yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Obycejny_clovek (324) napsal 17.11.2021 v 11:01+3

Nepopírám, že ušli kus cesty a ještě samozřejmě půjdou. Pravdou je, že bez Evropy by to nedali.

Kolik to vydrží nebo jaká je cena ojeté motorky mne ani moc nezajímá ve srovnání s tím, že nejsem příznivce výroby v Číně. Kde mohu, a zdůrazňuji kde je to možné, prostě věci z Číny neberu, z principu.
Vadí mi jejich kopírování, nesnáším dovoz přes půl planety v kontejnerech a nechci jim, pokud je to jen trochu možné, posílat peníze.

Tím samozřejmě neříkám, že se to nebude prodávat nebo že motorka neudělá službu či radost.

Jen svoje peníze raději utratím v Evropě, byl bych rád, kdyby tady ještě za pár let nějací skuteční výrobci zůstali.

Hofix (34) napsal 16.11.2021 v 23:26+1

Je to globalizace

SV-DR (29) napsal 16.11.2021 v 23:22

Mašinky pekné štýlové , len ten useknutý zadok (ako pri Husqvarnách) mi celkom nereže . Nebál by som sa CFmoto kúpiť, kamarát má dlho CF štvorkolku dáva jej riadne na pi.. a neserie sa to .
Čo sa týka ceny tak spomenutá Suzuki SV X je kafáč a jej motor úžasný (aj zvukovo) , fakt dobré moto.

Vulf (8) napsal 16.11.2021 v 20:00+1

Design se mi líbí, ale je jasné, že CFmoto to bude mít těžké,nejen s předsudky proti číně. Mohou přesvědčit kvalitním servisem (což asi mají) a pak dlouhodobou kvalitou strojů, která se prověří v delším časovém horizontu.
Všem co si ji koupí přeji ať si to užijí a mají z ní jen radost a dají nám pak upřímné reference z praxe.
Protože, já jako konzerva pořád nemám tolik odvahy do něčeho takové jít a půjdu ještě pořád třeba do japonce.
Ale stačí potkat kámoše, který mi řekne najel jsem na tom 40 tis. bez problému a začnu o tom silně uvažovat.

vopák (51) napsal 16.11.2021 v 17:39-1+1

To je příspěvkú jak u jawy Přitom je to jenom bezejmenná inspirovaná(rozumněj vykradená)čajna.Jo japonci v šedesátkách taky kopírovali,akorát že oni to vyhráli kvalitou a dál už přidávali svojí invenci.To mi u Číny chybí-v jednadvacátym století obšlehávat konkurenci a tim stlačit cenu o pár šupů níž..to je bída

PasarloPipa (-22) napsal 16.11.2021 v 13:33-2+2

Kdykoli je tu článek o nějaké čínské motorce, tak se tady vyrojí bláboly typu jak na tom bude tahle motorka za 10 let. Tady asi každej jezdí na nějakém 10 letém vraku...Česko, vrakoviště Evropy...

MilanMl (305) napsal 16.11.2021 v 11:26+2

Prosím vás,nepíšte tu,že Japonci začínali rovnako,ako Číňania . Nie je to pravda. Tí na to išli úplne inak. Hlavne kvalitou.

Ray_Janus (133) napsal 16.11.2021 v 09:32+2

Když čtu diskuse u motocyklů made in RPC lituji, že v padesátých a šedesátých letech neexistoval internet a diskuse tehdejších motocyklistů. Předpokládám, že tehdejší dovoz Made In Japan také zvedl určitou vlnu nevole. Okřídlené "Japonec nakonec" muselo mít někde počátek. Tak počkáme a uvidíme.

Destroyer (237) napsal 16.11.2021 v 09:09-1+2

Designovo mi to príde že podojili nielen Ducati scrambler ale aj Indian FTR. Každopádne zaujímavý celok. Ten motor nieje náhodou len downsize z KTM 790?
A pre tých ktorí hovoria že "Čína ani náhodou" aby sa nečudovali že vo svojich poctivých Japoncoch/Američanoch/Európanoch majú 80% súčiastok z ľudovej republiky (ktorá je socializmom leda tak v mokrých snoch diktátorov). A že Honda zatvorila všetky výrobné podniky v Japonsku, už ani nemusím zdôrazňovať. Tak načo je tento plač dobrý?
PEACE

hansdorf (200) napsal 16.11.2021 v 08:32+1


Myslím si, že by redakce motorkari.cz nám všem mohla pomoci úplně jinak, než se to tady dělá.

Dohodnout se s importérem , převzít/koupit motorku a protáhnout ji aspoň 30tis. km ostrým testem dvěma třema fíkama, co skutečně jezdit umí . Jestli začne Pepa Sršeň a skončí to Vláďou je celkem jedno.
Průběžně na webu psát jaká je realita a na konec udělat souhrnné hodnocení, abychom si mohli udělat vlastní názor.
Je nás tady jak kyselýho zelí a nevidím problém v tom, že by každý ,kdo má zájem dal pětistovku.
Na závěr losovačka mezi těmi co poslali prachy a jednomu z nich mašina připadne.

Nemusíme se pak tahat v diskuzi za šlajfky jestli je to čínský póvl nebo kvalitní a dobrá mašina
made in China". Mezi námi, japončíci než vypráskali Evropu ,měli obdobnou pověst.

Bradkoun (15) napsal 16.11.2021 v 08:32+4

Já to nadšení z čínského pseudo retro motocyklu za nemalých 180 tis nesdílím. Když je to tak dobrý a levný, tak kde ty CF Mota a ostatní číny jezdí a kdo je kupuje. Na silnicích je nevidím a neznám nikoho kdo by chtěl ušetřit 30tis a toto si koupit. Vždyť je ta motorka jako ojetá neprodejná a rázem neušetřite vůbec nic. Jedině co se mi reálně líbí je za stejné peníze Benelli 752S. Tady jsou vidět aspoň Italské kořeny a ta motorka má nějaký koncept. Chtěl bych konečně vidět čínské moto v provozu na silnicích a ne jenom v oslavujících testech.

Orlowski (-1) napsal 16.11.2021 v 07:53-2+1

Se mi libi jak tu vsici nadavaj na Cinu. Vsichni maj kecy o kvalite, stylu, historiich znacek a podobny ho...na. pak kecy vo individualite a pod. No a pak si tyhle individualistycky machri vyznavajici kvalitu a styl tradicnich znacek v jiny diskusi zase berou na paskal borca kterej si koupi Bawo bo chtel dat prednost kvalike a tradici. Seru na vas kasparci, Bawo mam svoje a jsem spokojenej, a naopak od cinskeho CF mota jsem mel na testovani litrovou ctyrkolku a poserte se.....bylo to supr. Co si to nechlo libit a co to projelo jse cumel s rohlikem na papuli. A udelany to bylo moc pekne. A jak budou prachy jdu do ni. A co ma kamos od CF 650ku a na ni za dva roky 55000 bez zavady a motka chodi jako fi, jezdi na tom dene do fachy. Zdar.

Animals21 (47) napsal 16.11.2021 v 07:28-1

Nevím a netvrdím, že je CF moto nekvalitní. Ale ten test je prostě zaplacenej. A je to tak všude, kde se CF moto vyskytne. Opěvování naprosto všeho, neobjektivní vyzdvihování, člověk má až pocit, že to je o třídu vejš, než vše ostatní.

Jen to porovnejte s místním testem na SV650X. Ten test je objektivní a to si troufnu tvrdit, že ta motorka je dál.

A pro zamyšlení - všude je nám to prezentováno jako KTM + (malé bezradné vděčné CF MOTO), ale podívejte se na ty fotky. Pro ně je to jen trojskej kůň CF MOTO + ktm, jak se sem dostat, KTM to jednou odnese :(

2 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 16.11.2021 v 11:17

Škoda, že se to placení neprojevilo na mém účtu... Co je neobjektivní vyzdvihování a co se zbytečně opěvuje?


SuperSic58 (1308) napsal 16.11.2021 v 07:10+5

Parádní motorka, vypadá to fakt dobře. Ale když bych měl vysolit 180 palackejch za motorku, tk by to čína prostě bejt nemohla... Jak to napsal Zed, CF Moto prostě nic neznamená. To je třeba jak s televizí, taky vždycky vemeš Samsung, Sharp, Sony atd a ne o dva litry levnější Changchong...

speedymr (6) napsal 16.11.2021 v 01:30+2

Pánové, děkuji za váš test a vůbec se nedivím vašemu pozitivnímu překvapení... Já jsem si ji totiž koupil...
Byl to sice takový výstřel do tmy, pouze na základě recenzí ze zemí, kde už se nějakou dobu prodává, ale ani chvíli mě to zatím nemrzelo... Já chtěl v rámci svého budgetu ideálně novou moto, která mě bude bavit a světe div se - ono to funguje! Je to pěkně udělané, na danou cenovou relaci oproti konkurenci moc fajn komponenty, které fungují přesně tak jak mají a dělá mi to, co jsem chtěl - radost!
Kdo o ní zvědavě uvažuje, tak se běžte podívat, sednout, projet se.. Budete překvapení..!

FrogySkoky (132) napsal 15.11.2021 v 23:31-5

Je nutné tady cpát ty čínské srágory?

Splatterhouse (3) napsal 15.11.2021 v 21:02-1+2

Asi to úplně špatné moto nebude, ale fakt je, že motorka je o něčem jiném, než auto. Neni to užitkové vozidlo, kde rozhoduje hlavně cena a užitné vlastnosti Motorka je koníček, je o zábavě a uspokojujícím pocitu ze značky, její historie a tradice. To Čína dát nemůže a bude se to následně projevovat v její pozdější horší prodejnosti jako ojetiny. Samozřejmě si to své zakazniky taky najde, ale tradiční značky to asi nehrozí. Buďme tolerantní

emánek27 (39) napsal 15.11.2021 v 20:06-1+1

hovno.a můžete mě smáznout zase.

Zedsdead (293) napsal 15.11.2021 v 19:33+1

Koukněte na ty fotky z linky. Fakt myslíte, že ti 16-ti letý kluci vám tu mašinu postaví kvalitně? Ty lidi mají vymyté mozky. (bez urážky)
Jo pár kusů pro novináře udělají pořádně (třeba s pomocí KTM, kdo ví). A pak...
Zaplaťpánbůh přichází pozdě, už je i v Číně práce drahá. Motorka je v EU o značce. CF Moto neznamená nic.

Pitrz (12) napsal 15.11.2021 v 18:17+1

Jak to tady čtu tak čína stále budí vášně jak u příznivců tak odpůrců. Jaká to je motorka ukáže až čas, třeba za 10 let si nikdo na CF moto ani nevzpomene nebo to bude druhá nejprodávanější značka po Jonwey Každý zboží má svýho kupce a užívejme si zatím doby dokud ještě můžeme, ať je to cokoliv

alesklima (0) napsal 15.11.2021 v 18:08

Mohu se zeptat na porovnani TRIUMPH - TRIDENT 660?

K167 (1475) napsal 15.11.2021 v 17:31

Kluci, Vy jste z toho tak nadšení, že jste snad oba k těm - jak v závěru říkáte - "dobrým motorkám z Číny" dostali na test zapůjčené i nějaké ty "těsné mušličky z Asie". Nebo alespoň jednu dohromady. Nic ve zlém - jen závist.
--------
Tady je "nejhorší", že se člověk asi nemusí bát ani servisního zázemí, protože ti kluci z JourneymanaCZ už mají něco za sebou.

6 reakcí

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 16.11.2021 v 22:00

Jo, tak to jsem nepochopil :/ Možná ze zlosti, že nic nebylo :D


MilanMl (305) napsal 15.11.2021 v 16:21+11

"Za CL-X Heritage zaplatíte 175 990 Kč, což je samozřejmě bod pro dovozce i vaši peněženku a rána na solar konkurence."

CF Moto- 6900€
Sv 650 X-7000€
XSR- 7500€
Honda Neo Sport Cafe- 7800€
Kawa Z650 RS- 8000€

Chlapi,ja tam tú ranu na solar nevidím.

beryp (2) napsal 15.11.2021 v 14:26+2

Tolik textu pro Číňana.Kdo by to kdy čekal ;)

MartasUS (109) napsal 15.11.2021 v 13:38-2

Zpracování a detaily jsou docela hrůza. Ovládací prvky jsou kopírka BMW a než nové tohle za 175K tak raději něco jetého za ty prachy. Tohle je takový Duster mezi SUV

Codo (354) napsal 15.11.2021 v 13:30-4+3

Já to před nějakou dobou tady psal, že jdou Číňani kvalitou nahoru a brzo budou v cajku... a je to tady. Už to je prostě další z normálních dobrých motorek na trhu a rozhodování bude věcí emocí, rozumu, nebo třeba osobního nazírání politiku, to už je fuk. Hlavně, že si člověk pořád ještě může SÁM VYBRAT a žádnej píč..s mu do toho (zatím) nekecá...

Myschan (187) napsal 15.11.2021 v 13:25+2

Věřím, že už to asi nebude úplný šunt, za ty peníze to jistě hodně lidí potěší, ale, ... ale já bych si to prostě zatím pořád nekoupil. Možná předsudky? Nevím. Spíš by mě zajímala recenze této motorky dejme tomu po 10 letech stáří, či alespoň po 50 000 km. V jakém stavu bude pak? Koupí si ji někdo jako ojetinu? To by mě zajímalo. No nic, kouknu se za těch 10 let. Snad.

31081 (676) napsal 15.11.2021 v 12:46

Vypadá fakt hezky

SLAY (814) napsal 15.11.2021 v 12:33+3

pěkný zajímavý test Můj soukromý názor pěkná motorka vyrobená v Číně s dostatkem výkonu ,ne ,že bych uvažoval o její koupi ale určitě je to zatím to nejhezčí a možná i nejlepší co CF moto nabídlo,Není to nic okopírovaného ze tří motorek a složeného do jednoho celku ,ale je svá a bylo v testu řešení výfuku a koncovky to ,žádný šílený kyj jako některých byť renomovaných značek.Udělil bych tomu tak 8 z deseti a jestli se objeví nějaká možnost zkušební jízdy jel bych to zkusit naživo

KozelCH (19) napsal 15.11.2021 v 12:31-1

Až na to výjimečně odporné světlo pěkný. Holt si budeme muset zvyknout, že v Číně to taky uměj.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist