yamaha_demo_tour




Taiga míří do USA, Ranger na poušť Gobi

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Němec (0) napsal 04.01.2011 v 16:24

Tom riddle - nerozumím jedný věci - pokud Ti sidecary nic neříkají, jak můžeš srovnávat se solo motorkou a věnovat tady tomu tolik energie? pochop, že sidecar je úplně něco jinýho, než solo motorka a proto už jen to srovnání je zhovadilost.
Na začátku minulýho století byla jediná opravdová motorka sidecar - to jen pro upřesnění tvého zalíbení ve dvou kolech :)
Stejně tak nemám rád nálepky nějakých rusofilů a bezmezných fandů týhle značky - mně se to líbilo a ukažte mi výrobce motorek, kterej umí hnanou sajdu - počítám byste se nedoplatili - a kdo jezdí celoročně, tak moc dobře ví, jakej je rozdíl hnaná/nehnaná sajda.
a sidecar jako takovej? to si koupí člověk, kterej má jasno v hlavě co a proč chce a hlavně proč tam ten sidecar chce.
bytelnej nesmrtelnej ingot za 100 tisíc - a pak si můžeme dát tu o červený karkulce.jako každá motorka i tahle má svý servisní intervaly a životnost dílů - jak jsem psal na foru, v americe jsou majitelé, co maj spokojenejch desítky tisíc, někdo i přes sto.
ideální je mít jednu solo motorku a jako druhej stroj sidecar - ono každý má svoje pro a proti..pochybuju, že na uklouzaný zimní silnici mi budete se solem stačit, když si dávám i auta :)

SuperSic58 (1309) napsal 17.12.2010 v 09:24

Pegos> Tk to u nás potkám v lese maximálně nějakýho rybáře na simsonu dvakrát do roka sem tam nějakýho pitbikera a to sem v lese na motorce dost často. Na velkejch endurech tu jezdí akorát taková partička zazobanejch podnikatelů, ty občas potkáme v pískovně za městem..
No jinak mě se sajdy vubec nelíbí, to mi nic neřiká, motorka má mít 2 kola
Výhodu u Uralu vidim asi v tom, že by to měl bejt takovej ten bytelnej nesmrtelnej ingot s velkou průchodností terénem, něco jako V3Ska v moto podobě... Teď je ale otázka, zda ten ruskej motor natočí těch 200tis. km bez poruchy...

Pegos (0) napsal 16.12.2010 v 19:20

TOM RIDDLE: u nás není problém potkat v lese 10-20 endur pohromadě tudíž je potkávám a rád bych viděl jak by se chovala motorka WR 450 se sajdou.

Stopl (0) napsal 16.12.2010 v 13:53

Asi takhle,nejsem ani skalní fanoušek ani militarista,ale podobnou jsem si koupil vloni.Po roce provozu /8200 km/ bez poruch-sníh,bláto,brody,docela těžký terén,dovolená-jsem velmi spokojen.Na rozdíl od jiných motorek,které jsem měl a mám,je to motorka nafurt.
Jinak si najděte web.stránky Huberta Kriegela,ten na Uralu objel kus světa.

lynx (98) napsal 16.12.2010 v 12:39

Opravdová klasika

SuperSic58 (1309) napsal 16.12.2010 v 09:04

Pegos> Ty potkáváš v lese nějaký davy motorkářů?? No nevim, ale ovladatelnost a chování motoru Uralu vs. např. WR 450 bude uplně někde jinde, navíc cena... Chápu, že Ural svý kupce najde, ale bude se jednat o skalní fanoušky značky nebo členy nějakého militantního spolku s tematikou 2.světové války.
Jako normální motorka je tohle uplně mimo, už jen tim šílenym rancem, co za to chtěj. Za 120 tis. maximálně, víc je házení perel sviním..

Krajda (8) napsal 16.12.2010 v 08:59

Deadman: Dík za upřesnění

nuclear (1) napsal 16.12.2010 v 08:00

kdyby jsme nežili v rozvojové zemi, tak bysme si tohle mohli všichni přivézt z ruska.
Bohužel, je nutný souhlas officielního dovozce, a to stojí asi 5000 ale hlavně ten je moc nechce dávat.
Jinak v rusku se vyráběly licenčně (tedy ale bez poplatku němcům) motorky DKW, ve zbrojovce v Iževsku.
Nedávno jsem jednu viděl na aukci.
Potíž je, že stála nakonec 10 000, za tuhle cenu jsem ještě před pár lety koupil originál německou.
Bavíme se vždy o zanedbaném stavu.

mr.michael (8) napsal 15.12.2010 v 23:48

Nadherne a jedinecne stroje

Deagle (53) napsal 15.12.2010 v 22:27

Tak tohle si může koupit snad jenom zarytý rusofil

Interceptor (108) napsal 15.12.2010 v 21:56

Já raději tu japonskou jebku. Ale svézt se proč ne.

Deadman (26) napsal 15.12.2010 v 21:50

Kdo na tom nejezdil, nikdy nepochopí. Prostě úplně jiná dimenze.
Poopravím článek: Pokud se něco na příští rok nezměnilo, tak to nemá uzavíratelný diferák (bohužel), ale pouze uzávěrku bez diferenciálu. Pohon sajdovýho kola jde tedy buďto natvrdo připojit, nebo zcela odpojit.

Pegos (0) napsal 15.12.2010 v 20:02

Pro rejpálky uvědomte si že s japonskou jebkou budete pouze jeden z davu s tímto budete jedinečný kort když to jsou většinou limitované serie.

lordKakacek (6) napsal 15.12.2010 v 17:08

Dyť je to poskládáný z komponentů nejlepších světoznámých značek. A to i Ducati vyrábí součástky pro Ural... jak prošli modernizací tak je to konečně motorka motorkovitá za mě

SuperSic58 (1309) napsal 15.12.2010 v 15:51

Jako fakt nevim, ale pokud bych chtěl motorku do terénu, tk si koupim japonský enduro a zbyde mi přes 100 táců A když bych chtěl něco těžkotonážního do lesa, tk za ty prachy je pracovní 4kolka 4x4 jako víno a ne tenhle archaickej ingot...

DMC.motobiker (-23) napsal 15.12.2010 v 15:31

Stát to o 10 tisíc €uro méně , tak o něm asi pouvažuju...

Ural opravdu můžu!

SuperSic58 (1309) napsal 15.12.2010 v 14:43

Masochist bike

babajezi (0) napsal 15.12.2010 v 11:17

nesmyslný peníze!

Milan1963 (273) napsal 15.12.2010 v 10:33

Asi jen pro fandy-za ty peníze-ale proč ne?

Cormac (39) napsal 15.12.2010 v 09:45

Harry_RnK (9) napsal 15.12.2010 v 08:27

Já chci taky chlupatý pneumatiky

r.bure (86) napsal 15.12.2010 v 07:57

Krasa, ale za ty prachy by na tom musela byt modro-bila vrtule...

RenekD (48) napsal 15.12.2010 v 07:43

stát to 100 tis. CZK, jdu do toho

Alen (0) napsal 15.12.2010 v 07:28




TOPlist