yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Šimi57 (-3) napsal 21.07.2018 v 16:34

Ahoj. Mám GTčko a s recenzí ameriky plně souhlasím. To by odpovídalo realitě. Ty řídítka jsou fakt hnus, ale každému se líbí něco jiného, mě tedy ne. Škoda je neodnimatelných kufrů, to bych fakt nechtěl. Když sundáš kufry, je mašina ještě sportovnější. Letos bylo RO za cca 10 dní 4tis. km. Byl tam i Fargaš i transalpina. Jel jsem sólo s minimální zátěží v topcase (45l) skoro nic. Spotřeba 5l, a to jsem ji nijak nešetřil. Sportovně jsem si to užil na 100%. Dálnice minimálně. V dešti se mi nohy určitě nadměrně nešpiní. I běžné plexi pobere značnou část deště v průměrných rychlostech. Ta Amerika je asi fakt pro Ameriku. Souhlasím s BožímJezdcem, jsem s ním ve stejné výšce.

pk14 (175) napsal 20.07.2018 v 19:36

Jezdec: souhlas, faktorů více. Já svých 185 považuji za nějaký takový evropský průměr. A těch vždy několik ruznovekych kapot, nekapot atd.co jsem měl a mám v garáži, těmito turbulencemi netrpí. Údajně nejlépe funguje střední plexi z běžného GT... Tvoje demontované z gtl třeba někdy cestou vyzkouším, jsou to čtyři šrouby... Jen by mi asi vadilo koukat na cestu skrz plexi.
Pak funguje dobře spolujezdkyně, ale to je zase na silnici jaksi méně zábavné...

BožíJezdec (21) napsal 20.07.2018 v 14:55

pk14: Na záda mi netáhlo s originálním plexi a netáhne ani s wunderlichem, ten je ještě o krapet větší a na dálnici dovoluje svištět větší rychlostí (má ale zase jiný nevýhody). Asi záleží jak se to proudění potká s výškou, helmou, hadrama..občas i centimetr udělá hrozný divy.

Jinak já mám 175cm

pk14 (175) napsal 20.07.2018 v 13:56

Migu, širší než hasiči to asi nebude, nebo ty nenecháváš uličku? A v takovém Rakousku jí dokonce s jednostopím musíš jet rozumně dál, jinak zvětšuješ kolonu...Beru tedy ale dálnice jako nutné zlo jen mimořádně z časoprostorových důvodů...
Kdyby mi na GT 16 sport/2014 "netahlo" sólo podivně na záda, tak to nemá na svižné VÝLETY chybu. A prodlužuje to obecně motosezónu...
Jaká je zkušenost s verzemi s vyššími plexi?

A do hondasporu statistický poznatek, min. hranicí vidím 180 cm pro K16 a zase min. 50 let pro GW...

Mig_35 (347) napsal 20.07.2018 v 12:09

Tohle je bachratej cesťák, se kterým se na dálnici v zácpě neprotlačíš... takže když tě upozorní na problém, jenom dobře. Lepší,než se pak smažit v kůži na slunci...

boneshaker (89) napsal 20.07.2018 v 11:28

Buznapsí: nechci, jen že model K u BMW začal okolo roku 1990 a Model GL u Hondy v roce 1975. Jinak dobrý. Jsem staromilec, nic víc.

Buznapsí (47) napsal 20.07.2018 v 09:17

Boneshaker: Rozumím, prostě si potřebuješ zaprudit za každou cenu a já to respektuju.

TryznitelDemonu (25) napsal 20.07.2018 v 08:38

za to naladene radio Beat.

boneshaker (89) napsal 20.07.2018 v 07:13

Buznapsí: njn, klucí od Hondy jsou na závody kdo dál a výš zvyklí. Kawa, Sůza a někdy i Yamaha daly pořádně zatopit. Tady padaly i dohody a mockrát i rekordy, ale to každý ví.
Je pravda, že všechny motky tohoto segmentu jsou pro určitý okruh zákazníků a jak píšeš - navigace ukáže, že je před Váma zácpa - dopravní kolaps - loupežné přepadení - znásilnění a kdo ví co ještě. To musí být fakt jízda. Já pořád tlemit do navigace, tak jedu jak posranej, nebo mám už třetí vidle. Možná věc zvyku, ale co na motorce nemáš, to se Ti nepokazí.

KARING (245) napsal 20.07.2018 v 00:46

Buznapsí (47) napsal 19.07.2018 v 22:55

Mig_35: V Německu a Rakousku jich potkavám dost. Znáš nějakou statistiku prodejů? Chtěl sem porovnat prodej k1600 a gw. Nic se mi ale nedaří najít.

Mig_35 (347) napsal 19.07.2018 v 22:07

1600ka je u BMW celkem propadák v jakékoliv verzi. Moc jich nejezdí a poslední roky se skoro neprodávaly. Nicméně pro tenhle druh autobusu je šestiválec super. Výkon, projev, žádné vibrace,
a to vše pod šest litrů spotřeby. Někdy si říkám, jestli nějaká motorka od BMW umí jezdit jinak než za šest litrů. Boxer, šestiválec, litr ve čtyřech válcích, furt to žere šest litrů:)
Fakt je ten, že ty řidítka tam vypadají jako na poslední chvilku daný z jiný motorky, jakože zítra máme vystavovat a ty řídítka nám prostě nedodali, tak tam fláknem tyhle a pak se to... a nakonec se to nevyměnilo. Praští to do očí, koukal jsem na to v Brně na salónu jako blázen:)

Zelinář (292) napsal 19.07.2018 v 21:26

Asi jo bude to super. Ale co se cestovani, akoratni velikosti, hbitosti, mrstnosti a spotreby tyce, tam lepe vychazi R1200RT, moje samozrejme

maroth71 (9) napsal 19.07.2018 v 21:26+1

Všechno ok a každá motorka má svého kupce ale ty řídítka to je pánové v BMW katastrofa . .Jezdím 6- let na GT a problém s deštěm nebo mokrými nohami nemám, že by zde udělali něco k horší kvalitě cestování ??

Choseno (2) napsal 19.07.2018 v 20:17

Krásně napsaná recenze. Tuto motorku mám od jara a zatím mám na ní najeto 9100 km. Souhlasím se vším kromě toho že je zbytečně moc místa v kufrech. Jezdím s manželkou a místo je tak akorát. Připomínky k řiditkům - jsou skvělá a hodnocení vzhledu je individuální. Mě se líbí. Kufry odepnout nejdou ale koupil jsem do bočních kufrů brašny. Na předchozí motorce jsem měl odepínací kufry ale za mě je pohodlnější vyndat brašnu než se tahat s celým kufrem. Na dotaz zda se do horního kufru vejdou dvě vyklápěčky tak ano vejdou. Máme s manželkou oba helmu Shark Evo s interkomem na boku přilby. Přihrádka na drobný mi opravdu také chybí to soudruzi z NDR nevychytali.

Guga (72) napsal 19.07.2018 v 17:38

Pěkný článek od testujícího plus fotícího. S některými komentáři plně souhlasím

Buznapsí (47) napsal 19.07.2018 v 17:30+2

Boneshaker: Když se podíváš na nový GW a zamyslíš se, zjistíš že jestli nějaká panika nastala, tak je přesně na opačné straně tábora a Honda dělala vše proto aby se BMW přiblížila. Proto zmenšila hmosnost, rozměry, kufry, nádrž. V ČR testy vychází jako že jde o změnu k lepšímu (trošičku tady ale všechny podezírám, že píšou aby nikoho nenasrali), v zahraničí už tak nadšení nejsou a mnohdy říkají že tím smysl GW totálně rozbili, že teď už je to jen K1600 s daleko menším výkonem. Motorka je primárně určena pro USA a tam bude hlavní konkurent HD Electra, která má zcela jiný charakter, který já nijak nehaním a nepopírám. Pokud se budeme bavit o tom že by stroj měl být primárně na cestování, nedýchá v této činnosti HD bavoráku ani na záda. Je to jako by sis to rozdal z babičkou (HD) a pak přesedlal na vnučku.

Je dobrý se na obou motorkách svézt, každému vyhovuje něco jiného. Osobně jezdim na konkrétním stroji, ne na jménu nebo tradici.

Ohledně navigace, pokud ji spojíte s mobilním telefonem ukazuje vám live zácpy, zpoždění a nabízí objížďky.

Ohledně zadního kufru. Je skutečně tím důvodem omezení rychlosti kufr? U GTL není kufr o moc menší a ta motorka jede tuším 240.

boneshaker (89) napsal 19.07.2018 v 15:17-1+2

Docela chápu paniku ve fabrice BMW po uvedení nového Golda, protože tak nevyvážený vzhled motorky oproti GW je do očí bijící. Ale jako ta tradice a jméno GW se nedá pár blbinkama jen tak dohnat. Král je jen jeden a vrtule ho má bohužel asi v jiném segmentu.

Ales1200DCT (2) napsal 19.07.2018 v 12:36+1

...

Franta. (89) napsal 19.07.2018 v 11:42

Ja se svezl na 1600 B a i kdyz mam radsi okruhy, tak jsem si tuhle motorku zamiloval - ten motor je tak elastickej a cely se to ovlada jak jizdni kolo. Cloveku to prijde jak kouzlo

MartasUS (107) napsal 19.07.2018 v 11:00

Pokud bych byl cvok do takto velkých motorek na dlouhé cestování tak by to byla jasná volba. Je to opravdu raketa na dvou kolech a design na jedničku, až na ty řídítka. Mašina za 3/4 míče a oni tam daj takovej hnus , ale ostatní vychytávky na jeničku.

Bubel (16) napsal 19.07.2018 v 10:56+4

Dovoľte mi pár komentárov k tomuto skvelému testu:
1. riadidlá sú naozaj hrozné, videl som ich aj naživo a vyzerá to príšerne, neviem, čo ich k tomu viedlo, prečo nepoužili riadidlá z GTL
2. topcase má sice zaujímavý tvar, ale zaujímalo by ma, či tam vojdú dve výklopné prilby vedľa seba. Vzhľadom k tomu, že je neodoberateľný, je nutná doň taška, ktorá je dosť nevhodne vyriešená a výrazne zmenšuje vnútorný priestor - vlastná skúsenosť
3. takisto bočné kufre, pokiaľ vidím, že sú na nich namontované zadné svetlá a prepínač vyhrievania zadného sedadla sú nedemontovateľné. Je potom problematické vyniesť si z nich batožinu napr. na izbu do penziónu apod., takisto ak ich nemôžete dať dolu, pokiaľ nepotrebujete prevážať kvantum vecí
4. hmotnosť sa nestratí, je to časté novinárske klišé, keďže občas treba jazdiť aj pomalšie - napr. v kolónach, zápchach a pod., tak sa tá hmotnosť veľmi rýchlo pripomenie
5. svetlo je samonaklápací xenón 1 x a 2 x H7, a má naozaj vynikajúci výkon
6. ovládače na riadidlách nie sú podsvietené a pri nutnosti ich použiť v tme, v daždi apod. môžete mať naozaj problém rýchlo nájsť správny vypínač
7. motor, brzdy a podvozok - sú skvelé, niet čo riešiť
8. posudzovať archaizmus ovládania audia je sice fajn, ale je potrebné si uvedomiť, že sa jedná o motorku, nie o hifi súpravu, aj tak v rýchlostiach nad 100 je posluch hudby sporný
9. Navigator V alebo VI nie je nič iné ako rebrandovaný Garmin, jeho umiestnenie v tienenej šachte je dobré, ovládanie cez otočný ovládač funguje, ale reálne ho nikto nevyužíva
Osobne si myslím, že táto motorka resp. upgrade modelov GT a GTL do tvarov B a Grand America je jednoznačne komerčný ťah so zameraním na USA, čo vidieť aj na trichu lajdáckom dizajne - riadidlá, stupačky. Inak celá rada je skvostná, pretože samotný základ - modely GT a GTL sú vynikajúce aj po 7 rokoch výroby. Osobne nevidím význam modelu Grand America pre Európu a vybral by som si model GTL.. Ešte na záver to chcelo porovnávaciu tabuľku cien všetkých modelov.
Na GT mám najazdených cca 25000 km po Európe aj okolo komína..

Case (46) napsal 19.07.2018 v 10:28+2

TonySK: Přesně! První co mě praštilo do očí - jak kdyby je někdo svařil v dílně na koleně...

TonySK (83) napsal 19.07.2018 v 09:03+6

Všetko super, ale tie riaditka...




TOPlist