yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Komik64 (3124) napsal 24.02.2023 v 18:18+1

Tak poruchu rovnováhy bych zrovna fakt nedoporučoval (kamarád se "špatnejma nohama" byl zklamanej...) - nezaaretovaný (a třeba "Q" maj aretaci "velmi ručně"...) SE TO NAKLÁNÍ STEJNĚ OCHOTNĚ JAKO JEDNOSTOPÝ (ta "bezpečnost" je v úplně jinejch věcech...)...

Furt se musím ptát, jestli mnozí ví, o čem vlastně píšou (leč stejně píšou...)...

eibenberger (29) napsal 24.02.2023 v 16:06

Podle mě je to super věc. Pro ty bez A a/nebo s poruchou rovnováhy

WobRetnuh (112) napsal 24.02.2023 v 14:54

Když jsem měl řidičák jen na malou motorku a auto a jezdil tedy na 125 skútru, tak jsem po tom taky pošilhával. Ale pak jsem si řekl přesně to co je napsáno v článku. Tedy že cenový rozdíl mezi podobně silnou motorkou+řidičák a MP3 za to nestojí. Řidičák vyjde levněji a navíc vás alespoň něco naučí . Takže pokud si to někdo chce koupit, protože je mu to sympatické svojí stabilitou a pohodlím, proč ne. Ale pokud vás už nudí 125ccm, tak si dodělejte papíry. Stojí to za to

Sharkcom (49) napsal 24.02.2023 v 09:45+1

Když se u MP3 zamknou řidítka, zamkne se i ruční brzda. Nikdo s ní tedy neodjede !

Komik64 (3124) napsal 24.02.2023 v 07:58

Na závěr...
Nikomu tyhle stroje úplně necpu (a jako nějakej 1. hlavní stroj už vůbec...!!!), ALE vždycky bych se zeptal (Jofrého a dalších...), jestli si třeba "aspoň" MP3 (a těch je mezi lidma docela dost, ale mně Quadra vyhovovaly víc...) pořádně vyzkoušeli a to tak, že k ní přistoupili jen jako k "maxiskútru" a při ježdění to nesrovnávali s ničím jiným než zase s maxiskútrama ("opravdová motorka" má ambice bejt asi zatím jen Niken...)...? Pak si myslím, že je tam dostatek "motorkovosti" a ten rozdíl je, podle mýho..., hlavně v "jistotě" (za rok mi bude 60 a obratnost jde do (_!_), takže CELOROČNÍ ježdění na vysokej atd. Tenerce bylo stále nemožnější - vím, na to jsou auta, ALE...)... A ano, malý přední kola (Q4 aspoň "14"...), u MP3 špatný místo na nohy (lidi to řešej "předkopama"...), ty nejnovější už jsou fakt "přečančaný" atd., ale zase to má jiný zvláštnosti/výhody (jedno přední kolo se u všech zvedne a přejede překážku + jízda po "šikmým svahu" je sranda +...)

Pro ty, co tvrdí, že konstrukce MP3 není úplně šťastná, připomenu, že na to brzy přišel i její (a G. - Fuocca...) tvůrce starej Marabese a založil si vlastní Quadro, kde zavěšení totálně zjednodušil (bez pružin...!!!) a vylepšil (určitej odpor "hydrauliky" mi naopak v zimě a v jinejch těžkejch podmínkách vyhovuje...)...

Vždycky přidávám video s "Alejšem" a Scottem na MP3 (i 190 km/hod...) a doporučuju nejsledovanější video (červenýho...) Quadra 4 v náklonech na mokru, tamtéž brzdícího a ukazujícího i další výhody/"jistoty" - A TOHLE VIDEO NELŽE !!! (a pak se mrkněte třeba i to Šilerovo video nebo i to v lese, i když tam bych chtěl sám vidět následky toho vysokýho skoku...), ale sem už je dávat nebudu - snadno si je najdete...

A kdybych chtěl na závěr života ještě přezbrojovat na něco "fakt prima dědkovskýho", vedle něčeho jako X-ADV (vývoj snad půjde dál...) bych po zkušenostech s a z Q4 (6. rok po a každej 5 000 km...) asi zvažoval i něco jako XQOODER (doufám, že už ho konečně vyšlou do světa...)...

Codo (354) napsal 23.02.2023 v 22:51+2

Jen tak pro zajímavost - kámoš má MP3 myslím 400 ccm a spotřeba ve dvou (rozhodně nejsou oba žádný tintítka ) je absurdně nízká, nějakých 3,5 - 4,0 litru na sto. A to když jsme jeli s bandou na celodenní vejlet, neztráceli kromě zrychlení v ničem. Jasně, byla to vyjížďka fotříků a ne divočáků, ale stejně... překvapilo to všechny.

Jofré (213) napsal 23.02.2023 v 22:02

Nevím jak to srozumitelně sdělit. Já bych si to nekoupil, Na klasické motorce - jednostopém vozidle mi to dává určité pro mě podstatné zážitky. Tady je to jiné, pro mě nezajímavé. Stejně tak to mám ke čtyřkolkám. Je to můj postoj a tak nikomu jinému neberu ten jeho a jeho důvody, proč si to pořizuje.

JoskaH (446) napsal 23.02.2023 v 20:52+2

Jako ve všem platí i zde, že je naprosto nepodstatný názor lidí, co si to nikdy nekoupí.
Podstatné je, kolik lidí si to koupilo/koupí a co oni na to
A statistika je neúprosná a říká, že tento vynález je úspěšný, navzdory vysoké pořizovací ceně.

Komik64 (3124) napsal 23.02.2023 v 19:17+3

Čtu tady ty kritiky - fakt víte, kolik se jen těchhle "vícestopejch skútrů se dvěma kolama vpředu" (vynechme různý opravdový "kriplkáry" apod., ale taky silnější Nikeny, "frajerštější" Spydery, Rykery apod.) už prodalo?
STA - TI - SÍ - CE...!!!
Jen MP3 od roku 2006 cca čtvrt melounu (i u nás jich jezdí celkem dost - mrkněte jen tady do registrací...), ale tím výčet zdaleka nekončí a fakt to nejsou mimo těchhle 2 výrobců jen v článku jmenované Quadro a Yamaha...

Pokud si zjistíte fakta (a po snižování obratnosti ve stáří si to vyzkoušíte na vodě, ledu a jiným bordelu + samozřejmě na to, jako třeba na 2. - 3. stroj musíte i mít...), dojde na to cimrmanovské: „Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat...“

nevo7 (97) napsal 23.02.2023 v 17:53

Peugeot má tu chlapskú farbu, aj peknú palubku.
Koniec koncov, každý ma niečo do seba a niečo pre teba.

SuperSic58 (1313) napsal 23.02.2023 v 16:44

Tak sem se těšil na čtvrteční test nějaký pěkný motorky/motorek a on na mě vykoukne test vozítek pro invalidy.. Ale zas dobře, že i na ně se myslí. Btw kam vubec zmizel slavnej Niken?

Mig_35 (346) napsal 23.02.2023 v 13:00-3+2

Tohle si podle mého zaslouží ještě víc hejtů, než elektromotorky...

Komik64 (3124) napsal 23.02.2023 v 11:47

Tak a ještě CV3 = 38 kW od Kymca (ve skútru roku už Vám soutěží...)...

K167 (1499) napsal 23.02.2023 v 11:14

V kladech a záporech v závěru se píše:
Peugeot
+ francouzský šarm
...
Piaggio
+ italský design
...

Tak to se přiznám, že bych byl v pasti, čemu dát přednost

Brigitte Bardot, Sophie Marceau, Juliette Binoche, Catherine Deneuve, Marie Laforet ...

nebo

Gina Lollobrigida, Ornella Muti, Sophia Loren, Claudia Cardinal, Monica Bellucci

Hmmm, achchch, ó la la
to je ale dilema!

puffybodie (390) napsal 23.02.2023 v 10:05+1

Ze nejsou slepou vyvojovou ulickou? Haha tak ten se poved

Viz. treba https://www.youtube.com/watch?v=Q5QagHxrKlU

Za ty penize rozhodne lepsi klasicke auto kde tohle clovek nebude resit a kdyz uz, tak treba cep rizeni bude vec za par stovek a ne 5000 a podobne perly

hansdorf (200) napsal 23.02.2023 v 10:05

Zpestření to určitě je , legrace musí být.
Jinak mně neznalému prosím sdělte , jaké jsou praktické výhody těchto rádoby strojů.

rousini (163) napsal 23.02.2023 v 10:01

Chtěl jsem to nějak zakulatit, dvakrát jsem přepsal tu omáčku kolem toho nicméně to bylo zbytečné. Je to hnusné jako **del.




TOPlist