 11.01.2024 v 13:41+3

Nemôžem si pomôcť, som stará škola...
Keby ste niekto nemohli predstaviť, ako by vypadala z vesmíru rozbombardovaná a vyhorená fabrika Kablo Bratislava - tak nejak takto. A ten výfuk u mňa vyhráva mimoriadnu cenu "opitého dizajnéra".



Mamola29 (1069) napsal 11.01.2024 v 11:48

Mamola29 (1069) napsal 11.01.2024 v 11:47+6

XSR celou dobu chápu jako pomstu dizajnéra Yamaze... Fantic je nádhernej

rousini (163) napsal 11.01.2024 v 10:53+1

Ten souboj v ringu vypadal celou dobu, že vyhraje Fantic na body. Tesně před zazněním gongu přišel direkt a KO pro XSR
Tady holt neplatí, že zavedená fabrika dovede z levných komponent udělat konkurenceschopnou motorku...

Stana.k. (135) napsal 11.01.2024 v 10:43+6

Fantic už jen vzhledem vyhrál... Povedla se jim

TryznitelDemonu (25) napsal 11.01.2024 v 10:24

Fantic, protože Yamaha s tím rozvorem je motorka pro starší žáky, max. dorostence.

Lucasbiker (175) napsal 11.01.2024 v 09:50+8

Jednoznačně Caballero




TOPlist