Moto Guzzi V100 Mandello: Jízda budoucnosti
Text: Filip Tichý | Video: Filip Tichý , Honza Zajíček | Foto: Moto Guzzi | Zveřejněno: 27.10.2022 | Zobrazeno: 22 690x
Text: Filip Tichý | Video: Filip Tichý , Honza Zajíček | Foto: Moto Guzzi | Zveřejněno: 27.10.2022 | Zobrazeno: 22 690x
podareny "test", vdaka
Jsem Guzzista s V11 a děkuji za krásné představení V100 z Mandella. Držím palce fabrice s vodníkem (dobu nezastavíš), ale elektrifikaci baterií bych u MG asi nerozdejchal. Těším se na další recenzi a na nové modely MG.
Děkuji za pěkné video z prvního svezení.
Krásný stroj, krásná krajina.
Říkal jsem si že tam příští rok nepojedu, když jsem tam byl letos na té posunuté oslavě 100 let, ale už to ve mě zase začíná cukat . V100 vidím jako nástupce Sportky V8. Univerzál - cestování na dlouhé vzdálenosti a nebo jen na vypláchnutí hlavy po práci. Oboje jde Sportce parádně a zde to bude podobné. U sportky bylo pro komfort vhodné na velké dálky přehodit boudu kapličky za plégo (4 šrouby), u V100 se to vyřeší čudlíkem na ovládání. I když mikrofony zkreslují, stále tam slyším bublání a dunění starších Guzzi motorů a to je dobře.
Možná kacířská myšlenka,ale má nyní příčné uložené véčko nebo spíše elko nějaký smysl, když už není chlazená vzduchem? Chápu, že to dává té motorce velký charakter a příslušnost ke značce,ale z praktického hlediska je to méně kompaktní než podélné uložený,jako např. u V-Stroma a současně i při malém pádu to bude bez padáků hodně škody a smutku. Obecně mě i napadá,jestli vůbec člověk pozná véčkový dvouválec od paralelního s presazením ojnic o 270°?
1 reakce
Pěkný stroj, škoda té ceny. Potkat ji na cestě bude vzácností.
Tyjo na první pohled mi to hodně připomíná TDM jen s jiným motorem
Vynikající článek, nabitý informacemi. Díky.
Motocykl V100 působí jako neokázalý šperk ! Design motoru jako fakáč elektromobilitě. Exemplární příklad jak lze spalovák udělat v 2022 výkonný a krásný .Těším se na další modely "more naked".
Pěkné,ale když Guzzi tak bych si opatřil radši Griso.To se nedá s ničím zaměnit.
1 reakce
veľmi som sa tešil na recenziu tejto motorky, modlil som sa, aby vyslali Honzu ale nevyšlo.
P. Tichý 15 rokov recenzuje motocykle Moto Guzzi ale ani po toľkých rokoch nevie ako sa správne vyslovuje názov značky. Po každom "Moto Guzi" ma striaslo. Nejde mi to do hlavy. Predpoklám, že by ho pri objednávaní (nielen) v talianskej reštaurácii ani nenapadlo vysloviť slovo "piza" namiesto "pica". Ale možno sa mýlim ...
19 reakcí
paliZBlavy> Za komančů jsme taky o největším akčním hrdinovi asijského původu mluvili všichni jako o "bruklím", a pár desítek let na to by to nikoho nenapadlo. Máš samozřejmě pravdu, mělo by se to říkat foneticky správně, ale kdo těm italským motorkám řekne jinak, než "Guziny"? Je to tak zažité, že se z toho stala norma.
Mě třeba sere, když se mě někdo zeptá: "Jakej to má obsah?", nebo když mluví o časovém úseku ve vteřinách. Ale nějak už to neřešim, hlavně když si rozumíme.
Jinak nechci se nikoho dotknout, ale speciálně slovenští redaktoři jsou specialisti, na to, jako něco vyslovovat foneticky nekorektne...
Je to krásna motorka.
Nosič vrchného kufra objednali z Aliexpressu.
Díky za test, V100 se mi líbí čím dál víc.
Výkon na běžné ježdění dostatečný. Zvuk sice zkreslený mikrofonem, ale zní pěkně točivě.
To, že Guzzi "zapriliovatěla" je pro nás neortodoxní fanoušky pochvala fabrice, protože Aprilia tam snad vnesla tu svoji preciznost - brzdy, elektronika.
Přiznávám - chci se svézt!
Nádherná motorka, takový koktejl retra a futurismu vymazlený do poslední křivky Je super, že vznikají takovéhle stroje na unikátní technice, a nejsou všechno jen řadové dvouválce. Cena je úměrná tomu, o jaký stroj se jedná a že to není vyrobený v Číně.
Taky musím pochválit super text, píše vám to skvěle, pane Tichý
Motorka vcelku pěkná,ale ty výfuky do stran,to mi pořád nějak nesedí.
Výsměch pro Ducati a HD, že i vodou chlazenej twin jde udělat učesanej a jako atraktivní dominantní součást motocyklu a ne hnusná změť hadic a plastovejch deklíků...
1 reakce
Moc líbí, určitě motorka, která se nesplete s jinou. Hezké ladné křivky. Nějak mi tam nesedí ten displej, moc obyčejný, s tím si mohli vyhrát, třeba tři kruhové displeje jako na Brevě? K té ceně. Když to vztáhnu na dnešní výplaty, tak úplně v pohodě. Breva v roce 2006 stála myslím 330K a to bylo peněz.
Italové jsou mistry designu, to je známá pravda. Na Guzziny bylo vždycky radost pohledět a Mandello je toho jen dalším důkazem. Takže kdo hledá právě tohle a taky silné charisma, případně potlesk davů , je na správné adrese. Aby ale nahradil mého nenáročného, spolehlivého a pohodového parťáka dlouhých cest - V Stroma 650, tak na to ale nemá
Krása Moderná Guzzi, ktorá vôbec nepôsobí kontroverzne.
Motka krásna aj motor paráda ale stále mám pocit že 1200ccm prípadne 1300ccm by znelo lepšie vzhľadom na zameranie MG a aj budúce predaje.
Moc pěknej a zajímavej test ,V 100 strašně moc lákalo už když jsem viděl první foto,Po testu mi láká ještě víc .Ovšem ta cena je zcela mimo moje možnosti no škoda ....
1 reakce
Vypadá to parádně. Držím palce, aby se Mandello dobře prodávalo!
A doufám v reinkarnaci MG Breva potažmo Quota s tímto jádrem
Tak Harleji zase ubyl jeden retro soupeř s OHV rozvodem.
TLESKÁM TLESKÁM Moto Guzzi za nádhernou motorku!! Naživo vypadá ještě mnohem lépe, než na fotkách. A tato testovaná barevná kombinace je úžasná. Guzzi má konečně povedenou moderní motorku s moderním motorem a je to dle mého zatraceně dobře. Taky obdivuji, jak se jim povedlo skloubit OPTICKY starší motor, který je navíc jako zázrakem zcela odhalený, s moderní kapotáží (milá Ducati od Audi, strč si ty své odporné celooplastované motory za klobouk). Těším se na domácí test, kde ji doufám taky někdo trochu prožene pérka, ať víme, jak se chová při kvapíku. Jinak první živé představení této motorky od Filipa se mi líbilo.
1 reakce
Super video
Když V100 před rokem ukázali, tak se mi líbila nová technika a jinak jsem nedokázal motorku zařadit. Postupem času a s novými informacemi a fotkami mi začala zalézat pod kůži a v současné době jsem hodně nalomen, že by to mohl být přesně můj typ stroje, který hledám do garáže, vlastně dvě motorky v jedné, doteď jsem hledal a měnil. Uvidím, až V100 vyzkouším na vlastní kůži, ale momentálně jsem spíš na straně, že to bude můj příští stroj.
P.S. USB na palubce je v balíčku příplatkové výbavy a je tam na něj už připravená pozice, takže není problém mít USB i na palubce.
P.S.1 ke Quickshifteru, přesně takhle se zpočátku choval quickshifter na Tuonu 660, a přesně po 5000 km se začal chovat radikálně lépe, takže po zkušenosti bych technikům v Guzzi naprosto věřil, že si to "sedne".
Jinak díky za test, viděl jsem jich už přespočet a všechny se nesou v podobném duchu, Guzzi takovou moderní motorku potřebuje, ať si říká kdo chce, co chce.
Kolama dolů.
Povedená,pěkná a zajímavá nová motorka Ale prodejní trhák to určitě nebude
A co teplo od výfuku,nebudou moc "zapálený" lýtka?Jinak moc pěkná motorka.
Další humus na světě:( (vzhled)
Ohlasy jsou veskrze pozitivní. Zajímavý počin. Jsem na ni zvědavý. Jen už je to trochu hodně chechtáků... 390 respektive 455 litrů.
Hooodně mě to láká...takový silniční "GSo"... možná příští rok vyměním Versyse
Prevodovka na Stelviu bola zamatova… a inak motorka kladivo..
tato nova Mandello vyzera divne.. ale o to nejde, vec vkusu. Len ma prekvapil ten text plny chval.. chcem vidiet recenziu o dva roky, ked pride novy model a budu porovnavat so starym.. MG drzim palce a nech motor daju do V85 a bude do pecka.. samozrejme aj semi podvozok..