yamaha_demo_tour

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

KVTU (106) napsal 14.12.2022 v 09:00

Ješte by se třeba slušelo to RWM obléknout do stylu 634. Prostě klasiku pro ježdění za každého počasí. Tohle prostě nemá blatníky ,takže jak na tom jet abych po dešti nebyl jak Zdenda Svírač v Obecné Škole???

r.bure (86) napsal 13.12.2022 v 09:07-1+6

Doba se meni a budeme si muset zvykat, ze v Chine uz nedelaji laciny smejdy, ale ze to delaji tak nejak po japonsku. Tlumice Kayaba, brzdy Nissin, ABS Bosch atd. No a razem se s tou zvysenou kvalitou dostavame i na japonske ceny. Cinan si toho je vedom a se snazi vetsinou pridat na hodnote ve vybave. Pak tu mame i u modelu kolem 160k BT konektivitu, TFT displeje, padaky, nosice… No a je pak na kazdem, jestli pujde do tradicni znacky se zakladni vybavou, nebo to riskne s necim novym s lepsi vybavou. To je na vkusu kazdeho soudruha ;)

Neeno (13) napsal 13.12.2022 v 08:27-1

Za mě obě moc pěkný, výkon na běžné ježdění a zábavu stačí, nejsou to cestovní moto které budete prohánět po dálnici,ale na silničkách pro zábavu. Oproti zde zmiňované hondě vypadají skvěle,ale jak to bude s díly za pár let, hlavně plasty nebo displej nikdo neví, Čína jede tak rychle a v takovém množství typů, že to bude problém, přece jen Honda je Honda a díl se dá sehnat i po deseti letech jak nic. Čeho bych se ale už nebál je kvalita. Pro mě koupit a do pěti let prodat,jen nevím jestli mám klukům závidět jejich výšku, já při 190 cm a 100kg bych si vybral obě,ale není mi to souzeno. Vlastně mě hodně štve, že nikdo nedělá retro moto o objemu+- 500cm pro vyšší jezdce. Při testech by měli kluci přidat i foto má moto s jezdcem 190cm, ať i takový vidí,jak budou na moto vypadat, při výběru to hraje podstatnou roli,i když se na tom cítíte dobře,tak kvůli tomu jak na tom člověk vypadá to nakonec nevezme... Díky za test

Signum68 (35) napsal 12.12.2022 v 22:25+3

Kluci delate to dobre,a je uplne jedno jakou znacku a od koho testujete.Jen tak dal!!!Diky.

Fazer-FZS (3) napsal 12.12.2022 v 22:12+3

Fajn test, zdravím vás pánové velice rád jsem se začetl a četl se zájmem až do konce.
Jsem téměř ročním majitelem RVM 500 by JAWA Scrambler s nájezdem téměř 3000 km. Není to pravda mnoho, ale díky za ně. Scrambler je velice hravý stroj a jeho ochota vrhání se do zatáček prostě baví.
Mě těch 31,5 kW stačí a co mě překvapuje je kroutící moment téhle pětistovky, je to tahoun.
Pro mé občasné ježdění v rámci jednoho půldne je to ideální stroj s velmi příznivou spotřebou.
Ovládání je pohodové, vše na svém místě jediná velká výtka je špatně čitelný display.
A jestli bych koupil znovu? Ano! Je to za mě krásný motocykl co mi dělá radost.

Robertak (120) napsal 12.12.2022 v 20:57+1

to RVM se mi líbí, ale jak už tu mnozí psali, tak CB500X stojí jen o 5 tisíc víc... takže zase nic na druhou stranu nelze klukům čínskejm upřít, že do toho fakt v poslední době šlapou tvrdě.. a každá konkurence je ve finále pro zákazníka jen přínosem..

jandaxx (192) napsal 12.12.2022 v 20:07+1

Měl jsem Scramblera půjčeného asi na půl hodiny v Humpolci. Byl tam testovací víkend Jawy. Když jsem viděl Scramblera poprvé, hned jsem uvažoval, že si ho pořídím. Na pokoukání moc pěkná motorka. Po svezení můj zájem opadl. Nějak mi nesedla ergonomií.

Tady nějaké rychlo dojmy z krátkého svezení:

SLAY (829) napsal 12.12.2022 v 19:51+1

tak dobrej test a zajímavej jen mi k tomu nesedí to retro ,retro si představuju trochu jinak A jak napsal Jarda je dobré otestovat všechny motocykly bez ohledu na značku a kde byly vyrobeny.Nikoho je nenutí si je kupovat a přečíst si názor testmanna je určitě lepší než text z nějakého reklamního letáku dělaj to kluci dobře za to jim fandím .Kdybych si měl vybrat z těchto dvou čínskejch strojů volím Voge 500 AC přijde mi atraktivnější.
Kdybych si měl vybírat +/- v této objemové třídě asi bych něco spíš kochacího což asi ani jeden model není pak bych sáhnul po RE.
Cenově se mi to zdá o cca 25 tisíc nastřelené.

K167 (1499) napsal 12.12.2022 v 18:21+2

Tak. Čínské motorky jsou otestované, ale celkovým vítězem testu je ...
Nevím, protože jsem nehlasoval, ale tuším, že vyhrála ta, co tam není na výběr. To jsou zázraky.

Frankie (731) napsal 12.12.2022 v 17:36+1

Mě by zajímalo, jestli berou kluci redaktorský tyhle věci jako nutný zlo nebo jako už běžnou součást motocyklového trhu.
Já si pořád nedokážu představit, že když se mě někdo zeptá na čem jezdím, že mu odpovím "vouž" nebo "taková ta jakoJawa"

4 reakce

Jarda
Jarda 12.12.2022 v 17:48

Od začátku webu se snažím, abychom testovali všechny motocykly bez ohledu na objem nebo odkud jsou vyrobeny. Mě nebo třeba tebe tyto modely neosloví, ale je tu dalších tisíc lidí, kteří si to rádi přečtou. Dělat jen testy motocyklů z Itálie, Německa nebo Japonska by bylo moc jednoduchý.

A tohle srovnání čínských motocyklů mi přišlo docela fajn.

Codo (354) napsal 12.12.2022 v 17:22+2

Já bych si s dovolením vzal. Hondu...

Marex (2575) napsal 12.12.2022 v 16:50-1+3

Díky za test. Celkem mne to zajímalo, tak nad tím už nemusím sám bádat.
Za mne je to z prodejního hlediska nesmysl. CB 500 F, funglovou koupím za 160 tis, což je téměř stejné, jako VOGE a dokonce levnější, než RVM.
V případě RVM, bych ještě možná pobral, že jde o trošku jiné zaměření,ale tam zase konkuruje CB 500 X, kterou můžu mít za 175 tis a to už neokecám asi ničím. Přece jen jde o srovnání zaběhlého výrobce, který nabízí spolehlivost, a naproti tomu zde mám 2 motorky noname.

JardaBar (165) napsal 12.12.2022 v 15:54

"Já mam 198 kilo, čo ty?"
"Já sem na 194 kg"
No kluci, neřek bych vám to.

Jinak, člověk se furt učí, ani jsem nevěděl, co ty červené patníky znamenaj .

Dzawar (112) napsal 12.12.2022 v 14:04

Kluci , kruci ta Jawa zase nesklamala stím výfukem , ten je rezavej snad už z výroby . To je škoda , kazí tím nejeden model . / tím nemyslím ,že je fyzicky rezavý ale vypadá jak na prototipu do někoho z díly kdo se stím moc nehraje /

Sijux (17) napsal 12.12.2022 v 13:48+2

Radši koupím jetého japonce než tohle koště.

Paťa (65) napsal 12.12.2022 v 13:29+8

Za ty peníze ani jednu. Číňani začínají mít problém, že jakmile má jejich motorka mít určitou kvalitu a úroveň, stojí skoro stejně, jako motorka od zavedené osvědčené značky...

Mercurio (88) napsal 12.12.2022 v 12:44

Stručně. Vyzkoušel jsem obojí. U RVM se mi víc líbí design u Voge pak rozhodně TFT displej. RVM je opravdu houpací. Jezdím jen po asfaltu. Honit 200kg motorku po poli mě neláká. U obou bych chtěl nižší řidítka. Voge je trochu prostornější. Mám 188cm. Kdybych musel,koupil bych Voge,ale verzi 500R. Bavila víc. Šance,že i za 10 let dostanu specifické díly z Německa mi přijde větší, než totéž z Argentiny. Importér z Weidenu funguje dobře. Vyzkoušel jsem jej u Paganky. Do týdne jsem jezdil.

Myschan (187) napsal 12.12.2022 v 12:38+11

Nevidím jediný důvod proč kupovat nějaké RVM o 10 000 dráž než Hondu. Kdybych si musel povinně vybrat jednu z nich, tak asi raději Voge. Protože se nestydí za svoji značku a nehraje si na něco jiného. Jinak za ty peníze je to podle mě nesmyslná koupě.

PremdaHonda (108) napsal 12.12.2022 v 12:05+6

Vypadají dobře, samozřejmě až na ty nechutné držáky RZ, to je hrozné u každé motorky.
Ale nevidím důvod proč si to koupit místo japonce, když to stojí stejně.
Argument, že je hezčí nebo má v sérii nějaký nosič nebo padák, neberu.

maraton (180) napsal 12.12.2022 v 11:28-2+3

Pěkný test, nebál bych se do toho jít. Víc se mi líbí ta zelená a logo Jawa na nádrži mi nevadí.
A hlavně ta zelená bunda, parádně sladěný jezdec se strojem!

Pedl (184) napsal 12.12.2022 v 10:48+2

Fajn test. To RVM vypadá pohodlněji.

ivano (499) napsal 12.12.2022 v 10:37+7

Za mě, z těchto derivátů určitě nic. A pokud výběr od dálného východu mimo Japonska, tak jedině RE

Ray_Janus (133) napsal 12.12.2022 v 10:19+3

Zatím co se Voge ke svému původu hrdě hlásí druhou značku si můžete koupit jako Bristol( viz recenze z jara letošního roku) Colove Kove 500F, RVM nebo nyní i JAWA. Proto pokud tak Voge.

ST4Marc (31) napsal 12.12.2022 v 09:51+2

Hlasoval jsem pro Voge... Jsem prostě týpek, co si nerad na něco hraje... JAWA si hraje na JAWA, i když má určitě super partie... letmák, výfuk, sedlo...

cunado (184) napsal 12.12.2022 v 09:22+18

Víz poslední věta od Vládi, určitě to nejsou špatné stroje,ale vzhledem k cenám bych do rizika čínské motorky nešel a vybral bych si z těchto dvou tu s nápisem Honda