yamaha_demo_tour




Triumph představil Daytonu 660. Střední třída opět při síle!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
StandaPavlu (23) napsal 23.01.2024 v 21:00

Dát do prezentace foto motorky se zadní gumou v protisměru to chce hodně velkou dávku...ehm...odvahy.

marekm6 (0) napsal 11.01.2024 v 16:59

Novy CBR600RR dokonce za 270...

Kamikadze-Ace (3449) napsal 11.01.2024 v 08:39+1

Daytona 660 za 250 a "oldschool" nove CBR600RR za 290 jiný svět za minimální rozdíl ....

Fanda-gsxr (26) napsal 10.01.2024 v 13:20+1

Kdybych neviděl nadpis, tak bych si myslel, že je to CBR 650R...

Orgovany (832) napsal 10.01.2024 v 09:11+2

Nevím no nepřijde mě to příliš atraktivní. Předchozí model daytony byl mnohem výkonnější a ostřejší a hlavně krásnější. Tady je na první pohled vidět že se jedná o rozpočtovku.

Pedl (184) napsal 10.01.2024 v 07:44

Pěkná motorka Proč má Tiger 660 menší výkon? Motor naladěný víc pro cestování?

Petaheaven (51) napsal 10.01.2024 v 07:04

Při prvním pohledu,nějak mě napadá...na těchhle mašinách už se nepočítá se spolujezdcem? Všímám si že mnoho značek dělá ty podsedadláky a sedátka pro spolujezdcce čím dál mrňavější.Za 1. se mi ten trend vůbec nelíbí a za 2. bych tam za někoho nesed ani za pečené prase A hned ze začátku to dorazí větou : o to větší má ale potenciál coby motorka do každodenního skutečného světa...tvl,do jakého? Pamatuju na Exupu kdyyž jsem vezl nějakou babu třeba i 200 tak nebyla zesraná strachy že mi z teho uletí ale tyhle novodobé bobky

StepanP (58) napsal 09.01.2024 v 23:06

vysoký řidítka jsou asi daň za pohodlí na dlouhých cestách, ale ta kapota z RN22...?

JohnnyS08 (219) napsal 09.01.2024 v 22:08+5

Nemůžu si pomoct, ale ve srovnání s RS 660 mi Daytona přijde jak chudej příbuznej - nižší výkon, vyšší hmotnost, nenastavitelnej podvozek, ocelovej rám (po čínskym způsobu oplastovanej jako hliníkovej odlitek), design zaseklej někde na přelomu milénia...

A vůbec, jako největší killer všech těhle wannabe supersportů mi přijde ZX-6R za třista tisíc - cena na dostřel, technika nesrovnatelná.

vinokurov (494) napsal 09.01.2024 v 20:35-1+1

Prostě Triumph

Sir_CHerokee (117) napsal 09.01.2024 v 20:32

Pěkná mašina, zajímavá hlavně 3 válcovým motorem. Bude to mít ale zatraceně těžké vedle levnějších neméně zajímavých konkurentů ... Aprilky 660, Hondě CBR650R, nové Suzy GSX-8R ap.

opic26 (470) napsal 09.01.2024 v 20:24

Pěkný asfaltový sport-tourer nižší střední třídy a další povedený počin na platformě podtuněné Daytony 660(675). Malinko tlouštík na tuhle kategorii, ale snad má váhu tam, kde nezavazí. Už se těším až jej novináři postaví do ringu s SR 660 a R7.

Mr.Dreamer (46) napsal 09.01.2024 v 20:15+1

I pod tou slečnou vypadá drobně. U minulé verze jsem se helmou mlátil o plexi, tak uvidíme, jak tady. Tříválce jsou bezva . Doufám, že Yamahaha udělá R9 .

FiZzeR (362) napsal 09.01.2024 v 19:47+3

Pojezdil bych. Ze zvědavosti. Stará 675 byla pecka stroj. I designově, i na dnešní dobu je koukatelná, tohle mi přijde vizuálně trochu krok zpátky.

PremdaHonda (108) napsal 09.01.2024 v 19:02

Povedený stroj.
Po výměně držáku RZ za kratší to bude velice pěkný.

Pumpido (382) napsal 09.01.2024 v 18:15-1

motorka je to hezka , vykon traky dobrej . myslim ,ze bych ani nevyuzil potencial motorky (nejsem tak dobrej) , ale pri moji postave (191cm/110kg) je pro mne stredni trida uplne mimo misu




TOPlist