Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Od článku jsem Čekal spíše něco jako zkušenosti nejčastější závady a na co si dát při koupi Horneta pozor.
Horneta jsem měl a až na tu spotřebu a absenci ukazatele paliva dobrá motorka.
Když jsem se v osmnácti rozhodoval, na čem budu jezdit, Bandit byla jasná volba Hornet byl sice technicky výkonnější a lehčí, ale Bandit, leč těžší a slabší výkonově, vypadal mnohem lépe a stylověji
Rad pod kvalitni a ctivy clanek pridam i svoji trosku do mlyna ... Mam Horneta S 2002 a ackoliv mam zhruba 191cm, tak nemam problem, ani kdyz chci zalehnout za plexi kvuli vetru (a to mam plexi original). Jizdni pozice pro mne uplne v pohode. Ram vyborne tuhy, odpruzeni krasne fungujici. Vim, zkusenosti mam docela malo, ale nemuzu si proste pomoci, Hornet je pro mne krasnym strojem po vsech strankach a bude temer dokonaly, jen co doladim monitorovani paliva v nadrzi
A jak bylo zmineno v clanku - ze eSka nesplnila prodejni ocekavani ... Vite, kazdemu co jeho jest. Ja osobne bych eSko za klasickeho Horneta s kulatym svetlem (a vlastne ani nic jineho s kulatym svetlem) nevymenil ani za nic
Takže také přidám trošku do mlýna.Vlastnil jsem Honda CB600F Hornet r.v.1998 a Yamaha FZS600 FAZER r.v.2000 a mé zkušenosti jsou následujicí...První modelový rok Horneta považuji za nejhorší motorku co jsem měl.Velký problém motorky byla přední vidlice se 16ti palcovým kolem o šíři 130mm a s dvoupístkovými plovoucími třmeny.Pružiny neskutečně měkké.Standartně snaha ke kmitaní řidítek a brzdy na které se člověk nemohl spolehnout.Motorka absolutně nevhodná pro začátečníky,velice zrádná,všichni kdo ji měly tak ji nějakým způsobem položily.Já nevyjímaje .Dále pak obrovké laborování se startováním motorky,palivový kohout se samospádem a ulité svíčky díky absenci palivové pumpy.A ta šílená spotřeba běžně žrala přes 8 litrů!!!To Fazer to byl jiné kafe!!Palivová pumpa mitsubishi-super starty na tuk.Nastavitelné předpětí předních vidlí.Brzdy z R1.Díky uzké přední a zadní pneu top ovladetelnost s naklony v zatačkách až na tlumič výfuku.Ukazatel paliva.Dvoje počítadla denních kilometrů.Vynikající ochrana proti větru.Špičková ergonomie-sedlo jak bavlnka a ten prostor pod ním.Paradní síla motoru ve středních otáčkách.Ale nejvíc mě na Fazerovi dostala ta spořeba i když jsem ho rval studeného co to šlo dostat se přes 6 litrů bylo umění.když to mám shrnout Hornet nešahal Fazerovi ani po kotníky!!!
U Hornetů 1998 - 2005 se častěji vyskytuje uklepaný držák výfuku pod motorem. Tuto závadu řešilo dost majitelů. Jinak je to opravdu spolehlivý strojek, který se odvděčí při správné údržbě dobrou službou. Nemá žádné rozmary. Snad ještě to odpružení a tlumení přední vidle mohli hned ze začátky výroby udělat tužší, aby se to tak nepotápělo. Tuhost rámu je v pohodě. Posez vhodný i na delší cestování, ale pozor, opravdu to není pro čahouny. Celkově spokojenost.
Sorry, ale v rubrice Z druhé ruky bych opravdu čekal, jak tu píše spoustu lidí, rady, na co si dát pozor, na zkušenosti servismanů a podobně, a né zaplácnout celou jednu stranu barevnym provedením. Popravdě, dost lacině odvedená práce.
Můj Hornet (2002) má nalítáno přes 50000KM a to bez jediné poruchy.Vím kdo na něm jezdil od nuly KM. Nepočítám ucpaný palivový přívod do jednoho z válců. Jinak klasická údržba (oleje, ložiska, řetězy, svíčky atd) Vřele doporučuji!!!
Horneta jsem nikdy neměl, ale dvakrát jsem ho kupoval s kamarádem a musím konstatovat, že mě nikdy nezklamal ve zkušební jízdě, ale taky nikdy nenadchl, protože jsem jezdil v té době na motce vždy o třídu výše, nicméně dobrá volba hlavně pro mírně zkušené nebo holky. Současný Hornet trochu ztratil ze svého knowhow, už to je jen Honda 600.
zajímavost: hornet 600 je ve zdejší motodatabázi myslim nejvíc registrovaným strojem, předstihuje tam takové rozšířence jako cbr600f, r1, gs500, cbr125, bandit600 nebo jawy pionýr (za ty se asi leckdo stydí)
Jednou jedinkrát jsem zkusil sezónu na silnici a než jsem Horneta pořídil jsem testoval všechno možné.Nakonec jsem volil přesně dle článku mezi Farošem a Hornetem Podle mého názoru enduro starce fungoval skvěle, na vyblbnutí bez chyby.Jenže bláto je bláto
Srandovní, že s FZ6 z 04 snese srovnání až Hornet 07. Jinak do konkurentů bych zařadil i SV ?vím dvouvál), ale oproti Banditu to má víc k Hodně a Yamaze
O kvalitách motocyklu, jeho spolehlivosti, či typických poruchách, bohužel článek moc neříká. Ceny dílů jsou fajn, ikdyž v dnešní době stačí znát adresu www.partsdepot.cz
Jinak horníka v eSku jezdí moje máma. Taky se semtam svezu. Není to špatný stroj, jen potřebuje aspoň 6000 otáček aby se něco dělo.
Mlra> to je ale průměr za všechny ročníky. Pak by bylo hezké si to udělat podle vlastního výběru a zahrnout jen vybrané ročníky. Jinak jsou to hrušky a jabka
Horneta jsem měl asi dva roky. Byla to super motorka. Jediné co mě časem vadilo byly vysokofrekvenční vibrace od motoru. Po dlouhé jízdě ustálenou rychlostí, např dálnice, jsem cítil(spíš necítil) ruce jako když se praštíš do brňavky. Ale i tak jsem ji obrečel, když jsem ji prodal. I z toho je vidět, že motorkaření nemá moc společného s racionálním myšlením.
taky bych uvítal nějaký rady na co si dát pozor a pár charakteristických bodů, třeba jen + a - Co třeba příště zapojit i lidi z databáze, zaslat jim jednoduchej dotazník a z toho udělat vyhodnocení?
Jo jooo. Hornet. Moje první motorka. Hrozně moc jsem tu mášu miloval a několikrát jí rozmlátil na trsátka Na naučení perfektní stroj, ovladatelnej a motor byl hodnej. A už tehdy jsem pochopil, jak japka lžou. Po namontování dynojetu, filtru a komplet výfuku jsem se dostal s výkonem na tovární hodnoty))
výměna brzdové kapaliny+odvzušnění 2 třmeny = 610 Kč ... no to mě poser, práce na 10 minut
Od článku jsem Čekal spíše něco jako zkušenosti nejčastější závady a na co si dát při koupi Horneta pozor.
Horneta jsem měl a až na tu spotřebu a absenci ukazatele paliva dobrá motorka.
chtěl sem jen pozdravit ...jak se říká u nás „Bandit p..o!“
Bandit Pičo !
Když jsem se v osmnácti rozhodoval, na čem budu jezdit, Bandit byla jasná volba Hornet byl sice technicky výkonnější a lehčí, ale Bandit, leč těžší a slabší výkonově, vypadal mnohem lépe a stylověji
Dobrý článek a hlavně snaha něco dělat se cení a ne jen kecat
Konečně osvícení pro pány redaktory z www.motorkari.cz víc těchto článků!!Prosím!
Rad pod kvalitni a ctivy clanek pridam i svoji trosku do mlyna ... Mam Horneta S 2002 a ackoliv mam zhruba 191cm, tak nemam problem, ani kdyz chci zalehnout za plexi kvuli vetru (a to mam plexi original). Jizdni pozice pro mne uplne v pohode. Ram vyborne tuhy, odpruzeni krasne fungujici. Vim, zkusenosti mam docela malo, ale nemuzu si proste pomoci, Hornet je pro mne krasnym strojem po vsech strankach a bude temer dokonaly, jen co doladim monitorovani paliva v nadrzi
A jak bylo zmineno v clanku - ze eSka nesplnila prodejni ocekavani ... Vite, kazdemu co jeho jest. Ja osobne bych eSko za klasickeho Horneta s kulatym svetlem (a vlastne ani nic jineho s kulatym svetlem) nevymenil ani za nic
Pekny den vsem !
Takže také přidám trošku do mlýna.Vlastnil jsem Honda CB600F Hornet r.v.1998 a Yamaha FZS600 FAZER r.v.2000 a mé zkušenosti jsou následujicí...První modelový rok Horneta považuji za nejhorší motorku co jsem měl.Velký problém motorky byla přední vidlice se 16ti palcovým kolem o šíři 130mm a s dvoupístkovými plovoucími třmeny.Pružiny neskutečně měkké.Standartně snaha ke kmitaní řidítek a brzdy na které se člověk nemohl spolehnout.Motorka absolutně nevhodná pro začátečníky,velice zrádná,všichni kdo ji měly tak ji nějakým způsobem položily.Já nevyjímaje .Dále pak obrovké laborování se startováním motorky,palivový kohout se samospádem a ulité svíčky díky absenci palivové pumpy.A ta šílená spotřeba běžně žrala přes 8 litrů!!!To Fazer to byl jiné kafe!!Palivová pumpa mitsubishi-super starty na tuk.Nastavitelné předpětí předních vidlí.Brzdy z R1.Díky uzké přední a zadní pneu top ovladetelnost s naklony v zatačkách až na tlumič výfuku.Ukazatel paliva.Dvoje počítadla denních kilometrů.Vynikající ochrana proti větru.Špičková ergonomie-sedlo jak bavlnka a ten prostor pod ním.Paradní síla motoru ve středních otáčkách.Ale nejvíc mě na Fazerovi dostala ta spořeba i když jsem ho rval studeného co to šlo dostat se přes 6 litrů bylo umění.když to mám shrnout Hornet nešahal Fazerovi ani po kotníky!!!
2004 byl nej !!!
No tak ty ceny origo dílů mě dostaly stačí udělat jednu výměnu oleje filtrů a svíček a sem skoro na ceně motrky
U Hornetů 1998 - 2005 se častěji vyskytuje uklepaný držák výfuku pod motorem. Tuto závadu řešilo dost majitelů. Jinak je to opravdu spolehlivý strojek, který se odvděčí při správné údržbě dobrou službou. Nemá žádné rozmary. Snad ještě to odpružení a tlumení přední vidle mohli hned ze začátky výroby udělat tužší, aby se to tak nepotápělo. Tuhost rámu je v pohodě. Posez vhodný i na delší cestování, ale pozor, opravdu to není pro čahouny. Celkově spokojenost.
Sorry, ale v rubrice Z druhé ruky bych opravdu čekal, jak tu píše spoustu lidí, rady, na co si dát pozor, na zkušenosti servismanů a podobně, a né zaplácnout celou jednu stranu barevnym provedením. Popravdě, dost lacině odvedená práce.
Můj Hornet (2002) má nalítáno přes 50000KM a to bez jediné poruchy.Vím kdo na něm jezdil od nuly KM. Nepočítám ucpaný palivový přívod do jednoho z válců. Jinak klasická údržba (oleje, ložiska, řetězy, svíčky atd) Vřele doporučuji!!!
Horneta jsem nikdy neměl, ale dvakrát jsem ho kupoval s kamarádem a musím konstatovat, že mě nikdy nezklamal ve zkušební jízdě, ale taky nikdy nenadchl, protože jsem jezdil v té době na motce vždy o třídu výše, nicméně dobrá volba hlavně pro mírně zkušené nebo holky. Současný Hornet trochu ztratil ze svého knowhow, už to je jen Honda 600.
Parádní report. Už se těším na další díl seriálu "Z druhé ruky"
Kelt-P: Bláto je bláto ale fároš není fazer...
Vzhledově se mi líbí víc, než nový model.
zajímavost: hornet 600 je ve zdejší motodatabázi myslim nejvíc registrovaným strojem, předstihuje tam takové rozšířence jako cbr600f, r1, gs500, cbr125, bandit600 nebo jawy pionýr (za ty se asi leckdo stydí)
Jednou jedinkrát jsem zkusil sezónu na silnici a než jsem Horneta pořídil jsem testoval všechno možné.Nakonec jsem volil přesně dle článku mezi Farošem a Hornetem Podle mého názoru enduro starce fungoval skvěle, na vyblbnutí bez chyby.Jenže bláto je bláto
Srandovní, že s FZ6 z 04 snese srovnání až Hornet 07. Jinak do konkurentů bych zařadil i SV ?vím dvouvál), ale oproti Banditu to má víc k Hodně a Yamaze
No například mně se více líbí v roce 2000 právě eSková verze. Proto ji mám. Polokapota Fazer se mi nelíbí
Fajné. Víc takových článků na téma "Z druhé ruky"!
O kvalitách motocyklu, jeho spolehlivosti, či typických poruchách, bohužel článek moc neříká. Ceny dílů jsou fajn, ikdyž v dnešní době stačí znát adresu www.partsdepot.cz
Jinak horníka v eSku jezdí moje máma. Taky se semtam svezu. Není to špatný stroj, jen potřebuje aspoň 6000 otáček aby se něco dělo.
Mlra> to je ale průměr za všechny ročníky. Pak by bylo hezké si to udělat podle vlastního výběru a zahrnout jen vybrané ročníky. Jinak jsou to hrušky a jabka
véna> dotazníku netřeba, každý má možnost hodnocneí vyplnit a souhrnné výsledky se pak zobrazují v motokatalogu //www.motorkar...ornet.html#hodnoceni
Horneta jsem měl asi dva roky. Byla to super motorka. Jediné co mě časem vadilo byly vysokofrekvenční vibrace od motoru. Po dlouhé jízdě ustálenou rychlostí, např dálnice, jsem cítil(spíš necítil) ruce jako když se praštíš do brňavky. Ale i tak jsem ji obrečel, když jsem ji prodal. I z toho je vidět, že motorkaření nemá moc společného s racionálním myšlením.
Pánové, říkáte že Hornet pro začátek je dobrá volba?
taky bych uvítal nějaký rady na co si dát pozor a pár charakteristických bodů, třeba jen + a - Co třeba příště zapojit i lidi z databáze, zaslat jim jednoduchej dotazník a z toho udělat vyhodnocení?
Jo jooo. Hornet. Moje první motorka. Hrozně moc jsem tu mášu miloval a několikrát jí rozmlátil na trsátka Na naučení perfektní stroj, ovladatelnej a motor byl hodnej. A už tehdy jsem pochopil, jak japka lžou. Po namontování dynojetu, filtru a komplet výfuku jsem se dostal s výkonem na tovární hodnoty))