yamaha_demo_tour




Royal Enfield Himalayan oficiálně představen

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
pacizek (10) napsal 21.04.2016 v 12:50

S ABS a zdejší homologací by byla určitš dražší, ale to nevadí. Kdyby to stálo do 130.000,- šlo by to na prodej.

Newton (16) napsal 29.03.2016 v 00:46

No.. koupit a přihlásit v Indii, pojezdit tam a přivézt jí sem jako jetou... Myslíte že by se tak dalo oblbnout ta sviňárna s ABS a emisema?

dr.. (0) napsal 15.02.2016 v 12:48

pěkné,jednoduché.a cena?v indii cca 70000.-plus 6% clo a dph.otázka je cena dopravy...

HonzaHus (62) napsal 05.02.2016 v 12:50

Selikos: Všímavej! Já to předtim přehlídl.

nilgiri (4) napsal 04.02.2016 v 14:52

Líbí se mi ta myšlenka levné a jednoduché motorky, která u nás asi nemá konkurenci. Problém je, že nakonec asi až tak levná nebude.

seikos (975) napsal 04.02.2016 v 14:14+1

HonzaHus: "Kvalita bude slušná, v jiných strojírenských oborech už Indové dokázali, že umějí vyrábět dobré stroje"

Jo, ono se stačí podívat na video v 1:50 jak je "slušná kvalita", když se jim i na promo videu ta motorka rozpadá. Viz pravá stupačka

Destroyer (237) napsal 04.02.2016 v 12:39

parádna mašinka, jednoduchosť, opravíš kdekoľvek, na výlety typu "sám s batohom" je to ideál, ale ruku na srdce - cestovať s batožinou nebodaj vo dvojici to bude o cestovaní, nie o jazdení. Ja nemám pochopenie pre nepotrebné obrovské výkony súčasných "cenduro" alebo "adventure" motocyklov, ale radšej mať trošku navrh ako stále málo, cestovať s motorkou pod 50 koníkov sa dá, ale je to trápenie.
Ale motorka je to krásna...
odkaz autorovi článku: od fotiek prototypu sa tam toho veľa nezmenilo - okrem nastylovaných fotiek prakticky nič

Lyer (18) napsal 04.02.2016 v 11:00

V jednoduchosti je síla, krásná mašina. Bohužel pro Evropské silnice první třídy a dálnice nebude její výkon stačit, jezdit dnes max stokilometrovou rychlostí a nemít možnost přidat je nebezpečné. Na ostatních silnicích a v terénu bude ale super

HonzaHus (62) napsal 04.02.2016 v 10:01+2

@Anti: Máš pravdu, vzduchovému chlazení dávám přednost, doposud jsem měl sedm motorek, ani jedna nebyla vodníkem a není jím ani ta moje současná (FMX 650 - při koupi hrála její jednoduchost hodně velkou roli).
Proti elektronice nic nemám, počítač používám denně, přesto se vůbec netěším na dobu, kdy se od něj bude motorka odlišovat jenom tím, že má navíc kola sedlo a řidítka.
Ke chladiči oleje u Himalájce: čumí sice do strany, ale nahoře ho chrání trubkový rám a dolu se asi bude dát přikoupit ten padák, co je na první fotce a jím bude chladič taky chráněný.
Na rozdíl od některých diskutérů si myslím, že Royal Enfield bude chtít Himalájce prodávat po celém světě a přispůsobí jej tak, aby normy plnil. U jiných modelů to taky udělal. Jenže podle jejich cenovek to asi žádná rozpočtovka nebude.
Kvalita bude slušná, v jiných strojírenských oborech už Indové dokázali, že umějí vyrábět dobré stroje.

Martin--GS (34) napsal 04.02.2016 v 07:26

je to přesně dělané pro ně...je vidět,že chtěli a potřebovali pro ,,svůj,, trh něco nového.A tohle jim tam bude fungovat skvěle.Jednou se tam pojedu s Rajbasema podívat a snad už budou půjčovat tenhle krásnej kousek...

Steve-CZ (259) napsal 04.02.2016 v 00:36

A kvůli blbečkům z Bruselu se to sem, bohužel, nedostane. Ale nic netrvá naštěstí věčně

udinar (40) napsal 03.02.2016 v 23:00+1

Jednoduché motorky, bez moderních serepetiček se mi líbí, za mě

lenkochal (26) napsal 03.02.2016 v 22:18

Anti: ale to by nebolo ziadne srobovanie, tolko by ta motorka v EU proste stala. Pozri sa napriklad na cenu SR 400, technika je myslim viac nez porovnatelna,... alebo ostatne staci sa pozriet na ceny novych enfiledov napriklad aj v miestnom bazare (mimochodom ani jedno ani druhe nema ABS). Preco by Himalajec s ABS mal byt lacnejsi?

honza1977 (3) napsal 03.02.2016 v 21:22

Jen od krku dopředu to je takový divný. Jinou masku, světlo a jednoduchý budíky; trochu poladit motor a dalo by se o tom hypotetický přemýšlet.

takyDR (-4) napsal 03.02.2016 v 21:11

SUPER , jednoduché, pohodové endurko. Baťůžek má posez výš, no nemá to chybu. Takový malý BIGoušek!

honza1977 (3) napsal 03.02.2016 v 21:10

Kdyby se to náhodou dostalo k nám, tipuju cenovku 120 - 150 klacků.
Chladič na straně mělo i DR600+650; centrál si myslím je u cestovní motorky dost praktická věc ohledně údržby řetězu.
Každopádně já bych do ní nešel, ač se mi líbí ta jednoduchost.

Anti (391) napsal 03.02.2016 v 20:59

lenkochal:Pokud by někdo vyšrouboval cenu takhle nahoru,tak to samozřejmě ztrácí smysl.Uvažovat nad tím má tak do sto litrů.Každopádně soudný člověk tenhle stroj nebere jako konkurenci moderním strojům,tohle si jde svou cestou.

Zedsdead (293) napsal 03.02.2016 v 20:25

Můžeme si myslet o tý motorce, co chceme, můžeme slintat i nadávat - stejně ji nikdy v EU neuvidíme.
Není způsobilá provozu u nás. A nebude - to by pak stála víc než lepší Japonec.
Je to jako ten slavný Tata automobil, co měl stát pár korun a kde je teď??

Edemsi (20) napsal 03.02.2016 v 20:04

Krásné retro ,ale těch koní je na terén žalostně málo.
Určitě vyjede kamkoliv, ale určitě to bude nuda .

Interceptor (108) napsal 03.02.2016 v 19:41

Nepotřebuji žádné megastádo, ale 25k to je opravdu na hranici použitelnosti..

Vomi (0) napsal 03.02.2016 v 19:23

Mě se to líbí, já bych to chtěl. Kdyby to bylo za rozumnou cenu a kvalita by byla dostačující, tak si to koupim. Taková modernější Jawa

Zelinář (292) napsal 03.02.2016 v 19:06

Te motorce verim...bo vsude kde se jezdi do prace na slonovi musi dela same super veci . Ráž Kůtrapálí by mohl povidat...

elvis78 (133) napsal 03.02.2016 v 18:52

krásný stroj

Pivko (85) napsal 03.02.2016 v 17:59

Jak si ji pořídit ? chci ji mít , na elefatentreffen 017 ideal.

Zelinář (292) napsal 03.02.2016 v 17:55

To kilo za ni by ještě bylo únosné

Tea108 (7) napsal 03.02.2016 v 16:57

Krásná motorka, až se dostane na náš trh, tak o ni budu vážně uvažovat. Vypadá nerozbitně, jednoduše. Design je dokonalý.

lenkochal (26) napsal 03.02.2016 v 16:28

@Anti: Neviem co ta tak pobavilo (65vs200). 65 je to v Dili, keby si to doviezol do Prahy tak ako to je, (ak by ti to aj Brusel nejakym omylom dovolil) tak je z toho 100 ani nemrknes. A kedze ti to Brusel nikdy nedovoli, tak budes musiet poriesit ABS a emisie, takze injektor a vyfukovy system, no ale a to uz by nemalo daleko k vyvoju uplne inej motorky a s cenou by to patricne zamavalo... 150-170 je moj optimisticky odhad a uz i pri tych 150 sa ta Yamaha nasincovi oplati viacej. A pokial ti moje pocty stale nesedia, tak sa podivaj za kolko sa predava v Rusku napriklad UAZ Patriot a kolko to iste auto len s Euromotorom stoji v Cechach.

ghrohe (3) napsal 03.02.2016 v 15:39

pěkné a zajimavé

Zbyněček. (7) napsal 03.02.2016 v 15:35

Moderní Enfield Digi hračičky na budících, nakopávačka pryč, kotoučovky, centrál, více hliníku, atd. Pokrok se nedá zastavit ani v Indii Rád bych si jej prohlédl naživo, fotky kolikrát kecají.

HiddenSnake (27) napsal 03.02.2016 v 15:29+1

no kdyby to bylo za tech 65 tak jako druha motka by to slo :)

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist