Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
V zimě jsem se rozhodoval který skútr zvolit, Metropolis, MP3 nebo Tricity 300 abych nemusel do autoškoly. V práci ale do mě tak hučeli, že jsem si to A udělal a nakonec koupil motorku. Každopádně mě se ty tříkolky líbí a klidně bych jí pořídil manželce, pokud by nechtěla jezdit jako batůžek, ale nechtěla si dělat řidičák a přitom výkonově to je na skvělé kochací ježdění a to mám rád i na moto.
Mám od jara Peugeot Metropolis RS a nemůžu si ho vynachválit. Zvládne klíčování v pražské dopravě, na modrých zónách pohodlně zaparkuju a mimo město si užívám silnější motor. Na dálnici nepřekážím a na okreskách jsem v zatáčkách rád za dvě přední kola, pokud je mokro nebo když se nečekaně objeví nános štěrku. Jsem prostě opatrnější jezdec a tohle mi naprosto vyhovuje. Nový model vypadá moc pěkně, tak se těším, až ho někde potkám naživo.
Veľké plus je, že má rovnú podlahu, Piaggio sa predáva len s nožnou brzdou a vďaka tunelu to znamená, že nie je kam dať nohy - Peugeot má síce tiež nožnú brzdu, ale aspoň viac miesta na podlahe.
Poznámky o invalidoch považujem za znak toho, že dotyčný nevie, o čom hovorí, v septembri sa už zazimováva, lebo je v noci 15 stupňov - zjavne si myslia, že skutočný motorkár sa vyznačuje tým, že na motorke prakticky nejazdí.
Jako minimálně svézt bych se na tom chtěl, může to byýt hodně zajímavý. Uplně živě si umim představit situaci, že bych tímhle krámem nenásilně strčil řidítka místo volantu i mojí drahý polovičče, protože do autoškoly jí už nikdo nedostane...
To že to má vepředu 2 kola je invalidovi houby platné, když se to naklapi stejně snadno jako motorka- bez odporu. Navíc je to těžký skútr, se kterým si invalida těžko do kopce pohne.
Ale omilat ten blábol je třeba pod každým článkem o trikolkach že
Tohle je prostě pro někoho kdo má B řidičák a chce něco většího a silnějšího. A jo ty 2 kola vepředu mají nesrovnatelně větší grip než jedno. Jel jsem na tom 2x (MP3 500), je to takové moc velké těžké. Ale třeba to někomu vyhovuje...
To jako fakt 270 kilo váhy??
1 reakce
V zimě jsem se rozhodoval který skútr zvolit, Metropolis, MP3 nebo Tricity 300 abych nemusel do autoškoly. V práci ale do mě tak hučeli, že jsem si to A udělal a nakonec koupil motorku. Každopádně mě se ty tříkolky líbí a klidně bych jí pořídil manželce, pokud by nechtěla jezdit jako batůžek, ale nechtěla si dělat řidičák a přitom výkonově to je na skvělé kochací ježdění a to mám rád i na moto.
https://www.peugeot-motocycles.cz/peugeot-predstavil-novy-metropolis
Mám od jara Peugeot Metropolis RS a nemůžu si ho vynachválit. Zvládne klíčování v pražské dopravě, na modrých zónách pohodlně zaparkuju a mimo město si užívám silnější motor. Na dálnici nepřekážím a na okreskách jsem v zatáčkách rád za dvě přední kola, pokud je mokro nebo když se nečekaně objeví nános štěrku. Jsem prostě opatrnější jezdec a tohle mi naprosto vyhovuje. Nový model vypadá moc pěkně, tak se těším, až ho někde potkám naživo.
má je Metropolis
vize vzdálená
město černobílých snů
je Metropolis
tajemná
vize zůstává mi dál
Veľké plus je, že má rovnú podlahu, Piaggio sa predáva len s nožnou brzdou a vďaka tunelu to znamená, že nie je kam dať nohy - Peugeot má síce tiež nožnú brzdu, ale aspoň viac miesta na podlahe.
Poznámky o invalidoch považujem za znak toho, že dotyčný nevie, o čom hovorí, v septembri sa už zazimováva, lebo je v noci 15 stupňov - zjavne si myslia, že skutočný motorkár sa vyznačuje tým, že na motorke prakticky nejazdí.
Jako minimálně svézt bych se na tom chtěl, může to byýt hodně zajímavý. Uplně živě si umim představit situaci, že bych tímhle krámem nenásilně strčil řidítka místo volantu i mojí drahý polovičče, protože do autoškoly jí už nikdo nedostane...
Ja mám priznanú úplnú invaliditu už 11 rokov, tak poprosím, neurážajte invalidov...
Tri kolesá sú menej, ako dve a tak to má byť.
2 reakce
To že to má vepředu 2 kola je invalidovi houby platné, když se to naklapi stejně snadno jako motorka- bez odporu. Navíc je to těžký skútr, se kterým si invalida těžko do kopce pohne.
Ale omilat ten blábol je třeba pod každým článkem o trikolkach že
Tohle je prostě pro někoho kdo má B řidičák a chce něco většího a silnějšího. A jo ty 2 kola vepředu mají nesrovnatelně větší grip než jedno. Jel jsem na tom 2x (MP3 500), je to takové moc velké těžké. Ale třeba to někomu vyhovuje...
je hezký, že myslej i na invalidy
Dobrovolne do trikolky ? Tezko ...
1 reakce