Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
parádna mašinka, jednoduchosť, opravíš kdekoľvek, na výlety typu "sám s batohom" je to ideál, ale ruku na srdce - cestovať s batožinou nebodaj vo dvojici to bude o cestovaní, nie o jazdení. Ja nemám pochopenie pre nepotrebné obrovské výkony súčasných "cenduro" alebo "adventure" motocyklov, ale radšej mať trošku navrh ako stále málo, cestovať s motorkou pod 50 koníkov sa dá, ale je to trápenie.
Ale motorka je to krásna...
odkaz autorovi článku: od fotiek prototypu sa tam toho veľa nezmenilo - okrem nastylovaných fotiek prakticky nič
V jednoduchosti je síla, krásná mašina. Bohužel pro Evropské silnice první třídy a dálnice nebude její výkon stačit, jezdit dnes max stokilometrovou rychlostí a nemít možnost přidat je nebezpečné. Na ostatních silnicích a v terénu bude ale super
@Anti: Máš pravdu, vzduchovému chlazení dávám přednost, doposud jsem měl sedm motorek, ani jedna nebyla vodníkem a není jím ani ta moje současná (FMX 650 - při koupi hrála její jednoduchost hodně velkou roli).
Proti elektronice nic nemám, počítač používám denně, přesto se vůbec netěším na dobu, kdy se od něj bude motorka odlišovat jenom tím, že má navíc kola sedlo a řidítka.
Ke chladiči oleje u Himalájce: čumí sice do strany, ale nahoře ho chrání trubkový rám a dolu se asi bude dát přikoupit ten padák, co je na první fotce a jím bude chladič taky chráněný.
Na rozdíl od některých diskutérů si myslím, že Royal Enfield bude chtít Himalájce prodávat po celém světě a přispůsobí jej tak, aby normy plnil. U jiných modelů to taky udělal. Jenže podle jejich cenovek to asi žádná rozpočtovka nebude.
Kvalita bude slušná, v jiných strojírenských oborech už Indové dokázali, že umějí vyrábět dobré stroje.
je to přesně dělané pro ně...je vidět,že chtěli a potřebovali pro ,,svůj,, trh něco nového.A tohle jim tam bude fungovat skvěle.Jednou se tam pojedu s Rajbasema podívat a snad už budou půjčovat tenhle krásnej kousek...
Anti: ale to by nebolo ziadne srobovanie, tolko by ta motorka v EU proste stala. Pozri sa napriklad na cenu SR 400, technika je myslim viac nez porovnatelna,... alebo ostatne staci sa pozriet na ceny novych enfiledov napriklad aj v miestnom bazare (mimochodom ani jedno ani druhe nema ABS). Preco by Himalajec s ABS mal byt lacnejsi?
Kdyby se to náhodou dostalo k nám, tipuju cenovku 120 - 150 klacků.
Chladič na straně mělo i DR600+650; centrál si myslím je u cestovní motorky dost praktická věc ohledně údržby řetězu.
Každopádně já bych do ní nešel, ač se mi líbí ta jednoduchost.
lenkochal:Pokud by někdo vyšrouboval cenu takhle nahoru,tak to samozřejmě ztrácí smysl.Uvažovat nad tím má tak do sto litrů.Každopádně soudný člověk tenhle stroj nebere jako konkurenci moderním strojům,tohle si jde svou cestou.
Můžeme si myslet o tý motorce, co chceme, můžeme slintat i nadávat - stejně ji nikdy v EU neuvidíme.
Není způsobilá provozu u nás. A nebude - to by pak stála víc než lepší Japonec.
Je to jako ten slavný Tata automobil, co měl stát pár korun a kde je teď??
@Anti: Neviem co ta tak pobavilo (65vs200). 65 je to v Dili, keby si to doviezol do Prahy tak ako to je, (ak by ti to aj Brusel nejakym omylom dovolil) tak je z toho 100 ani nemrknes. A kedze ti to Brusel nikdy nedovoli, tak budes musiet poriesit ABS a emisie, takze injektor a vyfukovy system, no ale a to uz by nemalo daleko k vyvoju uplne inej motorky a s cenou by to patricne zamavalo... 150-170 je moj optimisticky odhad a uz i pri tych 150 sa ta Yamaha nasincovi oplati viacej. A pokial ti moje pocty stale nesedia, tak sa podivaj za kolko sa predava v Rusku napriklad UAZ Patriot a kolko to iste auto len s Euromotorom stoji v Cechach.
Moderní Enfield Digi hračičky na budících, nakopávačka pryč, kotoučovky, centrál, více hliníku, atd. Pokrok se nedá zastavit ani v Indii Rád bych si jej prohlédl naživo, fotky kolikrát kecají.
S ABS a zdejší homologací by byla určitš dražší, ale to nevadí. Kdyby to stálo do 130.000,- šlo by to na prodej.
No.. koupit a přihlásit v Indii, pojezdit tam a přivézt jí sem jako jetou... Myslíte že by se tak dalo oblbnout ta sviňárna s ABS a emisema?
pěkné,jednoduché.a cena?v indii cca 70000.-plus 6% clo a dph.otázka je cena dopravy...
Selikos: Všímavej! Já to předtim přehlídl.
Líbí se mi ta myšlenka levné a jednoduché motorky, která u nás asi nemá konkurenci. Problém je, že nakonec asi až tak levná nebude.
HonzaHus: "Kvalita bude slušná, v jiných strojírenských oborech už Indové dokázali, že umějí vyrábět dobré stroje"
Jo, ono se stačí podívat na video v 1:50 jak je "slušná kvalita", když se jim i na promo videu ta motorka rozpadá. Viz pravá stupačka
parádna mašinka, jednoduchosť, opravíš kdekoľvek, na výlety typu "sám s batohom" je to ideál, ale ruku na srdce - cestovať s batožinou nebodaj vo dvojici to bude o cestovaní, nie o jazdení. Ja nemám pochopenie pre nepotrebné obrovské výkony súčasných "cenduro" alebo "adventure" motocyklov, ale radšej mať trošku navrh ako stále málo, cestovať s motorkou pod 50 koníkov sa dá, ale je to trápenie.
Ale motorka je to krásna...
odkaz autorovi článku: od fotiek prototypu sa tam toho veľa nezmenilo - okrem nastylovaných fotiek prakticky nič
V jednoduchosti je síla, krásná mašina. Bohužel pro Evropské silnice první třídy a dálnice nebude její výkon stačit, jezdit dnes max stokilometrovou rychlostí a nemít možnost přidat je nebezpečné. Na ostatních silnicích a v terénu bude ale super
@Anti: Máš pravdu, vzduchovému chlazení dávám přednost, doposud jsem měl sedm motorek, ani jedna nebyla vodníkem a není jím ani ta moje současná (FMX 650 - při koupi hrála její jednoduchost hodně velkou roli).
Proti elektronice nic nemám, počítač používám denně, přesto se vůbec netěším na dobu, kdy se od něj bude motorka odlišovat jenom tím, že má navíc kola sedlo a řidítka.
Ke chladiči oleje u Himalájce: čumí sice do strany, ale nahoře ho chrání trubkový rám a dolu se asi bude dát přikoupit ten padák, co je na první fotce a jím bude chladič taky chráněný.
Na rozdíl od některých diskutérů si myslím, že Royal Enfield bude chtít Himalájce prodávat po celém světě a přispůsobí jej tak, aby normy plnil. U jiných modelů to taky udělal. Jenže podle jejich cenovek to asi žádná rozpočtovka nebude.
Kvalita bude slušná, v jiných strojírenských oborech už Indové dokázali, že umějí vyrábět dobré stroje.
je to přesně dělané pro ně...je vidět,že chtěli a potřebovali pro ,,svůj,, trh něco nového.A tohle jim tam bude fungovat skvěle.Jednou se tam pojedu s Rajbasema podívat a snad už budou půjčovat tenhle krásnej kousek...
A kvůli blbečkům z Bruselu se to sem, bohužel, nedostane. Ale nic netrvá naštěstí věčně
Jednoduché motorky, bez moderních serepetiček se mi líbí, za mě
Anti: ale to by nebolo ziadne srobovanie, tolko by ta motorka v EU proste stala. Pozri sa napriklad na cenu SR 400, technika je myslim viac nez porovnatelna,... alebo ostatne staci sa pozriet na ceny novych enfiledov napriklad aj v miestnom bazare (mimochodom ani jedno ani druhe nema ABS). Preco by Himalajec s ABS mal byt lacnejsi?
Jen od krku dopředu to je takový divný. Jinou masku, světlo a jednoduchý budíky; trochu poladit motor a dalo by se o tom hypotetický přemýšlet.
SUPER , jednoduché, pohodové endurko. Baťůžek má posez výš, no nemá to chybu. Takový malý BIGoušek!
Kdyby se to náhodou dostalo k nám, tipuju cenovku 120 - 150 klacků.
Chladič na straně mělo i DR600+650; centrál si myslím je u cestovní motorky dost praktická věc ohledně údržby řetězu.
Každopádně já bych do ní nešel, ač se mi líbí ta jednoduchost.
lenkochal:Pokud by někdo vyšrouboval cenu takhle nahoru,tak to samozřejmě ztrácí smysl.Uvažovat nad tím má tak do sto litrů.Každopádně soudný člověk tenhle stroj nebere jako konkurenci moderním strojům,tohle si jde svou cestou.
Můžeme si myslet o tý motorce, co chceme, můžeme slintat i nadávat - stejně ji nikdy v EU neuvidíme.
Není způsobilá provozu u nás. A nebude - to by pak stála víc než lepší Japonec.
Je to jako ten slavný Tata automobil, co měl stát pár korun a kde je teď??
Krásné retro ,ale těch koní je na terén žalostně málo.
Určitě vyjede kamkoliv, ale určitě to bude nuda .
Nepotřebuji žádné megastádo, ale 25k to je opravdu na hranici použitelnosti..
Mě se to líbí, já bych to chtěl. Kdyby to bylo za rozumnou cenu a kvalita by byla dostačující, tak si to koupim. Taková modernější Jawa
Te motorce verim...bo vsude kde se jezdi do prace na slonovi musi dela same super veci . Ráž Kůtrapálí by mohl povidat...
krásný stroj
Jak si ji pořídit ? chci ji mít , na elefatentreffen 017 ideal.
To kilo za ni by ještě bylo únosné
Krásná motorka, až se dostane na náš trh, tak o ni budu vážně uvažovat. Vypadá nerozbitně, jednoduše. Design je dokonalý.
@Anti: Neviem co ta tak pobavilo (65vs200). 65 je to v Dili, keby si to doviezol do Prahy tak ako to je, (ak by ti to aj Brusel nejakym omylom dovolil) tak je z toho 100 ani nemrknes. A kedze ti to Brusel nikdy nedovoli, tak budes musiet poriesit ABS a emisie, takze injektor a vyfukovy system, no ale a to uz by nemalo daleko k vyvoju uplne inej motorky a s cenou by to patricne zamavalo... 150-170 je moj optimisticky odhad a uz i pri tych 150 sa ta Yamaha nasincovi oplati viacej. A pokial ti moje pocty stale nesedia, tak sa podivaj za kolko sa predava v Rusku napriklad UAZ Patriot a kolko to iste auto len s Euromotorom stoji v Cechach.
pěkné a zajimavé
Moderní Enfield Digi hračičky na budících, nakopávačka pryč, kotoučovky, centrál, více hliníku, atd. Pokrok se nedá zastavit ani v Indii Rád bych si jej prohlédl naživo, fotky kolikrát kecají.
no kdyby to bylo za tech 65 tak jako druha motka by to slo :)