globalmoto_duben_nolan




KTM MX 2023: Motokrosové dvoutakty se vstřikováním a čtyřtakty s rychlořazením

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
chalka (1) napsal 24.10.2022 v 12:59

Hezký mašinky, ale nechápu ty zadní plasty. Výfuk kouká ven, první pád a naleštěnej Akrap je podřenej. Jo a levnější a jednodušší dvoutakty, tomu už dnes tak není. Bohužel je to již složitější než čtyřtakt

Husa123 (55) napsal 22.10.2022 v 22:48

Quickshifter? Další věc co se může posr...přijde mi to všechno už až zbytečně složitý

rsjawkar (85) napsal 21.10.2022 v 23:23+1

Děkuji Vláďovi za informace.
KTM konečně zavedla do 2T motokrosu elektronicky řízené vstřikování benzínu, elektronicky řízenou výfukovou přívěru, ale olej do benzínu, si musí míchat jezdec stále sám...

nahllowSKY (315) napsal 20.10.2022 v 16:50

Tež mohli ty zadní plasty navrhnout jinak.Motorka s nimi vypadá dost neohrabaně.

Kybergreg (88) napsal 20.10.2022 v 16:34

Jak je to s tema 2T endurama? Jsou homologovany na silnici? Myslel jsem, ze uz zadny dvoutakt neprojde...

2 reakce

iVlada
iVlada 20.10.2022 v 18:19

Ano mají, nejen proto KTM nasadila elektronické vstřikování paliva TPI.


Kubik19 (780) napsal 20.10.2022 v 13:29-1+1

hodně mě bere SX250. ... jako na závodění nebo obecně bych šel do 450. Ale, vzhledem k tomu, že se chci hlavně vozit a trénovat na okruh. A kvuli servisu atd mě ten 2T zase láka.. tak uvidíme... každopádně ta cena.... bleju

CR500 (142) napsal 20.10.2022 v 09:59

Velke 2t MX se vraci!




TOPlist