yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jeliji (0) napsal 05.06.2017 v 18:03

Zdravím chtěl bych se zeptat mám 197cm jestli je pro mě Duke 390 vhodná? Předem děkuji za odpověď

ProchyTom (190) napsal 14.04.2017 v 23:18+1

Pavel_76 Samozrejme, vse je relativni. Spousta jezdcu chce zkratka zrychleni a je jim jedno co u toho motorka dela. Zkratka aby vypalila vpred. Pak tu je skupina, ktera vypali podobne, mozna o malinko pomaleji, ale pocitove jakoby jeli stejne, mozna lepe. Ktm 390 je v tomhle mistr, jede a zaroven ma ten charakter, zabavnost v projevu. Handling. Obe jsou moderni nahace, se sportovni a zaroven pohodlnou pozici. KTM390 je diky lehcimu motoru, celkove vaze a proporcim mrstnejsi. Ale Kawa neni vubec pozadu, jeji podvozek je spickovej, hodne me bavil a je prijemny. Tyhle dve mit v jeden den, tak by se ukazalo co je lepsi. Spis jde o to, na co motorku chces..Kawa bude lepsi na delsi jizdy, v jizde ve dvou a pro vetsinu jezdcu bude prijemnejsi a sedne kazdemu.

ProchyTom (190) napsal 14.04.2017 v 23:09+1

jozko2828: To je pravda, informaci ohledne vybavy moc neni. Nicmene, vetsinou to uvadime v plnohodnotnem testu. Toto je prvni jizda a trochu se i obavam kdybych uvedl i vybavu a veskere technicke finesy, tak se lidi uplne zblazni.. Diky za koment, takove jsou prinosem a vazim si jich

Pavel_76 (1) napsal 14.04.2017 v 23:01

Vidím ze jsi ještě odpověděl a rozumim že jednoválec prostě táhne. Ale není to spíš subjektivní pocit? Myslím to porovnání tech dvou (Z650). Jak bys viděl porovnání tech dvou - handling ? Díky.

jozko2828 (0) napsal 14.04.2017 v 22:50

Kazdopadne pravda je ale taka ze co je potrebne oceniť u tak krpatej motorky (myslim objemovo) je vybava. Je nezvyk aby motorka ktora ma cenu cca. 5000 eur mala prvky ako antihopping spojku, podsvietene prvky, led diody, ride by wire, zalamovacie packy a moznost ju naozaj nalozit roznymi doplnkami od vymyslu sveta, za toto patri ktm velka vdaka a je dobre to v testoch uvadzat. Inak kompkexnost motorky je trosku zavadzajuci vyznam lebo vytvorit univerzalnu motorku je utopia. Tak ako kedysi kralovali medzi motorkami v ramci nakupovania supersporty tak dnes su to nahace a cestovne endura. V oboch pripadoch je KTM doma ale dufam ze vstupom do motogp sa povenuje aj tým sportom... Kazdopadne testik bol dobry a precital som si ho rad.

ProchyTom (190) napsal 14.04.2017 v 22:36

Ano, to v testu uvadim, na nove ktm 390 jde o komplexnost. Pro ostatni kteri nemeli moznost jezdit starsi je vsak stale ostrejsi nez je bezne u konkurence, charakter jednovalce a aktivni jizdy tu stale je. Euro 4 ma na to vliv, a vyrobce sam uvadi, ze chtel projev motocyklu zcivilnit

jozko2828 (0) napsal 14.04.2017 v 22:28

Mozno by stalo za to porovnat stary a novy duke 390. Ja osobne mam RC390 a sedel som a jazdil aj na novej RC390 po facelifte a musim povedat ze mam opacny nazor. Nova RC prave stratila tu ostrost starsej. Obe mali akrapovic ale moja ho ma bez katu a skrtenia a ta nova s euro 4. Nova motorka ma podla mna horsi zvuk, je jemnejsia a nie je taka agresivna ako starsia. Na druhu stranu pre cerstvych jazdcov to je dobre. Kazdopadne KTM ma co ponuknut a myslim si ze z hladiska dizajnu sa jasne vyhranila oproti ostatnym. Uz len cakam kedy pride so supersportov nahrada za RC8...

ProchyTom (190) napsal 14.04.2017 v 22:27+1

Neni lepsi.. zminuji se o srovnani v oblasti charakteru motoru.. vetsi grady, charakter.. jednobuch je zajimavy. Dvouval u kawy jede skvele a umi skoro 200 km/h, coz ktm neda, ale neposkytne takove emoce v legalnich rychlostech

Pavel_76 (1) napsal 14.04.2017 v 22:15

Ta 390 se mi vždycky líbila a myslím že pro 80% jezdců to bude dostatečný i na vybláznění. Ale autorův zcela jasný názor na to že je určitě lepší než nová Z650. ? ? ? Je to sice o 21 kg lehčí motorka ale taky má o 20 KW méně. Myslím že je to minimálně na zváženou. Díky za článek. I za ten druhy o Z 650.

jean192 (153) napsal 14.04.2017 v 20:01

Kraťomír, sak tebe by male objemy mali byt sympaticke

Kraťomír (36) napsal 14.04.2017 v 17:41

SuperSic58> Na lehounký 32 Kw motorce asi ano, jenže tahle má včetně náplní skoro 170 Kg a to je tedy téměř stejná váha jako u toho supersportu, který má ale o 150 koní víc... Každopádně souhlas, na pomalejší úseky by to s dobrým jezdcem mohlo "stačit" i na kdejaký supersport, resp. tedy udržet se ho...

SuperSic58 (1308) napsal 14.04.2017 v 14:22+1

Kráťomír> předjet v kopci kamion na lehounký 44k motorce bude jako vzít dítěti bonbón, tam bych strach neměl, pojede to pěkně. Na okreskách si to vytře zadek s kdejakym supersportem.

ProchyTom (190) napsal 14.04.2017 v 11:19

..jde o projev motoru, okamzitou reakci. Tam kde je jina motorka gumova, ktm okamzite vystreli..

Kraťomír (36) napsal 14.04.2017 v 11:15

Na té 390 bych se moc rád svezl už jen ze zvědavosti, abych si zkusil, jak vlastně v reálu vypadá "moc agresivních" 32 Kw - nedávno jsem měl možnost si projet EXC 450 a ta byla docela agresivní a díky tomu i vysoce zábavná, až mě to u tak malého objemu překvapilo. Nicméně to je o 40 Kg lehčí ostré enduro, u kterého se životnost počítá na motohodiny - tady bych spíš řekl, že největší hukot na té 390 bude předjet v kopci kamion - ale rád bych se nechal překvapit. Doba pokročila a dnes už možná i 30 Kw jede jako dříve dvojnásobek, kdo ví - designem však nenadchne...

Michal_KA (12) napsal 14.04.2017 v 11:06+1

Prochy, v dnesnej dobe sa nikomu nezavdacis...

ProchyTom (190) napsal 14.04.2017 v 05:04

No a ja prave chtel aby to nadseni bylo citit.. Zkratka se motorka povedla a na tom jsme se shodli i s kolegy ze zahranici. Minusy v clanku i zvlast pod nim uvedeny jsou. Takze tedy radeji vic clanku ze kterych nebude citit ze se ridic bavil?

Frankie (731) napsal 13.04.2017 v 21:06

Asi to bude jezdit dobře, i když to nadšení je z článku cítit možná až příliš...
Co je každopádně divná móda, jsou ty tablety na řídítkách, navíc na 125. Vydrží ta plastová věc třeba 5 let ? Mám pocit, že při skloňování termínu plánovaná životnost nevydrží tolik ani celá motorka

Zornicka (0) napsal 13.04.2017 v 18:51

Taky by me zajimala informace o Adventure 390. Kdy bude, kolik bude stat, atd...

SuperSic58 (1308) napsal 13.04.2017 v 17:58+1

proč by nebyl vhodný pro začátečníky? Podle zdejších bajkerů teoretiků je na začátek přece nejvhodnější 100koňová šestka

TomHorn (49) napsal 13.04.2017 v 17:25-1

Zajímalo by mě, kde nabrala 390-ka 10 kg navíc, oproti předcházejícímu modelu?
Všem kverulantům doporučuju: běžte se na tom svézt, až budou nejaké oranžové dny, možná změníte názor na PR...

Menon (1) napsal 13.04.2017 v 15:37

Nejspíš debilní dotaz, ale dá se do budoucna u tohoto displeje pracovat se změnou vzhledu? Vím, že to není mobil, ale něco třeba jako klasika = otáčkoměr a rychloměr. Jen na TFT.
Zajedete do servisu nebo přes bluetooth nastavíte zelné pozadí místo bílého...nebo jinou blbost.

panTerek (82) napsal 13.04.2017 v 13:24

390 vypadá na použitelný bike

Steve-CZ (259) napsal 13.04.2017 v 12:27-4

Mě tento do nebes vždycky vychvalovaný oranžovo-černý podvod opravdu nedostal. Tím pádem mě ani nemůže dostatečně potěšit opravdu úžasná skutečnost - totiž nemuset si jezdit do servisu dodatečně ladit uchrochtaného Akrapoviče

A vy, co ještě splácíte úvěry na tyto samolibé arogantní rakouské nesmysly, ač se většině mezitím již rozpadly, tak si tu od svých nočních můr ulevte mínusováním, jak je libo Je mi to srdečně jedno, protože mám pravdu

Michal_KA (12) napsal 13.04.2017 v 10:56+1

Super clanek, mal som Duke 390 a bola to najzabavnejsia moto...teraz mam Shivra ale musel som si kupit este druhu moto do mesta a do Duke 200 a nelutujem, je to vzdy radost sa na nej previezt, aspon do obchodu po rohliky (o:

Len pre info, mal som aj Duke 690 a to zas bolo pre mna najvecsie sklamanie, po 5 mesiacoch sla prec a nahradil ju Shiver = spokojnost.

Ak nieto pise, ze je to "piarko" alebo zaplateny test, tak by sa mal na danej masine previezt napriklad do Harrachova a potom by pochopil co znema Fun Factor.

meloking (22) napsal 13.04.2017 v 09:58

Mam pocit, ze tolko chvali na 390 vyplyva tak trosku aj z toho, ze sa hodiny jazdilo na 125-ke a potom sa presadlo na nieco radovo fajnovejsie. Jasne, ze sa clovek snazi spomenut si na ine masiny, ale prave zazity rozdiel sa len tak lahko nepresti. Ale ked je raz dobra, tak je dobra. Sam po erkovom dukovi 690 poskulujem. Netreba hned podozrievat zo zaujatosti. Ved nie sme na auto.cz a ktm nie je skodovka

Mna by zaujimalo, kedy bude duke 790. Neviem ci mam ist do 690, alebo pockat na 790. Som sa zalubil po vzhladnuti reklamneho videa:


V tejto suvislosti mi napadlo, ze veta "...jde především o nový přední LED světlomet, který jasně ukazuje, že KTM sjednotilo celou rodinu DUKE..." nie je uplne presna, lebo 690 nema tento novy svetlomet. Co som si prelozil aj tak, ze 690 a buduci 790 by sa pravdepodbne trochu kanibalizovali a preto zvazuju ukoncenie 690 a preto ho teraz ako jediny neapgrejdli. Ale samozrejme do toho prd vidim. Mozno je to uplne inak. Netusi niekto nahodou ako? Pripadne kludne pridajte svoje konspiracne teorie...

ProchyTom (190) napsal 13.04.2017 v 09:33+1

to vis, dostal jsem od nich oranzovou propisku, tak jsem se musel nejak odvdecit

JohnnyS08 (219) napsal 13.04.2017 v 09:07+1

Je to ještě hodně subjektivní test, a nebo už je to čirý píárko? Po přečtení článku jsem se nějak nemoh rozhodnout. Pak jsem kouknul na odpovědi na čtenářské dotazy a mám jasno – píárko jak vyšitý

Dolph-cz (58) napsal 13.04.2017 v 08:44+2

Po přečtení testu mi hučí v hlavě a je mi jasné,že lepší motorka na světě není.
Nebylo té chvály fakt trošku moc??

l333v (7) napsal 13.04.2017 v 08:13

za me super clanek a obe ktmka jak 125 tak 390 stoji za vyzkouseni a pripadnemu zajemci daji hodne zabavy a radosti z jizdy. Vzhledove je to take propracovane. Jen skoda klasickeho otackomeru a vymena za digitalni panel ale to je jiz dnesni doba




TOPlist