Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pánové, odsoudit moto dle fotek a článku si myslím je kravina. Jasně první dojem je důležitý, ale... Měl jsem možnost na Honda Festu si porovnat starou s novou a následně ji i projet. Za mě má každá generace něco do sebe, ale nová zpravidla je o krok dál a i tady to platí. Tolik probírané automatické vypínání blinkrů jsem ani nevnímal a ovládal po staru
To, že váží tolik, si vysvětluju jenom tím, že vefro budou lidi používat na cestování a ne na okruhy, tudíž bude asi dimenzovaná na větší zátěž. Ale toho výkonu i krouťáku mohli trochu přidat Pak už jedině dvanáctku...
Letmáč umožnuje aby ten velkej a těžkej výfuk (jakej vyžadujou evropští úředníci) byl přijatelně nízko nad zemí aby zbytečně nezvyšoval těžiště a současně dost blízko podélné ose aby neomezoval náklony. Myslím že proto je tam kde je.
Asi jediná motorka (ještě R1), u které jsem jen podle fotky poznal, co je zač. Je zde podoba s prvními generacemi. Za mě . Nemusí každý bajk vypadat jako ufo.
Jo jinak výfuk přes letmáč je klasika téměř u všech, taky nechápu
No nevim... jsem rad ze jsem si svou z roku 2006 nechal nalakovat a nemusim resit novou... sorry, ale vyfuk pres letmo ulozene kolo? Predni svetla z minuleho stoleti... proboha to uz to v te honde vzali na starosti vratny? Verim ze svezeni dobry... ale opravdu to nejde lepe?
No kdybych chtěl novou cestovně-sportovní mašinu, tak společně s Triumphem Sprint je tohle horkej kandidát bez některejch fíčur bych se sice obešel (typicky vypínání blinkrů a kontrola trakce), ale i tak pěkný. Jen ta hmotnost...
ale treba uznat ze padali aj slova kritiky.. tiez si myslim ze 12 rocny vtec z roku 2002 vyzera omnoho lepsie ako tento novy.. inak poprehadzovane sufliky badat aj vselikade inde, napr.: jednotkova fabia mala byt dvojkova na ktoru teraz nadvezuje trojkova.. takisto posledny civic to ma prehodene z predposlednym.. kto neni slepi to vidi.. kto kurvi tie sufliky vsade
Tak, jak tady ostatní píší, vzhledem k tomu, co Honda v poslední době produkuje, je nová VFR krásná. A to, že není tzv. "user friendly", pokládám za přednost. Zajímalo by mě, jak vypadá s orig. kufry.
Ztratí se zcela v davu dalších asi tak deseti tisíc v podstatě stejných motocyklů. Díky Bohu za značky Triumph, Moto Guzzi, Royal Enfield, Voxan /škoda, že ten už nevyrábí/ a podobné motorky, které nám občas tuhle ubíjející a nejen japonskou nudu zpestří.
Už se na ni těším. Jak se tady píše, po dlouhé době VFR co se mě líbí. Ty kosmický designy to je děs. Jinak nechápu, proč když už natáčí video, tak proč nedají kameru i na moto ať je vidět i pohled z jezdce.
V dnešní době computerů to není problém.
kirja- Sprintu fandím, ale s tím kopírováním jsi mě hodně pobavil . Trošku zavzpomínej kde se vzal první Sprint- že měli v Hinckley VFRo a 6ku Ninju do šroubku na to vem jed.
Mně se jinak novinka líbí, hmotnost je OK, není to pro děcka. Až přihodí 10K/10Nm tak mi udělají radost
O kvalitách firmy Honda nediskutuju. VFR je legenda legend, ale mě se nelíbí umístění výfuku..Umístění pod sedlem je lepší. Výfuk je uklizenější..
ŠPELEC: to vystihl.
Pánové, odsoudit moto dle fotek a článku si myslím je kravina. Jasně první dojem je důležitý, ale... Měl jsem možnost na Honda Festu si porovnat starou s novou a následně ji i projet. Za mě má každá generace něco do sebe, ale nová zpravidla je o krok dál a i tady to platí. Tolik probírané automatické vypínání blinkrů jsem ani nevnímal a ovládal po staru
To, že váží tolik, si vysvětluju jenom tím, že vefro budou lidi používat na cestování a ne na okruhy, tudíž bude asi dimenzovaná na větší zátěž. Ale toho výkonu i krouťáku mohli trochu přidat Pak už jedině dvanáctku...
Tak to video mi dalo to,že tam foukal vítr...
Alespoň z toho vykoply Dual.
stráťa: Jojo, hlavně to rovnoměrně rozloží hmotnst, ale je to hnusný
Letmáč umožnuje aby ten velkej a těžkej výfuk (jakej vyžadujou evropští úředníci) byl přijatelně nízko nad zemí aby zbytečně nezvyšoval těžiště a současně dost blízko podélné ose aby neomezoval náklony. Myslím že proto je tam kde je.
Asi jediná motorka (ještě R1), u které jsem jen podle fotky poznal, co je zač. Je zde podoba s prvními generacemi. Za mě . Nemusí každý bajk vypadat jako ufo.
Jo jinak výfuk přes letmáč je klasika téměř u všech, taky nechápu
No nevim... jsem rad ze jsem si svou z roku 2006 nechal nalakovat a nemusim resit novou... sorry, ale vyfuk pres letmo ulozene kolo? Predni svetla z minuleho stoleti... proboha to uz to v te honde vzali na starosti vratny? Verim ze svezeni dobry... ale opravdu to nejde lepe?
Krasna motorka ale 320tis za tohle??? se trosku Honda zblaznila.
Věřím, že naživo je motorka hezčí, než na fotkách. Až na ten náboj zadního kola a uchycení řetězovky - příšerné.
je to parada.kludne by to mohla byt moja buduca cestovna.
V červené i v bílé je to fakt hezká mašina, ale proč se, kruci, někdo dupe s jednostrannou kyvkou, aby ji pak zakryl výfukem?!
Mě se to líbí.Jezdím VFR RC36 96r.v.Těším se až ji uvidím naživo,myslím si že to bude ještě lepší...
No kdybych chtěl novou cestovně-sportovní mašinu, tak společně s Triumphem Sprint je tohle horkej kandidát bez některejch fíčur bych se sice obešel (typicky vypínání blinkrů a kontrola trakce), ale i tak pěkný. Jen ta hmotnost...
ale treba uznat ze padali aj slova kritiky.. tiez si myslim ze 12 rocny vtec z roku 2002 vyzera omnoho lepsie ako tento novy.. inak poprehadzovane sufliky badat aj vselikade inde, napr.: jednotkova fabia mala byt dvojkova na ktoru teraz nadvezuje trojkova.. takisto posledny civic to ma prehodene z predposlednym.. kto neni slepi to vidi.. kto kurvi tie sufliky vsade
Tohle měli vytáhnout ze šuplíku po fíčku a až pak dělat V-TEC Kdo není úplně slepej, tak to musí vidět
Tak, jak tady ostatní píší, vzhledem k tomu, co Honda v poslední době produkuje, je nová VFR krásná. A to, že není tzv. "user friendly", pokládám za přednost. Zajímalo by mě, jak vypadá s orig. kufry.
A kagdá budět lučše? Uže bylo... Konec hlášení v ruském jazyce. Vzhledem k dnešní produkci Hondy je to moc hezkej kousek.
No konečně honda udělala něco hezkýho, akorád že to vypadá jak Panigale
Až na přední světlo se mi celekm líbí. Nicméně, hmotnost byla velká už před patnásti lety, dnes je to podle mě absolutně mimo mísu.
starý nebo lepší časy asi nepříjdou...
vzhled
malej obsah, kroutak i kone, design nuda, no nekup to
Ztratí se zcela v davu dalších asi tak deseti tisíc v podstatě stejných motocyklů. Díky Bohu za značky Triumph, Moto Guzzi, Royal Enfield, Voxan /škoda, že ten už nevyrábí/ a podobné motorky, které nám občas tuhle ubíjející a nejen japonskou nudu zpestří.
ale jo... až na tu cenu
Už se na ni těším. Jak se tady píše, po dlouhé době VFR co se mě líbí. Ty kosmický designy to je děs. Jinak nechápu, proč když už natáčí video, tak proč nedají kameru i na moto ať je vidět i pohled z jezdce.
V dnešní době computerů to není problém.
Špelec > Naprosto přesné a výstižné.
je to nadprumer, z toho co Honda ted dela, coz je ale dost smutny
kirja- Sprintu fandím, ale s tím kopírováním jsi mě hodně pobavil . Trošku zavzpomínej kde se vzal první Sprint- že měli v Hinckley VFRo a 6ku Ninju do šroubku na to vem jed.
Mně se jinak novinka líbí, hmotnost je OK, není to pro děcka. Až přihodí 10K/10Nm tak mi udělají radost