Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je to super stroj zřejmě myšlenej pro lidi kterým se veteráni líběj ale co se chtěj taky normálně povozit.Na takhle starych originálech se moc jezdit nedá a už vůbec v dnešním provozu.Jen pro představu - páčka na řidítkách na štelování předstihu během jízdy,řazení ruční na nádrži,spojka nožní a na nádrži pumpička na olej na mazání během jízdy...
Super nápad a moc pěkná strojovna! Jasně, ten žážitek jako ze skutečného veterána na tom asi nebude , ale to u toho myslím si že zase až tak moc nevadí! Každopádně na pohled fakt krásnej stroj , snad jen až na ten motůrek - ten mi tam trochu nesedí - ale kdo by to u takového stroje řešil?!
Pěkny , ale za ty prachy bych si pořídil krásnyho veterána. Neříkám, že podrámovku, ale určitě nějakou předválku.Např. Ariela Red Huntera nebo Nortona 18, který je hezčí a rozhodně neztratí na ceně, což bych o tomto kousku netvrdil
Dle mého soudu paráda kdyby to nestálo tak nehorázný prachy tak je to špica veterány to sice nenahradí, ale má to oproti nim obrovskou výhodu - dostupnost nd. Už jen ten motor má polovina motorek z východu...
Nebýt tam toho nevzhledného motoru jak v čínských maloobjemovkách, tak je to opradvu krásný kousek. Mimochodem s veteránama nemá smysl srovnávat, to je zcela jinde
Je mi ganz egal, že to není starý. Já nemám čas, abych se hrabal stovky hodin ve veteránovi, ani nemám prachy, abych si koupil zrenovovanou mašinu, kde je stejně polovina věcí nových.
Jasně - ani na tohle nemám, ale čím více retro motorek se bude vyrábět (čím více firem se jim věnuje), tím snadněji si ji pořídí obyčejný chlápek jako já, co si v neděli po obědě vezme kokosa na hlavu a dojede si na kafíčko na promenádu
Pěkný to je,což o to, ale nikdy to nebude ten pravý, starý kousek nalezený pod kupou sena ve stodole a nebude na něm odmakáno stovky hodin při renovaci. Dle mého soudu, je to špatně, že se začnají vyrábět tzv. repliky starých motorek, to aby zachvíli člověk byl specialista na repliky a originály. Každopádně je to zdařilý kousek, ale nevím zda za tu cenu to někdo bude chtít, já bych za ty prachy volil origoš stroj. Ale každý má jiný nároky.
america: jo, taky se mně to nelíbí. Bohužel zatim proti takovejmhle plíživým avšak zásadním podrazům lidi nejspíš vůbec nejsou
obezřetní . Na tom fóru kde to bylo, bylo jenom 7 příspěvků.
A to ještě aspoň jeden ve znění: "jo to je dobrý, přísnost musí bejt" "vraky zmizej ze silnic" apodobně, to asi píšou sami fízlové nebo prodejci součástek.
Pro samou přísnost si pak nikdo nevšimne, že už nezbývá čas na nic, kromě plnění příkazů a nařízení.
Celé to je nesmysl, technický stav aut za nehody nemůže, jde jim jen o to, nahrabat si na prodeji těch měřících strojů .
Ještě štěstí že aspoň ty motorky nikoho
nezajímají, protože je to minorita, podobně jako třeba lodě. Auto asi tedy možná dám na veteránské doklady.
A abysme tedy nezapoměli:
kritika je na místě opět úřadům, jejichž vinou jsou podobné stroječky prodražovány, a na rozdíl od Británie, kde lze ty papíry dostat docházkově-komunikačně ,
tak v jiných zaostalých zemích (jako jsme my) je nutné dodat také určitou sumu peněz
Doteďka jsme byli bití jenom my, úpraváři nebo stavbaři- tedy naprostá minorita.
Ale právě se chystá smršť i na obyčejné plechovkáře- je velmi zajímavé, že na fórech se nikdo moc nevzrušuje,
a lidi asi opravdu netuší co se na ně chystá .
Na STK má být povinných 160 položek , a přibude měření vůlí podvozku a tlumičů . Bude se to měřit tak, že to sečte všechny vůle toho mechanismu.
To už je předem určené, kolik to vydrží, automobilky to mají uložené v datech, a jde to numericky zpracovávat.
Od toho okamžiku má továrna kupující na
lopatě, a je jen otázka času než ustrašeného pacienta donutí
navštívít showroom a vysypat našetřené prachy .
To píšu jen proto, že jsem po asi 8mi
letech jenom na motorce chtěl teda taky pořídit
auto. A teď ani nevim, nějak.
Nápad samozřejmě výborný, ovšem toho pocitu, který má člověk, jenž opravil starý vrak a posháněl nějaké díly vlastním úsilím, když to pak opravdu zase jede-
to za peníze koupit nejde.
Patinu to prostě mít nemůže, ani příběh.
lahůdka, volal jsem tam , a řekli mi že volám pozdě, je vyprodáno... je to nádhera, žádný tzv. moderní chujoviny, ale prostě motorka a na 100 kilo 17 kobylek, to bohatě stačí.
A ty peníze? Všechno něco stojí, práce, materiál a hlavně náped a odvaha do toho jít!!!
není to špatný, ale kouzlo veterána tato replika dle mého nenahradí. Navíc, když se podívám na cenu, tak bych za ty peníze koupil nějaký opravdový oldtimer ...
Je to super stroj zřejmě myšlenej pro lidi kterým se veteráni líběj ale co se chtěj taky normálně povozit.Na takhle starych originálech se moc jezdit nedá a už vůbec v dnešním provozu.Jen pro představu - páčka na řidítkách na štelování předstihu během jízdy,řazení ruční na nádrži,spojka nožní a na nádrži pumpička na olej na mazání během jízdy...
Super nápad a moc pěkná strojovna! Jasně, ten žážitek jako ze skutečného veterána na tom asi nebude , ale to u toho myslím si že zase až tak moc nevadí! Každopádně na pohled fakt krásnej stroj , snad jen až na ten motůrek - ten mi tam trochu nesedí - ale kdo by to u takového stroje řešil?!
Pěkny , ale za ty prachy bych si pořídil krásnyho veterána. Neříkám, že podrámovku, ale určitě nějakou předválku.Např. Ariela Red Huntera nebo Nortona 18, který je hezčí a rozhodně neztratí na ceně, což bych o tomto kousku netvrdil
Je to levnější než průměrnej veterán a dostupný těm, co nemaj z jakýhokoli důvodu možnost pořídit a udržovat echt dědka.
Mohl by se někdo pustit do čtyřválcovýho Larin & Klement.
Jinak obdivuji tento podnikatelský záměr, na cestu do hokny stylovější jak skůtr.
výborný nápad,ale drahé
ten motor je děsnej
Moc pekny
Dle mého soudu paráda kdyby to nestálo tak nehorázný prachy tak je to špica veterány to sice nenahradí, ale má to oproti nim obrovskou výhodu - dostupnost nd. Už jen ten motor má polovina motorek z východu...
A když už, tak model Sunday morning nebo Solace of you. Ta má normální použitelný motor.
Nebýt tam toho nevzhledného motoru jak v čínských maloobjemovkách, tak je to opradvu krásný kousek. Mimochodem s veteránama nemá smysl srovnávat, to je zcela jinde
Je mi ganz egal, že to není starý. Já nemám čas, abych se hrabal stovky hodin ve veteránovi, ani nemám prachy, abych si koupil zrenovovanou mašinu, kde je stejně polovina věcí nových.
Jasně - ani na tohle nemám, ale čím více retro motorek se bude vyrábět (čím více firem se jim věnuje), tím snadněji si ji pořídí obyčejný chlápek jako já, co si v neděli po obědě vezme kokosa na hlavu a dojede si na kafíčko na promenádu
Pěkný to je,což o to, ale nikdy to nebude ten pravý, starý kousek nalezený pod kupou sena ve stodole a nebude na něm odmakáno stovky hodin při renovaci. Dle mého soudu, je to špatně, že se začnají vyrábět tzv. repliky starých motorek, to aby zachvíli člověk byl specialista na repliky a originály. Každopádně je to zdařilý kousek, ale nevím zda za tu cenu to někdo bude chtít, já bych za ty prachy volil origoš stroj. Ale každý má jiný nároky.
zmiňovat se o Jawě a co by měla vyrábět asi nemá smysl
america: jo, taky se mně to nelíbí. Bohužel zatim proti takovejmhle plíživým avšak zásadním podrazům lidi nejspíš vůbec nejsou
obezřetní . Na tom fóru kde to bylo, bylo jenom 7 příspěvků.
A to ještě aspoň jeden ve znění: "jo to je dobrý, přísnost musí bejt" "vraky zmizej ze silnic" apodobně, to asi píšou sami fízlové nebo prodejci součástek.
Pro samou přísnost si pak nikdo nevšimne, že už nezbývá čas na nic, kromě plnění příkazů a nařízení.
Celé to je nesmysl, technický stav aut za nehody nemůže, jde jim jen o to, nahrabat si na prodeji těch měřících strojů .
Ještě štěstí že aspoň ty motorky nikoho
nezajímají, protože je to minorita, podobně jako třeba lodě. Auto asi tedy možná dám na veteránské doklady.
nuclear: to je teda nehezká budoucnost.
pěkný
Škoda, že to nebude čmoudit a smrdět. A koupit opravdového veterána ? Na co ? Do vitríny ?
Teda to je suprovy Fakt se mi to libi. Je parada, ze takovahle masina muze dostat vsechna povoleni.
Vivat Douglas!
Líbilo se mi to do tý doby, než jsem se pročetl k ceně. Za ty peníze si pořídím opravdovýho veterána...
A abysme tedy nezapoměli:
kritika je na místě opět úřadům, jejichž vinou jsou podobné stroječky prodražovány, a na rozdíl od Británie, kde lze ty papíry dostat docházkově-komunikačně ,
tak v jiných zaostalých zemích (jako jsme my) je nutné dodat také určitou sumu peněz
Doteďka jsme byli bití jenom my, úpraváři nebo stavbaři- tedy naprostá minorita.
Ale právě se chystá smršť i na obyčejné plechovkáře- je velmi zajímavé, že na fórech se nikdo moc nevzrušuje,
a lidi asi opravdu netuší co se na ně chystá .
Na STK má být povinných 160 položek , a přibude měření vůlí podvozku a tlumičů . Bude se to měřit tak, že to sečte všechny vůle toho mechanismu.
To už je předem určené, kolik to vydrží, automobilky to mají uložené v datech, a jde to numericky zpracovávat.
Od toho okamžiku má továrna kupující na
lopatě, a je jen otázka času než ustrašeného pacienta donutí
navštívít showroom a vysypat našetřené prachy .
To píšu jen proto, že jsem po asi 8mi
letech jenom na motorce chtěl teda taky pořídit
auto. A teď ani nevim, nějak.
Nápad samozřejmě výborný, ovšem toho pocitu, který má člověk, jenž opravil starý vrak a posháněl nějaké díly vlastním úsilím, když to pak opravdu zase jede-
to za peníze koupit nejde.
Patinu to prostě mít nemůže, ani příběh.
Jestli to tak půjde dál, tak má Jawa našlápnuto k lepším zítřkům
paráda.
polopost-jen pro radost.
tak tomuto vravim retro bike
Sice netuším k čemu to je dobrý, ale je to krásný!!!
lahůdka, volal jsem tam , a řekli mi že volám pozdě, je vyprodáno... je to nádhera, žádný tzv. moderní chujoviny, ale prostě motorka a na 100 kilo 17 kobylek, to bohatě stačí.
A ty peníze? Všechno něco stojí, práce, materiál a hlavně náped a odvaha do toho jít!!!
není to špatný, ale kouzlo veterána tato replika dle mého nenahradí. Navíc, když se podívám na cenu, tak bych za ty peníze koupil nějaký opravdový oldtimer ...