globalmoto_duben_nolan




Nový Triumph Tiger Sport 1050

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
RomanXX (14) napsal 30.01.2013 v 21:49

Super, moc by se mi líbila

Michal1011 (19) napsal 19.01.2013 v 10:22

Jaj, líbí, líbí a moc ! Zvážím REXovi kamaráda.

Save77 (0) napsal 16.01.2013 v 18:48

Je krásnej!

bulldogbiker (-3) napsal 16.01.2013 v 04:59

Jo je to pěkný,ale hlavně to není italský!
Takže dobrá motka

Hanibol (3) napsal 14.01.2013 v 16:58

Souhlasím s Buteo. Podle mě to není ve všeobecně vnímané kategorii cestovní enduro, ale má to blíž k Speed Tripelu a dále od Tigera. I ten název Sport tomu napovídá.

BRUTUSSS (16) napsal 13.01.2013 v 11:08

...no...dna druhy pohled to zas az tak spatne neni...

BRUTUSSS (16) napsal 13.01.2013 v 11:06+1

Vypada lip nez minuly model, ale ten predni plastovy nador pred riditkama je teda hnusny jak bezdomovec v obyvaku,neforemni a absolutne mi nesedi k celkovemu designu.

seikos (975) napsal 12.01.2013 v 23:48

Dráťa: ano, jednu matici, ale taky často potřebuješ dva klíče, musíš často povolit a sundat třmen, vyklepat ven osu a to nepočítám mrcasení se s řetězem

Blackforce (661) napsal 12.01.2013 v 21:20

Multistrada je .

pidi (-3) napsal 12.01.2013 v 15:39

Dovedu si ji představit u sebe v garáži ale jenom představit

ZZR1200 (127) napsal 12.01.2013 v 14:36

Ohledně používání letmých kývacek výrobci, prvním důvodem proc jich není víc = výrobní cena, tj. doména doména dražších strojů. Kdysi jsem někde četl, že v Japonsku to smí používat pouze Honda, která má patentová práva. Nejsou ale platný pro Evropu, kde skútr Vespa měl dané řešení dřív. To je i vidět na rozšíření tohoto řešení mezi evropskými výrobci - Ducati, BMW, Moto Guzzi, Triumph..

Buteo (0) napsal 12.01.2013 v 12:54

Vypadá jako Speed Triple s polokapotou. I ten rám se mi zdá stejný. Takže bych řekl, že spíš než derivát Tigera je to cestovnější Speed. Těším se na porovnání.

Dráťa (61) napsal 12.01.2013 v 11:56

Další argument. Pokud má motorka centrální stojan, pak demontáž zadního kola z klasický kyvky znamená povolení JEDNÝ matice. U letmáku je to snadnější?

Dráťa (61) napsal 12.01.2013 v 11:54

Argument, přijímám. Tiger má řetěz i brzdu na stejný straně. Nebude mazivo řetězu zas**at kotouč?

Italofil (41) napsal 12.01.2013 v 11:05

Dráťa : praktické nejsou? A co takhle demontáž a montáž, seřízení, snadnější přístup k věcem okolo, čištění...já teda vidím celou řadu pozitiv

Dráťa (61) napsal 12.01.2013 v 10:33

Bez ohledu na Kristovy končetiny, kdyby bylo letmé kolo ideální řešení, používalo by u většiny motorek. Nebo myslíte, že výrobci radějí používají neideální řešení? Praktické výhody pro majitele nejsou, takže jde pouze o designovou záležitost. Proto bych raději klasickou kyvku, a jsem si vědom, že jsem s tímhle názorem v menšině. Ale to se snad ještě pořád smí, ne?

Italofil (41) napsal 12.01.2013 v 00:40

Kristova noho jak tady může někdo řešit torzní tuhost u letmáče?? Tohle řešení je tady už desítky let a evidentně se osvědčilo. Já ho chci mít na budoucí motorce taky, jak z estetického hlediska, tak i z praktického.

ZZR1200 (127) napsal 11.01.2013 v 22:20

Pěkná motka, ale ty světla mi přijdou moc velký a takový nějaký japonský.. Škoda u Triumphu.¨
Nechápu, jak někdo níže může nedůvěřovat jednoramenné kyvce, která funguje už desítky let. Sám jsem motorku s takovým řešením měl a je to super. Vlastně to popravdě nic moc nepřináší (rychlejší výměna kola při vytrvalostních závodech), ale každého technicky a esteticky založeného člověka musí takové řešení těšit. Prostě nádherný.

Gripp (10) napsal 11.01.2013 v 21:01

Je to celkem podobný nový Multistradě od ducati a ta má mimochodem taky letmáč a jak je vidět,tak to nejspíš funguje dobře,apropo,tohle už má k enduru stejně tak daleko,jako zmíněná multistrada

Dráťa (61) napsal 11.01.2013 v 19:10

Souhlas. Přeci jen se předtím tvářil "klasičtěji". I snížení sedla pro baťůžek je podivný. Ale evidentně jsme s tímhle názorem v menšině.

SuperSic58 (1308) napsal 11.01.2013 v 17:48

Já bych tomu letmáči nevěřil, ta klasická kyvka mu i slušela víc podle mě

-Lapchik- (5) napsal 11.01.2013 v 14:54

A jsem v riti, teď honem co všechno můžu prodat

Dráťa (61) napsal 11.01.2013 v 13:46

Opravdu je letmý zadní kolo "vylepšení"? Osobně bych tipoval, že vylepšení je z pohledu designu, ale neutrpí torzní tuhost? Tiger je krasavec, ale to byl předchozí model taky.

Dave81 (55) napsal 11.01.2013 v 12:26-1

atomik: já samozřejmě nepochybuju o tom, že to Triumph chtěl (snad by nevyrobili něco, co vyrábět nechtěj). Já jen takovýhle "extrémní kompromisy" nemusím...

vencysta (78) napsal 11.01.2013 v 11:07+1

Je to jistě dobrá motorka, ale mezi endura bych jí rozhodně neřadil

Jarda (281) napsal 11.01.2013 v 09:29

Kolic> Je to novinka, v CR na tom jeste nikdo nejel. Test bude na jare, v lete.

atomik (2) napsal 11.01.2013 v 09:00

To asi Triumph chtěl , aby to nebyla ryba ani rak .

Dave81 (55) napsal 11.01.2013 v 06:37

Já radši buď Tripla, nebo Explorera, tohle je takový "mezi kozy" ani ryba, ani rak...

Italofil (41) napsal 11.01.2013 v 00:43

beeRg (2) napsal 10.01.2013 v 23:21

Jen ty přední světla nejsou podle mně žádnej zázrak

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist