globalmoto_kveten




QJMotor překvapuje konceptem superbiku, několika supersporty nebo cruiserem V4

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
majky72 (131) napsal 11.11.2023 v 22:30

Tá 400vja na konci tá je proste cukriková

SLAY (823) napsal 10.11.2023 v 21:25

no QJ Moto předvádí slušnej výběr to zase jo nikdy bych nevěřil že o čínský motorce řeknu že je hezká ale to 900 RR a SVT 650/X nakonec i ten cruiser SRV 600 V se mi opravdu líbí ,otázka jak to bude se spolehlivostí a dílenským zpracováním.Čínskejch motorek začíná být záplava a značek kde má Čína drápky je taky dost .

SuperSic58 (1308) napsal 10.11.2023 v 13:05

Nevěšel bych hlavu, kluci z Týnce rákoskám vemou vítr z plachet, až představí tu jejich dvanáctku Pan Kraft teď tvrdil, že na tom usilovně makaj

ST4Marc (31) napsal 10.11.2023 v 09:04

Teda kluci a holky klobouček Neuvěřitelný sortiment, výbava, design a asi i cena. Také nakročeno do vyšších kubatůr se špičkovými a hlavně charakterními MVA motory...

sikos (0) napsal 10.11.2023 v 07:06

Nevěřil bych, že to někdy napíšu, ale letošní čínské motorky vypadají líp než japonské.

Ijon (46) napsal 10.11.2023 v 06:57

Tempo vývoje a množství modelů u čínských motorek mě vcelku fascinuje. Koncem srpna vstoupili k nám na trh, teď už mají úplně nové modely. Fakt bych si u nich chtěl koupit třebas tu SRT 700, když ji za chviličku nahradí SRT 800 v podstatě za stejné peníze (+10-15.000 Kč). K tomu spousta šíleností typu 600 V4, klasická véčka 650 se solidním výkonem...

Marex (2573) napsal 09.11.2023 v 22:41

QJ motor zjevne vlastni design odmita. Pokud totiz odhlednu od nevyhod cinske produkce, tuhle prehlednout neumim.

Jofré (213) napsal 09.11.2023 v 19:12

Počkejte, až se kluci dostanou ke stánku JAWA, která určitě ohromí celý svět svým litrem.

Eddie83 (8) napsal 09.11.2023 v 18:54

Ukažte nějaký velkoobjemový kvalitní sporttourer.

Pedl (183) napsal 09.11.2023 v 18:46

No docela čumím co všechno mají. A vzhledově žádná nuda. Jen ty hmotnosti u cesťáků nic moc. Ale třeba ta sportovní 900 je pěkná.

gresini (4513) napsal 09.11.2023 v 18:32

Ten předek toho superbiku není hezký ani zepředu ani z boku - jinak pěkná motka

soccer (482) napsal 09.11.2023 v 18:32

No, dá se tušit, že se zástupcům tradičních značek musí v Itálii na výstavě rosit čelo...

Jakkoli nehodlám propagovat čínské motorky, jednoznačně je poznat ten pokrok, kdy se z nekvality dostávají na kvalitu a my dnes v podstatě můžeme kritizovat už jen hmotnost...

A i to se v brzké době u nich změní k lepšímu...

Když si domyslíme podporu, kterou ze své domoviny dostávají, nemůže nikdo z tradičních značek spát v klidu...

Bohužel či bohudík??

Kdybych potřeboval koupit motorku (naštěstí nepotřebuji), tak u téhle značky bych si asi některou vybrat dokázal...

JoskaH (444) napsal 09.11.2023 v 17:00

Jako hustý Číňan...

nevo7 (97) napsal 09.11.2023 v 16:28+5

V produkcii QJMotor vidím dizajnom všetky možné motorky od Japonska, cez EU až po USA.

TryznitelDemonu (25) napsal 09.11.2023 v 14:46+2

Jediná SVT, která se mi líbí, je SVT 40 a ta nemá 76.2Nm, ale 7.62mm.

Oles06 (1) napsal 09.11.2023 v 13:17

Jak jsem hodně konzervativní staromilec (Duc SS900, CBR600f 95, Aprilia rs250 apod) tak SRK 900 RR se mi libi a "12 Salac" je fajn na ní vidět. Doufám že to není jediná česká stopa na Eicmě.

mRKEF (88) napsal 09.11.2023 v 12:39+4

Bohužel musím přiznat, že z těch článků mi opticky víc ladí čínská produkce než třeba japonská. Honda vůbec bída. Cf mota parádní hlavně to 450 cestovní se mi fakt líbí.

puffybodie (390) napsal 09.11.2023 v 11:57

Sporty paradni a budou i za zajimavou cenu. Skoda ze CFMoto se zatim netvari na Evropu s tim 500ccm ctyrvalcem a 675 trivalcem.

zolik. (35) napsal 09.11.2023 v 11:42-1+1

Po shlédnutí této další nemalé kapky v moři novinek se skoro se nabízí myšlenka, zda by EU nemohla vypsat nové dotační tituly na pořízení ne-china strojů, a to jak pro soukromníky, tak veřejnou správu a firmy s daňovou základnou v rámci EU. Jinak tímto trendem "umíme hondy, umíme haryky, umíme ADV, ve všech barvách a všech pár měsíců starých trendech a není to bazmek, jsou tam přece origo bremba..." časem zlomí většinu spotřebitelů. Pevně doufám, že konzervativně smýšlející jedinci budou obdařeni zcela protichůdnými tržními produkty, které je ale nezruinují (brough pro střední střídu, kit bike evropského vzducháče na výjimku EU či jiná lapidární útěcha, že neklopíme své úspory pandám, která nás později pohltí). Kde je nová čechie a nešlo by Midalu V2 či 1vál? A teď zpátky na zem :(, shánět staré dobré vzducháče, analogy, dráťáky bez tabletu a zapomenout další globální direkt z východu.

novekostatko (32) napsal 09.11.2023 v 11:35

Nejsem cílovka, ale ten powercruiser vypadá hodně dobře. V4 pro objem 600 je zvláštní, ale proč ne. Apropo, sleduju pečlivě všechny články z EICMA, ale s reportáží ze stánku JAWA si teda dáváte načas. To se nedělá, takhle nás napínat.

hansdorf (200) napsal 09.11.2023 v 11:31

Nejvíce se mi líbí advík SRT 800 S/SX . Pokud dají solidní záruku a asistenční podporu pro delší treky , tak proč ne .




TOPlist