husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MR43 (10) napsal 24.04.2018 v 20:11+2

PBM2, to je zajímavý názor

Začátek UM byl s modely Derbi, které Piaggio potopilo a přitom to byly tak krásný a bezkonkurenční motorky. Jsem moc rád, že jsou Derbi Terra nebo Mulhacén zpět na trhu. Terra měla jediného konkurenta v podobě Varana, ale ten zmizel z trhu taky.
Byl to podle mě chytrej začátek a další modely jako třeba Renegade Classic nebo Sport S nevidím u žádného další značky. Tedy nějaký vlastní vývoj zde musí být.
Vyrábět na východě je trend doby a motorky "MADE IN ASIA" najdeš u každého velkého výrobce motorek stejně jako je to třeba i s high tech telefony, které máme v kapsách, taky počítači, oblečením atd., atd., atd.
Cena Derbi Terra bývala skoro 130 tis, Adventure od UM je pod kilo

tom.tk (3) napsal 24.04.2018 v 17:28+1

Nabídka vypadá dobře, celkem to mají podchyceno tak nějako komplexně. Norton jako top pro fajnšmekry, Moto Morini jako zajímavá značka pro jezdce co se chtějí odlišovat (obsah 1200 a výkon 140hp a 300k je bezkonkurenční) a UM pro začínající motorkáře od 16 let a dalo by se říct i pro "končící" motorkáře 65+, od typu enduro až po cruiser - nabídka motorek tak nějak ucelená.

PBM2 (114) napsal 23.04.2018 v 19:35-2

Budu se opakovat, když sem zkopíruji svůj příspěvek z "UM Motorcycles – stopětadvacítky nejen pro mladé" - Firma MR43 zastupuje spíše dražší výrobce, ale je mezi nimi i jeden, který s klidným svědomím dováží z Číny motorky, které jsou hezké a určitě jsou okukovány mladými i těmi staršími. Jedná se o firmu UM. Trochu jsem pohledal a registrovaná je teprve od roku 2000, tzn. je mladá (JAWA je proti ní babička v letech). Dováží vše z Číny a Indie a i když tvrdí, že design dělají jinde (Itálie apod.), moc tomu nevěřím, protože na stránkách čínského výrobce jsou v nabídce i stroje, které se u nás prodávají v Autokelly jako Maxon, případně podobné, které se objevují u Kentoy, Yuki atd. Prostě je to další fabrika, která na požádání dodá určitý stroj v určité výbavě a úpravě, s nálepkou jakékoliv firmy. Ono cokoliv o firmě UM ze Spojených států je lehce podivné. Nenašel jsem kromě malůvky onoho "patriarchy" Mr. Octavia Villegase žádné další bližší informace. Že byl skvělým podnikatelem založením automobilových závodů (jaká značka?), že měl vizi o budoucnosti prodeje motocyklů (co je to za vizi dovézt z Číny hromadu motorek, když to v dnešní době dělá kdekdo?), že má spoustu prodejců v mnoha zemích, atd. Celkem mě dostalo info z oficiálních stránek: "Chcete se stát prodejcem UM? Pokud máte zájem o připojení k nejrychleji rostoucí síti ve Velké Británie, podívejte se prosím na naše webové stránky: www.chinesemotorcycledealers.co.uk." A zde jsou různé další "takymodely", u nichž nějak váhám, zda se nespletli. https://www.zigwheels.com/newbikes. Dokonce jsem viděl skůtr s touto značkou, který se jmenoval Matrix - //www.umchile.cl/motos/matrix-150/. Takové "kousky" u nás prodávají Kentoya a Yuki plus horda rádobyprodejců. Takže u firmy UM nemám pocit, že "vyvíjí a modernizuje", ale že pouze přeprodává na zakázku vyrobené stroje, podobně jako spousta jiných. Česká Kentoya, YUKI, Capirelli, polský ZIPP, Romet a Junak, atd. Nejsem proti, jen by měli vhodněji volit slova jako "vyvíjíme, nalézáme, modernizujeme, vyrábíme...". Snad to bude lepší. . Ono totiž co je to za vývoj, modernizaci, nalézání, výrobu, když zástupce UM Motorcycles zajede do čínské fabriky, z portfolia modelů, příslušenství, barev vybere požadované typy, podepíší smlouvu a pak jen dohlíží (snad) na výslednou kvalitu, včasné plnění dodávek a jednou za rok připraví "novinky", kdy se změní barevná nabídka, ABS/CBS apod. Ale co, pokud kvalita bude v pohodě, ceny taky, tak ať tomu říkají třeba "rodinný podnik s 25-letou tradicí".




TOPlist