yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
vaypor (8) napsal 17.11.2023 v 23:39

... Seznamte se s LXP – s motorkou, kterou MV Agusta označuje jako „první luxusní cestovní enduro na světě“ ... To u BMW valí bulvy
224 kg to je snad údaj i s benzínem jako váha u Triumph Tigera 228 kg.
Zdvihy 210 mm bude do terénu asi málo, šotolina fajn - i Tiger 230/240.
Vejfuk jde pod zadní kyvkou a bez ochrany.
Řadičku s tyčkou , navíc takhle dlouhou - to nechceš na levo vůbec odložit.
Excel je supr - chudáci, v případě těžšího terénu budou dostávat za uši co nezvládne podvozek.

SLAY (823) napsal 10.11.2023 v 21:12

nádherný stroje jeden hezčí než druhý

Krakatau (45) napsal 09.11.2023 v 11:23

Nech sa to volá ako chce, ten pravý "nástupca" Elefantu už dva roky jazdí vo farbách Ducati.

vochticz (3) napsal 08.11.2023 v 14:09

Moc hezká

soccer (482) napsal 07.11.2023 v 14:19+2

LXP

Důležité je však nezapomínat na slova oranžového žraloka:

Alan Cathcart se ptá Stefana Pierera (hlavní boss KTM Group):

Předpokládám, že Vaše zastoupení v MV neskončí jenom dodavateli a distribucí, ale že se rozšíří i na produktové vývojové strategie, jako třeba – mají dělat Lucky Explorer 9.5 a 5.5?

Máte pravdu, tohle nikdo nepotřebuje, a už vůbec ne s tímhle jménem. Adventure motorky jsou velký tržní sektor, ale také ten nejsložitější segment a nejvíce konkurenční. Nikdo nečeká na takový model od MV Agusty. (odpovídá Stefan Pierer)

31081 (676) napsal 07.11.2023 v 13:41+4

Nádherné endurko i ostatní.

Sete (36) napsal 07.11.2023 v 12:22+1

Motorka pěkná, ale mohla by kapku ubrat na váze

P.S. Ono to LXP je v postatě zkratka LUCKY EXPLORER




TOPlist