globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
plejtvak (79) napsal 11.08.2022 v 20:22

Mám starší provedení Efielda (vzadu ještě s bubnem) a musím říct že je to neskutečně krásné svezení. Ten motor je úžasný, nádherný bublák který skutečně táhne už od volnoběhu. Je to prostě motorka na kochací jízdu po okreskách, když s ním jedete přes obec doslova cítíte jak se lidi otáčejí když slyší tu hudbu z výfuku. Vedle "Bubly" jak mu říkám mám ještě Bandita 650 a pokaždé když přesednu z jedné motorky na druhou, je to jak přesun do jiné dimenze a je nádherný vychutnávat si ty rozdíly obou motorek.

maroche (0) napsal 17.04.2022 v 07:14

Super porovnavacka. Kebyze to citam skor, skor by som kupil tu B.Imperiale. Mam ju uz doma vyse roka. Spokojnost.

Marex (2570) napsal 30.09.2021 v 23:49

Diky za srovnavacku. Za mne RE. To je snad uplne nejvic ryzi motorka....uplne z ni slintam.

Kabčo (21) napsal 06.10.2020 v 19:16

dnes som bol pozrieť v jednom motoshoper helmu.., mali tam aj benelli a kopu motoriek čo som fakt nevedel, , imperial v šedej na fotkách nič moc ale naživo fakt paráda, dobrý posed, pekný zvuk, keby som mal peniaze už je doma. A pri tom bol doteraz môj sen enfield 500, možno o ňom snívam tak dlho že sa mi prestal páčiť alebo je benellka fakt dobrá, len škoda tej váhy

fomax (241) napsal 27.08.2020 v 17:24

JA-NE (768) napsal 26.08.2020 v 09:09

paradny test . clovek ma hned chut ist pre RE alebo W800

SV-DR (29) napsal 25.08.2020 v 15:57+1

Teraz je to veľká móda jednoválce do 500 kubíkov, mnohí sme prejedení plastových scifi dizajnov aj zvuku štvorválcov.
Už som prejedený posledného hučania motorkou aj pohrebných piesní mŕtvym kamarátom ktorý dolietali na ich GSXR ...
Každému sa páči niečo iné, RE aj Benelli sú skôr predvojnové stroje ; Jawa v štýle 70 tych rokov (ešte krajší by bol praktický scrambler) , má živý pôvodne CBčkový motor ,v cestnej premávke nebude mať problém predbiehať .
Na veľkej kubatúre vie jazdiť(ťahať za plyn) každý blbec , aj 200 už šiel každý a už nás to nebaví , možno tak mladých zajacov ktorí potrebujú všetko skúsiť alebo zamachrovať .
Na nižšej kubatúre treba jazdca ktorý má cit pre motor , vie jazdiť ; na klasike vám vonia aj asfalt po daždi a kvety na lúkach

HiddenSnake (27) napsal 23.08.2020 v 07:23

Ja vam nevim...ale kdo by si porizoval neco pod 500cc? Moc to nepojede, je to malinkaty (uznavam, ze mam 190cm a 100kg). Tohle me prijde jako skolni masina. I holka co ma 50kilo se na tom musi citit nesva. Za kilo co to stoji jdou hezci/lepsi motorky. Tohle je vyprodej skladu.

DoctorDevotee (26) napsal 22.08.2020 v 22:35

Ja chcem varovat ludi, ktori to nemaju v garazi, aby ani omylom nezamienali ten srot, co RE predava za 2 litre v Indii s tym, co u nas stoji 6ku. Ta masina na export nie je kvalitnejsia verzia tej indickej. Je to uplne iny stroj. Ako dyna a softail.

WobRetnuh (112) napsal 22.08.2020 v 12:27+1

Z techto tri stroju jsem zatim jel jen na RE a musim naprosto souhlasit s hodnocenim. Charisma 100% uzitna hodnota 20%. Priserne/nadherne to vibruje. Na relax na pomalou kochacku nebo na srazy je to bezva, ale ne na kazdodeni jezdeni. Na tech dalsich jsem je sedel, ale zatim nejel. Benelku si zkusim v Praze u Hale uz jsem se s nimi o tom bavil a Jawa se mi vic libi Scrambler. Tam se ale bojim spolehlivosti. Podle dostupnych recenzi zatim nic moc. Takze nakonec asi koupim starsi Kawu W# nebo Triumph Bonneville. Ojete jsou za podobne penize jako ty z clanku nove a myslim, ze uroven bude mnohem vys.

Zedsdead (293) napsal 21.08.2020 v 23:06-2+1

Za takovou chcíplotinu bych dal max. tu stovku. Takže za mě vítěz je jasně Benelli.

nevo7 (97) napsal 21.08.2020 v 19:00

Bez nadpisu na nádrži a ako keby ich jedna mater mala. Asi by som sa k žiadnej nepriklonil, peniaze aj keď možno vyššie by išli do iného modelu.

sardel (63) napsal 21.08.2020 v 13:06+4

"jsem čech takže Jawa." - Tohle mne nikdy nepřestane fascinovat! Když pominu, že v tomhle případě jsi spíš Číňan, protože i ty samolepky "Jawa", který na to v Týnci slavně lepěj, byly vyrobený v Číně, tak proč jezdit na nějaký srágoře, jen z pocitu nějakýho falešnýho vlatenectví?

Sám se teda taky považuju za Čecha jak poleno a jsem na svou zem celkem hrdej, ale to neznamená, že budu nekriticky milovat Jawu! Naopak, je to pro mne sprostý slovo a upřímně jawy nesnáším. Všechny, bez rozdílu. Od r. v. 1929 až po 2020. Už nákupem rumpála to Janeček posral, měl zůstat u těch granátů. Ty mu sice taky moc nešly, ale nadělal by s nima míň škody!

Jo, a doufám, že tu někdo nezapomene napsat, jak jsme "byli motocyklová velmoc". Z toho vždycky učurávám...

t_freedom (153) napsal 21.08.2020 v 12:42+1

Holt někomu vyhovuje, když to pod tebou něco dělá, klepe se, nebo drnčí ...a pro někoho je tohle přesně důvod proč by na to už nikdy nesedl... motorky jsou natolik subjektivní a tabulkama nepostihnutelná emoční záležitost, že nemá smysl "hodnotit" charakter motoru nebo podvozku... prostě popsat, tak jak je v testu učiněno...a zbytek je na každém co mu sedne

JardaZ. (4) napsal 21.08.2020 v 12:30

Enfield má už pár let ( stejně jako ten testovaný ) na OBOU kolech kotouče. Buben má z té trojice fakt jen Jawa.

KVTU (106) napsal 21.08.2020 v 11:48

RE určitě ne, měl jsem ho půjčeného v indii na 3 týdny a z prvotního zápalu jsem rychle vystřízlivěl. Ale bylo za pár šušní tak jsem to s odstupem času zkousnul. Benelli bych vynechal, jsem čech takže Jawa. Spousty uštěpačných poznámek bylo i na travela 250, motorkáři ho začali oceňovat až po rozhodnutí o ukončení výroby a zkuste si ho dnes koupit. Nesehnatelné a když tak za raketu. Když by šlo na OHC namontovat karbce a svody ze shineray 400 asi bych neváhal.Určitě to z ali expresu bude za pár drobných. Jsem staromilec, tak mě vystřelky typu vstřkování od koupi nových strojů odrazují.

zmulin (371) napsal 21.08.2020 v 10:18

Klucí moc pěkně popsaný.Díky
Já dal hlas RE.Bral sem jak vypadaj a po který bych sáhnul i bez svezení a znalosti ceny.
Kdybych už ale šel něco z těch tří koupit,tak by to byla asi Benelli,která by poptřebovala jen trochu očesat a pootevřít ten uškrcenej motor,kterej nějakej potenciál ještě skrývá a asi vyměnit ty vlažný brzdy,nebo aspoň pumpu.Furt by ještě zbylo na spoustu piv a hezkou dovolenou...
Na Konopnici bych si ani nevzdech.To byla i v origu už špatná Jawa za zenitem.

Kvalitu hodnotit nebudu a vyzdvihovat Indii nad čínu mi přijde jako blbost..

r.bure (86) napsal 21.08.2020 v 09:32+5

Jediná autentická kalsika je ten Enfield, což se pozná už při prvním otočení klíčku. Ono se totiž nic nestane. Žádná barevná hudba, žádný stěrače, žádný 3,14čovinky. Náhon je taky mechanickej, takže když to podtočíš, začne rafika na tacháku vibrovat jak manometr v parní kotelně v béčku se Segalem, těsně před jejím výbuchem. Atd. atd... Navíc ta fortelnost a designová ucelenost. Pokud Bulleta neomotám v nějakém rozčarování někde v zatáčce o švestku, budou na něm rajtovat ještě moje vnoučata.
Co k té ene-Bene? Působí to na mě, jako by se pěkná číňanka rozhodla, že porazí Miss India a tak si nechala propichnou nos, o čelo si tímpla právě dokouřenou fajfku s opiem, koupila si permici do solárka a k tomu všemu si nechala si říkat Francesca. Ve finále výsledek nemusí byt špatný a může to fungovat. Ale bude takhle šukézní i za 30 let? Čerti vědí, to ukáže až čas... Nicméně za tu cenu a k faktu, že od příštího roku prostě Bulleta nekoupíte nového, se ten výběr smrskne jen na Benellku a Jawu. A pak není naprosto o čem. Benellku!
Jawa za ty prachy neprodejná (za 3 roky 600ks? ). Pokud vypada takhle zhuntovaně po 12k km, jak na tom bude po 50ti? Tenhle nájezd je průměrný motorkář schopen zvládnout za sezónu. Ultra-Jawakům na ní budeš jen pro smích a tolik sympatii, jako její dvě konkurentky taky nevyvolává, aby za to člověk vyhodil kilo. Ty svody, to je na poblití. Čínský pidiovládače jsem ochotný překousnout na mojí Monkeyně, která stála pakatel, ale ne na mašině za cifru s pěti nulama (s "doplňkovou" výbavou)! Jediný, co mi je na tom sympaticky, tak kickstartér.

Čistě za mě (nikomu to necpu) :
- Jawa velký špatný, prostě ne-e!
- Benelli za ty prachy, proč ne? Rozhodovat se o koupi motorky s klasickým vzhledem příští rok, tak bude horkej favorit.
- Enfield, je přesně to, co od klasický motorky chceš. Poctivost, autenticita, emoce. A kdo nemá 170 klacků na koupi velký motorky, tak ať na nový stroje ani nečumí!

Závěrem mého vejblitku bych chtěl moc poděkovat autorům za tento test, odvedli jste skvělou práci! Moc jsem se pobavil

SuperSic58 (1308) napsal 21.08.2020 v 09:05+1

chlapi ale ty silnice v tom testu, to je děs a hrůza, i ty vesnice vypadaj, jak kdyby tam skončila válka... To by chtělo někam do Krušnejch Hor, to by ty videa měly jinačí šmrnc

Jacob82 (142) napsal 21.08.2020 v 08:35

RE rozhodně, Zhejiang Qianjiang (Benelli) možná s velkou obavou o kvalitu, ale Jawu jedině tu krásnou od Indů (Mahindru), rozhodně ne tu Čínskou *****..

standavfr (96) napsal 21.08.2020 v 07:57+4

Jawa by měla stát max. 70000. Proti B a RE je to designová katastrofa. Možná někomu hraje na nostalgickou strunu, mě ale evokuje dobu, kdy jsme jezdili ve špatných autech a na špatných motorkách, což mi rozhodně nechybí.

650ccm (88) napsal 21.08.2020 v 07:15

Chybička v tabulce - Konopnice má sedlo jen 760 mm vysoko.
Jinak pěkný test.

S ohledem na ceny, tak vzájemnou konkurencí jsou jen Jawa a Benelli. Kdo je ochoten dát za RE skoro 170 tisíc, ten o těch dvou "sockách" neztratí dobré slovo.

Za mne Jawa (nostalgie, váha, odpružení, ... no a taky cena, protože RE je fakt mimo).

LuckyLoser (89) napsal 21.08.2020 v 05:18-2+1

Práce kvapná, málo platná. Zase chybí test spolujezdce, předpokládám, že RE i ty dvě další věci má v TP, že jsou pro dva.

Capan (190) napsal 21.08.2020 v 00:07+2

Kvalita Beneli vs RE vyzerá na fotkách možno rovnako dobre. Ale v reále to tak nie je.
Z týchto troch jedine RE. Poctivá moto,ktorá sa na nič nehrá. Vibrácie nie sú také strašné a dotvárajú charakter motorky.

maraton (180) napsal 20.08.2020 v 23:12+1

Taky chválím pěkně odvedenou práci, jak článek, tak fotky i video.
RE je samozřejmě nejhezčí a taky největší drsoň z těch tří, Jawa ve srovnání s ním i s Benelli vypadá jako socka. Taky to je socka. Přesto bych právě po ní sáhnul, a to kvůli ceně, pohodlnějšímu a živějšímu svezení, jak z testu plyne.
Vezměte si třeba ta výfuková kolena. Benelli tam má úplně stejnou prasárnu, jenže překrytou. A nikomu to nevadí. Stejně tak např. Harley-Davidson Sportster či nová Indojawa, úplně to samý. Vidíte kryty, nikoliv svody. Taková blbost! Kryt za pár kaček a jaký dojem to udělá!
Vybavuje se mi text jedné písničky Petra Váši: "Největší dojem na mě dělá... ten celkový dojem!"
RE ani Jawa nic neschovává (RE nemusí, Jawě by to možná prospělo). Mě se ale líbí, že motorka nevozí zbytečné dekorativní prvky. RE je hezčí, Jawa je lehčí a líp jede, proto jsem pro ni pod testem hlasoval. S tím, že aby trochu vypadala, musela by projít určitou proměnou, to pro RE ani Benelli neplatí.

K167 (1472) napsal 20.08.2020 v 22:07

Nejede to

Pěkný je to

DoctorDevotee (26) napsal 20.08.2020 v 21:26

To bol super zazitok- idem ukazat Royala motorkarovi z Hlohovca a ako tak zapinam motorkari.cz aby som si v poste odpisal na neho cislo, vykukol na mna tento test.
Je to fakt bohovska masina. Elixir. Vystiznejsie to asi ani nejde napisat.

Vcera som roztavil na Slovakiaringu najmaksie supercorsy ale dnes som si bol vyvetrat hlavu na tomto starom zeleze...teda vlastne na mojom najnovsom :)

MirekSV (0) napsal 20.08.2020 v 21:09+2

Sel bych asi do Benellky, skvely pomer cena/uzitna hodnota.
Ze je z Ciny mi nevadi, ostatne co odtamtud dnes neni (navic montaz stroje udajne probiha v Indii?). Soucasna cena 105 tisic je bomba, zvlast vzhledem k Jawe... no vlastne i vzhledem k RE .

Jinak moc pekny test, vcetne videa. Rames umi. Diky .

Kamil31 (0) napsal 20.08.2020 v 21:07

Parádní test, díky za něj chlapi ! Ty srovnávací testy máte fakt super. Vůbec bych se nezlobil, kdyby byly ty videa ještě o pár min delší . Jinak za mě RE vypadá fakt nejlíp z těch tří a jako kochací stroj by mi v garáži vůbec nevadil. Škoda, že dneska není Jawa tam, kde RE, těm to retro opravdu jde.

vojtechposmourny (305) napsal 20.08.2020 v 21:00

Parádní test s neméně parádníma motorkama. Teda minimálně jednou

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist