ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Bladerunner (657) napsal 05.05.2024 v 14:57

Vloni jsem zkoušel 719 a celkem zklamání. R12 je jinde. Motor jede skvěle, oboustranný quick opravdu baví. Skvělý posez, podvozek rozhodne lepší, motorka je tužší ani na horší cestě se nehloupe. Při podřízení si dá meziplyn, tón z laufu více basovejší. Celkem jsem koukal jak se na tom dá na okreskách sypat. Skvělý a pohodlný posez i v malé rychlosti. Uvidíme co na to Thruxton ale byl jsem z toho mile překvapen BMW

Lucasbiker (175) napsal 30.04.2024 v 10:21

Super test s veškerými údaji, díky moc Vláďo!

IchBinMartin (26) napsal 25.04.2024 v 16:35

preco maju tie motorky vyfuky na druhej strane? vyzera to divne.

JA-NE (783) napsal 20.04.2024 v 08:59-1

za mna stale radsej Tecko. ma väčšie gule..

mirecc (2) napsal 19.04.2024 v 17:35-2

Ale, firma BMW si zaplatila ,, Premium''? Už na ty Motorkáře. cz proto nechodím ...

Sedlsson (21) napsal 19.04.2024 v 06:40-1+6

Škoda, že Guzzi z tohoto segmentu odešla. Griso bylo a je pořád nádherná motorka. Co se týče designu, tak strčí i po 10 letech R12 do kapsy.

zzpol (212) napsal 19.04.2024 v 00:47+1

…mám jen dvě věci

ad 1.) protože si vše zajímavý od jistý doby systematicky ukládám na ext.disky, tak nebyl žádný problém dohledat, jak vypadají ty dva zmiňovaný analogový budíky , co se nedostali do ´Kompletní galerie´ naživo, jen tak pro porovnání, kdyby to dnes ještě někoho zajímalo…



ad 2.) kdyby někoho dále zajímalo v jaký oblasti naleznou tyto oba aparáty uplatnění, tak to vím naprosto přesně… nine T ještě s analogama má u nás můj bývalý spolupracovník SAP Key-User , dnes vážený certifikovaný realitní makléř k objíždění reálií po okrese s ponožkama ve ´vietnamkách´ a koženou brašnou přes rameno... nemůže si ho vynachválit… pravdou ale je, že si netroufl rovnou na H-D... před obchodem s realitami si H-D chtěl trochu užít, a tak mi ho věnoval alespoň v čokoládový podobě… poprvé jsem ho vyjmul z obalu nyní... mám ho schovanýho na památku na ´Dvojku´ v obýváku, kde je vystavený na čestném místě

Sir_CHerokee (117) napsal 18.04.2024 v 23:35-1+1

Za mě zvláště nineT R12 krásná nahatá retromašina, zaujala už v Brně na Motosalonu. Nicméně ta cena mi přijde přepálená. A to tak, že dost.

Jacob82 (142) napsal 18.04.2024 v 21:52+1

Budíky - souhlas, ten display je divnej

K167 (1507) napsal 18.04.2024 v 17:30+3

Nová "R nineT" se mi s menší nádrží líbí více.
V tomto ohledu za mě


Jinak, Vláďo, prosím Tě, zůstaň takový, jaký jsi, protože tak Tě máme rádi.

Šuty (19) napsal 18.04.2024 v 15:13

To přidávají v BMW do benzínu olej? Myslel jsem, že je to moderní 4T motor. Takhle mi to neteče z výfuku ani na Babettě.

Pedl (185) napsal 18.04.2024 v 14:48+1

R12 vypadá fajn, jen nevím jestli by mi nechyběl trochu důraznější zvuk motoru.

Mašer. (24) napsal 18.04.2024 v 13:59+1

nine T mě vůbec neoslovilo, R12 za 324 klacíků mne začíná zajímat čím dál víc

vitik (78) napsal 18.04.2024 v 13:28+1

Tak do té R12 je podle tabulky s technickými údaji nasypáno 125 000 na doplňcích a na foto žádné nevidím. Brašny, padák, cokoliv takového. Při ceně v základu 325 palackých jsem nečekal zázrak, ale na foto je motorka o 45% dražší a vypadá furt jako základ. Bez těch doplňků to asi bude Fabia Junior To už se skopčákům platí i za vzduch v pneumatikách a v základu je to asi i bez kol a páček na řídítkách

VIETNAM (-7) napsal 18.04.2024 v 13:11-8+1

Dobrý den vážený pane redaktore Vladimire Novotný moc jsem se těšil na tento test a jsem docela zklamán. Chtěl bych vás moc poprosit abyste se zamyslel a zapracoval na vaší obsahové a vyjadřovací stránce, neb co se týče lingvistiky nedá se to poslouchat. Což mne moc mrzí a kazí to celkový dojem z vaší práce kterou již delší dobu sleduji. Děkuji vám předem že tomu budete věnovat pozornost a budete se zlepšovat ku prospěchu věci. ….. (dost často si protiřečíte, ,,to je snad jasný,, , teťkom, veškerá sdělení před ALE neplatí ……. a je toho ještě mnohem více) ještě jednou moc děkuji že budete tak hodný a vědomě na tom zapracujete
Radek Janoušek

marna (10) napsal 18.04.2024 v 12:01

Tisicstosedemdesiat centimetrov kubickych boxer vrcholi krutakom pri 6000 / 6500 otackach - jasny dokaz ze svet sa v prd*l obraci

Mig_35 (347) napsal 18.04.2024 v 09:34

když koukám na parametry staré HP2ky... výkon stejný, krouťák stejný, spotřeba stejná, k čemu jsou ty emisní normy vlastně dobré?
pokrok nezastavíš, skoro 20 let a všechno je stejný, u benálu jen emise CO2 a ty při nezměněné spotřebě přece zůstanou stejné, ne?
těším se na Urban G/S - snad to přivezou do léta bude to mít použitelný podvozek a bude to to pravé GS




TOPlist