Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No tak nezodpovězených otázek ještě pořád zůstává hodně...
I ta nejdůležitější.. CENA? U GS je nasazena hoodně vysoko, takže horší už to snad být nemůže... :
Myslím, že to nebude motorka pro skalní enduristy, ale spíš na cestování po silnicích různé kvality, k čemuž jsou myslím mastodontní endura určené. Že se tento typ motorek dobře prodává o tom není žádná řeč a yamaha má v tomto sortimentu pořádnou mezeru. Já mám spíš obavu, že to bude málo vhodné na cestování ve dvou, že to tak ořežou, že z toho bude pasvil. Ani do terénu, ani na cestování ve dvou s bagáží.
to je možná letošní ročník, na některých webech se uvádí opravdu 199kg, možná to měl některý z minulých ročníků. Ale to je celkem fuk. I 203 je dobrá hodnota. Myslím , že s tradičnějším motorem (a tím řaďák narozdíl od boxera určitě je), by to mohlo jít o chlup lépe. Vždyť když se podívám na boxera v GS s tou obrovitou skříní, tak se divím i těm 203 kg
napad je to dobrej ...motorka z hadru reciklovaná...koněčne arabaši prodaj velbloudy na jatka a budou jezdit na tomhle beduini proklatý.. hadr vymácháj v oaze a pak 2-3plnej a šup přes dunu do alžíru...
no tak to se du zabít... asi vezmu i noční směnu abych na to našetřil bankovky...akorát...mivadí ta hadra o to se větev nesklozne asi snad bude v příbalu...jehla a šitíčko...nepojedu jak rumunskej cikán na nějakym harapaku...ale má to klad jako prase ...první bajk co se dáj vyprat kapoty v pračce...
Už jste někdo viděl dvanáctikilo s vádhou pod 200? Já ne. Ale , kdyby se to povedlo tak to bude pecka, ale nevěřím tomu, kde by to shodili, když do toho daj ještě kardan.Dobře možná superbiky se do toho vlezou ...
Co se vam nelibi na kardanu? Je na expedice s prehledem nejlepsi...spravna hladina oleje, utahnout vypustak a uz se na nej nemusite dalsich 100 000km prakticky ani podivat...
Řekl bych, že s tím obsahem to trochu přepískli, ale zase váha do 200 kilo, uvidíme mají na to ještě hafo času do příštího roku. Každopádně jsem zvědavý co klucí japonský z hadru vykouzlí.
...kardan nějak nechápu - btw: viděl jsem Tyfusovo BýeMdabljů po Rumunsku a je to poprvé co jsem zlonmený kardan viděl, jinak jsem o něm jen slyšel-:)... Řetěz je fajn a lehkej... Objem motoru pokud dodrží váhu pod 200kg bude super bo bude kroutit a kroutit-:)... Motorka se mi líbí a kdybych neupsal duši orange ďáblu, který mi i naplnil šatník tak bych ji možná i zkusil:D:D:D:D:D...
Tak to je přesně můj šálek kávy - asi jsem se zamiloval Pokud to moc nepřeplácaj zbytečnou elektronokou alá BMW, není co řešit a vím, do čeho mám za čas jít
Všímáte si, že se někteří výrobci konečně začínají chápat, že nestačí prodávat nudný rozpočtovky a stále stejný supersporty a vrací se ke kultovním motorkám...Honda VFR, Yamaha V-Max,SuperTenere,
Cestovních endur jsou 3 pr*ele, proč sakra neudělají něco do terénu s motorem do litru, něco jako GS800, LC8... Tak doufám, že aspoň udrží tu hmotnost do 200 kg a 21 kolo ve předu.
Přesně jak píše Piwell - 660 je slabá a 1200 bude zase moc velká těžká mrcha, nic mezi.
No tak nezodpovězených otázek ještě pořád zůstává hodně...
I ta nejdůležitější.. CENA? U GS je nasazena hoodně vysoko, takže horší už to snad být nemůže... :
Asi jsem se zamiloval :D Ale KTM je KTM :D
Myslím, že to nebude motorka pro skalní enduristy, ale spíš na cestování po silnicích různé kvality, k čemuž jsou myslím mastodontní endura určené. Že se tento typ motorek dobře prodává o tom není žádná řeč a yamaha má v tomto sortimentu pořádnou mezeru. Já mám spíš obavu, že to bude málo vhodné na cestování ve dvou, že to tak ořežou, že z toho bude pasvil. Ani do terénu, ani na cestování ve dvou s bagáží.
Tak pro tuhle mašinu bych snad i vraždil. Nechcete někdo zapíchnout tchýni nebo tak něco?
devastator> dobře ty!
Kaslete na hmotnost, me to vazi 320 a taky se nic nedeje :D.
Me by spis zajimalo, proc neudelaj kapotaz z nejake odolne gumy.
Největší mazce sou BMW HP2 a KTM Superenduro, tk snad bude nová ST podobná bestie
to je možná letošní ročník, na některých webech se uvádí opravdu 199kg, možná to měl některý z minulých ročníků. Ale to je celkem fuk. I 203 je dobrá hodnota. Myslím , že s tradičnějším motorem (a tím řaďák narozdíl od boxera určitě je), by to mohlo jít o chlup lépe. Vždyť když se podívám na boxera v GS s tou obrovitou skříní, tak se divím i těm 203 kg
GS 1200 má (podle //www.bmw-motorrad.de) v základu suchá 203kg, a to myslím není pod 200kg
Pod těch 200kg se nedostanou, BMW to trvalo přes deset let!! A jednadvacítce dávám šanci tak 30procent.
Nemohli by udelat kapotaz z nejake odolne pevne gumy :)? By se to hodilo i pri padech...
V tom hadru je to fakt nadherny, skoda ze to vymenej za leskle plasty...
napad je to dobrej ...motorka z hadru reciklovaná...koněčne arabaši prodaj velbloudy na jatka a budou jezdit na tomhle beduini proklatý.. hadr vymácháj v oaze a pak 2-3plnej a šup přes dunu do alžíru...
Kdyby se radši japončíci zahleděli u těch baworáků do 8kila-to je CESTOVNI ENDURO. Sám Jarda Šíma ho pasoval na následovníka Afriky
devastátor: To bude asi právě ta uspora hmotností
no tak to se du zabít... asi vezmu i noční směnu abych na to našetřil bankovky...akorát...mivadí ta hadra o to se větev nesklozne asi snad bude v příbalu...jehla a šitíčko...nepojedu jak rumunskej cikán na nějakym harapaku...ale má to klad jako prase ...první bajk co se dáj vyprat kapoty v pračce...
dvanáctka pod 200 kg existuje, je to BMW GS v základní verzi...tuším že má 198kg taky s kardanem, takže vlézt by se tam mohli, určitě ale nasucho...
Zajímavé, moc zajímavé
to ladakus: Bingo. Jen se uvidí jaká bude realita. Ale myslím, že na S.Tenere v ČR potichu čeká mraky lidí. Jen to možná tolik nevykřikují do světa.
Už jste někdo viděl dvanáctikilo s vádhou pod 200? Já ne. Ale , kdyby se to povedlo tak to bude pecka, ale nevěřím tomu, kde by to shodili, když do toho daj ještě kardan.Dobře možná superbiky se do toho vlezou ...
Tak tohle bude hodně zajímací
psycho
Co se vam nelibi na kardanu? Je na expedice s prehledem nejlepsi...spravna hladina oleje, utahnout vypustak a uz se na nej nemusite dalsich 100 000km prakticky ani podivat...
Řekl bych, že s tím obsahem to trochu přepískli, ale zase váha do 200 kilo, uvidíme mají na to ještě hafo času do příštího roku. Každopádně jsem zvědavý co klucí japonský z hadru vykouzlí.
To GAS: Že by?...
...kardan nějak nechápu - btw: viděl jsem Tyfusovo BýeMdabljů po Rumunsku a je to poprvé co jsem zlonmený kardan viděl, jinak jsem o něm jen slyšel-:)... Řetěz je fajn a lehkej... Objem motoru pokud dodrží váhu pod 200kg bude super bo bude kroutit a kroutit-:)... Motorka se mi líbí a kdybych neupsal duši orange ďáblu, který mi i naplnil šatník tak bych ji možná i zkusil:D:D:D:D:D...
Me se to libi takhle jak to je, z hadru. At to nechaj takhle
Tak to je přesně můj šálek kávy - asi jsem se zamiloval Pokud to moc nepřeplácaj zbytečnou elektronokou alá BMW, není co řešit a vím, do čeho mám za čas jít
Všímáte si, že se někteří výrobci konečně začínají chápat, že nestačí prodávat nudný rozpočtovky a stále stejný supersporty a vrací se ke kultovním motorkám...Honda VFR, Yamaha V-Max,SuperTenere,
Cestovních endur jsou 3 pr*ele, proč sakra neudělají něco do terénu s motorem do litru, něco jako GS800, LC8... Tak doufám, že aspoň udrží tu hmotnost do 200 kg a 21 kolo ve předu.
Přesně jak píše Piwell - 660 je slabá a 1200 bude zase moc velká těžká mrcha, nic mezi.