Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kritizovat umí každej, Norton né že byla značka, Norton je značka. Dělají nádherný motorky, které mají styl. Takže Superbike 1200 od Nortonu jednoznačně ano. Ať si závistivci píšou co chcou...
no,namalovaný to je hezky,Norton byla značka,ale dávno tomu...a fronty se na to stát v dnešní době nebudou..jo a těch 200ps v dnešním provoze a s fízlama za zadkem fakt moc neužiješ..
ten 12 ctyrval prece neznamena, ze to nemuzou vyrabet, jen s tim asi nechtej zavodit ve WSBK, cciz je myslim fair enough, chtej to asi spis prodavat nez se.honit za poctem konu z litru
Pěkná a zajímavá vize. Nerozumím ale míření na Panigale, namísto třeba na RS4V. Mj.má Panigale konkurence dostatek . Příliš velký objem, takže ke křestu ohněm mezi ostatními vlky nedojde, což je myslím v SBK zásadní. Původně jsem přehlédl výrobce a myslel si, že jde o Triumph. Odtamtud by měl nový stroj vletět do seriálu, ne od maloseriového výrobce kdysi slavného jména. Krásné stroje dělají, ale tomuhle říkám "plést z ho.na bič".
Již brzo se budeme setkávat u těchto motorek s cenovkou kolem 800 -900 tisíc kč ,no a pak si někdo troufne jít i za hranici milionu!! TWL za posr.nou motorku
Tyhle projekty mne zanechávají chladným. Na silnici to nepotkáme a jezdit se na tom nejspíše také nebude. Design je otázka vkusu,ale na mne to púsobí designově zastaralé. Jako obnova značky to fungovat nejspíše nebude.
No motorka pre bezneho smrtelnika to zrovna nie, je ale nebojim sa ze by si to kupcov nenaslo.
tak na TT už letos Norton jel //news.motorsportvision.co.uk/media/704541/2%20(5).jpg
Kritizovat umí každej, Norton né že byla značka, Norton je značka. Dělají nádherný motorky, které mají styl. Takže Superbike 1200 od Nortonu jednoznačně ano. Ať si závistivci píšou co chcou...
no,namalovaný to je hezky,Norton byla značka,ale dávno tomu...a fronty se na to stát v dnešní době nebudou..jo a těch 200ps v dnešním provoze a s fízlama za zadkem fakt moc neužiješ..
ten 12 ctyrval prece neznamena, ze to nemuzou vyrabet, jen s tim asi nechtej zavodit ve WSBK, cciz je myslim fair enough, chtej to asi spis prodavat nez se.honit za poctem konu z litru
Pěkná a zajímavá vize. Nerozumím ale míření na Panigale, namísto třeba na RS4V. Mj.má Panigale konkurence dostatek . Příliš velký objem, takže ke křestu ohněm mezi ostatními vlky nedojde, což je myslím v SBK zásadní. Původně jsem přehlédl výrobce a myslel si, že jde o Triumph. Odtamtud by měl nový stroj vletět do seriálu, ne od maloseriového výrobce kdysi slavného jména. Krásné stroje dělají, ale tomuhle říkám "plést z ho.na bič".
Již brzo se budeme setkávat u těchto motorek s cenovkou kolem 800 -900 tisíc kč ,no a pak si někdo troufne jít i za hranici milionu!! TWL za posr.nou motorku
"nový Norton vybaven vidlicovým čtyřválcem o objemu zhruba 1200 kubických centimetrů"
do ako 4 valec moze mat objem 1000, niekde je chyba
Jean: naprosto souhlasim ta predstava je hodne lakava
A to ja by som sa na tom kompresorovom dvojvalci povozil rád. 150kilo a 74kW, čo chcieť viac?
chudák Ducati - Diavelu bude konkurovat Jawa hektolitr, teď zas tohle...
Tyhle projekty mne zanechávají chladným. Na silnici to nepotkáme a jezdit se na tom nejspíše také nebude. Design je otázka vkusu,ale na mne to púsobí designově zastaralé. Jako obnova značky to fungovat nejspíše nebude.
Norton vždy byl špičkou závodního náčiní do japonského technického rozmachu. Tak značka Norton si to rozhodně zaslouží!
trošku retro ale jednoznačne