yamaha_demo_tour




Test Honda NC750X s automatem DCT: Nejchytřejší z horákyň

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Machajda (1) napsal 03.07.2022 v 14:27

Za mě parádní recenze bez pozlátka ze které je jasné na koho ta motorka cílí A díky tomu patří mezi můj výběr k zakoupení.

Světlas (19) napsal 15.10.2021 v 22:15+1

Je to sice nepodstatný, ale mě nejvíc serou ty dva zámky, zapalování "kufr".

Hofix (34) napsal 28.08.2021 v 19:53-2

Tady ta nová je hnusná...

HiddenSnake (27) napsal 28.08.2021 v 13:44+1

Vsechno dobry … jenom kdyby to brzdilo ….

podle-ženy-puberťák (10) napsal 27.08.2021 v 18:55+4

Nejvíc tu motorku kritizují ti co o ní vědí kulový. Je to zlatý stroj, lehký rychlý pohodlný spolehlivý úsporný a levný, navíc krásný. Mám nové NC DCT v garáži 2 měsíce, najeto 5000 a super zkušenosti. Nemám první motorku tak mohu srovnávat. Přešel jsem na ni z GW 1800, a věřte že na ní není žádná nuda.

bikerJ (4) napsal 24.08.2021 v 12:15

Neni to spatny, zajimavy, skoda, ze brzdy nejsou co by mely byt a pak opakujici se zpravy o
podvozku. Kdyz neco
kupovat, tak bych radeji neco co melo tyto veci vyreseny dobre.

Codo (354) napsal 23.08.2021 v 10:20-1+1

"Pokud čekáte výkonovou špičku, nějakou odměnu za pořádné vytočení, nedočkáte se jí. Charakter motoru je bez této kdysi tak běžné jiskry. Nepochopte mě špatně, svou práci motor odvede skvěle, ale vlastně nemáte důvod jej moc vytáčet. Prostě řadíte při třech, čtyřech tisících, a když se koutkem oka podíváte na displej, který vám naservíruje i aktuální využití motoru v kilowatech, moc velká čísla tam neuvidíte."

To není z testu NC, ale z posledního dálkového testu Octavie RS. Takřka shodná filosofie motoru pro pohodovou jízdu. Proto je tolik majitelů NC se svou motorkou spokojených. Takové motory jim sedí.

A kdo se chce za jekotu motoru utrhnout ze řetězu, má na trhu nepřeberně jiných motorek.
Podle vkusu každého soudruha Mně eNCo vyhovuje a neměnil bych.

keto (99) napsal 05.08.2021 v 13:50+2

Měl jsem tu původní NC700X za 150 tisíc Kč a dal jsem něco peněz do podvozku a pak z toho byla výborná motorka i bez těch dnešních moderních vymožeností a ten TDI projev se mi právě moc zamlouval

JoskaH (444) napsal 04.08.2021 v 22:28+2

Jako srovnávat to s TDI určitě jde, a momentálně jde o populární srovnání, ale pořád jde o jednu stopu a to je úplně jiná dimenze než veškerá auta s libovolným motorem.
Racme si to prosím uvědomit a netahejme do toho auta, letadla, lodě....

Codo (354) napsal 04.08.2021 v 22:05-1+4

Kdo chce stříkající adrenalin, má tisíc jiných možnost, kam sáhnout. Kdo naopak právě o tuhle věc zrovna nestojí a má rád jinej druh ježdění - svižně, ale v pohodě a navíc "za hubičku" - pro něj je eNCo supr. Mám manuální 750S a ta motorka mě baví. Nelítám s ní na čas ani nedrhnu kolenem asfalt, ale svezu se a baví mě to. Je to prostě takový TDi. Kdo rád jezdí s motorama TDi, bude tady ve svým živlu. Kdo raději kvičení vytočenýho motoru, ať se ani neobtěžuje. Já točivej motor měl a už mě to začalo štvát, kór na delších štrekách. U eNCa bych ale snesl o fous lepší přední brzdu a o fous lepší podvozek na rozbitým asfaltu. Ale to je malá daň za takhle příjemnou a pohodovou motorku. I like it

igors (0) napsal 04.08.2021 v 21:02

Díky za dobré shrnutí o motorce, kterou v detailu neznám.
Zaujal mne "prý" spolehlivý automat a uložňák na místě nádrže.

Nepotěšila čeština: lyžiny jsou od lyží -> "ližiny" to nebudou.

4 reakce

Honzis
Honzis 09.08.2021 v 18:38

Fklidu Tohle je takovej klasickej češtinskej chyták, i já v tom kdysi viděl lyže a děsně jsem se tomu "i" divil a každoročně se chytnu na něco dalšího


nevo7 (97) napsal 04.08.2021 v 20:30+3

Pekná video recenzia. Na základe nej, nie že by som si NC vyskúšal, ja by som si ho kúpil.

gresini (4492) napsal 04.08.2021 v 16:16-1+1

Dnes jsou skoro všechny výrobky chytré,jen my jsme blbí,že se na to necháme nachytat a kupujeme to!!

JardaBar (164) napsal 04.08.2021 v 10:55-1

Honzis o spotřebě neříká moc pravdu. Na spritmonitoru jsou údaje následující (vše r.v. 2015 výš):
4,58l - Versys 650
4,40l - V-Strom
4,16l - MT-07 (Tracer sem nenašel)
3.6l - NC750 (nerozlišuje se S / X)

Vzhledem k tomu, kolik NCčko tratí ve výkonu a dynamice oproti výše uvedeným konkurentům, není to zase takový zázrak.
Žádných 6l konkurence nežere(!!), to si Honzis vycucal z prstu. Např. výše uvedené motorky berou průměrně 4,38l, to je od řečených šesti sakra daleko! Rozdíl oproti NCčku je 0,78l.

Honda umí vyrobit spořivé i točivé motory, tenhle chrochták je děsný.

SuperSic58 (1308) napsal 03.08.2021 v 23:16

ten jeden kotouč a jeklovou kyvku v sedmapůli za více jak 200 papírů bych fakt neskous... Za ty škvarky tu vidim lepší konkurenci, Versys, Tracer, V-Strom Asi jedině pro někoho, kdo chce automat Ale jak budou ty automaty fungovat po 50 tis a jaká bude jejich spolehlivost... noční můra majitelů ojetin Honzisovi díky za test

Iginlo (0) napsal 03.08.2021 v 22:29

Měl jsem NC 750 x DCT 2015.Fantastická motorka,nízká spotřeba,žádné poruchy,úložný prostor atd,najel jsem na ni více jak 60000 km i ve dvou i naloženej.Jen z důvodu vyšší nosnosti na cestování ve dvou jsem přešel na Hondu ATAS crf 1000.Kdyby ji ještě trochu víc zvedli výkon,zvedli nosnost a upravili odpružení,tak je to asi nejlepší motorka na světě na cestování,je prostě boží a nikdy na ni nezapomenu ??

JardaBar (164) napsal 03.08.2021 v 21:09-2

"Trachtor"

Sir_CHerokee (117) napsal 03.08.2021 v 21:02

Zajímavá motorka, ale spíše jen na první pohled. Honda šetří na špatných místech, alespoň pro toho, kdo rád jezdí - na brzdách a podvozku. A to je škoda.

PEPEE01 (346) napsal 03.08.2021 v 20:56

Honzis se nám jednoznačně beznadějně zamiloval. A mně osobně se NCXo líbí taky víc a víc. Je to neskutečně praktická motorka se směšnými provozními náklady. Jako každodenního dělníka na dojíždění 20 kiláků do práce a na nákup a všude možně bych ji bral a myslím, že v tomto případě bych sáhl i po tom automatu. A jsem přesvědčen, že bych na ní ve výsledku najezdil za rok mnohem víc, než na druhé velké motorce. Dokonce bych ji chtěl nacpat ženě, abych nějak obhájil utracený prachy, jenže ona je z divokých vajec a asi by mě s ní hnala ze vrat.

XJ500 (26) napsal 03.08.2021 v 20:23

MrZman (-4) napsal 03.08.2021 v 19:37

Hezky napsané, osobní zkušenost s ní tedy nemám, ale jeví se mi jako opravdový motodělník, a ta spotřeba je fakt velmi slušná. Každopádně komentáře jsem pročetl hlavně kvůli tomu, že jsem tu očekával slet hejtrů proti NC, a ono nic, tak to valím bulvy

Míra (210) napsal 03.08.2021 v 17:43-15+3

Ani silná ani slabá, ani motorka ani skútr, ani terénní ani čistě silniční, ani pro holky, ani pro chlapy.
Vhodná pro transgender vzpěrač Laurel Hubbardová, 43-letá závodnice, která ještě před osmi lety žila a fungovala jako muž.

Yura (240) napsal 03.08.2021 v 14:22+7

Automat soudit nemohu, ale vlastnil jsem manuál, rok 2017. Barvy na displeji byly hezké v garáži, ale na prudkém slunci z nich nebylo stejně nic vidět. Myslím, že přístroj, použitý u nových modelů je celkově lepší počin. Tak trochu nechápu, proč ani dnes motorka neukazuje teplotu chladící kapaliny - je to vodník, a tato blbůstka by snad tu cenu zase tolik nevyšroubovala nahoru.... U zásuvky už se polepšili
Adventůra, nebo neadventůra.... a není to jedno? Dakar s tím asi nikdy nikdo nepojede, a 5000 km gruzínskými šotolinami taky ne. Je to takový "čechduro". Na klikatejch, malejch silničkách v našem pohraničí byla jako doma, v pohodě však přejela republiku v českých rychlostních limitech (tedy rozhodně ne dle vyhlášky) a neztrácela dech ani na dálnicích. Každodenní, nenáročný a spolehlivý pracovník. Kdo se jí bude i jen úplně základním způsobem věnovat, motorka bude sloužit ještě jeho vnoučatům - až jí po 40 letech vyhrabou ve stodole, ometou prach a dofoukají gumy
To se ví, o TOP se tady nehraje, ze všech úhlů pohledu. Jenže každej k životu nepotřebuje mít u plotny Krainovou, je plno lidí, kteří jsou šťastní se svou Toničkou, co je docela hezká a umí vařit. A funguje jim to desítky let.
NC jsou velmi dobré stroje od renomované značky, vzpomínám na ní rád, a jejímu tržnímu úspěchu se vůbec nedivím.
PS: pořád ještě má nová řada ten debilní štelovací šroub sklonu světlometu?

Mig_35 (345) napsal 03.08.2021 v 14:20+1

Tahoun v nízkých otáčkách - proč to nedávají do endura?

Agony (18) napsal 03.08.2021 v 13:38

Na fotce 48 je zadni brzda - vypada na mechanickou kotoucovku, jako fakt se pouzivaji mechanicky kotoucovky? nebo je to mechanicky aktivovana hydraulika? Nebo je na ty fotce neco jinyho? Dik.

Tahle motorka mi kjazdopadne prijde velice rozumna a uzitecna, automat je urcite vybornej a nebal bych se ho (ani v aute).

CRF1000 (91) napsal 03.08.2021 v 13:12

Příprava na zásuvku je určitě posun vpřed... .. U staršího modelu se vrtala díra do plastu zavazadlového boxu a zásuvka se bastlila rovnou na baterku která je hned vedle v přední casti zavazadelniku... Předpokládám že tento model by už mohl mít pod plasty někde pod světlem svorkovnici s volnou pozici na kličkový proud kam by se dala připojit zásuvka a další přídavná světla... Tuto činnost bych provedl s výměnou vzduchových filtru kvůli kterým je nutné rozebrat téměř všechny plasty na predni části motorky

Simier (143) napsal 03.08.2021 v 11:42

Díky za pěkné shrnutí jízdních dojmů. Myslím, že je to prostě praktická, nezáludná motorka pro lidi co si nic nepotřebují dokazovat a rádi se projedou jen tak na hoďku - dvě a o víkendu vyjedou někam dál. Škoda nižšího podvozku (i když krátkonozí jezdci budou rádi), ale asi se chystá nový TransAlp, takže se NCčko "ponížilo", aby se udělala větší mezera v nabídce Hondy, kterou zaplácne adventůrovatějším modelem

Myschan (187) napsal 03.08.2021 v 10:20

Díky za počtení, na pokračování o Brumlovi jsem se těšil. Jen bych vytkl zmíněnou absenci otvorů na lyžinách na "nádrži" a stejně tak chybějící háčky zespod na víku. Proč tohle zhoršení praktičnosti? A k té barevné palubovce na minulém modelu - za slunce nebyly žádné barvy stejně vidět, tato palubovka je mnohem čitelnější. Jinak po zvyknutí si na automat mě už řazení ani neláká. Zvlášť na proplétání se městem to nemá chybu.

bruttopyr (396) napsal 03.08.2021 v 09:11+18

Fanouškem (původního) NC jsem se sice díky jeho vzhledu nestal, ale uznávám, že je to dobře vymyšlená, úsporná motorka za solidní peníze.
Navíc NC-čka potkávám za takřka jakéhokoliv počasí, majitelé vždycky pozdraví, dle inzerce mívají často najeto hodně kilometrů, takže si skutečně více zajezdí než "ti praví hard motorkáři" tlučící pravidelně hejty do klávesnice.
Díky Honzisovi za test.




TOPlist