yamaha_demo_tour




Honda VFR800F

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Tentum (2) napsal 24.08.2014 v 12:52

O kvalitách firmy Honda nediskutuju. VFR je legenda legend, ale mě se nelíbí umístění výfuku..Umístění pod sedlem je lepší. Výfuk je uklizenější..

muchus (6) napsal 22.08.2014 v 21:06

ŠPELEC: to vystihl.

StB (26) napsal 20.06.2014 v 11:33

Pánové, odsoudit moto dle fotek a článku si myslím je kravina. Jasně první dojem je důležitý, ale... Měl jsem možnost na Honda Festu si porovnat starou s novou a následně ji i projet. Za mě má každá generace něco do sebe, ale nová zpravidla je o krok dál a i tady to platí. Tolik probírané automatické vypínání blinkrů jsem ani nevnímal a ovládal po staru

Chlup (6) napsal 21.04.2014 v 04:38

To, že váží tolik, si vysvětluju jenom tím, že vefro budou lidi používat na cestování a ne na okruhy, tudíž bude asi dimenzovaná na větší zátěž. Ale toho výkonu i krouťáku mohli trochu přidat Pak už jedině dvanáctku...

Toni (53) napsal 20.04.2014 v 00:13+1

Tak to video mi dalo to,že tam foukal vítr...

standavfr (96) napsal 18.04.2014 v 17:45+1

Alespoň z toho vykoply Dual.

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 18.04.2014 v 14:11

stráťa: Jojo, hlavně to rovnoměrně rozloží hmotnst, ale je to hnusný

stráťa (104) napsal 18.04.2014 v 08:07+2

Letmáč umožnuje aby ten velkej a těžkej výfuk (jakej vyžadujou evropští úředníci) byl přijatelně nízko nad zemí aby zbytečně nezvyšoval těžiště a současně dost blízko podélné ose aby neomezoval náklony. Myslím že proto je tam kde je.

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 18.04.2014 v 07:02

Asi jediná motorka (ještě R1), u které jsem jen podle fotky poznal, co je zač. Je zde podoba s prvními generacemi. Za mě . Nemusí každý bajk vypadat jako ufo.
Jo jinak výfuk přes letmáč je klasika téměř u všech, taky nechápu

Charlie_Kladno (7) napsal 17.04.2014 v 22:35+1

No nevim... jsem rad ze jsem si svou z roku 2006 nechal nalakovat a nemusim resit novou... sorry, ale vyfuk pres letmo ulozene kolo? Predni svetla z minuleho stoleti... proboha to uz to v te honde vzali na starosti vratny? Verim ze svezeni dobry... ale opravdu to nejde lepe?

SensationBlaack (-18) napsal 17.04.2014 v 21:59+2

Krasna motorka ale 320tis za tohle??? se trosku Honda zblaznila.

Tag (0) napsal 17.04.2014 v 20:39

Věřím, že naživo je motorka hezčí, než na fotkách. Až na ten náboj zadního kola a uchycení řetězovky - příšerné.

mlynec998 (-6) napsal 17.04.2014 v 18:57

je to parada.kludne by to mohla byt moja buduca cestovna.

kopr1 (10) napsal 17.04.2014 v 13:18+1

V červené i v bílé je to fakt hezká mašina, ale proč se, kruci, někdo dupe s jednostrannou kyvkou, aby ji pak zakryl výfukem?!

VFRMANIAC (15) napsal 17.04.2014 v 12:10+1

Mě se to líbí.Jezdím VFR RC36 96r.v.Těším se až ji uvidím naživo,myslím si že to bude ještě lepší...

CharlieV (93) napsal 17.04.2014 v 12:10

No kdybych chtěl novou cestovně-sportovní mašinu, tak společně s Triumphem Sprint je tohle horkej kandidát bez některejch fíčur bych se sice obešel (typicky vypínání blinkrů a kontrola trakce), ale i tak pěkný. Jen ta hmotnost...

muscle_biker (50) napsal 17.04.2014 v 10:47+3

ale treba uznat ze padali aj slova kritiky.. tiez si myslim ze 12 rocny vtec z roku 2002 vyzera omnoho lepsie ako tento novy.. inak poprehadzovane sufliky badat aj vselikade inde, napr.: jednotkova fabia mala byt dvojkova na ktoru teraz nadvezuje trojkova.. takisto posledny civic to ma prehodene z predposlednym.. kto neni slepi to vidi.. kto kurvi tie sufliky vsade

VOGELVFR (9) napsal 17.04.2014 v 08:26

Tohle měli vytáhnout ze šuplíku po fíčku a až pak dělat V-TEC Kdo není úplně slepej, tak to musí vidět

Turista (20) napsal 17.04.2014 v 07:07+1

Tak, jak tady ostatní píší, vzhledem k tomu, co Honda v poslední době produkuje, je nová VFR krásná. A to, že není tzv. "user friendly", pokládám za přednost. Zajímalo by mě, jak vypadá s orig. kufry.

Dráťa (61) napsal 16.04.2014 v 21:11

A kagdá budět lučše? Uže bylo... Konec hlášení v ruském jazyce. Vzhledem k dnešní produkci Hondy je to moc hezkej kousek.

wormi (10) napsal 16.04.2014 v 20:17-3

No konečně honda udělala něco hezkýho, akorád že to vypadá jak Panigale

ZZR1200 (127) napsal 16.04.2014 v 20:16+1

Až na přední světlo se mi celekm líbí. Nicméně, hmotnost byla velká už před patnásti lety, dnes je to podle mě absolutně mimo mísu.

Pjercak (48) napsal 16.04.2014 v 19:47+1

starý nebo lepší časy asi nepříjdou...
vzhled

Bothrops (249) napsal 16.04.2014 v 19:44-1+3

malej obsah, kroutak i kone, design nuda, no nekup to

Steve-CZ (259) napsal 16.04.2014 v 17:53-2+3

Ztratí se zcela v davu dalších asi tak deseti tisíc v podstatě stejných motocyklů. Díky Bohu za značky Triumph, Moto Guzzi, Royal Enfield, Voxan /škoda, že ten už nevyrábí/ a podobné motorky, které nám občas tuhle ubíjející a nejen japonskou nudu zpestří.

hrtak (5) napsal 16.04.2014 v 17:30+3

ale jo... až na tu cenu

crazy_doctor (8) napsal 16.04.2014 v 16:57

Už se na ni těším. Jak se tady píše, po dlouhé době VFR co se mě líbí. Ty kosmický designy to je děs. Jinak nechápu, proč když už natáčí video, tak proč nedají kameru i na moto ať je vidět i pohled z jezdce.
V dnešní době computerů to není problém.

Rookie (18) napsal 16.04.2014 v 16:17+1

Špelec > Naprosto přesné a výstižné.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 16.04.2014 v 15:56+2

je to nadprumer, z toho co Honda ted dela, coz je ale dost smutny

Interceptor (108) napsal 16.04.2014 v 15:47+2

kirja- Sprintu fandím, ale s tím kopírováním jsi mě hodně pobavil . Trošku zavzpomínej kde se vzal první Sprint- že měli v Hinckley VFRo a 6ku Ninju do šroubku na to vem jed.
Mně se jinak novinka líbí, hmotnost je OK, není to pro děcka. Až přihodí 10K/10Nm tak mi udělají radost

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist