Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pokud jde o názvy - pokud vím, cruiser na bázi GW, vyráběný v 90. letech,nesl v evropské verzi už tehdy označení F6C. V r. 2014 se k této zkratce vrátili. Název Valkyria byla tatáž motorka, ale vyráběná pro Ameriku. U nás se to také ujalo, protože ten americký název je zkrátka hezčí, než ty evropský písmena. Alespoň co vidím ve starých katalogách z 90. let, co mám doma. No, to je vedlejší.
GW je exkluzivita. Pamatuji, že tento stroj vyvolával na srazech ještě v 90. letech často srocení zvědavců. V té době byl u nás snad jedinou podobnou sériovou "nenormálností" ještě legendární V-Max 1200 od Yamahy. Dnes už je podobných neobvyklých strojů víc (zaplať pánbů), ale GW se pořád nedá upřít jistej punc legendy. Vzhledově mám tu motorku rád, je krásnej. I když - já nejsem u některých typů zastáncem soudobého začerňovacího trendu, a GW je jeden z nich. Mě se nejvíc líbí verze o trochu starší, ten chrom + berevná metla na kapotážích je zkrátka nej. Jenže to je věc vkusu, jasný.
No, hlavně ať není v blízké budoucnosti v Evropě zardoušen zhovadilostmi typu "Euro V, VI, VII....", atd. Aby jsme zase nemuseli kolegům za louží jen závidět...
Čeče na K 1600 B jsem jezdil myslím před dvěma lety a zase tak moc mi v hlavě nezůstal, abych takhle na dálku vystřelil porovnání. Mám nějaké dojmy, ale nechci je ventilovat veřejně, páč je možný, že budou trochu "posunutý"
Krásná motorka. Jak z jiného světa.
Líbí se mi, že i přes ten objem a šílenou hmotnost je tak nízká spotřeba. Sranda, jak si to jenom přede a řadí už ve 1900 otáčkách! Živý důkaz, že je downsizing kravina.
GW=Rolls Royce
SuperSic58>
Podle mě je tvůj příspěvek málo pohrdavy.
Měl bys místo toho, že bys ani nohu neotřel, napsat, že bys na tu motorku ani hovno nepoložil, ani vedle ní nenazvracel....
Bylo by to takový ještě trochu víc chlapacky.
Netreba bagger. Dá sa kúpiť conversion sada na topcase. Je to veľa práce na prvú inštaláciu, ale potom sa dá nahodiť alebo zhodiť topcase hocikedy treba. Ja chcem na staršie kolená ešte so ženou pocestovat kus sveta a Goldwing je voľba číslo jedna.
i kdybych byl miliardář, tak se o tenhle typ motorek ani nohou neotřu nic mi to neřiká a nevidim v tom vůbec žádnej smysl. I tak ale dík Honzisovi za test, rád se podívám na každé video
No, mám Goldwinga gl 1800 A5 a klidně ho vytáhnu i na krátkej polet okolo komína, do 50km, když není víc času. Jen pro tu radost ho řídit. Nedělá mi to problém, nevidím rozdíl v tomto s jinou motorkou. Klidně si s ním i lehce prdlám po městě, jako s kafáčem. Sednu na kafe, dám cígo a kochám se pohledem na mýho dr.Wiga,jak mu říkám. Dr. Wigo proto, protože mě vyléčil z mnoha neduhů se zádama. Díky Wigo, kamaráde...
Mhm, stejně bych si vzal klasickou verzi. Krčit se za tím plexi aby na mě nefoukalo a mohl jsem jet rychle by se mi nechtělo... a nééé, nevěřím tomu, že to stačí.
Tak asi bych v garáži tuhle generaci vedle té první snesl... :)
Maxipes Fík - no zhodou okolností našiel veru.
Pokud jde o názvy - pokud vím, cruiser na bázi GW, vyráběný v 90. letech,nesl v evropské verzi už tehdy označení F6C. V r. 2014 se k této zkratce vrátili. Název Valkyria byla tatáž motorka, ale vyráběná pro Ameriku. U nás se to také ujalo, protože ten americký název je zkrátka hezčí, než ty evropský písmena. Alespoň co vidím ve starých katalogách z 90. let, co mám doma. No, to je vedlejší.
GW je exkluzivita. Pamatuji, že tento stroj vyvolával na srazech ještě v 90. letech často srocení zvědavců. V té době byl u nás snad jedinou podobnou sériovou "nenormálností" ještě legendární V-Max 1200 od Yamahy. Dnes už je podobných neobvyklých strojů víc (zaplať pánbů), ale GW se pořád nedá upřít jistej punc legendy. Vzhledově mám tu motorku rád, je krásnej. I když - já nejsem u některých typů zastáncem soudobého začerňovacího trendu, a GW je jeden z nich. Mě se nejvíc líbí verze o trochu starší, ten chrom + berevná metla na kapotážích je zkrátka nej. Jenže to je věc vkusu, jasný.
No, hlavně ať není v blízké budoucnosti v Evropě zardoušen zhovadilostmi typu "Euro V, VI, VII....", atd. Aby jsme zase nemuseli kolegům za louží jen závidět...
verzia Bagger vlastne nevadí, keď potom niekde s tým GW pôjdeš, tak si kúpiš predsa vozík. Málokedy som videl GW len tak, o kufroch, bez prívesu...
1 reakce
Co srovnani s K1600B?
1 reakce
Čeče na K 1600 B jsem jezdil myslím před dvěma lety a zase tak moc mi v hlavě nezůstal, abych takhle na dálku vystřelil porovnání. Mám nějaké dojmy, ale nechci je ventilovat veřejně, páč je možný, že budou trochu "posunutý"
Oceňuji kvalitu a obsah videa těchto autorů. Pokaždé parádní práce. Za mě by mohli být videa delší. Je to těžce návykové...
2 reakce
Ahoj, díky. Ani nevíš, jak zrovna tahle pochvala potěší. Máme pořád videa jako doplněk k psanému slovu, přitom práce je s tím neporovnatelně víc
Krásná motorka. Jak z jiného světa.
Líbí se mi, že i přes ten objem a šílenou hmotnost je tak nízká spotřeba. Sranda, jak si to jenom přede a řadí už ve 1900 otáčkách! Živý důkaz, že je downsizing kravina.
GW=Rolls Royce
SuperSic58>
Podle mě je tvůj příspěvek málo pohrdavy.
Měl bys místo toho, že bys ani nohu neotřel, napsat, že bys na tu motorku ani hovno nepoložil, ani vedle ní nenazvracel....
Bylo by to takový ještě trochu víc chlapacky.
3 reakce
Super stroj, dokáže krásně skloubit nevýhody motorky s nevýhodama auta
1 reakce
Netreba bagger. Dá sa kúpiť conversion sada na topcase. Je to veľa práce na prvú inštaláciu, ale potom sa dá nahodiť alebo zhodiť topcase hocikedy treba. Ja chcem na staršie kolená ešte so ženou pocestovat kus sveta a Goldwing je voľba číslo jedna.
i kdybych byl miliardář, tak se o tenhle typ motorek ani nohou neotřu nic mi to neřiká a nevidim v tom vůbec žádnej smysl. I tak ale dík Honzisovi za test, rád se podívám na každé video
1 reakce
No, mám Goldwinga gl 1800 A5 a klidně ho vytáhnu i na krátkej polet okolo komína, do 50km, když není víc času. Jen pro tu radost ho řídit. Nedělá mi to problém, nevidím rozdíl v tomto s jinou motorkou. Klidně si s ním i lehce prdlám po městě, jako s kafáčem. Sednu na kafe, dám cígo a kochám se pohledem na mýho dr.Wiga,jak mu říkám. Dr. Wigo proto, protože mě vyléčil z mnoha neduhů se zádama. Díky Wigo, kamaráde...
Mhm, stejně bych si vzal klasickou verzi. Krčit se za tím plexi aby na mě nefoukalo a mohl jsem jet rychle by se mi nechtělo... a nééé, nevěřím tomu, že to stačí.
1 reakce
A stačí! Asi ne každýmu, ale já jsem fakt zíral, že na mě cajk. Přitom fakt u baggerů pravidelně na to malý plégo nadávám
V dobrém slova smyslu masirka
Ta váha je ukrutna ale když to jede krokem dozadu, dopředu a příští generace možná i do boku, proč ne...