ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
NewKy (27) napsal 03.04.2024 v 00:17+1

Za mě moc pěkná motorka, designově prokoukla. Chtělo by to srovnávací s KTM 890 advR, DesertX a Tigerem 900

Tarzy (1) napsal 02.04.2024 v 21:19

To jste tam byli s motoškolou prijdteseprojet.cz že?

PEPEE01 (346) napsal 02.04.2024 v 20:49+1

Díky za skvělé parádní představení. Konečně značka, která se nebojí testovací motorku pustit i do pěkných sr..k. Krásná motorka! Pro mě mnohem přijatelnější ve všech směrech něž 1300GS. Velikost a výkon akorát, váha taky už ujde, cena ještě stále pro dost lidí únosná a fakt se na ni hezky kouká. Jen ta nádrž mohla být krapet větší... Bral bych ji do garáže všema deseti, abych měl něco na toulky mimo asfalt.

MartasUS (109) napsal 02.04.2024 v 12:14+1

Pecka pecka pecka. Moje krevní skupina a řekl bych i že TET ideál

JohnnyS08 (219) napsal 02.04.2024 v 09:55

Krok správnym směrem to je, vo tom žádná, ale...nejsem si jestej, kolik zbylo v trojúhelníku vymenzenym 890R, Tuaregem a Tenerkou pro malý GSo místa, kór s jeho cenovkou...

JAVR (13) napsal 02.04.2024 v 09:43

To zásadní zmenšení zobáku tomu designově ohromně prospělo.
Teď je to pěkná motorka. Škoda ,že neupravili podobně design u verze 19/17.

Mig_35 (346) napsal 02.04.2024 v 08:16

tak vejde se tam to osmnáctkový kolo, nebo ne?:)
do osmikila se vejde.

vaypor (8) napsal 02.04.2024 v 03:19+1

Rozkaz zněl jasně! Pod 220 !!! Chceš říct soudruhu kapitáne, že musíme udělat dvě hovadiny, abychom to dali. 17" zadní kolo a nádrž, o které jsme říkali, že to off motorka nemůže mít? Není čas lámat si hlavu podstatnými věcmi. No pod 220 , markeťáci to jinak neudaj. To je dost drsný, co.

Metric (12) napsal 01.04.2024 v 21:17

Díky za test, video som ešte nevidel, ale text je super! Len som zvedavý, až budete môcť poskytnúť aj nejaké podrobnejšie informácie aj z asfaltu. Áno, David je šibal, čo dokáže nájsť trasy pre začiatočníkov i tie, na ktorých sa zapotia aj skúsení, ale tieto stroje vo veľkej miere budú jazdiť po cestách a bolo by dobré vedieť, ako si stoja proti konkurencii z Hinckley a Mattighofenu.

Minimálne jednu výhodu až doteraz mali (nové stroje som neskúšal) - testovali ergonómiu aj na vysokých jazdcoch.

Pedl (184) napsal 01.04.2024 v 20:22+2

Jezdíš super Vláďo Já bych v těch sra*kách hodil držku
Motorka se zdá dobrá, ale o kolik je třeba lepší než V-Strom 800DE?

PVis (5) napsal 01.04.2024 v 17:28

Príliš vysoká koza - nič pre mňa. Ešte aj ten článok je podľa mňa zbytočne dlhý

Anti (393) napsal 01.04.2024 v 17:13+1

Mám pocit že všechno od BMW je GS. Už se v tom ztrácím

K167 (1499) napsal 01.04.2024 v 11:07

"Když zachutná bláto"
Vláďo, Ty kujóne, máme 1. dubna a skoro jsem Ti na toho "apríla" skočil.

JoskaH (446) napsal 01.04.2024 v 10:19

Takže motorka v jakémsi použitelném stavu bude stát půl milionu




TOPlist