Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Souhlasím s Buteo. Podle mě to není ve všeobecně vnímané kategorii cestovní enduro, ale má to blíž k Speed Tripelu a dále od Tigera. I ten název Sport tomu napovídá.
Vypada lip nez minuly model, ale ten predni plastovy nador pred riditkama je teda hnusny jak bezdomovec v obyvaku,neforemni a absolutne mi nesedi k celkovemu designu.
Dráťa: ano, jednu matici, ale taky často potřebuješ dva klíče, musíš často povolit a sundat třmen, vyklepat ven osu a to nepočítám mrcasení se s řetězem
Ohledně používání letmých kývacek výrobci, prvním důvodem proc jich není víc = výrobní cena, tj. doména doména dražších strojů. Kdysi jsem někde četl, že v Japonsku to smí používat pouze Honda, která má patentová práva. Nejsou ale platný pro Evropu, kde skútr Vespa měl dané řešení dřív. To je i vidět na rozšíření tohoto řešení mezi evropskými výrobci - Ducati, BMW, Moto Guzzi, Triumph..
Vypadá jako Speed Triple s polokapotou. I ten rám se mi zdá stejný. Takže bych řekl, že spíš než derivát Tigera je to cestovnější Speed. Těším se na porovnání.
Další argument. Pokud má motorka centrální stojan, pak demontáž zadního kola z klasický kyvky znamená povolení JEDNÝ matice. U letmáku je to snadnější?
Bez ohledu na Kristovy končetiny, kdyby bylo letmé kolo ideální řešení, používalo by u většiny motorek. Nebo myslíte, že výrobci radějí používají neideální řešení? Praktické výhody pro majitele nejsou, takže jde pouze o designovou záležitost. Proto bych raději klasickou kyvku, a jsem si vědom, že jsem s tímhle názorem v menšině. Ale to se snad ještě pořád smí, ne?
Kristova noho jak tady může někdo řešit torzní tuhost u letmáče?? Tohle řešení je tady už desítky let a evidentně se osvědčilo. Já ho chci mít na budoucí motorce taky, jak z estetického hlediska, tak i z praktického.
Pěkná motka, ale ty světla mi přijdou moc velký a takový nějaký japonský.. Škoda u Triumphu.¨
Nechápu, jak někdo níže může nedůvěřovat jednoramenné kyvce, která funguje už desítky let. Sám jsem motorku s takovým řešením měl a je to super. Vlastně to popravdě nic moc nepřináší (rychlejší výměna kola při vytrvalostních závodech), ale každého technicky a esteticky založeného člověka musí takové řešení těšit. Prostě nádherný.
Je to celkem podobný nový Multistradě od ducati a ta má mimochodem taky letmáč a jak je vidět,tak to nejspíš funguje dobře,apropo,tohle už má k enduru stejně tak daleko,jako zmíněná multistrada
Opravdu je letmý zadní kolo "vylepšení"? Osobně bych tipoval, že vylepšení je z pohledu designu, ale neutrpí torzní tuhost? Tiger je krasavec, ale to byl předchozí model taky.
atomik: já samozřejmě nepochybuju o tom, že to Triumph chtěl (snad by nevyrobili něco, co vyrábět nechtěj). Já jen takovýhle "extrémní kompromisy" nemusím...
Super, moc by se mi líbila
Jaj, líbí, líbí a moc ! Zvážím REXovi kamaráda.
Je krásnej!
Jo je to pěkný,ale hlavně to není italský!
Takže dobrá motka
Souhlasím s Buteo. Podle mě to není ve všeobecně vnímané kategorii cestovní enduro, ale má to blíž k Speed Tripelu a dále od Tigera. I ten název Sport tomu napovídá.
...no...dna druhy pohled to zas az tak spatne neni...
Vypada lip nez minuly model, ale ten predni plastovy nador pred riditkama je teda hnusny jak bezdomovec v obyvaku,neforemni a absolutne mi nesedi k celkovemu designu.
Dráťa: ano, jednu matici, ale taky často potřebuješ dva klíče, musíš často povolit a sundat třmen, vyklepat ven osu a to nepočítám mrcasení se s řetězem
Multistrada je .
Dovedu si ji představit u sebe v garáži ale jenom představit
Ohledně používání letmých kývacek výrobci, prvním důvodem proc jich není víc = výrobní cena, tj. doména doména dražších strojů. Kdysi jsem někde četl, že v Japonsku to smí používat pouze Honda, která má patentová práva. Nejsou ale platný pro Evropu, kde skútr Vespa měl dané řešení dřív. To je i vidět na rozšíření tohoto řešení mezi evropskými výrobci - Ducati, BMW, Moto Guzzi, Triumph..
Vypadá jako Speed Triple s polokapotou. I ten rám se mi zdá stejný. Takže bych řekl, že spíš než derivát Tigera je to cestovnější Speed. Těším se na porovnání.
Další argument. Pokud má motorka centrální stojan, pak demontáž zadního kola z klasický kyvky znamená povolení JEDNÝ matice. U letmáku je to snadnější?
Argument, přijímám. Tiger má řetěz i brzdu na stejný straně. Nebude mazivo řetězu zas**at kotouč?
Dráťa : praktické nejsou? A co takhle demontáž a montáž, seřízení, snadnější přístup k věcem okolo, čištění...já teda vidím celou řadu pozitiv
Bez ohledu na Kristovy končetiny, kdyby bylo letmé kolo ideální řešení, používalo by u většiny motorek. Nebo myslíte, že výrobci radějí používají neideální řešení? Praktické výhody pro majitele nejsou, takže jde pouze o designovou záležitost. Proto bych raději klasickou kyvku, a jsem si vědom, že jsem s tímhle názorem v menšině. Ale to se snad ještě pořád smí, ne?
Kristova noho jak tady může někdo řešit torzní tuhost u letmáče?? Tohle řešení je tady už desítky let a evidentně se osvědčilo. Já ho chci mít na budoucí motorce taky, jak z estetického hlediska, tak i z praktického.
Pěkná motka, ale ty světla mi přijdou moc velký a takový nějaký japonský.. Škoda u Triumphu.¨
Nechápu, jak někdo níže může nedůvěřovat jednoramenné kyvce, která funguje už desítky let. Sám jsem motorku s takovým řešením měl a je to super. Vlastně to popravdě nic moc nepřináší (rychlejší výměna kola při vytrvalostních závodech), ale každého technicky a esteticky založeného člověka musí takové řešení těšit. Prostě nádherný.
Je to celkem podobný nový Multistradě od ducati a ta má mimochodem taky letmáč a jak je vidět,tak to nejspíš funguje dobře,apropo,tohle už má k enduru stejně tak daleko,jako zmíněná multistrada
Souhlas. Přeci jen se předtím tvářil "klasičtěji". I snížení sedla pro baťůžek je podivný. Ale evidentně jsme s tímhle názorem v menšině.
Já bych tomu letmáči nevěřil, ta klasická kyvka mu i slušela víc podle mě
A jsem v riti, teď honem co všechno můžu prodat
Opravdu je letmý zadní kolo "vylepšení"? Osobně bych tipoval, že vylepšení je z pohledu designu, ale neutrpí torzní tuhost? Tiger je krasavec, ale to byl předchozí model taky.
atomik: já samozřejmě nepochybuju o tom, že to Triumph chtěl (snad by nevyrobili něco, co vyrábět nechtěj). Já jen takovýhle "extrémní kompromisy" nemusím...
Je to jistě dobrá motorka, ale mezi endura bych jí rozhodně neřadil
Kolic> Je to novinka, v CR na tom jeste nikdo nejel. Test bude na jare, v lete.
To asi Triumph chtěl , aby to nebyla ryba ani rak .
Já radši buď Tripla, nebo Explorera, tohle je takový "mezi kozy" ani ryba, ani rak...
Jen ty přední světla nejsou podle mně žádnej zázrak