globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jawa354 (4) napsal 16.11.2016 v 01:04

majky72 (131) napsal 13.11.2016 v 01:25

škoda slov

Tomas_81 (105) napsal 11.11.2016 v 16:53

Tak pokud ta nová královna dokáže udělat z jízdy stejnou radost jako K6 pak je celkem jedno jak vypadá
Ale jinak je pravda,že Kawa teď pokud de o japonce aspoň pokud de o mě a vzhled,jasně vede!

IvanDvoutakťák (5074) napsal 10.11.2016 v 10:29

Chudáci dizajnéři (a moc vyjímek mezi výrobci nenajdeme) ,
kteří co rok či dva MUSÍ "vymýšlet" další a další ošklivosti ...

Dablicek200Mph (298) napsal 09.11.2016 v 21:28

Jedna ošklivá záludnost vedle ještě ošklivější. Takový zbastlený krámy si snad ani nemužou najít kupce. Chce se mi ze Suzuki brečet, ty její novinky jsou fakt k pláči a to bohužel platí i o novým Gixeru.

Kome (64) napsal 09.11.2016 v 20:55

250 strom je asi jen oplastovany hymajan od enfieldu

suzzor (0) napsal 09.11.2016 v 19:34

Suzuki by se měla nad designem posledních roků zamyslet, až na výjimky je něco fakt špatně. To nej jako GSXR1000 takhle pohřbít to chtělo odvahu, malej V-strom katastrofa a velký nic moc. GSx250R je pěkný, ale nějak tomu chyběj gule.
Přece právě to že udělaj agresivní motorky pro mladý, co začínaj má bejt stěžejní a pak jim nabídnout o špetku víc výkonu třeba ve stejným kabátě v jiný kubatůře...
Přihodit supermoto a enrurko od 125, 250 a pak 400 a 650 a je vystaráno. Trochu nechápu mezeru kterou po DR-Z400SM nic nevyplňuje

IvanDvoutakťák (5074) napsal 09.11.2016 v 16:39

Nevím jak u jiných značek, Bledemone, ale u Suzuki byly ceny
"nadsazovány" už od samého začátku importu na počátku 90. let

zzzmrzlinar (471) napsal 09.11.2016 v 12:05-1

Suzuki proste musi vyhazet sve designery a na cestu jim jeste nakopat prdele, jinak se z toho nedostane. Z techhle fotek je jakz taaz jenom to litrovy GSX-R a to jeste je s prehledem nejmene pritazlive ze litrove konkurence, ten zbytek je fakt des bes.

bledemon (126) napsal 09.11.2016 v 09:49

konečně po letech stagnace do toho suzuki zase šlape v počtu nových modelů Ale uvedení některých do eu fakt nechápu (asi nesledujou statistiky). Sport gsx250r s 18kw je předem ztracený. Stromek250 ze stejné čínské pobočky by se jako dojíždědlo pro starší částečně chytit mohl (jako varadero125). Ale co ty silniční zdvihy,kg z inazumy250, co nová silnější konkurence a hlavně co ty nadsazené ceny 250tek suzuki v čr a okolí?

IvanDvoutakťák (5074) napsal 09.11.2016 v 09:17

Za celou tu " éru " zobatejch motocyklů (nesnáším název "motorka" ) nikdo tento trend (?) dizajnu nepojmenoval trefněji než Ty , j3nik - u

j3nik (-4) napsal 08.11.2016 v 20:26+1

nwm jak ostatním ale mně se takhle zobatý motorky nelíbí a to ani u bmw navíc by mně zajímalo pro koho je tenhle stromek určen... pokud pro náctiletý "cestovatele" tak proč tak málo kw když A2 omezuje na 35.. jsem zastánce názoru že na cestování je už jedno zda mám 60 nebo 150 koní ale není jedno 20 a nebo 40 kdo nechápe tak musím mít nějakou výkonostní rezervu ale nemusím mít raketu

bandita1 (1) napsal 08.11.2016 v 20:06

No teda stromka jsem měl , ale mi ten stromek... a ještě s kulatým světlem ... asi ne .

pajapaja (37) napsal 08.11.2016 v 19:12+1

No a mně se ten stromek líbí se vším všady.A dokonce jsem přesvědčenej (a klidně mně lynčujte) že i ta čtvrtka výkonově stačí na slušnej vejlet. Bohužel,vzhledem k našim platům jsou nový motorky pro spoustu lidí,co by si je rádi pořídily cenově mimo

IvanDvoutakťák (5074) napsal 08.11.2016 v 17:11-1

Johny nezapomínej na to, že "stromek" (a další "dnešní" bajky) se vyrábí
především proto, aby splnily normy EU A cestování na nich ?
Vypadá to, že si už v celém světě (se zpožděním cca 60 let ) uvědomili,
že lidé přece nebudou cestovat NA motocyklech, ale V autech, tak jako
byla v Československu zlikvidována výroba motocyklů s tím, že je nutno
""umožnit našim pracujícím jet do socializmu auty a ne na motocyklech"" ...

kawa...pavel (101) napsal 08.11.2016 v 16:48

malý endurko supr, za mně

provazprovaz (0) napsal 08.11.2016 v 16:36

Kam ten svět spějě
Nevíte ale někdo, jestli konečně bude nová GSX-R 750 (a 600)?
Ale jestli bude, tak nevím, jestli se mam těšit

650ccm (88) napsal 08.11.2016 v 15:44+2

Kdo nikdy nejezdil dálky na spolehlivém čtyřtaktním čtvrtlitru, tak těžko může pochopit smysl malého V-Stroma (a taky CRF 250 Rally a GS 310 atd.)
Srovnávat moderní čtyřtaktní čtvrtlitr s Jawou 350 je - no, budu slušný - projev určité nezkušenosti.

Tedy - za mne Stromek

satanokky (26) napsal 08.11.2016 v 15:33+1

Jasne, že Adventure je už len o dizajne a raz ročne prejazd kamienkovej cesty na chatu v Slovenskom Raji. A myslím, že tie malé objemy sa držia hlavne kvôli tým vydrbaným EU výfukovým normám. No a možno kvôli tomu aby Európania nepičovali, že pre Áziu sa tie malé hovna robia a pre nás nie. Budem zvedavý na predajnosť týchto objemov od 250 do 350 ccm.

JohnnyS08 (219) napsal 08.11.2016 v 15:23-2+1

Tak jsem nevěřícně kouknul na parametry malýho Stroma (18,5kW, 178kg). Pak jsem kouknul do techničáku Jawy (17kW, 162kg). Pak jsem si vzpomněl, jak jsem se s ní letos trápil v Rumunskejch kopcích. A teď nevim, jestli se mám smát, či smát.

Ano, je mi jasný že Stromek bude mít šestikvalt a lepší průběh točivýho momentu, ale i tak, ku*va, takovýhle parametry snad dneska pro cestování nemůžou myslet vážně?!? I když asi ano, Honda 250 Rally je na tom prakticky stejně a ani malý GS neni výrazně lepší. Kupců, který sednou na lep vějičkám marketingových oddělení o „adventure“ schopnostech těchto modelů, upřímně lituju. Tedy pokud si pod pojmem „adventure“ nepředstavujeme výlet z Prahy na chatu na Slapech...

l333v (7) napsal 08.11.2016 v 14:13

Ja ti nevim, suzuki uz vice jak 6 let pro me nema zadny model ktery bych chtel, ktery by se mi libil nebo dokonce byl lepsi nez konkurence. Snad jen by sla kdyby me bylo 18 ta gsx 250r. Co se tyce maleho vstroma no nevim spis disain s motorem maleho imazuma. Spise bych chtel brecet suzuki uz neni co byvala...

kinmen (0) napsal 08.11.2016 v 14:00

a tak tá slečna u toho Stromka by šla.. jinak asi nic..

Mann (1514) napsal 08.11.2016 v 13:06

Nemůžu se zbavit dojmu, že se SUZUKI v kategorii c-endur pohřbívá sama a zaživa

IvanDvoutakťák (5074) napsal 08.11.2016 v 12:46+2

"Svatá pravda", Puffy / 12:11 Bajkery - naše následovníky čeká opravdu ""skvělá"" budoucnost se všemi těmi elektronickými superfičurami, kdy si
nebudou moci SAMI vyměňovat (např.) bowden plynu, ale odvezou svýho
miláčka na vleku k dealerovi, aby jim za několik tisíc Kč (pardón, to už bude
i tady Euro ! ) vyměnil neopravitelný "ride by wire" ...

Woozie02 (9) napsal 08.11.2016 v 12:23

Ten strom má byť nejaký vtip alebo...?

Jarda (281) napsal 08.11.2016 v 12:12

puffybodie> No on je toto právě model GSX 250R, není to GSX-R Takže to nebude na závody, ale silniční cesťáček. Suzuki představila v Kolíně model GSX-R 125 pro "malé závodníky".
//www.motorkari...strom-650-35169.html

puffybodie (390) napsal 08.11.2016 v 12:11-1+2

JeckyllHydova: Protoze nove motorky jsou vicemene uz jen o vzhledu, ktery je vice rozhodujici strankou u zen. Taky jsou cim dal tezsi s cim dal slabsim motorem kvuli EU saskum, maji hromadu nepotrebnych el. kurvitek a hlavne ty slabsi objemy jsou vicemene asijsky styl aneb diskoteka na koleckach. Ta elektronika muze byt i ten duvod, ze jsem na cestach prakticky sam. V sobotu jsem potkal 3 motorky za 120km, z toho jedna byla deda kolem 70 na asi 10 - 15 let starem skutru s kryty, plexi atd., jedna kamoska na starsi Suzuki a jedno cestovni enduro rocnik tak 2005 cca. Asi je to dobre k pumpe na zmrzku, ale jinak asi neni radno to vytahovat do chladu at se to vsechno nerozblika Tak trochu nadsazka, ale ty nesmysly ala propojene brzdy, pomocnik rozjezdu do kopce, kontrola trakce, elektronicky plyn a podobne zhuverilosti ne fakt diky nechci, s IT mam tu cest v praci a jak vidim kdo to dela, tak tomu svuj zivot sverovat opravdu nechci. Obzvlaste v moto prumyslu kde je cim dal vetsi tlak na cenu a je to poznat uz i u "renomovanych" znacek. Je mi jasne, ze cilem dnesnich vyrobcu neni zakaznik, kteremu stroj vydrzi treba 30 let (nebo i tem dalsim kupcum) a da se opravit za par korun kymkoliv, ale je to kazdeho vec jestli je v tom bude podporovat nebo ne.

saci_ventil (292) napsal 08.11.2016 v 12:10+2

samé dizajnové "lahôdky" od Suzuki , ale na to sme už zvyknutý

31081 (674) napsal 08.11.2016 v 12:02

Ten malej Vstromek se jim povedl

puffybodie (390) napsal 08.11.2016 v 11:59+1

Rok 1988, GSX-R 250, objem 248ccm, vykon 32.8kW. Tak schvalne nechame se prekvapit pokrokem a vyvojem kolik kW dostanou z nove GSX-250R

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist