ktm_unor




Jaký bude Royal Enfield Himalayan 452? Větší, silnější a vodou chlazený

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Stanooo (8) napsal 12.10.2023 v 19:35+1

Vypadá to zrovna tak divně (nezvykle) jako ten první, ale pokud bude mít nadčtvercový motor, tak do toho snad půjdu.Věřím, že management RE má velmi dobře promyšleno co chce vyrábět. Ukázal to na prvním Himalayanovi který měl být terénnější náhradou za Bulleta, teď má v nabídce tři motory a stačí mu to na dost velký sortiment. A nutno vzít v úvahu, že prioritou je pro něj obrovský domácí trh, kde je v kategorii nad 200ccm lídrem (pak tam jezdí mraky skůtrů ve městech a 125-200ccm jednoválců na vesnicích). Nový vodník je tak logickým krokem pro uspokojení té části místních, kteří už jsou namlsaní na něco lepšího.

31081 (680) napsal 12.10.2023 v 07:10+2

Holanďanka (Itchy Boots) už na ní jezdí po Indii
https://www.youtube.com/watch?v=XKibLgw6JJ4&t=1533s

elovo (1) napsal 12.10.2023 v 06:46

Já absolvoval 2x testovačku současného Hima a na poprvé mě moc neoslovil. Napodruhé už to bylo uplně jiný kafe a málem jsem ho hned měnil za 1190r. Zamiloval jsem se právě do toho dlouhozdvihového jednoválce, ale zaregistroval jsem ty slabší brzdy a servisní interla 5tkm (i ventily). Z toho důvodu jsem se rozhodl počkat na nový model a hned jak ho bude možno projet tak tak učiním.

eibenberger (29) napsal 11.10.2023 v 23:05

jistě atraktivní moto, ale obávám se, že to zabijou cenou a mnozí zvolí třeba Benelli TRK 702 X např.

TomasNBK (40) napsal 11.10.2023 v 20:28+1

Mně se hranatost a "zemědělská" nátura nynějšího modelu zamlouvá. Snad to s tím designem a modernizací nepřeženou

Vlnič (199) napsal 11.10.2023 v 18:28+1

Takhle na první dobropu se mi fakt líbí. Určitě ho projedu hned jak to půjde.

na YT už nějaký videa předprodukční verze
https://www.youtube.com/watch?v=XKibLgw6JJ4

callowsick (463) napsal 11.10.2023 v 16:47

Jsem zvedavej, jestli dojde i na facelift současného modelu, kde se suska o zvýšení objemu na 440cm, nebo jestli se to novým modelem smazne.

PetanB (9) napsal 11.10.2023 v 16:06

Na RE Himalayan 400 první generace jsem letos v dubnu projel Nepál s kolegy do výšky 3800m (Muchtinat) a celkem cca 1600km. Samozřejmě Káthmándú a Pokhara. S plnou odpovědností to byla druhá nejhorší motorka mého života, hned po Jawe 350/634. Dvakrát odešla zadní brzda ve sjezdech, takže 2*pád. Věřím že nový model bude lepší a to násobně. Držím RE palce, aby produkovali konkurence schopný model s výdrží a spolehlivosti která je v Hymalajich potřebná a nutná. V Česku zajedeme do servisu, ten ve velehorách není a chybí.

WobRetnuh (112) napsal 11.10.2023 v 14:28

Měl jsem tu možnost a nedávno jsem se projel na současném Himalayanu. Přiznám se, že jsem na to sedal dost skeptický. Ale ta motorka mě opravdu příjemně překvapila. Motor na běžné okresce úplně stačí, jasně na dálnici to opravdu není, ale do 90 jede hezky. Ale co mě opravdu dostalo (a kamarád měl stejný pocit) jak je ta motorka dobře ovladatelná. Vykružovat s ní zatáčky na rozbité okresce šlo úplně bezvadně. Nevím proč, ale bylo to tak. I hrbolatý asfalt tomu nevadil. Jediné co bych vytknul, že pro dlouhány je trochu malá. Takže já se těším na nástupce a rád si ho zkusím.

SuperSic58 (1313) napsal 11.10.2023 v 11:35+1

Tak snad to nebude vážit jak čtyřválcovej litr...

Animals21 (47) napsal 11.10.2023 v 11:14+2

Jedinou obavou pak zůstává cena. Původně stál i s kufry myslím 109tis, dnes něco přes 140. Pokud ten nový bude stát 179tis, což by klidně mohl, už to tak zajímavá motorka není.

Neeno (13) napsal 11.10.2023 v 10:45

Já se teda těším až se ukáže u nás. Ač mám cesťák s 280kg a 100k,tak ještě koukám po přesně něčem takovém. Lehkém, ovladatelném, pro mě už jen do lehčího terénu nebo rozbité cesty,šotoliny a nic extra moderního co i na dálnici pojede v kuse 130kmh takže po Evropě už bude cesta v pohodě. Nynější Himalayan to motoricky nesplňoval a na mých 190cm byl malý. Tohle má být i větší a když udrží váhu,bude to i podle vzhledu favorit. Jen ta cena,i dnešní zdražili tak,že s kufry a větším plexi dáte skoro 160tkč a to už má čínská konkurence silnější, větší a modernější stroje. A přitom v Německu nový stojí o min.500eur méně

maraton (180) napsal 11.10.2023 v 10:32

Himalayan se mi líbí, tenhle je navíc výkonnější a hlavně se zbavil toho prolisu na nádrži s vyčnívající hranou namířenou přímo proti kolenům. To považuji za hlavní plus.
A taky cenu, jestli se jí tedy podaří udržet dole.

Mr.Dreamer (46) napsal 11.10.2023 v 09:51+1

Jsem hodně zvědavý, kolik to bude vážit, ale toto může být velmi zajímavý stroj. 40 koní, tedy skoro 30KW by už na dálnici mělo v pohodě stačit, může z toho pak být velmi šikovné cenduro pro ty, kteří chtějí klidnější motorku a tempo.

Pokud to udrží nízké těžiště, cenu a váha nebude na úrovní 650 cendur, bude to hodně zajímavá volba. Čím pestřejší výběr, tím lépe .




TOPlist