Testujeme motokrosové Husqvarny 2019
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný | Foto: Husqvarna | Zveřejněno: 21.6.2018 | Zobrazeno: 6 224x
Husqvarna představuje kompletní motokrosovou řadu modelového roku 2019 a jak je u ní dobrým zvykem, stále jede ve čtyřtaktním i dvoutaktním rytmu. Všechny modely zaznamenaly slušnou řádku inovací a více prozradí mezinárodní prezentace, které se právě účastním na Floridě.
Inovace zaznamenaly dvoutaktní i čtyřtaktní jednoválce, ale i rámy a pochopitelně kompletní šasí. Devatenáctkové modely prozradí rám v modré barvě, ale i plasty nových tvarů, kterým vládne bílá barva. Nové je také sedlo, chladiče i airbox. Pérování WP stále spoléhá na přední vzduchovou vidlici s pozměněným nastavením, které proběhlo také u zadního centrálního tlumiče .
Ocelový rám doplňuje delší kompozitová podsedlovka ze dvou dílů. Brzdy, na rozdíl od endur dodává značka Brembo. Zapracovalo se také na převodovkách, které si nyní bere do parády značka Pankl, což je příslibem lepších materiálů a tím pádem spolehlivosti i životnosti. Veliká pozornost se při vývoji věnovala výfukovým systémům, a tak všechny modely dostaly nové svody i koncovky. Jak se vše projeví v praxi, zjistíme už za pár okamžiků během první jízdy v Americe.
V tuto chvíli dávám prostor pro vaše otázky, na které se budue snažit najít odpověď. Pokud vás tedy něco zajímá, neváhejte a využijte formulář níže.
Informace o redaktorovi
Vláďa Novotný (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 173 cm
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Otázky a odpovědi
Ahoj, tak na první pohled praštěj do očí ty zadní dělený tabulky, to má praktickej důvod, nebo jen designovej? osobně se mi to teda moc nelíbí...
Jde víceméně o designovou záležitost a po praktické stránce dělený boční plast žádný větší význam nemá. Spárou je možné vidět kompozitovou podsedlovku se žlutým polepem. Díky za dotaz Johnny83.
Znamená to , že dosud byly převodovky ze špatného materiálu se špatnou životností?
Pepe14, díky za otázku. Ve fabrice se snaží dělat věci lépe a zlepšit kvalitu namáhaných dílů, mezi které převodovky jednoznačně patří. Proto převodovku svěřila značce Pankl, která má s materiály a technologiemi bohaté zkušenosti. Špatné nebyly, ovšem pro zlepšení je prostor vždycky.
Mě zajímají grafy z brzdy.
KX500> Grafy bohužel nejsou u motokrosových mašin k dispozici a to platí pro všechny značky, včetně Husky. Děkuji za dotaz.
Budou zvýšená sedla +20mm a +35mm jako u KTM? Bude v nabídce i TC 150 jako u KTM? Díky
Zban, dík za otázku. Ano, kromě sériového sedla se nabízí možnost pořídit vyšší sedla o 10mm, o 20mm nebo 35mm. Dospělé dvoutakty jsou v nabídce pouze dva, tedy TC 125 a TC 250. Stopade v nabídce není.