MV Agusta představila v Miláně enduro LXP Orioli
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Střih: Honza Zajíček | Zdroj: MV Agusta | Zveřejněno: 7.11.2023 | Zobrazeno: 10 468x
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Střih: Honza Zajíček | Zdroj: MV Agusta | Zveřejněno: 7.11.2023 | Zobrazeno: 10 468x
... Seznamte se s LXP – s motorkou, kterou MV Agusta označuje jako „první luxusní cestovní enduro na světě“ ... To u BMW valí bulvy
224 kg to je snad údaj i s benzínem jako váha u Triumph Tigera 228 kg.
Zdvihy 210 mm bude do terénu asi málo, šotolina fajn - i Tiger 230/240.
Vejfuk jde pod zadní kyvkou a bez ochrany.
Řadičku s tyčkou , navíc takhle dlouhou - to nechceš na levo vůbec odložit.
Excel je supr - chudáci, v případě těžšího terénu budou dostávat za uši co nezvládne podvozek.
nádherný stroje jeden hezčí než druhý
Nech sa to volá ako chce, ten pravý "nástupca" Elefantu už dva roky jazdí vo farbách Ducati.
Moc hezká
LXP
Důležité je však nezapomínat na slova oranžového žraloka:
Alan Cathcart se ptá Stefana Pierera (hlavní boss KTM Group):
Předpokládám, že Vaše zastoupení v MV neskončí jenom dodavateli a distribucí, ale že se rozšíří i na produktové vývojové strategie, jako třeba – mají dělat Lucky Explorer 9.5 a 5.5?
Máte pravdu, tohle nikdo nepotřebuje, a už vůbec ne s tímhle jménem. Adventure motorky jsou velký tržní sektor, ale také ten nejsložitější segment a nejvíce konkurenční. Nikdo nečeká na takový model od MV Agusty. (odpovídá Stefan Pierer)
1 reakce
Nádherné endurko i ostatní.
Motorka pěkná, ale mohla by kapku ubrat na váze
P.S. Ono to LXP je v postatě zkratka LUCKY EXPLORER
1 reakce