Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
dal bych tomu 9z10 za nápad s cílovou skupinou lidí a 3z10 za vzhled, u kterého pevně věřím, že to je polotovar.. na druhou stranu co Indové potřebujou? motorku za 150? pfff
ja sa pridávam na stránku pozitivistov. Mne sa motorka páči v tejto verzií, pre mňa by ju ani nijako zakrývať nemali. Prototypy sa málokedy líšia vo fáze silničného testovania od výsledného produktu - videl som prototypy BMW - K1600, F800GS - ktorá príde ešte v ďalekej budúcnosti, ak sa dostane do série, Triumph, Honda a pod. Bude to vyzerať rovnako, len tam nasekajú viac krytov. Akurát na to aby som vymenil big boya za 400 ccm je to málo muziky
Za ty prachy to ve stejnym objemu postavi jiste i KTM (nahace a plastaka uz ma, ted je rada na cenduro) a bude to za stejny prachy. A taky tam nebude moc elektro pi*ovinek. A az to postavite vedle sebe, tak RE bude za tu cenu uplne k smichu...
Vencysto třeba by jsi mohl udělat novou motorku potažmo silniční enduro pod sto hadrů Ty. Už se těším až ji představíš. Mě se ta jednoduchost líbí, protože to co se stalo že současných endur je hrůza . to nejsou endura, ale SUVéčka.
Je to celé nějaké divně nedodělané, pochybuju, že by to takhle mělo jít do výroby. Nechám se překvapit, co z toho nakonec vyleze, zatím to hodnotit nebudu.
seikos: přirovnávat k V-stromu nebo Varaderu? OMG, ty jsi spadl z jahody.
Přirovnávat množstvím,ale pravda brambor už je všude kolem taky jak cigánů... a samozřejmě to nemá nic společnýho s kvalitou.ale kvantitou a designem! Ty jahodo
Seikos: Indie je trh sám pro sebe dost velký na to,aby se vyprdli na stylovku a udělali něco praktického. Osobně si myslím, že tohle určitě není nic, než testovací imitace reálného výsledku, páč nevěřím, že by tenhle nedodělek mohl uspět. I v Indii mají lidi oči.
Základní myšlenka postavit "sprostě-jednoduché" vozidlo bez elektroniky je skvělá... Otázka bude, co ta čtyřstovka zvládne a jestli to bude spolehlivé i tak... docela se mi líbí, i když má nádech garážového bastlení...
sseba1: přirovnávat k V-stromu nebo Varaderu? OMG, ty jsi spadl z jahody To jsi mohl rovnou říct že to nebude žádná tuctovka jako R1200GS LC
Mě to přijde jako analogie k něčemu úplně jinému:
Za mě ano, kupce si najde a servisní intervaly by mohli být celkem slušně dlouhé, navíc kde nic není, nic se nerozbije! Tady bude stačit opravdu jen pár drátu a motorka pojede prakticky pořád:) A ten neotřelý vzhled je něco,co sice někoho dráždí a někoho nadchne,rozhodně ale dává velký prostor pro diskusi a to tady jde...žádná tuctovka jako Varadero a V-strom:)
Proč ne... Kdyby cena byla nižší, tak by možná stála za hřích. Jsou to sice spekulace (cenový), ale za takovou indickou splácaninu 150tis a XT660R stojí něco přes 170tis...
Pane Mopadži, to vypadá více než hrozně. I když si odmyslím ty přídavné rámy, tak je to psáno z pera indiána z Bombaje, který viděl pořádnou motorku jen na fotce. Nevím k čemu 21/18, když pak mají svod pod motorkou. Nevím proč neudělají klasického nízkého scramblera, po kterých je teď ve světě poptávka a dělají hnusné cenduro, kterých je ve světě přebytek.
Třeba jako je tento:
vauuu ! to mě baví ! moc moc moc !
Je to nádhera a nemůžu se dočkat až to přijde na trh :) už šetřím chechtáčky
nemám slov
dal bych tomu 9z10 za nápad s cílovou skupinou lidí a 3z10 za vzhled, u kterého pevně věřím, že to je polotovar.. na druhou stranu co Indové potřebujou? motorku za 150? pfff
ja sa pridávam na stránku pozitivistov. Mne sa motorka páči v tejto verzií, pre mňa by ju ani nijako zakrývať nemali. Prototypy sa málokedy líšia vo fáze silničného testovania od výsledného produktu - videl som prototypy BMW - K1600, F800GS - ktorá príde ešte v ďalekej budúcnosti, ak sa dostane do série, Triumph, Honda a pod. Bude to vyzerať rovnako, len tam nasekajú viac krytov. Akurát na to aby som vymenil big boya za 400 ccm je to málo muziky
Po pojem RE si porad prestavuju tu jen jedinou motorku.
Petr66> pro postapokalyptickou budoucnost bud RE diesel nebo tohle
Predvedena zalezitost je hnus Hnus HNUS HNUUUUS!!!
Za ty prachy to ve stejnym objemu postavi jiste i KTM (nahace a plastaka uz ma, ted je rada na cenduro) a bude to za stejny prachy. A taky tam nebude moc elektro pi*ovinek. A az to postavite vedle sebe, tak RE bude za tu cenu uplne k smichu...
Na Jawu 660 všichni plivou ,že je to hnus!A co je tohle?
Dle toho počtu trubek to vypadá, že indická armáda se chystá do přehlídek nejspíše zapojit i slony. Jinak si to nedovedu zdůvodnit
Je to celé naprosto bizarní...
Vencysto třeba by jsi mohl udělat novou motorku potažmo silniční enduro pod sto hadrů Ty. Už se těším až ji představíš. Mě se ta jednoduchost líbí, protože to co se stalo že současných endur je hrůza . to nejsou endura, ale SUVéčka.
Za cenu kolem 150 tis. Kč bych to nechtěl ani náhodou. Aby se o tom dalo aspoň uvažovat, musela by být cenovka pod 100 tis. Kč.
Na motorce je jen to co je tam potřeba.A to se mi líbí.
Jestli si na to dealer nenarazí 50%,tak bude mít úspěch.
Je to celé nějaké divně nedodělané, pochybuju, že by to takhle mělo jít do výroby. Nechám se překvapit, co z toho nakonec vyleze, zatím to hodnotit nebudu.
seikos: přirovnávat k V-stromu nebo Varaderu? OMG, ty jsi spadl z jahody.
Přirovnávat množstvím,ale pravda brambor už je všude kolem taky jak cigánů... a samozřejmě to nemá nic společnýho s kvalitou.ale kvantitou a designem! Ty jahodo
Seikos: Indie je trh sám pro sebe dost velký na to,aby se vyprdli na stylovku a udělali něco praktického. Osobně si myslím, že tohle určitě není nic, než testovací imitace reálného výsledku, páč nevěřím, že by tenhle nedodělek mohl uspět. I v Indii mají lidi oči.
Nahodou, bomba . Presne takova syrovost se mi libi
origos masina ako z madmax-u
me se to libi
náhodou, přesně motorka pro postapokalyptickolu budoucnost, a těch rámů tam mají ještě málo
Základní myšlenka postavit "sprostě-jednoduché" vozidlo bez elektroniky je skvělá... Otázka bude, co ta čtyřstovka zvládne a jestli to bude spolehlivé i tak... docela se mi líbí, i když má nádech garážového bastlení...
Takovou hnusárnu si asi zbastlil pro sebe nějaký zoufalý Ind a novináři z toho mají v okurkové sezoně článek.
sseba1: přirovnávat k V-stromu nebo Varaderu? OMG, ty jsi spadl z jahody To jsi mohl rovnou říct že to nebude žádná tuctovka jako R1200GS LC
Mě to přijde jako analogie k něčemu úplně jinému:
A to ta Jawa tedy vypadá ještě o poznání lépe
Za mě ano, kupce si najde a servisní intervaly by mohli být celkem slušně dlouhé, navíc kde nic není, nic se nerozbije! Tady bude stačit opravdu jen pár drátu a motorka pojede prakticky pořád:) A ten neotřelý vzhled je něco,co sice někoho dráždí a někoho nadchne,rozhodně ale dává velký prostor pro diskusi a to tady jde...žádná tuctovka jako Varadero a V-strom:)
Proč ne... Kdyby cena byla nižší, tak by možná stála za hřích. Jsou to sice spekulace (cenový), ale za takovou indickou splácaninu 150tis a XT660R stojí něco přes 170tis...
Pane Mopadži, to vypadá více než hrozně. I když si odmyslím ty přídavné rámy, tak je to psáno z pera indiána z Bombaje, který viděl pořádnou motorku jen na fotce. Nevím k čemu 21/18, když pak mají svod pod motorkou. Nevím proč neudělají klasického nízkého scramblera, po kterých je teď ve světě poptávka a dělají hnusné cenduro, kterých je ve světě přebytek.
Třeba jako je tento:
Snad je tento Himalayan jen slepá vývojová větev
Dobry, na druhej pohled dokonce dost dobry. Rozhodne nebude mit moc velkou konkurenci. Tahle kategorie se tu vubec neprodava.