Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
memphis.unv> Ani ne,jsi jen dalsi úsměvný klucina,co se tady zkousi zviditelnit recmi o nicem,desing je totiž věc vkusu a ten mame kazdy jiny,takže tvoje soudy o tom jake jsou italky perly a ostatni prisery jsou opravdu hloupoucke řeci omluvitelne snad jen tvym vekem a tvým osobnim vkusem viz tva "motorka"
DavR1: trošku vedle, nepřekonatelná je trošku jiná slečna z jiné rodiny
teamwhd: užs viděl něco hnusnýho evropskýho? mimo to teda je nejlepší hodnocení rákosníků po stránce designu "nepotěší neurazí". italská hračka chytne za srdce už od pohledu
Bubrak ZX10R: skvost je něco co je jedinečný, úžasný, "dokonalý", něco co nenechá člověka klidným. třeba MG Corsa, to je pravej skvost a ne ekvivalent linolea
Bubrak: tak to se asi neshodnem Stejně, jak ty jsi vysazený na italy, tak já nesnáším design, co dělá kawa, snad s výjimkou zx-10r ´05 a zx7r. Ale beru to, aspoň si máme co pomlouvat
TL-R je urcite krasnejsi motorka nez 916 Jelikoz je po ZX7R druha nejkrasnejsi motorka na svete. Prvni RSV jsou vylozene osklivy, az druha generace (tusim v 05) poskocila vyrazne nahoru.
Bubrak: tak zrovna TL ani RF bych jako designový skvost rozhodně neviděl.
Teamwhd: když srovnáváš design RSV, tak srovnávej první rok modelové řady, ne? Takže RSV 2000 se mně osobně líbí stokrát víc, než R1 2000. Výjimkou je R1 98, protože zahájila "zbrojení" a design byl na svou dobu taky hodně povedený.
916 a Agusta F4 - no comment.
916 je vyjímka, to je takovej mezník v designu kterej se bude těžko překonávat ale třeba na agustě tamburini už jen přidal víc polygonů a už to tak pěkný není, už to není tolik o funkci ale je to spíš taková módní kabelka. Nej sportovní motorka je ta kde je vše podřízeno nejlepšímu času na okruhu - takže můj favorit = BMW S1000RR
Tu RSV4 zas tolik nepřechvalte, nemá ani nouzovku pro spolujezdce a ty tři světla se mi zdaj docela hodně a design rychle vyčpí, porovnejte mille 2002 s R1 02 a myslím že japonci udělaj design co dýl vydrží, sice ze začátku člověk na to kouká jak z jara ale vemte v potaz že zatim neudělali hnusnou R1. Všechny modely zpět sou hezky takže je holt potřeba si zvykat
Ta R-1 nevypadá zle.Ale chtěl bych znova zažít ten šok jak v roce 98,to bylo mimo veškerý tabulky.Tak snad někdy...Zato V-Max,to je opravdu brutalita.Nemá cenu se tady pouštět do nějakých desingových mouder.Já ladičkám odpustim stejně skoro všechno
Z japonců je mi Yamaha designem nejblíže a i nová R1 se mi fest líbí. Jen by ji mohli udělat v nějakých normálních barvách (třeba WSBK replika nebo žlutočerná klasika - barevný rám je úchylný ... Každopádně, co se týče zmrzlin, tak mě nejvíc dostala nová Aprilka - tak si představuji nekompromisní superbike
Yama ten desing umí nejvíc R1 pěkné detaily .. třeby ty brýle atd. ..
Ikdyž ty světla a náfuky budou asi pěkně zasraný od much ... na čištění to bude peklo, ale věřím že na okruhu bude nepřekonatelná, ty brzdy vypadají brutálně, snad se to nebude moc hřát ... každopádně je to všechno jinak , takže kdo si to koupí na závody, nepoužije ze starýho modelu zhola nic a všechno bude za strašný kačky ... bude to král WSBK ...
Boze ty laufy u R1 Ale u motorek mam rad poradnej zadek
A co takhle "faceliftovat" FZ1 Fazera?
DaliboRR: jelikož tim důvodem neni zviditelňování se tak odepisovat nebudu tady
memphis.unv> Ani ne,jsi jen dalsi úsměvný klucina,co se tady zkousi zviditelnit recmi o nicem,desing je totiž věc vkusu a ten mame kazdy jiny,takže tvoje soudy o tom jake jsou italky perly a ostatni prisery jsou opravdu hloupoucke řeci omluvitelne snad jen tvym vekem a tvým osobnim vkusem viz tva "motorka"
DaliboRR: ležím ti v žaludku?
DavR1: trošku vedle, nepřekonatelná je trošku jiná slečna z jiné rodiny
teamwhd: užs viděl něco hnusnýho evropskýho? mimo to teda je nejlepší hodnocení rákosníků po stránce designu "nepotěší neurazí". italská hračka chytne za srdce už od pohledu
Bubrak ZX10R: skvost je něco co je jedinečný, úžasný, "dokonalý", něco co nenechá člověka klidným. třeba MG Corsa, to je pravej skvost a ne ekvivalent linolea
chjo, zas ta blbost co vypadá jakoby se kočce chytl ocas do turba. *oči v sloup*
U Yamahy se mi snad zda ze delaji lepší design u malejch objemu,nevim jasný je,že se to někomu líbit bude,je to o vkusu
Souhlasim s Valem,japonci letos mnoho neukazali.Ten bok R14 na me pusobi jako z plechu.Snad rozhodne jak to pojede
mouchy ze světel u R1 pudou dolů pěkně blbě
teda esi ne asi...
nevim asi ta aprilka bude tak vynikající jak si tady myslíte...JINAK VÝRAZNĚ LEPŠÍ NEŽ HONDA
silné Tenere nikde
Petr-RSV: Jasny, neni nad to se zdrave po ranu postekat.
Bubrak: tak to se asi neshodnem Stejně, jak ty jsi vysazený na italy, tak já nesnáším design, co dělá kawa, snad s výjimkou zx-10r ´05 a zx7r. Ale beru to, aspoň si máme co pomlouvat
TL-R je urcite krasnejsi motorka nez 916 Jelikoz je po ZX7R druha nejkrasnejsi motorka na svete. Prvni RSV jsou vylozene osklivy, az druha generace (tusim v 05) poskocila vyrazne nahoru.
Bubrak: tak zrovna TL ani RF bych jako designový skvost rozhodně neviděl.
Teamwhd: když srovnáváš design RSV, tak srovnávej první rok modelové řady, ne? Takže RSV 2000 se mně osobně líbí stokrát víc, než R1 2000. Výjimkou je R1 98, protože zahájila "zbrojení" a design byl na svou dobu taky hodně povedený.
916 a Agusta F4 - no comment.
u japonců mi přijde že všechno do sebe nějak zapadá a má svoje místo, italové sou jak když pejsek s kočičkou dělali dort
u japoncu najdes mnohem vic skvostu, jako ZX7R, TL-1000R, RF900, ktery proveril cas a i novejsi modely jsou o dost hezci nez italove (ZX6/10, R1)
916 je vyjímka, to je takovej mezník v designu kterej se bude těžko překonávat ale třeba na agustě tamburini už jen přidal víc polygonů a už to tak pěkný není, už to není tolik o funkci ale je to spíš taková módní kabelka. Nej sportovní motorka je ta kde je vše podřízeno nejlepšímu času na okruhu - takže můj favorit = BMW S1000RR
teamwhd: Jo souhlasím že s tím že všechny R1 dotěď byly celkem pěkný ale nesouhlasím s tím že japonskej design vydrží dýl, porovnej to třeba s 916.
Tu RSV4 zas tolik nepřechvalte, nemá ani nouzovku pro spolujezdce a ty tři světla se mi zdaj docela hodně a design rychle vyčpí, porovnejte mille 2002 s R1 02 a myslím že japonci udělaj design co dýl vydrží, sice ze začátku člověk na to kouká jak z jara ale vemte v potaz že zatim neudělali hnusnou R1. Všechny modely zpět sou hezky takže je holt potřeba si zvykat
mě připadá že roh tý kapoty na R1 bude vadit kolenům
Beztak to bude mit 'kvuli emisim' zas na prvnich 6 kvaltu snizenej vykon na polovic.
DaliboRR: No starší R1 nebo CRB byly rozhodne hezčí než tydle hnusy.
Ta R-1 nevypadá zle.Ale chtěl bych znova zažít ten šok jak v roce 98,to bylo mimo veškerý tabulky.Tak snad někdy...Zato V-Max,to je opravdu brutalita.Nemá cenu se tady pouštět do nějakých desingových mouder.Já ladičkám odpustim stejně skoro všechno
Petr-RSV> Naprostý souhlas Nova Aprilie je bomba a tipuji,že už v prvním roce v WSBK bude hodně vpředu
Stráťa> A už je tady první
Z japonců je mi Yamaha designem nejblíže a i nová R1 se mi fest líbí. Jen by ji mohli udělat v nějakých normálních barvách (třeba WSBK replika nebo žlutočerná klasika - barevný rám je úchylný ... Každopádně, co se týče zmrzlin, tak mě nejvíc dostala nová Aprilka - tak si představuji nekompromisní superbike
Yama ten desing umí nejvíc R1 pěkné detaily .. třeby ty brýle atd. ..
Ikdyž ty světla a náfuky budou asi pěkně zasraný od much ... na čištění to bude peklo, ale věřím že na okruhu bude nepřekonatelná, ty brzdy vypadají brutálně, snad se to nebude moc hřát ... každopádně je to všechno jinak , takže kdo si to koupí na závody, nepoužije ze starýho modelu zhola nic a všechno bude za strašný kačky ... bude to král WSBK ...
DaliboRR: Já nemám co psát novýho, japonský designy sou čím dál horší a to jim to nikdy moc nešlo.