Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
to luniak - Najde se dost lidí, co daj za 125 skůtra sto litrů. Kdo na to má a navíc nemá papíry na větší, a chce velkýho skůtra s výkonem na limitu 15 koní, tak si zrovna něco takovýho pořídí.
a neznámý si zase přihřál svoji polívčičku - jako obvykle.
A tuším že jsi na tom ani nejel.
skutecne se najdou lidi, kteri daji 100 liru a vic za stopetadvacu? sami stale po malym skutur pokukujeme, precejen jezdit za 2 litry me laka, to je konecne jizda pro radost (anebo elektrokutr do prace), ale maximalni akceptovatelna cena je kolem 70 litru i s kufrem a vic ani prd, cili holt to bude asi jistota SH125 jistit, priplacet 40 procet se mi fakt nechce...
kawa...pavel: Nedovedu si představit že by se todle zvedlo na zadní. Vždyť je to dlouhý jak týden před výplatou, váží to 190kg a pohání to malej 4T 125ccm motorek. To je spíš rádo že se to zvládne trošku rozumně rozjet než aby se to zvedalo na zadní.
Ta spojka v 7000... to je asi fakt blbost, nedovedu si představit že na křižovatce se to při rozjezdu vytočí na 7 000 a pak se chytne spojka..to bys šel na záda i se slabším skůtrem k všeobecnému veselí ostatních na křižovatce..
souhlas se skywalkerem, je pravda že Downtown je etalonem východní produkce,po všech stránkách v podstatě nesrovnatelným se zbytkem čínsko/tchajwanských strojů, nicméně cena vyloženě západní. Škoda toho posledního odstavce, tady to přesvědčování o super kaufu je myslím zbytečné a potencionální zákazník si udělá jistě představu sám. Pravda je ovšem taková, že třeba svezení na takovym SRmaxu, kterej stojí stejně je úplně někde jinde. Poměr cena/kvalita bohužel hraje líp pro jiné stroje.
tyhle modely jsem nikdy nepochopil, je to velke, hodne hmotnosti navic, tvari se to cestovatelsky s mistem pro dva, ale ma to obsah 125, ktery to vse degraduje, 125 si predstavuji neco maleho, mrstneho atd... proste ideal do mesta a na mestske okruhy,pri tehle velikosti by skutr mel mit obsah tak 300 a vice
Vlastním Kymco Agility 125. Jak jsem byl zpočátku nadšený, tak nyní moje nadšení pomalu upadá. Mám najeto cca 4 300 km. V záruce opravený únik oleje a povolené řízení. Nyní přestaly fungovat hodiny na přístrojové desce (mění se celá a stojí přes 3 tis.) a začalo mi něco mlátit u zadní vidlice. V servisu mi řekl, že to tam musím nechat a pak se podívá co by to mohlo být. Tím jsem tam s utrácením peněz skončil.
Skútr je pěkný. Ale ta cena.. Ojojoj.. Raději bych si koupil dvácu od Hondy nebo Yamahy... Připlatit si 13 tis a mít X-Maxe nebo toho dost ušetřiti a mít PCX nebo SH... Bohužel, dle mého názoru, jsou obě tyto varianty lepší...
Vubec to tady nereste,toto ani nahodou za tuto cenu jedine HondaForza!!! Nebo levnejsi a nejlepsi Yamaha NMax!!
spojka na tomhle začne zabírat někdy ve 4500ot, ale i kdyby zabírala v 7mi, tak se nic nestane, z principu to není jak pustit v 7mi spojku na mašině
to luniak - Najde se dost lidí, co daj za 125 skůtra sto litrů. Kdo na to má a navíc nemá papíry na větší, a chce velkýho skůtra s výkonem na limitu 15 koní, tak si zrovna něco takovýho pořídí.
a neznámý si zase přihřál svoji polívčičku - jako obvykle.
A tuším že jsi na tom ani nejel.
skutecne se najdou lidi, kteri daji 100 liru a vic za stopetadvacu? sami stale po malym skutur pokukujeme, precejen jezdit za 2 litry me laka, to je konecne jizda pro radost (anebo elektrokutr do prace), ale maximalni akceptovatelna cena je kolem 70 litru i s kufrem a vic ani prd, cili holt to bude asi jistota SH125 jistit, priplacet 40 procet se mi fakt nechce...
kawa...pavel: Nedovedu si představit že by se todle zvedlo na zadní. Vždyť je to dlouhý jak týden před výplatou, váží to 190kg a pohání to malej 4T 125ccm motorek. To je spíš rádo že se to zvládne trošku rozumně rozjet než aby se to zvedalo na zadní.
Ať si to každej přebere, ale já mám za to, že 100litrů za 125ku skútra je moc, ať je sebelepší.
Ta spojka v 7000... to je asi fakt blbost, nedovedu si představit že na křižovatce se to při rozjezdu vytočí na 7 000 a pak se chytne spojka..to bys šel na záda i se slabším skůtrem k všeobecnému veselí ostatních na křižovatce..
...chvíli trvá, než se dostane někam k sedmi tisícům, kdy odstředivá spojka začne zabírat...
To je ale hezky nesmysl ne?
souhlas se skywalkerem, je pravda že Downtown je etalonem východní produkce,po všech stránkách v podstatě nesrovnatelným se zbytkem čínsko/tchajwanských strojů, nicméně cena vyloženě západní. Škoda toho posledního odstavce, tady to přesvědčování o super kaufu je myslím zbytečné a potencionální zákazník si udělá jistě představu sám. Pravda je ovšem taková, že třeba svezení na takovym SRmaxu, kterej stojí stejně je úplně někde jinde. Poměr cena/kvalita bohužel hraje líp pro jiné stroje.
tyhle modely jsem nikdy nepochopil, je to velke, hodne hmotnosti navic, tvari se to cestovatelsky s mistem pro dva, ale ma to obsah 125, ktery to vse degraduje, 125 si predstavuji neco maleho, mrstneho atd... proste ideal do mesta a na mestske okruhy,pri tehle velikosti by skutr mel mit obsah tak 300 a vice
Vlastním Kymco Agility 125. Jak jsem byl zpočátku nadšený, tak nyní moje nadšení pomalu upadá. Mám najeto cca 4 300 km. V záruce opravený únik oleje a povolené řízení. Nyní přestaly fungovat hodiny na přístrojové desce (mění se celá a stojí přes 3 tis.) a začalo mi něco mlátit u zadní vidlice. V servisu mi řekl, že to tam musím nechat a pak se podívá co by to mohlo být. Tím jsem tam s utrácením peněz skončil.
Skútr je pěkný. Ale ta cena.. Ojojoj.. Raději bych si koupil dvácu od Hondy nebo Yamahy... Připlatit si 13 tis a mít X-Maxe nebo toho dost ušetřiti a mít PCX nebo SH... Bohužel, dle mého názoru, jsou obě tyto varianty lepší...