Pohodoví klasici střední třídy: Kawasaki W800 Street vs. Moto Guzzi V7 III Stone vs. Royal Enfield Interceptor 650
Text: Tomáš Procházka , Jan Rameš , Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 16.9.2019 | Zobrazeno: 39 426x
Kapitoly článku
Technické údaje
Royal Enfield Interceptor 2019 | Kawasaki W800 Street 2019 | Moto Guzzi V7 Stone 2019 | |
---|---|---|---|
Objem | 648 cm3 | 773 cm3 | 744 cm3 |
Výkon | 35 kW | 35 kW | 38 kW |
Výkon při otáčkách | 7250 ot/min | 6000 ot/min | 6200 ot/min |
Točivý moment | 52 Nm | 62.9 Nm | 60 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 5250 ot/min | 4800 ot/min | 4900 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Vzduch a Olej | Vzduch | Vzduch a Olej |
Uspořádání válců | Řadový | Řadový | Vidlicový |
Počet válců | 2 | 2 | 2 |
Rozvod | OHC | OHC | OHV |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 2 |
Vrtání | 78 mm | 77 mm | 80 mm |
Zdvih | 67.8 mm | 83 mm | 74 mm |
Kompresní poměr | 9.5 : 1 | 8.4 : 1 | - |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 5 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Kloubový hřídel |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | Dvojitý kolébkový | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | ocel | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | 110 mm | - | 130 mm |
Zdvih zadního odpr. | 88 mm | 107 mm | 93 mm |
Brzdy vpředu | kotouč | kotouč | kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | 320 mm | 320 mm |
Přední třmen | dvoupístkový | dvoupístkový | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 18 " | 18 " | 18 " |
Zadní kolo | 18 " | 18 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 100/90-18 | 100/90-18M/C 56H | 100/90-18 |
Rozměr zadní pneu | 130/70-18 | 130/80-18M/C 66H | 130/80-17 |
Rozvor | 1400 mm | 1465 mm | 1445 mm |
Úhel hlavy řízení | 24 ° | - | 26.4 ° |
Závlek předního kola | 106 mm | - | 106 mm |
Světlá výška | 174 mm | 130 mm | 150 mm |
Výška sedla | 804 mm | 770 mm | 770 mm |
Suchá hmotnost | 202 kg | - | - |
Pohotovostní hmotnost | 213 kg | 221 kg | 209 kg |
Užitečná hmotnost | 200 kg | 183 kg | 210 kg |
Objem nádrže | 13.7 l | 15 l | 21 l |
Rezerva | - | - | 4 l |
Množství oleje | 3.1 l | - | - |
Zrychlení | 6.5 0-100 km/h | - | 5.5 0-100 km/h |
Maximální rychlost | 164 km/h | 168 km/h | 155 km/h |
První cena | 169650 Kč | 239900 Kč | 199900 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 185900 Kč | - | - |
Poznámka | - | letní cena 2019: 229 900 Kč | Verze Night Pack s LED světly a malým zadním blatníkem: 225 900 Kč |
Výměna motorového oleje | 10000 Km | - | - |
Výměna olejového filtru | 10000 Km | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | 20000 Km | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | 20000 Km | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | 10000 Km | - | - |
Seřízení ventilové vůle | 10000 Km | - | - |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.