Testujeme Hondu CRF450R 2017

Velký čtyřtakt od Hondy už dlouho nevzbudil tolik pozornosti, jako model 2017. Vývojový tým postavil z gruntu nový motocykl a oproti předchozímu modelu nezůstal kámen na kameni a motokrosaři se bezesporu mají na co těšit.

Testujeme Hondu CRF450R 2017

Honda CRF450R posílá k ledu vzduchovou vidlici Kayaba, kterou nahrazuje pružinová klasika Showa. Jako první japonský motokros přichází s elektrickým startérem, tedy alespoň jako s příplatkovou výbavou. Už jsem slyšel, že právě tyto dvě novinky hodně lidí navnadilo. Nový je rám, titanová nádrž, plasty, ale i motor, který by měl dostat až 11 % výkonu k dobru. Už zítra se o nové čtyřipade okřídlené značky dozvíme víc a budeme vědět, jestli jde o nabroušenou kočku s použitelnou výkonovou křivkou a nebo vzteklou potvoru, na kterou je potřeba zbrojní průkaz. Slogan „Absolute Holeshot“ mluví za vše.

Opět vám nabízíme možnost položit dotazy, na které rádi odpovíme a nebo je přetlumočíme vývojovému týmu HRC.

Informace o redaktorovi

Vláďa Novotný - Výška testovacího jezdce: 171 cm

On-line rozhovor: Vláďa Novotný

Dotazy je možné vkládat do 30.11.2016 17:00
Vláďa Novotný bude odpovídat mezi 05.12.2016 10:00 a 05.12.2016 12:00

Dotazy můžou přidávat jen registrovaní a přihlášení uživatelé.

Otázky a odpovědi

cedo
Dotaz od cedo položen 29.11.2016 v 10:19

no jsem zvědav Vlado jak se na ni předvedeš a co na o ni řekneš,největši minus me zajima jestli zvedli stupačky posez....jedina vada na starychch modelech.....s mou postavou 187 a vahou 95 v kazde koleji me to bralo nohy se stupaček!KTM uplne bez problemu

Odpověď od Vláďa Novotný položen 05.12.2016 v 11:17

Díky za dotaz Cedo. Po přečtení Tvého dotazu jsem se na to soustředil a musím říct, že jsem s tím od začátku až do konce dne neměl problém. Trať byla nakropena a někde se vyjely sakra hluboké koleje. Sedlo CRF450R 2017 je o maličko výš, ale pozice stupaček je s minulým modelem hodně podobná. Zde je potřeba doplnit, že motorka je od prvního do posledního šroubku nová, tedy i nový rám, geometrie, pérování. Krom toho jsem cca o 15cm menší a o 25 kilo lehčí.

Weeman
Dotaz od Weeman položen 29.11.2016 v 10:30

Ahoj, mě by zajímalo z jakého důvodu se honda vrátila na klasickou přední vidlici Showa?

Odpověď od Vláďa Novotný položen 05.12.2016 v 11:17

Ahoj Weemane, podle vývojového týmu se vše „kreslilo“ od začátku a klasická pružinová vidlice se více hodila jejich konceptu, geometrii a lépe spolupracovala s novým rámem. Nicméně nevyloučili, že by se jednou vzduch mohl vrátit, ale v nejbližší době u tohoto modelu s tím nelze počítat. Kromě toho také připustili, že nastavení pružinové vidlice je uživatelsky jednodušší a praktičtější. Dík a měj se fajn!

PETARDAK
Dotaz od PETARDAK položen 29.11.2016 v 11:54

Zdravím Vláďo, dotaz jen malinko od věci: bude se v ČR(EU) prodávat i verze CRF450RX??? Nebo jen cestou "šedých" dovozců? Děkuji.

Odpověď od Vláďa Novotný položen 05.12.2016 v 11:17

Také zdravím Petardaku a díky za dotaz. Verze CRF450RX se našeho trhu netýká, takže ho u prodejců Honda nekoupíš.

technasia
Dotaz od technasia položen 29.11.2016 v 19:48

Vládo motor je stále unican?a seřízení vůle ventilů centrální podložkou bude tedy stejně náročné jako do ted?díky.at se daří

Odpověď od Vláďa Novotný položen 05.12.2016 v 11:17

Díky Technasia a také Tobě ať se daří! I u této poslední generace CRF450R se jedná o Unicam a tím pádem „vše při starém“.
Všem díky za dotazy a přeji pohodové Vánoce!

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 2.00
Známkováno: 1x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist