yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
K167 (1481) napsal 21.07.2023 v 11:36

Moc se mi líbí, jak Filip popisuje a ukazuje od 2:18 ten "sport po americku".

Pedl (184) napsal 21.07.2023 v 11:14

Motor pěkný. Lokalizaci očividně nikdo nekontroloval, smutné.

robfor (28) napsal 21.07.2023 v 08:20+1

Sice to v clanku trochu zaznelo, ale myslim to je trochu treba zduraznit, ten Sport ma teda hlavne dvojite kotouce vepredu a obracenou vidlici. Svete div se, ostatni modely Indian maji doted vepredu jen jeden kotouc a klasickou vidli.

Jofré (213) napsal 20.07.2023 v 21:27

Ten pohled před sebe bych nedal. Řídítka na vysokých představcích (mohli udělat rovnou tvarovaná vysoká řídítka) a ten tachometr tak nějak divně nad nádrží, takže se musí sklánět hlava. Pro mě divné.

robfor (28) napsal 20.07.2023 v 14:51

"a když na fotce 9 nebo 30 vidím, jak má zlomené nohy"
lepsi ?

TryznitelDemonu (25) napsal 20.07.2023 v 14:16

Nic pro mě. Jsem podobně vysoký jako autor a když na fotce 9 nebo 30 vidím, jak má zlomené nohy, tak by mě jízda přestala bavit tak po dvaceti minutách.

robfor (28) napsal 20.07.2023 v 14:16

"Co mě ale po dvou dnech v sedle trochu štvalo, je nedoladěná lokalizace textů na displeji do češtiny. "
K tomu takova perlicka. Nevim, jak soucasne Indiany, ale x predchozich generaci melo/ma chronicke problemy s nastavovanim pocitadla kilometru, respektive, kdyz odejde tachometr, resi se to vymenou, akoratze ani autorizovane servisy neumi nastavit stav kiometru z predchoziho pocitadla a zacina se znovu od nuly. Jedine, co v servise udelaji, je poznamka v servisni knzce, ze pocitadlo bylo tolik a ted je nula. U nas "no big deal" ale v USA se povazuji stocene kilometry za trestny cin a motobazary po par zalobach Indiany z tohodle titulu neberou, protoze skutecny stav kiometru a udaj na pocitadle nesedi u deviti ojetych Indianu z desiti.

steve2 (103) napsal 20.07.2023 v 11:57-1+2

Koukám, že čeští motoredaktoři se úplně zbláznili do sledování trčících šroubů zespoda v kapotáži. Tak když vám to přijde tak významné, zkritizujte to i u Hondy ADV 350. Tam úplně stejně trčí závity u 4 šroubů držících plexi. Mě osobně to jako jejímu majiteli je šumák, stejně jako u Low Ridera ST.




TOPlist