Fantic Caballero 700 vs. Yamaha XSR700 Legacy: Stejný motor, podobná kategorie, úplně jiné motorky
Text: Martin Hakl , Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Střih: David Jelínek | Zveřejněno: 1.8.2023 | Zobrazeno: 17 733x
Text: Martin Hakl , Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Střih: David Jelínek | Zveřejněno: 1.8.2023 | Zobrazeno: 17 733x
Nechcem byť teda zlý ale kde vidí redaktor na XSRku terénne gumy
Nevím, jak ostatní majitelé "hektolitrů", ale za sebe můžu říct, že mě Cabellero nezaujalo ani na ježdění kolem komína, ani na cokoliv jinýho. Dost mě překvapuje naprosto pozitivní hodnocení redaktorů, podle mě je to na silnici tupý a nekomunikativní a v terénu NAPROSTO nepoužitelný. Co jsem čet pár zahraničních testů, taky viděli tu motorku dost střízlivějš...
3 reakce
Jestli na tom Johnny stál tak jak na té 350 na fotce, tak se není čemu divit, že v terénu Fantic nefungoval. To by ale nefungovala žádná motorka...
Fantic je nádhernej!
A teď by to tedy ještě chtělo Fantic Caballero 700 (689 ccm) versus Ducati Scrambler (803 ccm).
2 reakce
Porovnávate tu naháč vs scrambler. A výsledky dopadli podľa očakávania,veď čo iného sa dalo čakať,že?
2 reakce
Dalo se třeba čekat, že naháč bude lepší na silnici a scr v terénu (kdyby někdo neznal XSR)
"Paralelní dvouválec s objemem 689 cm3 zapaluje po 270°, což mu dává charakter podobný véčkovému pravoúhlému dvouválci. "
Obľúbené klišé....ale zavádzajúce, nepravdivé .
1 reakce
Aneb, když dva dělají totéž, není to totéž...
Smutné je, že japonská produkce nyní staví "asijské" motorky jak designem, tak i low cost řešením.
Porovnat XSR a Fantic fakt nejde.
- hliníková kyvka s přepáčkem vs železnej výlisek (o kvalitě toho zadního shocku od Yamahy raději pomlčet)
- přední teleskopy - opět rozdíl o parník
- elektronika - hold to Italové umí a udělali z CP2 motoru ještě lepší a to se nebavím o palivových mapách, vypínání ABS, apod.
Jen v těch komponentech podvozku je rozdíl tak 50K. O designu a použitelnosti ani nemluvě.
Tak snad to bude pro Yamahau poučení, ale obávám se, že nikoliv.
Fanticu po tomto počinu držím palec, protože to chytli za správný konec. Neošizený a funkční a zároveň i dobře vypadající.
2 reakce
Nepochybuji, že XSR je dobrá motorka, ale ten design se mi od začátku vůbec nelíbí. Ze všech "neoretro" naháčů jednoznačně nejméně pohledná motorka. Neuvěřitelně nesourodé tvary, vypadá tak nějak neohrabaně. A dodnes nevím jestli tam chybí ten kastlík nebo ne.
3 reakce
Jednoznačně ,Fantic !
Poznáte ma. XSR, ale v 900vke.
...jen pro porovnání, takto Honda vyřešila Scrambler před cca.55 lety (1968)
5 reakcí
Motorka pro ČR prostě musí zvládat záplatovanou okresku. Nejen v tomto ohledu pěkná ostuda pro Yamahu, že si s ní Fantic vytře…
2 reakce
Mám Fantica 700 týden, moc jsem nenajel kvůli počasí, ale rozhodně ta vyšší cena proti XSR je oprávněná. Nic není ošizené (ano přední i zadní tlumiče by mohly mít regulaci, ale na mě 85kg fungují, tak co, hýbat s tím nebudu). Pořádná přední vidlice, brzdy super silné i dávkovatelné, sedlo by mohlo být trochu měkčí, možná budu řešit vložením slabé vrstvy gelu. Natankovaná na 90% má 184kg, řídítka 82cm, pocitově se ovládá sama a přitom sedíte na mohutné (v této kategorii) motorce. Všem doporučuju a nemá cenu na nové motorce ušetřit 4% a kupovat kompromis. Jo a ta moje má nášivku rovně a tlačítko startéru se nezasekává. Zatím jedinou slabinu tohoto modelu vidím v absolutně nedostatečné nabídce příslušenství.
3 reakce
Potěšila mně jednoznačnost dosavadních(!) komentářů ,
jak dizajnu, tak techniky Caballera , testér ještě přidal
kladné hodnocení ergonomiky - tak co *nám* chybí !?
Přidat * trochu*přednímu blatníku na délce a už ani nemuknu
Snad teda skutečný MOTOCYKLY tak brzo nevyhynou
Fantic. Ale pětistovka od nich je teda hezčí pro mě.
Myslíte si, že je reálně, že se i k modelu Caballero 700 objeví verze Rally nebo Explorer tak, jako ji má Caballero 500?
2 reakce
Nemôžem si pomôcť, som stará škola...
Keby ste niekto nemohli predstaviť, ako by vypadala z vesmíru rozbombardovaná a vyhorená fabrika Kablo Bratislava - tak nejak takto. A ten výfuk u mňa vyhráva mimoriadnu cenu "opitého dizajnéra".
1 reakce
XSR celou dobu chápu jako pomstu dizajnéra Yamaze... Fantic je nádhernej
1 reakce
Ten souboj v ringu vypadal celou dobu, že vyhraje Fantic na body. Tesně před zazněním gongu přišel direkt a KO pro XSR
Tady holt neplatí, že zavedená fabrika dovede z levných komponent udělat konkurenceschopnou motorku...
Fantic už jen vzhledem vyhrál... Povedla se jim
Fantic, protože Yamaha s tím rozvorem je motorka pro starší žáky, max. dorostence.
Jednoznačně Caballero