yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Metric (12) napsal 25.10.2017 v 17:27

Kopv, prepáč, že píšem až teraz, ale ak máš menší rozchod, je to "zdvojené kolo" podľa európskej smernice 168/2013 a tým pádom je to dvojkolesové vozidlo. Ak chceš, môžem Ti dohľadať aj tú brzdu, v zásade ide o to, že motorky (t.j. dvojkolesové) kombinovaný brzdový systém alias CBS (všetko jedným ovládacím prvkom) mať nemusia, trojkolky áno. Inak im nemožno udeliť typové schválenie.

Zákon len určuje, že môžeš šoférovať trojkolesové vozidlá, to znamená tie, ktoré majú rozchod viac ako 460 mm. Tie zároveň nie je možné schváliť bez CBS.

bledemon (126) napsal 04.10.2017 v 18:57

kopv: jakou máš kategorii v tp? Jestli správně L3e (dřívě LC) tak se ta úzká tříkolka považuje za dvoukolku (dle české vyhlášky o schvalování odvolávající se na eu nařízení, kde maximální 460mm rozchod udán je). A dvoukolku-motorku přesahující 125ccm-11kw-automat s Bčkem řídit nelze.

kopv (46) napsal 02.10.2017 v 16:11

Metric
Ani, takto to není. Mám MP3 bez brzdy, rozchod kol menší a kategorii pro "B" čkaře. Dalších šest mých kamarádů zrovna tak. Brzda a rozchod kol, byl pouze obchodní tah prodejců. Opět připomínám, že zákon o silničním provozu nic o brzdě a rozchodu kol neuvádí. Je uvedeno cituji:
Skupina B
mimo jiné... mohou řídit A tříkolová od 21 let
A - tříkolová motorová vozidla s výkonem převyšujícím 15kW

Metric (12) napsal 02.10.2017 v 10:27

Kopv, to je pravda, lenže to, čo sa zapíše do TP, závisí od rozchodu a brzdy. Inak máš samozrejme pravdu, treba si to skontrolovať, než sa rozhodnete kúpiť alebo požičať si.

raid (45) napsal 30.09.2017 v 20:59

co se stane, resp. jak to vypadá, když se člověk v náklonu dostane za limit vychýlení těch kol? Je to poznat? Pak zřejmě jede jen po tom vnitřním kole, nicméně pocit z toho by mě fakt zajímal.
Jinak mě se tyhle jednooké motorky nelíbí Prostě je to divný. Fuoco od Gilery má hezčí čumák. Bohužel taky má motor na kyvce, největší hendikep většiny velkých skútrů.
Kdo někdy jezdil na moto nebo skutru ve městě přes přechody a koleje, tak musí vyhadlovou tříkolku ocenit.

mira592 (35) napsal 30.09.2017 v 20:22

Je to zajímavá moto. Určitě víte o českém nepouzitelnem Cz praseti na baterie za 300tyček. Je jasné kde česká moto produkce je. . Tohle je něco, co má budoucnost. Jde o bezpečnost v provozu.

kopv (46) napsal 29.09.2017 v 19:43-1+1

Pouze malé doplnění, co se týká řízení pouze ze skupinou B a věkem 21. To je pravda, ale není pravda, že to je vlivem rozchodu předních kol a nožní brzdou. Důležitá je zapsaná kategorie vozidla v TP. Zákon rodělující řidičská oprávnění dle kategorii o brzdě a rozchodu kol nic neuvádí.

JoskaH (444) napsal 29.09.2017 v 16:19

Zkoušel jsem ho 2x a...
1. Ano, pohodlný, prostorný, ochrana před počasím a ulozny prostor fajn. Jenže...
2. Aby to při tomto luxusu a ceně k něčemu bylo, neměl by tam být 500kubiku jednovalec - přiznejme že vzhledem k váze poněkud líný a navic jak šicí stroj - nýbrž dvouvalec s jiným projevem a výkonem.
3. Ty dvě kola vepředu nejsou kupodivu vůbec na překážku, naklapi se to snadno a lehce a ten grip predku je teda vskutku brutální




TOPlist