Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nevím no nepřijde mě to příliš atraktivní. Předchozí model daytony byl mnohem výkonnější a ostřejší a hlavně krásnější. Tady je na první pohled vidět že se jedná o rozpočtovku.
Při prvním pohledu,nějak mě napadá...na těchhle mašinách už se nepočítá se spolujezdcem? Všímám si že mnoho značek dělá ty podsedadláky a sedátka pro spolujezdcce čím dál mrňavější.Za 1. se mi ten trend vůbec nelíbí a za 2. bych tam za někoho nesed ani za pečené prase A hned ze začátku to dorazí větou : o to větší má ale potenciál coby motorka do každodenního skutečného světa...tvl,do jakého? Pamatuju na Exupu kdyyž jsem vezl nějakou babu třeba i 200 tak nebyla zesraná strachy že mi z teho uletí ale tyhle novodobé bobky
Nemůžu si pomoct, ale ve srovnání s RS 660 mi Daytona přijde jak chudej příbuznej - nižší výkon, vyšší hmotnost, nenastavitelnej podvozek, ocelovej rám (po čínskym způsobu oplastovanej jako hliníkovej odlitek), design zaseklej někde na přelomu milénia...
A vůbec, jako největší killer všech těhle wannabe supersportů mi přijde ZX-6R za třista tisíc - cena na dostřel, technika nesrovnatelná.
Pěkná mašina, zajímavá hlavně 3 válcovým motorem. Bude to mít ale zatraceně těžké vedle levnějších neméně zajímavých konkurentů ... Aprilky 660, Hondě CBR650R, nové Suzy GSX-8R ap.
Pěkný asfaltový sport-tourer nižší střední třídy a další povedený počin na platformě podtuněné Daytony 660(675). Malinko tlouštík na tuhle kategorii, ale snad má váhu tam, kde nezavazí. Už se těším až jej novináři postaví do ringu s SR 660 a R7.
I pod tou slečnou vypadá drobně. U minulé verze jsem se helmou mlátil o plexi, tak uvidíme, jak tady. Tříválce jsou bezva . Doufám, že Yamahaha udělá R9 .
motorka je to hezka , vykon traky dobrej . myslim ,ze bych ani nevyuzil potencial motorky (nejsem tak dobrej) , ale pri moji postave (191cm/110kg) je pro mne stredni trida uplne mimo misu
Dát do prezentace foto motorky se zadní gumou v protisměru to chce hodně velkou dávku...ehm...odvahy.
Novy CBR600RR dokonce za 270...
Daytona 660 za 250 a "oldschool" nove CBR600RR za 290 jiný svět za minimální rozdíl ....
Kdybych neviděl nadpis, tak bych si myslel, že je to CBR 650R...
Nevím no nepřijde mě to příliš atraktivní. Předchozí model daytony byl mnohem výkonnější a ostřejší a hlavně krásnější. Tady je na první pohled vidět že se jedná o rozpočtovku.
Pěkná motorka Proč má Tiger 660 menší výkon? Motor naladěný víc pro cestování?
Při prvním pohledu,nějak mě napadá...na těchhle mašinách už se nepočítá se spolujezdcem? Všímám si že mnoho značek dělá ty podsedadláky a sedátka pro spolujezdcce čím dál mrňavější.Za 1. se mi ten trend vůbec nelíbí a za 2. bych tam za někoho nesed ani za pečené prase A hned ze začátku to dorazí větou : o to větší má ale potenciál coby motorka do každodenního skutečného světa...tvl,do jakého? Pamatuju na Exupu kdyyž jsem vezl nějakou babu třeba i 200 tak nebyla zesraná strachy že mi z teho uletí ale tyhle novodobé bobky
7 reakcí
vysoký řidítka jsou asi daň za pohodlí na dlouhých cestách, ale ta kapota z RN22...?
Nemůžu si pomoct, ale ve srovnání s RS 660 mi Daytona přijde jak chudej příbuznej - nižší výkon, vyšší hmotnost, nenastavitelnej podvozek, ocelovej rám (po čínskym způsobu oplastovanej jako hliníkovej odlitek), design zaseklej někde na přelomu milénia...
A vůbec, jako největší killer všech těhle wannabe supersportů mi přijde ZX-6R za třista tisíc - cena na dostřel, technika nesrovnatelná.
1 reakce
Prostě Triumph
Pěkná mašina, zajímavá hlavně 3 válcovým motorem. Bude to mít ale zatraceně těžké vedle levnějších neméně zajímavých konkurentů ... Aprilky 660, Hondě CBR650R, nové Suzy GSX-8R ap.
2 reakce
Pěkný asfaltový sport-tourer nižší střední třídy a další povedený počin na platformě podtuněné Daytony 660(675). Malinko tlouštík na tuhle kategorii, ale snad má váhu tam, kde nezavazí. Už se těším až jej novináři postaví do ringu s SR 660 a R7.
I pod tou slečnou vypadá drobně. U minulé verze jsem se helmou mlátil o plexi, tak uvidíme, jak tady. Tříválce jsou bezva . Doufám, že Yamahaha udělá R9 .
Pojezdil bych. Ze zvědavosti. Stará 675 byla pecka stroj. I designově, i na dnešní dobu je koukatelná, tohle mi přijde vizuálně trochu krok zpátky.
2 reakce
Povedený stroj.
Po výměně držáku RZ za kratší to bude velice pěkný.
motorka je to hezka , vykon traky dobrej . myslim ,ze bych ani nevyuzil potencial motorky (nejsem tak dobrej) , ale pri moji postave (191cm/110kg) je pro mne stredni trida uplne mimo misu
2 reakce